Feestje

Shoppen bij zilver.nl is altijd een feestje. Prachtige producten, zo mooi verpakt, zo zorgvuldig, altijd een feest om het pakje open te maken. Echt een aanrader.

Goede service. Ze hadden nog met mij contact opgenomen omdat ze het juiste vorkje niet op voorraad hadden. Maar uit eindelijk had ik toch een andere moeten hebben. Dankzij hun opmerkzaamheid

Volop keuze en snelle verzending. Graveerwerk mooi gedaan. Cadeau ook prachtig vepakt

Snelle levering en ook heel mooi en netjes ingepakt

Behulpzaam bij vragen stellen. Duidelijkheid.

Mooi product

Twee jaar geleden in de winkel geweest voor twee rammelaars, helaas hadden we daar deze keer geen tijd voor. Jammer genoeg, want het is een prachtige winkel. Dus online. Mooie rammelaar (weer!), mooi ingepakt en ook nog mooi gouden band kinderboekje erbij.

Mijn bestelling was binnen twee dagen thuis bezorgd, incl. het graveren, heel mooi ingepakt. De geboortelepel voldoet aan mijn verwachtingen, goed kwaliteit en eerlijk prijs.

Feestje om te ontvangen en te geven

Bestelde artikelen snel geleverd, goede informatie over verzending en echt prachtig verpakt

Wat een fijne winkel.

Wat een aardige mensen. En een hele plezierige omgeving. En prachtige sieraden. En zo mooi ingepakt

succesvolle ervaring

de bestelling werd snel geleverd. Prachtig ontworpen. ik ben erg tevreden

Snelle levering, prachtig zilveren roodborstje en feestelijk ingepakt, echt een cadeautje!!

Snel geleverd en mooi ingepakt

Goede prijs mooi ingepakt en snel geleverd met een lief kinderboekje erbij

Kan niet beter gewoon top

Klantvriendelijk , behulpzaam Afspraak nakomen . Product heel mooi en met zorg ingepakt . Hg Simon

blij verrast

zo verrassend mooi ingepakt, nog met boekje en chocolaatje erbij ook...ik werd er helemaal blij van. Toppie, heel erg bedankt!!!!!

Uitstekend geholpen en hele goede service

Aanrader om hier te bestellen

Wat is de rammelaar prachtig verpakt , en nog hartelijk dank voor het lieve boekje erbij! Super snel verzonden ook , bedankt want het is voor de kerst !

Fijne en sierlijke (klant)beleving

Na erg vriendelijk ontvangen te zijn in de mooie zaak van Old Memories in Broek in Waterland hebben we een paar mooie zilveren sieraden uitgezocht. Die zijn schitterend verpakt op één item na, die op keurige wijze is na verzonden. Een hele fijne beleving.

Perfecte eerste ervaring

Een perfecte eerste ervaring. Snel verzonden, mooi verpakt en goed geregeld met de bezorgdienst. Ook een attent cadeau erbij ik koop zeker weer.

Perfekt!

Beter kan niet!

Heel mooi ingepakt als kerstcadeautje, met lint, strik en kaartje!

Op tijd en conform de advertentie.

Ik had nog nooit gehoord van deze firma maar alles was conform de afspraak en keurig ingepakt.

The Best!!!

everything is just great!!! recommend to everyone! It's nice to deal with professionals!!!

Goede website met goede foto's en precieze informatie.

Goede site met veel informatie, snelle levering en meteen al leuk ingepakt. Het is een echte winkel dus bij vragen of problemen kun je makkelijk contact opnemen.

Alles ging goed en vlot.

De eerste indruk was al goed, daarna nog beter!

Via zoekresultaten op de site terechtgekomen. De beschrijving bij het sieraad klopte als een bus en gaf het gevoel helemaal juist weer. Heel goed! Bij een andere juwelier was dit veel minder. Verder ook veel andere keuze. Alles klopte gewoon. Met ook meteen de keuze om het pakketje zelf op te halen bij een ophaalpunt met het adres erbij. Correct en vriendelijk ophaaladres. Of te laten bezorgen. Pakketje zag er erg netjes uit en ook was het echt als kadootje feestelijk ingepakt. Al met al een zeer prettige ervaring, van begin tot eind!

Burgemeester Peereboomweg 1 1151 EC Broek in waterland

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.