Perfekt!

Beter kan niet!

Heel mooi ingepakt als kerstcadeautje, met lint, strik en kaartje!

Op tijd en conform de advertentie.

Ik had nog nooit gehoord van deze firma maar alles was conform de afspraak en keurig ingepakt.

The Best!!!

everything is just great!!! recommend to everyone! It's nice to deal with professionals!!!

Goede website met goede foto's en precieze informatie.

Goede site met veel informatie, snelle levering en meteen al leuk ingepakt. Het is een echte winkel dus bij vragen of problemen kun je makkelijk contact opnemen.

Alles ging goed en vlot.

De eerste indruk was al goed, daarna nog beter!

Via zoekresultaten op de site terechtgekomen. De beschrijving bij het sieraad klopte als een bus en gaf het gevoel helemaal juist weer. Heel goed! Bij een andere juwelier was dit veel minder. Verder ook veel andere keuze. Alles klopte gewoon. Met ook meteen de keuze om het pakketje zelf op te halen bij een ophaalpunt met het adres erbij. Correct en vriendelijk ophaaladres. Of te laten bezorgen. Pakketje zag er erg netjes uit en ook was het echt als kadootje feestelijk ingepakt. Al met al een zeer prettige ervaring, van begin tot eind!

Optijd geleverd in een mooie kado verpakking

Fijn telefonisch contact en volgens afspraak geleverd in een hele mooie kadoverpakking. Met zelfs nog een reep Tablerone. Zeker een aanrader.

Geweldige service en (vintage) sieraden

Super klantvriendelijk en geweldige service. Denken met je mee en hebben een ruim assortiment aan (vintage) sieraden en meer. Reageren ook snel via Instagram. De producten worden goed omschreven waardoor het makkelijk en fijn is om online te shoppen. De producten worden prachtig verpakt zodat het echt een prachtig kado is om te geven/uit te pakken. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Goed ontvangen en mooi verpakt

Netjes in gepakt en goed ontvangen ik ga hier meer kopen

Snel, goede kwaliteit en fantastisch ingepakt!

Een 10!!

Zending naar Duitsland keurig op tijd aangekomen, in mooie verpakking

Zilver.nl heeft een prachtige collectie!

Alles perfect boven verwachting gegaan, dat is zeldzaam in deze tijden

Goede overzichtelijke site. Mooie items, goede foto’s Hele snelle reactie en actie na bestelling, dat wekt vertrouwen. Werd goed op de hoogte gehouden, gisteren besteld, vandaag ontvangen!, prachtig en verzorgd ingepakt met papier naar eigen keuze. Kortom een verademing in deze drukke tijd ( vlak voor 5 december en Kerst waar het nogal eens fout is gegaan in mijn geval) Qua product (een zilveren lijst) ga ik ervan uit dat de inhoud van het mooie pakje is wat ik via de site bestelde (het is een cadeau dat mee gaat naar het buitenland, het pakje is zo mooi en feestelijk dus zonde om nu open te scheuren :-)) een 5 sterren bedrijf wat mij betreft.

Verzorgd

Verzorgd en goed verwerkt en verpakt

Super geholpen om dezelfde rammelaar te bestellen als 1,5 jaar geleden.

Alles conform info op website

Duidelijke foto’s van de (vintage) sieraden . Is inderdaad na bestellen dezelfde dag in de gevraagde verpakking verzonden. De staat van de broche stond omschreven als ‘uitstekend’ en is ook uitstekend. Ook de speld van de broche is in perfecte staat en dat is toch het meest kwetsbare deel. Kortom, helemaal tevreden.

Mooi en op maat

Grote keuze uit mooie, zelfs prachtige spullen en net een stapje meer dan een gewone webshop. Ook een wens en een precieze bezorgdatum is mogelijk. Mooi verpakt en een verrassing extra. Dikke pluim!

Uitstekend!

HEEL ERG VRIENDELIJK ONTVANGEN IN BROEK EN WATERLAND! Daarna onze kandelaar precies na een week ontvangen

Een van de beste online winkels.

Mijn bestelling werd snel geleverd. Het bestelde product ziet er nog mooier uit dan op de foto. De gravure is erg goed gedaan. Zeer mooie cadeauverpakking. Bedankt aan het hele team voor de hoge professionaliteit in hun werk.

Uitstekend verzorgd

Voor de 1e keer bij ZILVER besteld en het pakketje was een complete verrassing, het was zo mooi ingepakt en de sieraden zijn van prima kwaliteit. Zal hier vaker bestellen.

Prima webshop!

Overzichtelijke site, groot assortiment, concurrerende prijzen, véél betalingsmogelijkheden, snelle verzending en echt prachtig ingepakt in cadeaupapier met allerlei strikken. Dikke pluim!

Fijne persoonlijke service en advies. Prachtige artikelen.

Michel heeft mij telefonisch heel goed geadviseerd en geholpen. De ontvangen zilveren delen bestek zien er prachtig uit. Ik kom zeker terug. Keurig verpakt en ook nog een leuk kaartje erbij. Perfect.

Alles was helder en duidelijk en de bezorging zeer snel.

Alles ging en de bestelling was zeer snel geleverd

Prachtig cadeau, en ook heel mooi ingepakt!

Vandaag het cadeautje aan onze kleindochter gegeven voor haar verjaardag. Wat is ze blij met haar zilveren ballerina kistje, en ook nog prachtig ingegraveerd. Dank jullie wel voor de snelle bezorging.

Beloven en ook doen!

Sieraad besteld en betaald. Supersnel geleverd, mooi ingepakt en verpakt. Via de mail goed op de hoogte gehouden. Ga snel weer wat bestellen. Wel spannend om het sieraad te geven want is het wat je gezien hebt op de site.

Burgemeester Peereboomweg 1

1151 EC Broek in waterland

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.