Laden reviews...
Laden reviews...
454 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kundene setter pris på rask levering og pent emballasje. Kundeservice oppleves som vennlig og pålitelig. Den totale opplevelsen viser høy kvalitet og en smidig kjøpsprosess. Tilbakemeldingene gir et sterkt og positivt inntrykk av merkevaren.
Snelle levering, mooi ingepakt!!! Kan het nu zelf niet meer bekijken, moet ook wachten tot kado uitgepakt wordt. Maar heb alle vertrouwen, als er zoveel aandacht aan besteed wordt, zal de inhoud ook wel in orde zijn.
Beveelt aan
5 August 2021
Suzanne E Duijzer-Kant
Brakel
Goed degelijk produkt, zeer solide en mooi afgewerkte herenarmband. Goed verpakt, snelle levering en betaalbare prijs.
Beveelt aan
4 August 2021
A Folkeringa
GRONINGEN
Snel binnen gekregen en was netjes verpakt Dikke voldoende Ik zou er zo weer een bestelling plaatsen Het is een aanrader
Beveelt aan
4 August 2021
Maaike
Zwaag
Overzichtelijke website, mooie artikelen en supersnelle bezorging! Leuk dat er een presentje bij mijn bestelling zat!! Bedankt! Het bestelde artikel is helemaal naar wens!
Beveelt aan
3 August 2021
Silvia
Oud Beijerland
Gisteren besteld en vandaag ontvangen. Zeer snelle verzorging en bezorging van mijn order. kan deze webshop van harte aanbevelen.
Beveelt aan
3 August 2021
E.J
Brielle
Snel en netjes geleverd. Jammer dat factuur ingesloten was bij het cadeautje op afleveradres.
Beveelt aan
31 July 2021
Arnold
Enkhuizen
Gevraagd monogram na twee keer proberen geslaagd. Vriendelijke hulp. Nu nog het resultaat afwachten, want we zien dit pas als we aankomen in Nl
Beveelt aan
29 July 2021
Tineke
Caunes-minervois, Frankrijk
Ruime keus, goede prijs, snelle levering en prachtig ingepakt!
Beveelt aan
29 July 2021
Sandra Van Poppel
Heerhugowaard
Super fast delivery within 24 Hours and very nicely packed as presents without asking for it. Very well done!
Beveelt aan
29 July 2021
J
Den Haag
Traditie getrouw nemen wij als wij voor het eerst bij onze kinderen in hun nieuwe huis gaan eten een zilveren cadeau mee. Eenvoudig gevonden en precies wat wij zochten wel jammer dat er maar een exemplaar voorhanden was anders had ik er alvast een gekocht voor de andere kinderen.
Beveelt aan
29 July 2021
Johan
Blaricum
deze site is een vondst, ook voor senioren die soms wat minder mobiel zijn maar ook nog wel eens een cadeautje nodig hebben en dus digitaal via zilver.nl kunnen bestellen. Het bestelde wordt ABSOLUUT TOP verpakt. Zou het zelf niet beter kunnen!
Beveelt aan
28 July 2021
maria
gorssel
Het boek heeft scheuren en beschadigingen aan zowel voor als achterzijde van de omslag. De kwaliteit van de foto's is bijzonder slecht voor het presenteren van glanzend zilver, glans en details zijn gewoon niet te zien. Kortom, gewoon een slecht boek dat ik onmogelijk cadeau kan geven aan de persoon waarvoor ik het had gekocht.
Beveelt niet aan
26 July 2021
Cornelis van der Lelij
Wilrijk (B)
Goedemiddag Hr. C. van der Lelij,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent.
Het oude boek over zilver dat u bij ons heeft gekocht is ruim 50 jaar oud en buiten de scheurtjes in de losse papieren omslag in uitstekende staat.
Aan de kwaliteit van de foto's in het boek kunnen we niks veranderen, het boek is 50 jaar geleden gemaakt met de fotografie middelen die er toen waren. Het is een prachtig boek voor de verzamelaar en liefhebber van antiek zilver met zilverwerk wat we tegenwoordig bijna niet meer in handen krijgen.
U kunt het boek gratis naar ons retour sturen dan ontvangt u het aankoopbedrag terug.
Vriendelijke groeten,
Ursula
www.zilver.nl
Snelle levering leuk ingepakt
Beveelt aan
24 July 2021
Gezina Bos
Ten post
Vrijdag mijn bestelling geplaatst, duidelijke site, kado nog netjes ingepakt ook en zaterdag al geleverd keurige verzending, spullen waren goed ingepakt. Ik ben heel tevreden over deze service en zou hier zeker in de toekomst nogmaals een bestelling doen.
Beveelt aan
24 July 2021
Jolanda
Den Haag
Ben zeer blij mee wat ik gekocht heb
Beveelt aan
24 July 2021
Miranda
Waalwijk
Normaal beoordeel ik nooit webshops, maar zo mooi als deze bestelling als cadeautje was ingepakt is valt wel echt op en is een goede review waard. En keurig op tijd geleverd.
Beveelt aan
23 July 2021
Jeroen
Tiel
Snel geleverd, mooi ingepakt.
Beveelt aan
22 July 2021
Lucia
Venhuizen
So happy about the product!
Beveelt aan
22 July 2021
Paula Antonia
Amsterdam
Ik vind ze mooi maar rechts krijg ik er niet in
Beveelt aan
21 July 2021
Bertha V Van leeuwen
VAASSEN
Snel bezorgd,heel mooi ingepakt
Beveelt aan
21 July 2021
Jacky Stosz
GROOTEBROEK
Snelle service prachtige sieraden en heel mooi verpakt!
Beveelt aan
21 July 2021
Bea
Munnekeburen
Ik heb het snel gekregen en alles was duidelijk Ik ben er heel blij mee!
Beveelt aan
20 July 2021
Marja Schoenmaker
Nieuw-Vennep
Service is prima, product geleverd zoals gevraagd.
Beveelt aan
20 July 2021
Mark
Amsterdam
Zo hoort online winkelen te zijn.
Beveelt aan
20 July 2021
Gerrit Jan
Oisterwijk
De afbeelding van het bekertje klopte helemaal, de gravering was mooi. Het cadeau was prachtig ingepakt. De ouders vonden het zonde om open te maken, maar de nieuwsgierigheid won! Terecht, mooi resultaat. Bekertje staat naast het bekertje wat haar moeder destijds van ons kreeg.
Beveelt aan
20 July 2021
Janny
Amsterdam
Burgemeester Peereboomweg 1
1151 EC Broek in waterland
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven