Prima in orde!

Zeer snel geleverd en goed verpakt.

Goed verpakt en zonder kapotte delen afgeleverd.: uitstekend.

Brede collectie waardoor grote keus. Tijd tussen bestelling en aflevering is zelfs in deze barre tijden uitstekend te noemen.

ben tevreden

bestellingen worden correct verzorgd en goed verpakt en bezorgd.

Correct, adequaat

Levering conform bestelling. Op tijd gekeverd

Zoals het moet

Trix 22693 H0 LINEAS diesellocomotief Class 66, sound Pre-order geplaatst zonder voorafbetaling. Bij uitlevering betaald. Geleverd door B-post.

tevreden met de corecte levering

men krijgt waar voor zijn geld en met vergelijkbare andere site ligt het prijsverschil minimaal uiteen ,ook de ruime keuze die word aangeboden op de website is uitstekend en overzichtelijk een aanrader voor vele model hobby liefhebbers doe zo verder.

Twijfelachtig tot nu toe

Een rijtuig kon niet worden geleverd, ondanks dat het wel op de website stond. Geld zou worden teruggestort, nog niet gebeurd, ondanks nog een herinneringsmailtje van mij.

Goede service ,snelle bezorging bij online bestellen en goede verpakking van de producten. Goede uitleg bij vragen.

Erg goede ervaring

Goede service ,snelle bezorging en goede verpakking van de producten

Bestellen via de website gaat prima, en bezorging was prompt.

Snelle levering. Gelijk contact na bestelling ivm huisnummer.

Iets nodig voor uw modelbaan ? Ga dan naar Marnan.

mijn bestelling was niet op voorraad. na vier dagen netjes thuisbezorgd. zou 7 dagen duren alvorens bestelling geleverd kon worden. Dik tevreden met deze spoorwegwinkel.

veel in voorraad en snel geleverd

alles wat ik nodig heb ook per stuk te verkrijgen

Uitstekende service.

Prima service.

ik heb langer op mijn pakket gewacht dan gedacht.

op 1 item na heb ik mijn bestelling na twee weken ontvangen. ik hoop dat er snel een na leverring komt. het is jammer dat je de winkel niet fysiek kunt bezoeken en het zou in mijn beleving beter zijn dat als je iets besteld het desnoods op afspraak zou kunnen afhalen.

Snelle en goede afhandeling van de order.

Nadat de artikelen geleverd zijn is er door de leverancier informatie ingewonnen omtrent de totale levering

Als eerdere levering: prima

Zo als altijd goed

Goede service en snel geleverd

super

snel

Voor de zoveelste keer uitstekend

Betrouwbaar, goede klantvriendelijkheid,alles zoals op de site getoond,super service.

een goeie trein winkel

een fijne treinwinkel met een snelle levering door D.H.L ondanks de de drukte bij D.H.L.

Goede webchop ..snelle levering en goed ingepakt ...top

Snel en prima