Duidelijk site en snelle service

De site is goed overzichtelijk met alle categorieën En vlotte verzenden

Twee pakjes in plaats van één is teveel.

Op de levering van mijn bestelling (1000057635, wagen EXT20900 van Exact-Train) valt niets op te merken. Verpakking en snelheid van levering waren prima in orde. Alleen ontving ik nog een tweede pak. De adresklever (DHL) vermeldde inderdaad ook mijn naam en adres, met dezelfde streepjescode. Bij nazicht van de inhoud bleek de tweede levering bestemd voor Chris Rompelberg , Wederikstraat 32 in 5953MC Reuver. Ik bracht het pak terug naar de post en het track en trace systeem vertelt mij dat het pak op 10-07-2021 op het juiste adres geleverd werd. Wie de adresetiketten opplakt weet ik niet, maar iets meer focus lijkt mij wel aangewezen.

Geleverd wat besteld werd in zéér korte tijd.

Leuke miniaturen

Goede service. Snelle verzending. Scherpe prijzen.

Fijne webshop

Bestelde materialen vlot ontvangen. Alles ziet er goed uit. Goeie prijs. Aanrader.

Product keurig verpakt bij de verzending!

Betrouwbare leverancier

Informatie over leveringstermijn is duidelijk en wordt ook nagekomen

uitstekend

goede service en goed verpakt en snel top

Snelle en goede levering van een goed product

Snelle en goede levering van een goed product

komt alles goed na

heel goed

Goede service!

Ik heb nu een paar keer spullen voor mijn modelspoorbaan besteld en als het op voorraad is wordt het snel geleverd, indien dit niet mogelijk is wordt je keurig op de hoogte gehouden van de voortgang.

Perfect zoals beloofd

Zoals beloofd. Snelle afhandeling.

Alles snel geleverd, maar slechte verzend verpakking.

Alles was snel verzonden en geleverd. Alleen het verpakkings materiaal kon beter. Deze doos was zo zwak dat deze ingedeukt aan kwam. Producten waren echter niet beschadigt.

Prettig, na een zelf gemaakt foutje even gebeld, correctie gemaakt daarna goed en snel ontvangen. Top

Klasse !!!

Goede producten, mooie prijs, snelle levering, goed verpakt

Betrouwbaar en goed verpakt

Overzichtelijke website, goede voorraad, snel en goed verpakt

Prima modelbouwwinkel/webwinkel

Duidelijke website, snelle levering. Iedere keer weer tevreden met de afhandeling. Hier kom ik vaker terug.

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling

Bestelling en levering voldeed volledig aan mijn verwachting. Regelmatige informatie over de status (voortgang) van de bestelling en verzending. Product was zeer degelijk verpakt.

Ze zijn goed

snelle service

Na bestelling een snelle service en netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Geweldige verkoper

Selle service als hun winkel open is!

Mooie keuzes en vlotte afhandeling.

Website is overzichtelijk en prijs is correct .

Veel keus en ook tweedehands

Goe de website, veel keus, periodieke brief met aanbiedingen en adequate klantenservice.

bestelling duurt te lang.

bestellingen waren goed verpakt maar moet wel tussen 3 en 5 weken wachten dat vindt ik te lang