👍

snel en betrouwbaar

Via de website een order geplaatst voor meerdere artikelen, alles in perfecte staat geleverd in korte tijd.

prima collectie, snelle verzending

Grote collectie, snelle verzending en prima service. Ik werd nog gebeld met de vraag of het klopt dat ik spullen had besteld in 2 verschillende schalen. Echt goede service!!!!!!

Prima winkel

Wordt goed mee gedacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke zaak, mooie en goed website, goed en kundig personeel.

Ik kom er graag leuk om rond te neuzen in de winkel. De service is heel goed als er iets is met het gekochte product word het perfect op gelost. Prima ga vooral zo door.

Bij 3 bestellingen op rij ging wat mis

Bij 2 bestellingen waren er problemen bij DHL, Bij de andere bleek een wagon niet opvoorraad te zijn.Terwijl hij wel op voorraad was volgens de site. Vroeger gingen de bestellingen altijd goed. Ik ga voortaan alleen op sites bestellen die niet via DHL verzenden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Correct en snel!

Steeds goeie ervaringen gehad met aankopen bij Marnan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima, een reden om nog eens wat te bestellen

Zeer goed verzorgd. De spullen zien er zeer goed uit. Bijna zo goed als nieuw

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en prijs kwaliteit

goede service en prijs kwaliteit.

TOP Service!

Snel geleverd en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. En natuurlijk zoals ik gewend ben van Marnan: altijd TOP Service!

Perfect en klantvriendelijk!!

Alle vragen worden zeer snel beantwoord een en al service!!

positief

Prima om zaken mee te doen

perfect

Super winkel, weten waar ze mee bezig zijn. Goed advies gekregen, loc perfect voor me omgebouwd tegen een nette prijs, daarna snel geleverd en goed verpakt aangekomen.

Perfecte service!

Online een bestelling geplaatst, één van de producten was van fabriek af beschadigd, deze kon gratis omgeruild worden. Aan de telefoon vriendelijk personeel die me graag wilde helpen!

alles perfect in orde

alles vlot verlopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goederen stipt geleverd in een stevige, veilige verpakking. Fijne service.

Goederen gemakkelijk te bestellen via de website met een grote keuze aan materiaal. Stipte en snelle levering. Heb al een paar keer iets besteld en altijd is alles correct verlopen.

Goede service !

Goede service en snel !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Jammer dat als je 3 Fleischmann verdeelplaten 6940 besteld er 2 krijgt en 1 ouder type 508 geleverd krijgt. Maar goed, zit toch onder de baan. Voortaan maar langsgaan, zie je wat je krijgt.

Prima winkel

Mijn bestelling is op tijd verzonden geen lange wachttijd binnen twee dagen binnen gekomen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Overzichtelijk assortiment met duidelijke nota en keurige levering

Goed en correct

Goede snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Marnan zelf is prima maar de gekozen bezorgdienst DHL niet.

Het is te vroeg voor een beoordeling. Het pakje is nog niet bezorgd omdat DHL een bovenmatig slechte bezorging kent. Persoonlijk al vaker last van gehad. TIP voor Marnan NIET meer met DHL verzenden ! Bedrijf Marnan is dus prima maar de bezorgdienst niet. Marnan pas aanbevelen wanneer andere bezorgdienst wordt gekozen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Service is goed

Goede service Alleen duidelijk staat van product aangeven en omschrijven Misschien is verzenden via post nl voor kleine artikelen stukken goedkoper.

Mooie 2ehands modeltreinen snel geleverd

Over Marnan Modelspoorbouw