Duidelijke site en een snelle levering. Ook was het pakketje goed verpakt.

Prima internet winkel!

Alles gaat zoals het bij de huidige tijd past! Aanbevelingswaardig!

Snelle levering. En goed verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede prijzen, duidelijke foto's, snelle levering en goede verpakking

Ik heb al vaak besteld bij marnan en keer steeds weer terug omwille van de goede prijzen, duidelijke foto's en omschrijvingen, snelle levering en goede verpakking van de items.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eerste bestelling gedaan, ben tevreden, kwaliteit en snelle levering.. Zeker ga ik nog eens iets bestellen..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi boek voor schappelijke prijs

Goede aanbiedingen. Prettig personeel

Goede ervaringen

Goede levering

Goede service snelle levering

Veel modeltrein artikelen nieuw en tweedehands. Snelle levering. Deskundig advies. En staan op de beurs in Houten.

👍

snel en betrouwbaar

Via de website een order geplaatst voor meerdere artikelen, alles in perfecte staat geleverd in korte tijd.

prima collectie, snelle verzending

Grote collectie, snelle verzending en prima service. Ik werd nog gebeld met de vraag of het klopt dat ik spullen had besteld in 2 verschillende schalen. Echt goede service!!!!!!

Prima winkel

Wordt goed mee gedacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke zaak, mooie en goed website, goed en kundig personeel.

Ik kom er graag leuk om rond te neuzen in de winkel. De service is heel goed als er iets is met het gekochte product word het perfect op gelost. Prima ga vooral zo door.

Bij 3 bestellingen op rij ging wat mis

Bij 2 bestellingen waren er problemen bij DHL, Bij de andere bleek een wagon niet opvoorraad te zijn.Terwijl hij wel op voorraad was volgens de site. Vroeger gingen de bestellingen altijd goed. Ik ga voortaan alleen op sites bestellen die niet via DHL verzenden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Correct en snel!

Steeds goeie ervaringen gehad met aankopen bij Marnan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima, een reden om nog eens wat te bestellen

Zeer goed verzorgd. De spullen zien er zeer goed uit. Bijna zo goed als nieuw

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en prijs kwaliteit

goede service en prijs kwaliteit.

TOP Service!

Snel geleverd en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. En natuurlijk zoals ik gewend ben van Marnan: altijd TOP Service!

Perfect en klantvriendelijk!!

Alle vragen worden zeer snel beantwoord een en al service!!

positief

Prima om zaken mee te doen

perfect

Super winkel, weten waar ze mee bezig zijn. Goed advies gekregen, loc perfect voor me omgebouwd tegen een nette prijs, daarna snel geleverd en goed verpakt aangekomen.

Perfecte service!

Online een bestelling geplaatst, één van de producten was van fabriek af beschadigd, deze kon gratis omgeruild worden. Aan de telefoon vriendelijk personeel die me graag wilde helpen!

alles perfect in orde

alles vlot verlopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goederen stipt geleverd in een stevige, veilige verpakking. Fijne service.

Goederen gemakkelijk te bestellen via de website met een grote keuze aan materiaal. Stipte en snelle levering. Heb al een paar keer iets besteld en altijd is alles correct verlopen.

Over Marnan Modelspoorbouw

Filter op Taal