klantgericht

Je wordt uitstekend geholpen. Goede service, mooie producten.

Mooie levering. In perfecte toestand.

Goede bestelling in perfecte toestand geleverd.

alles tip top verlopen

alles tip top verlopen

Bestelling lag keurig klaar.

We hebben een bestelling in de winkel opgehaald, die keurig klaar lag volgens afspraak.

Perfect snelle levering

Snelle bezorging.

een zeer goede verkoper en zeer snel gelevert

als ik iets bestel word er meteen werk van gemaakt. de service is zeer goed en zeer snel geleverd en zeer goed verpakt. een echte aanrader mijn favorite winkel

zeer snelle verzending

goede ervaring

Prima service en goede keuze

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen, prima bezorgservice, en ruime keuze in treinen en toebehoor

Een goede en snelle service

Verpakking goed vezorgd

Maximale zorg voor elke bestelling

Soms kun je kleine zaken net te kort komen, maar ook dan blijft MARNAN optimale zorg aan je bestelling besteden.

Top geen klachten

Levering volgens plan uitgevoerd

Snel in huis. En netjes verpakt.

Snel in huis. En netjes verpakt.

Snelle.levering.en.goed.verpakt.top

de na-service is niet goed. geen reactie op mijn mails

ik had een levering die kapot was en heb verschillende mails gestuurd en geen antwoord gekregen wat enorm jammer is omdat het toch wel allemaal geld kost

Perfekt

Het Faller artikel dat ik besteld had, maar nadien bleek tijdelijk niet meer leverbaar te zijn werd door Marnan goed gecommuniceerd en na mijn akkoord werd de rest van de bestelling snel geleverd en het Faller artikel werd iok direct gecrediteerd. Niets dan lof. Doe zo verder en tot binnenkort. Groeten Chris.

goeie en correcte service

goeie en correcte service

Goed bedrijf

Snel en goed ingepakt

Snelle levering, goede kwaliteit

makkelijk bestelproces, snelle levering en goede kwaliteit

Bestelling naar verwachting geleverd

De aanbieding voor een "Gesamtkatalog" was interessant en besteld. Direct na bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus via mailberichten. De bestelling is door DHL mooi op tijd bezorgd. Een punt van aandacht is misschien de beperkte keuze in verzend opties. Nu is dat alleen via DHL mogelijk. In dit geval was verzending via brievenbus post waarschijnlijk goedkoper geweest. Nu waren de verzendkosten relatief hoog ten opzichte van de kostprijs van de bestelde katalogus van ca 3.50.

zeer goed en snel geholpen

De door mij gekochte producten zijn in uitstekende staat

Altijd uitstekend!

Nu al jaren klant en altijd zeer tevreden!