Vorige week in de winkel geweest en zeer goed geholpen bij de aanschaf van een digitaal systeem, uitgebreid uitleg gehad over de verschillen tussen de systemen. Ook is een uitgebreide collectie tweedehands aanwezig waar leuke spullen tussen te vinden zijn.

Levertijd komt komt niet overeen wat er vermeld is.

Hierover geen bericht gehad. Even een mailtje sturen dat de levertijd langer is lijk mij op ze plaats en zeker bij vooruit betaling, Geprobeerd in contact te komen, maar heb hier ook nog niets van vernomen. Ben bang dat ik opgelicht ben.

Goeie site maar geen 2e hands n spoor meer helaas

Helaas geen 2e hands n spoor meer

geweldige website

veel keus ook voor spoor N

toppie

alles naar wens, snelle levering en goede prijs

Snelle service+levering

Klantgericht en het wordt netjes verpakt opgestuurd

Gewoon goed alles duidelijk, alleen de assortiment wordt steeds minder door lange wachttijden. Maar.

Gewoon goed

geen problemen

bestelling goed verpakt en netjes geleverd volgens de afspraak

Altijd vriendelijk personeel en goed assortiment.

Toppie

zeer goed

alles goed verzorgd bedankt

Goede hulp en advies

De bestellingen worden Correct en zo snel mogelijk geleverd. Oplossingen voor problemen werden uitvoerig gezocht en gevonden.

Toffe winkel, voldoende ruim assortiment

In de nieuwe winkel nog meer ruimte en overzicht. Tot op heden steeds tevreden met bestellen via website of aankopen in de winkel.

Perfecte service, redelijk prijslevel

Geen 9, vanwege de mi. zeer beperkte openingstijden!

Very reliable.

The reception is polite, kind, and prompt. The price and delivery time are very good. I am indebted to Mr. Marc Oomen. Thank you.

geweldige winkel / webshop

groot assortiment, heel divers, bestellingen gaan vlot, via mail snel antwoorden / hulp

heel goed

Een hele goede en prima service.

Zeer vakkundig geholpen

Goede winkel, fijn personeel en je wordt heel goed geholpen

Fijne mensen en die weten waar ze mee bezig zijn. Geweldig en goede winkel die je aanbeveelt bij andere modelspoorders.

Goede webshop

Kennis van digitaal aansturen van treinen onder de maat Voor de gevorderde klant Verbeterpunt

Komt afspraken echt na

Ga zo door

Weinig communicatie

Betreft pre order. deze was vertraagd en ze communiceren hier niet over. Zelf moeten informeren. Daarnaast waren mijn orders ineens weg uit het besteloverzicht. Verder wel heel vriendelijk te woord gestaan. Bij aanbevelen toch voor Ja gekozen. Misschien was het een incident.

snelle correcte service

Makkelijk te bestellen = prima overzicht op site correcte en snelle levering

goede service

ruim assortiment in h0 treinen en in scenery. vriendelijk en bekwaam personeel.

gewoon goed

Alles snel en goed verpakt geleverd, leuke aanbieding.

zeer goed!

Geheel onverwacht had ik vandaag nog een half uurtje tijd over. Omdat ik nog een paar artikelen nodig had, ben ik even bij Marnan langsgegaan. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen! (eigenlijk zoals altijd)