Altijd goed

Al jaren klant. Altijd goed.

Een goed en eerlijk adres!

lokomotief ontvangen met een klein mankement, na contact retour gezonden en binnen 14 dagen betaalde bedrag retour.

Snel en goed!

Mijn bestelling werd per omgaande behandeld en verzonden. Keurig verpakt en de inhoud was zoals besteld.

Snel en netjes verzonden

zoals altijd worden bestellingen netjes/stevig en snel verzonden

Goed.

Klantvriendelijk. Groot assortiment. Deskundig.

prima, alles aanwezig en goed verpakt.

goede afwikkeling van bestellingen

prima materieel weer!

nette wagons

alles ok!

alles ok!

Punkttueel en goed geregeld!

Tot nu toe prima ervaringen!

Primao

Niet helemaal tevreden met leverings termijn.

Jullie schermen dat de bestelde levering, als die voorradig is dit volgende dag al in huis is, echter mijn laatste bestelling namelijk brievenbus post heeft er bijna een week over gedan omdat hij bij jullie werd vastgehouden op vrijdag.

Goede info via website Prima afhandeling van de bestellingen

Snelle en accurate service.

Idem

Top zaak

Prachtige spullen ondanks dat het 2e hands is Goede service Snelle levering Ik koop ook vaak bij de zaak op de beurs in Houten

Snelle levering. Zeer tevreden!

De webshop is erg overzichtelijk en de levering was snel. Zeer tevreden!

prima Service

spullen exact conform beschrijving, zeer goed verpakt, snel verzonden, prima service

Top netjes af geleverd

Top netjes af geleverd

Een bijzonder fijne winkel om spoorwegspullen te kopen.

Goedenmorgen, Nou, dit was de eertste keer dat ik wat besteld heb bij deze winkel. En BESLIST niet de laatste keer. Alles was prima geregeld. en ben dus ook heel erg tevreden met wat ik besteld en gekregen heb. Hiervoor hartleijk dank. Ik vind dat u zo moet doorgaan. Tot de volgende bestelling. dank u wel. Gerard Kuipers

Zéér tevreden

Zowel online als in de winkel zelf aankopen gedaan. In de winkel vlotte en vriendelijke bediening en online alles volgens afspraak en op tijd geleverd!

Klop heel netjes afgeleverd

Snelle levering ook de 2e hands materialen van goede kwaliteit

Mooie artikelen, goed geprijsd

Al enkele keren een bestelling gedaan, spullen worden goed verpakt. Artikelen worden duidelijk beschreven op de site van Marnan. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Ben tevreden over wat ik besteld heb.

Pakket is volgens DHL sinds 11/11 klaar voor vertrek.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen.

De goederen zijn perfect , en de service is ook OK !!

DE Goederen zijn perfekt zoals beschreven Rappe service .

prima geregeld

erg snel in huis nadat ik het besteld had