Altijd een paar mooie spullen om de hobby voort te zetten

Zeer goed.voor mij altijd een ruime keuze aanbod Ik zie ook graag de mee gestuurde magazine’s top

geweldig

mooi product, snel bezorgt

Fijne zaak, behulpzaam en prima service.

Fijne zaak, behulpzaam en prima service.

Zeer vlotte en snelle srevice ! 100% tevreden

alles OK

Geweldig behulpzaam en snelle levering

Fijne zaak

Prima service!

Ontving direct een bevestiging van mijn bestelling en werd in staat gesteld om het pakket de gehele tijd te volgen via track en trace.

Goeie ervaring

Besteld bij Conrad een dag later, perfect verpakt door Marnan bezorgd. Met dank

Goede en snelle levering.

Verschillende keren al goed en snel geholpen. Het maakt me nog niet eens zoveel uit of ik het bestelde de volgende dag ontvang. De verzorging van het bestelde is mij meer waard. Andere beoordelingen over DHL inzake slechte kwaliteit van de bezorging herken ik niet. Gelukkig.

Goede service en prijzen

Snelle levering en bij afhalen op beurzen vriendelijke mensen

Snelle levering van artikel

De bestelling is snel geleverd ook gezien de omstandigheden waarin we nu leven.

geweldig

Met het probleem dat zich voor doet toch heel snel geleverd

Snel geleverd, deelzending vooruitsturen als rest nog enige tijd duurt i.v.m. bestellen bij leverancier.

heel goed en prettig

je wordt goed en netjes geholpen alleen ze lezen niet altijd de mail die je stuurd als je een vraag heb dat is wel een beetje jammer je zou de mail toch juist heel goed moeten lezen om het juiste antwoord te geven

Heel goede service

Snelle levering, aangename prijs.

Correcte verhandeling

Jammer dat het product later werd geleverd zoals opgegeven via website was in voorraad dan niet nadien een ander model gevraagd Die wel in voorraad was en nog geconfronteerd met de huidige crisis maar al bij al wel tevreden ga zekers nog verder winkelen e

Uitstekende (web)winkel

Mijn vaste adres voor tweedehands

goede service

pakje perfect verpakt

Zeer goede ervaringen

Een en betrouwbare winkelier waar je van op aan kunt .Levert snel , kwaliteit en kwantiteit is goed .

Super webshop

Overzichtelijke website Makkelijk bestellen en snelle levering. Veel artikelen afgeprijsd en goede tweedehands artikelen. Service is perfect.

Goede service en waar voor je geld. Geen addertjes onder het gras!

Geen idee wat er nog te verbeteren valt als het perfect is!

Perfect!

Vlotte en correcte levering.

Marnan-modelspoorwegbouw is mij niet onbekend. Wel ,de vlotte en correcte levering van de bestelde lok. Duidelijke mails. Prima verpakt , wat bij anderen wel eens heel anders gebeurt. Bijgeleverde afrekening zonder bijkomende poespas. Kortom : Bravo.

Netjes afgeleverd

Net geleverd wat ik besteld heb.

Teleurgesteld

Ik heb u een e-mail gestuurd 12-03-2020 in verband met bestelling 1000044222 tot nu toe heb ik geen antwoord gekregen.