Helaas moet ik mijk scharen achter de voorgaande reviews

Ook ik maak nu de laatste maanden mee dat er totaal niet meer gecommuniceerd wordt door MARNAN, behalve dan met de wekelijkse nieuwsbrief. Telefoon wordt domweg niet opgenomen, op email wordt totaal niet gereageerd, ook niet bij herhaling! Omdat ik in de buurt woon van Roosendaal kom ik nog wel eens in de winkel. Het is er jammer genoeg nog steeds een chaos na de herinrichting na de zomer. Er zit geen structuur meer in. Een reeds door HERPA uitgeleverd artikel is bij MARNAN nog steeds niet te verkrijgen: bij de concullega's dus wel. Ooit goed begonnen met enthousiasme maar als jullie zo doorgaan op dit niveau ga je klanten verliezen en gaat je winkel naar de knoppen.

Klanten negeren KAN ECHT NIET !!!!

Misschien een TIP!!! -Neem de telefoon netjes op als klanten bellen en sta ze te woord. -Reageer op mails die klanten sturen. -Geef antwoord als een klant een aangetekende brief stuurt ( moet niet eens nodig hoeven zijn) -laat klanten niet voor een gesloten winkeldeur komen. En klanten achteraf laten betalen, eerst de bestelling bij de klant laten bezorgen en dan ontvangen jullie pas het geld. Draai het om i.p.v vooruit betalen. Wij hebben onze bestelling uiteindelijk na veel frustratie en boosheid en met ons vele klanten, eindelijk onze bestelling alsnog ontvangen. 31 juli besteld 14 oktober bezorgd. Ik weet niet of wij onze bestelling nou ontvangen hebben door de vele reacties en de revieuws ook van vele andere mensen, maar hoop dat alle klanten ook nog netjes hun bestelling gaan krijgen. Klanten negeren KAN ECHT NIET!!!! Wij hebben onze bestelling netjes verpakt bezorgd gekregen dat wil ik dan nog wel even kwijt. Maar de gang van zaken verdienen niet de schoonheidsprijs. Wij kopen er niks meer.

2mnd geleden iets besteld nog niks geleverd

23 juli dingen bestel en betaald via ideale, nu is het 22 september en nog niks ontvangen. Mail wordt niet op gereageerd, telefonisch niet bereikbaar. Ja ze hebben een nummer maar wordt nooit opgenomen. Echt drama.

Zeer zeer slecht !!

In juli bestelling gedaan, tot op heden niks ontvangen. WEL BETAALD. Vele pogingen gedaan te bellen, telefoon word niet opgenomen, of ernaast gelegd zodat je in gesprektoon krijgt. Vele mails gestuurd, geen reactie. Het kan toch niet zo zijn dat je een bestelling doet, betaald en niks krijgt. Dit is geen manier van zaken doen, ronduit schandalig. Ik pak toch ook geen spullen uit de winkel, zeg tot ziens en zie maar hoe je het geld krijgt. Dat is precies hetzelfde, alleen omgekeerd. Ik wil mijn geld terug, ik ga niet betalen voor spullen die ik niet geleverd krijg.

Nul sterren kan helaas niet, maar super slechte service

Na lang niet reageren op emails over waar bestelling blijft, uiteindelijk mijn bestelling ontvangen en dan ook nog het verkeerde. bouwwerk waar ik nog voorheen had over gemaild niet gekregen. Maar het beloofde is niet gekomen, zoals afgebeeld op de site. Hier zal ik nooit meer wat kopen. Service is zwaar onder de maat, lees geen service, en bestelling voor 14:00u, volgende dag wordt niet nagekomen (duurt weken).

Afwachten of je het krijgt.

21 augustus voor €180 spullen gekocht allemaal als voorraad artikel. Niets ontvangen 48 x gebeld onder openingstijden geen gehoor ook niet via de mail. Mijn zwager woont in Roosendaal dus die is erlangs gereden en heeft de spullen meegenomen. Heb bij Marnan voor vele duizenden euro's besteed maar als ik er nu nog iets zou bestellen dan betaal ik met de Mastercard zodat ik mijn geld terug krijg bij niet leveren. Jammer heb in de 10 jaar dat ik klant ben nog nooit zo een slechte ervaring gehad en ben altijd tevreden geweest. T 's de Lang uit Een plaats in Noord Holland

Bestelling kom na een maand nog niet aan telefoon nooit opnemen

Ik heb ooit diverse artikelen gekocht, maar de levertijd werd steeds langer en nu schijnt er niets meer te gebeuren ,E- mails onbeantwoord en de telefoon gaat over maar niemand neemt op. Best wel kansloos zo ...

Oplichters

De bestelling is na ruim 2 weken nog steeds niet verzonden. Telefonisch niet bereikbaar, via de mail ook geen reactie! Wil mijn geld terug, helaas zij geven niet thuis!!!

Bestelling niet gekregen

Na 2 weken bestelling nog altijd niet gekregen excuses vakantie en erna meteen verbouwen van de winkel. Communicatie bleef hierna moeilijk. Advies koop niks online bij deze winkel,je mag hipen dat je het krijgt. Bijzondere slechte afhandeling van online producten.

Ze kunnen niet op tijd leveren

Op 8 Jan een bestelling gedaan , op 21 Jan gemaild, “ ze liepen achter “ was het antwoord, ! Jammer , nadat ik hier meer mensen zie met hetzelfde probleem verwacht ik dat het moeilijk gaat worden .

Echt een teleurstelling

Nadat ik op 8 januari een bestelling heb geplaatst en gelijk betaald heb via Ideal heb ik geprobeerd in contact te komen met Marnan. Ik heb geprobeerd een email te sturen (deze komt retour), diverse malen tijdens de beperkte openingstijden getracht via de telefoon in contact te komen en heb ook een klachtenformulier ingevuld. Het enige wat ik probeer te achterhalen is wanneer ik de geplaatste bestelling kan verwachten.

Vorige week in de winkel geweest en zeer goed geholpen bij de aanschaf van een digitaal systeem, uitgebreid uitleg gehad over de verschillen tussen de systemen. Ook is een uitgebreide collectie tweedehands aanwezig waar leuke spullen tussen te vinden zijn.

Levertijd komt komt niet overeen wat er vermeld is.

Hierover geen bericht gehad. Even een mailtje sturen dat de levertijd langer is lijk mij op ze plaats en zeker bij vooruit betaling, Geprobeerd in contact te komen, maar heb hier ook nog niets van vernomen. Ben bang dat ik opgelicht ben.

Goeie site maar geen 2e hands n spoor meer helaas

Helaas geen 2e hands n spoor meer

geweldige website

veel keus ook voor spoor N

toppie

alles naar wens, snelle levering en goede prijs

Snelle service+levering

Klantgericht en het wordt netjes verpakt opgestuurd

Gewoon goed alles duidelijk, alleen de assortiment wordt steeds minder door lange wachttijden. Maar.

Gewoon goed

geen problemen

bestelling goed verpakt en netjes geleverd volgens de afspraak

Altijd vriendelijk personeel en goed assortiment.

Toppie

zeer goed

alles goed verzorgd bedankt

Goede hulp en advies

De bestellingen worden Correct en zo snel mogelijk geleverd. Oplossingen voor problemen werden uitvoerig gezocht en gevonden.

Toffe winkel, voldoende ruim assortiment

In de nieuwe winkel nog meer ruimte en overzicht. Tot op heden steeds tevreden met bestellen via website of aankopen in de winkel.

Perfecte service, redelijk prijslevel

Geen 9, vanwege de mi. zeer beperkte openingstijden!

Very reliable.

The reception is polite, kind, and prompt. The price and delivery time are very good. I am indebted to Mr. Marc Oomen. Thank you.