geweldige winkel / webshop

groot assortiment, heel divers, bestellingen gaan vlot, via mail snel antwoorden / hulp

heel goed

Een hele goede en prima service.

Zeer vakkundig geholpen

Goede winkel, fijn personeel en je wordt heel goed geholpen

Fijne mensen en die weten waar ze mee bezig zijn. Geweldig en goede winkel die je aanbeveelt bij andere modelspoorders.

Goede webshop

Kennis van digitaal aansturen van treinen onder de maat Voor de gevorderde klant Verbeterpunt

Komt afspraken echt na

Ga zo door

Weinig communicatie

Betreft pre order. deze was vertraagd en ze communiceren hier niet over. Zelf moeten informeren. Daarnaast waren mijn orders ineens weg uit het besteloverzicht. Verder wel heel vriendelijk te woord gestaan. Bij aanbevelen toch voor Ja gekozen. Misschien was het een incident.

snelle correcte service

Makkelijk te bestellen = prima overzicht op site correcte en snelle levering

goede service

ruim assortiment in h0 treinen en in scenery. vriendelijk en bekwaam personeel.

gewoon goed

Alles snel en goed verpakt geleverd, leuke aanbieding.

zeer goed!

Geheel onverwacht had ik vandaag nog een half uurtje tijd over. Omdat ik nog een paar artikelen nodig had, ben ik even bij Marnan langsgegaan. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen! (eigenlijk zoals altijd)

Levering prima maar verpakking overdadig

Ik had besteld, was snel binnen. Maar waren onbreekbare kleine zaken en dat was met een lading plastic omgeven dat in mijn ogen met de helft minder had gekunnen. Wellicht tip om hierop te letten. Verder prima zaak.

Prima winkel

Prima winkel alles altijd binnen thuis via internet

Levering keurig verzorgt.

Ik ben zeer tevreden, zoals het product wordt getoond en wat het in werkelijkheid is. Goorgaan op de ingeslagen weg!!

breed assortiment

Meestal vind ik wat ik zoek

ruime keus/redelijkeprijs

vriendelijk geholpen produkt in goede staat

perfect

perfect

Prima (web)winkel om te kopen.

Goede service, vriendelijk personeel.

Niet helemaal naar verwachting

Mijn eerste bestelling bij Marnan ze hebben een geweldig aanbod aan materialen. Levertijd van meerdere producten 2 tot 3 weken en zelfs bij 1 product levertijd nog langer, voor "gewoon" lijm. Na mailtje voor ander merk lijm i.v.m. direct leverbaar geen reactie gehad! Ook 2x 1m stratenfolie besteld en slechts 1 leverbaar maar ik moet er echt 2 hebben dus aan 1 heb ik ook niets, geld wel netjes teruggestort. Ook vind ik € 100 voor gratis verzending aan de hoge kant. Conclusie, veel spullen maar lange levertijd terwijl je eigenlijk snel aan je baan verder wil.

Verpakking, producten, handeling en facturen, beter kan bijna niet

Je word op de hoogte de houden

top 2e hands

Opnieuw genoten van unieke 2e hands wagonnetjes, perfect.

Zorgvuldige levering

Zorgvuldige levering

Fantastisch aanbod, goede en vriendelijke hulp en voor een redelijke prijs.

Een heel breed assortiment, zodat ik niet snel elders hoef te shoppen. Uitstekende expertise, die mij vaak verder helpt.

Sint Josephsstraat 16 4702CW Roosendaal