perfecte afhandeling van de bestelling

correcte afhandeling van mijn bestelling , waren enkele problemen met nieuw kassa systeem , zijn ondertussen opgelost en spoedig antwoord op e mail

Redelijk, maar kans bestaat het verkeerde te ontvangen

Ik kocht af en toe iets bij Marnan, vooral vanwege hun grote aanbod en voorraad. Helaas gaat het niet altijd goed, dan ontvang je spullen waar je niet om hebt gevraagd en wordt vervolgens op geen enkele manier gereageerd op mailtjes. Er zit dan niets anders op alles terug te sturen en ergens anders te bestellen.

Ik heb tot nu toe alleen maar goede dingen meegemaakt.

Ik heb tot nu toe alleen maar goede dingen meegemaakt.

Enige minpuntje is dat Post.nl niet de standaard koerier is en ik dus even iets langer moet wachten op mijn spullen. Verder niets dan lof voor dit bedrijf, de site en het assortiment.

Slechte informatie op de website

Mijn ervaring is zeer slecht, de informatie op de website dat het een komplot gebouwd exemplaar is, terwijl het een bouwpakket is.

Snell gevonden wat ik zocht, goed verpakt en snelle bezorging. Top!

Doen wat ze toezeggen

Levering online besteld en afgehaald. Lag netjes klaar

Groot assortiment, hoge verzendkosten.

Erg fijne site met een enorm assortiment. Door de hoge verzendkosten, is het echter niet rendabel om kleine bestellingen te plaatsen. Dat is jammer, want anders zou ik veel vaker en meer bestellen. Het zou prettig zijn , als de verzendkosten jaarlijks afgekocht kunnen worden, zoals andere webretailers ook doen.

Snelle levering .duidelijke factuur en orderbevestigingi

Supersnel en goed

Snel en netjes geleverd

Bestelde onderdelen snel en goed verpakt geleverd. Goede bescherming wordt goede aandacht aan besteed. Helemaal als je af en toe ziet hoe bezorgers met pakketten om gaan

Bij het bestellen van de artikelen was op de website al goed te zien dat de producten op (eigen)voorraad waren. Nadat ik de producten voor 14:00 uur besteld had, had ik ze de volgende dag in huis. Helemaal top.

Goede service snelle levering

In voorsbestelling een product bestelt, die keurig netjes snel afgeleverd werd, en in goede staat ontvangen. Aanrader om bij deze winkel uw product te bestellen!

Een echt eerlijke site

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst en alles perfect verlopen en de bestelling en levering is mooi te volgen. Top team

komt gemaakte afspraak volledig na

de zending is na betaling snel op de post gedaan. het geheel is in heel goede staat ontvangen, en was goed verpakt. de Marklin treinen zijn in top conditie. kortom heel blij mee !

Altijd tevreden geweest.

Wat ik op prijs stel : keuze, prijzen en dienstverlening.

De levering was conform de bestelbon

Ik liet reeds per mail weten dat de levering niet aan de bestelbon beantwoordt. Ik wacht op antwoord van jullie klantendienst. Ik krijg van jullie nu wel die automatische enquète waarop ik nu natuurlijk enkel negatief kan antwoorden. Dat is tegen mijn principes, maar als jullie al een beoordeling vragen voor alles geregeld is...?

Mooie website overzichtelijk

Makkelijk in gebruik

Zeer slecht product tegen te hoge prijs.

Modelbouw ho muziektent. Wat een wanprestatie. Zo’n slecht product, niet in elke te krijgen. Dan moet je het zelf nog verven. Hoe durft iemand daar bijna € 30,00 voor te vragen!

Snelle reactie

Door wat vertraging bij de aflevering kon ik pas vandaag regeren. Een vriend van mij gebruikt de nagels al langer. Ik ben erg tevreden.

Goed verzorgt

Goed.

Een goede ervaring met deze webshop spullen waren precies zoals omschreven. Telefonisch contact gehad en ben zeer goed geholpen.

Duidelijke informatie omtrent de levering

Klant word goed op de hoogte gehouden omtrent de levering van het product. Over het product zelf ben ik niet tevreden door de verpakking vanuit de fabriek ziet het er niet uit jammer!!

Service is goed

Snelle afhandeling, de bestelde artikelen zijn zoals vermeld op de site, goed verpakt de kans op beschadiging is minimaal, prijs is goed

Goede communicatie na het bestellen en snelle levering