Een echt eerlijke site

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst en alles perfect verlopen en de bestelling en levering is mooi te volgen. Top team

komt gemaakte afspraak volledig na

de zending is na betaling snel op de post gedaan. het geheel is in heel goede staat ontvangen, en was goed verpakt. de Marklin treinen zijn in top conditie. kortom heel blij mee !

Altijd tevreden geweest.

Wat ik op prijs stel : keuze, prijzen en dienstverlening.

De levering was conform de bestelbon

Ik liet reeds per mail weten dat de levering niet aan de bestelbon beantwoordt. Ik wacht op antwoord van jullie klantendienst. Ik krijg van jullie nu wel die automatische enquète waarop ik nu natuurlijk enkel negatief kan antwoorden. Dat is tegen mijn principes, maar als jullie al een beoordeling vragen voor alles geregeld is...?

Mooie website overzichtelijk

Makkelijk in gebruik

Zeer slecht product tegen te hoge prijs.

Modelbouw ho muziektent. Wat een wanprestatie. Zo’n slecht product, niet in elke te krijgen. Dan moet je het zelf nog verven. Hoe durft iemand daar bijna € 30,00 voor te vragen!

Snelle reactie

Door wat vertraging bij de aflevering kon ik pas vandaag regeren. Een vriend van mij gebruikt de nagels al langer. Ik ben erg tevreden.

Goed verzorgt

Goed.

Een goede ervaring met deze webshop spullen waren precies zoals omschreven. Telefonisch contact gehad en ben zeer goed geholpen.

Duidelijke informatie omtrent de levering

Klant word goed op de hoogte gehouden omtrent de levering van het product. Over het product zelf ben ik niet tevreden door de verpakking vanuit de fabriek ziet het er niet uit jammer!!

Service is goed

Snelle afhandeling, de bestelde artikelen zijn zoals vermeld op de site, goed verpakt de kans op beschadiging is minimaal, prijs is goed

Goede communicatie na het bestellen en snelle levering

ALLES TOP GEREGELD EN SNEL.

Alles zeer goed geregeld en netjes verpakt.

Top winkel

Wanneer ik een bestelling plaats, direct betaal, dan wordt mijn pakket binnen 2 dagen bezorgt. Netjes en degelijk verpakt. En altijd mail contact omtrent de bestelling die ik plaats. 5 sterren winkel

Goede service, kennis van techniek. Staan achter producten

Goede service, kennis van techniek. Staan achter hun producten

uitstekend

binnen 24 uur geleverd is heel mooi.

Vlotte levering en goede communicatie

Besteld en 2 dagen later binnen. Prima service.

zeer goede ervaring

zeer goede ervaring

Netjes op tijd bestelling binnen

En goed verpakt.

gewoon netjes verzorgd en dezelfde dag verstuurd

gewoon netjes verzorgd en dezelfde dag verstuurd overzichtelijke site

SNELLE LEVERING

GOEDE SERVICE

Goed.

Goede uitleg bij het online bestellen.