Niets op aan te merken

Snelle en acurate levering en de keuze om niet met POSTNL te versturen maar met DHL!

geweldig goede service

had 3 producten besteld , 1 was niet in voorraad , maar binnen 10 dagen al thuis ,top.

Prima, snel geleverd ook.

Goede ervaring opgedaan met deze webwinkel. Vier sterren omdat een product kwalitatief minder was en daarmee voor mij niet bruikbaar. Vier sterren toch omdat het om een tweedehands product ging en je dan weet dat je een risico neemt.

snel geleverd

Ondanks de drukte rond kerst is mijn bestelling toch snel geleverd. Alles in orde en perfect ingepakt, ga zo door! :-)

Helemaal niks mis mee

Makkelijke bestelprocedure prima prijs

top

Prima webwinkel

Goed en op tijd geleverd alleen erg grote doos maar dat is voor mij geen probleem vr.gr.97

totaal van de levering was prima

de geleverde goederen waren prima, spijtig dat er wel wat tijd over gaat bij bpost met name 4 dagen.

Is goed gegaan

Heb de bestelling heel goed ontvangen.

Is gewoon goed

Goede webshop

Uistekende, snelle levering

In de drukke Kerstperiode via de site bestelling gedaan. Keurig verpakt binnen de toegezegde leveetijd ontvangen. Complimenten!

Top, alles perfect in orde

Snelle levering, correct uitgevoerd, niets op aan te merken

snelle service

Een DRC2200 besteld omdat er 1 op voorraad was en werd nog diezelfde dag verstuurd ondanks dat het al 14:10 was en je eigenlijk voor 14:00 moest bestellen daarvoor.

De levering was snel maar helaas niet helemaal wat ik had gedacht. Ik had een Kontaktgleis N (artikelnummer 14979) besteld, ik dacht dat dit een contactrail was met 2 aansluiting, maar het was er een met slechts één aansluiting. Geheel mijn ik dat een contactrail met 2 aansluitingen te ontvangen.

HEEL GOED

GOED PRIMA VERZORGD IK WENS U OOK EEN GEZOND NIEUWJAAR VOOR HET TEAM

Netjes conform afspraak geleverd.

Netjes conform afspraak geleverd.

Snelle levering goed verpakt

Snel, goedkoop en kwaliteit

Tevreden en Prima

Zij leveren op tijd en in geval van een defect bij een tweedehands geen probleem met retourneren

Levering zoals belooft.

Artikelen goed verpakt, ook met bescherming voor beschadigen. Ik ben zeer tevreden!

Perfect afgehandeld

Nadat bestelling was geplaatst kreeg ik meteen een bevestiging.Goederen werden op de juiste aangegeven tijd verestuurd Prima verpakt.Ik kom zeker voor verdere bestellingen bij dit bedrijf.

Prima,zeer goed

zeer positief

goede scherpe prijzen....netjes een goed verpakt en een snelle levering!

Uiterst tevreden

Iedere keer goed verzorgd en ingepakt al enkele jaren klant en nog nooit problemen of iets tekort top

zeer goed

goede ervaring.

Perfecte reactie op mijn wensen

De reactie was snel en adequaat, de verpakking was 100%.