Goed models en goed dienst

Tweedhandmodels: meer goedkoop artikelen

Gastvrij en behulpzaam

Een bezoek aan de winkel is altijd leuk, voor een praatje, advies, of het ophalen van een bestelling.

Snelle levering, goede service

Altijd goede klanten- en verzendservice en tijd voor een praatje

Ben al jaren klant bij MARNAN. Eerst via de beurs en sinds ik meer in de buurt ben komen wonen, bezoek ik ook winkel (voor zover de maatregelen het toelaten). Altijd goede service, goede geleverde producten. Enig nadeel op het nieuwe adres: betaald parkeren.

goed en vriendelijke advies

je voelt je altijd welkom overzichtelijke winkel komt afspraken na

Gewoon goede service

Ruime keuze in de webshop, zowel nieuw als tweede hands. Wordt snel en netjes verzonden. Bij problemen wordt er snel en netjes gereageerd en opgelost.

Alles ok.

alles zoals het hoort ,geen problemen.

Zeer correct

Zeer goede service

Snelle service, goede communicatie

Naast de goede service genoot ik bovendien van het feit dat ik producten vond waar ik al een lang naar zocht.

Prima verzorgde bestelling

Ik had een bestelling gedaan en deze is volgens afspraak en op tijd geleverd.

geweldig

Mooie site, heel veel keus, even opletten wat bij Marnan in voorraad is of bij leverancier kan verschil in verzending zitten wat logisch is. Makkelijk zoeken . . . goede prijzen. Grote bestelling geplaatst, wat in voorraad was binnen paar dagen ontvangen rest staat nog in backorder. Reactie via mail, persoonlijk, snel en opgelost :-)

snel geleverd

alleen kleine tegenvaller, wat gekocht was kon door de brievenbus, waarom de toch de volledige kosten betalen voor DHL (in dit geval) post pakket was goedkoper geweest.

Mijn producten zijn niet geleverd

Slecht dus

Bestelling snel en netjes verpakt verzonden

Bestelling snel en netjes verpakt verzonden

Prima service!!

Diverse artikelen besteld. Er werd gewacht tot alles binnen was om het in één zending te versturen (scheelt port en verpakkingsmateriaal!!). Netjes kort voor verzending betalingsverzoek ontvangen en na betaling bericht van verzending. Ik ben zeer tevreden over het assortiment en de klantvriendelijke service. Ik kom hier graag terug, zowel fysiek als online!!

Snelle en goed service

Altijd worden we goed geholpen

Snelle en correcte levering. Prima

Alle bestelde artikelen zijn correct en snel geleverd. Prima!

Slordig

De meeste stukken zijn stoffig, of roestig. En dan zitten er nog 2 linkse wissels in mijn bestelling ipv een linlse en een rechtse. Handig , dat gaat niet echt werken.

Gewoon goed

Besteld, betaald en ontvangen binnen de aangegeven tijd ... gewoon goed dus

Top.

Snelle en correcte levering, helaas was niet alles leverbaar.

Alles netjes op tijd

Alles netjes op tijd binnen gekregen

vlotte levering

vlotte levering uit een zeer groot assortiment

Snel en efficiënt

Ok

Snelle levering en goede afhandeling manco. Prettige organisatie en goede site.

Sint Josephsstraat 16 4702CW Roosendaal