Snelle levering van mooie koffer

Mooie koffer gekocht, snelle levering conform afspraak

Geweldige tas

Wat is dit een mooie tas. Ik heb er lang over getwijfeld om deze te bestellen. Maar bij het ontvangen van deze tas was ik meteen enthousiast! Mooie, stoere tas, past overal bij. Genoeg ruimte, en met voldoende vakjes, mooi overzichtelijk. Tas kan dicht gemaakt worden dmv een rits, Wat ik zelf heel praktisch vind. En wat ik ook heel fijn vind is de extra lange koord wat erbij zit.

Ivan Hrvatin

the suitcase came in real size. and it's great. worth it that money.

Een goede zaak

Ik had mijn bestelling op tijd En het product is goed

Snelle levering van een uitstekend product

Zelfs met een levertijd van 2-3 werkdagen werd het al de volgende dag geleverd. Het product voldeed volledig aan de verwachting.

Mooie fijne Segrid

Leuke vrouwelijke Segrid

Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de secrid wallet die je bij ons hebt gekocht. Bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Amy

Eevaring was plezierig, ik stuurde na bestelling een mail waarin ik vroeg om de kleur van de tas nog aan te passen. Dit werd direct gedaan.

Supergoed

Ere wie ere toekomt! Totaal niet verwacht, dat de bestelling zo snel binnen zou komen. Zeker nu in deze lockdown en alle beloftes die webshop maken met voor zo laat besteld dan en dan binnen. Maar zij maakten dat waar! Superblij met mijn tas die ik al in meerdere kleuren heb.

Snelle levering, goeie prijs

Gemakkelijk besteld en goed geleverd.

Ik kon makkelijk bestellen, de levering liep netjes volgens afspraak en zonder vertraging. Mooie tas, is nu volop in gebruik

Geen nieuwe koffer

Ik heb een koffer besteld die in de uitverkoop was met 44% korting. Toen het werd afgeleverd, ontdekte ik dat het niet echt 100% nieuw is. Ik gaf een lage review. Koffershop.nl nam kort contact met me op en bood me aan om het met volledige terugbetaling terug te sturen of met een verdere korting te houden. Ik besloot het te houden met een verdere korting. Ik ben erg blij met hun service.

Goedemorgen David, Bedankt voor je beoordeling. Ik ben blij om te lezen dat we je klacht in alle tevredenheid hebben opgelost. Ik hoop dat je ondanks de lichte krasjes op de koffer tevreden bent over de kwaliteit. En ik hoop dat je er nog veel mooie reizen mee zult maken. Mochten er nog verdere vragen zijn, neem dan gerust nog even contact met ons op. Met vriendelijke groet, Amy - Koffershop.nl

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Erg tevreden over de snelle levering. Prijs scherp, betrouwbaar en gebruiksvriendelijke website. Een goede aankoop.

Snelle bezorging.

Jammer genoeg was de tas niet naar mijn zin dus moest hem terug sturen. Erg jammer dat je dan 7 euro moet betalen voor een tas die je niet wilt. ZE HEBBEN CONTACT MET MIJ OPGENOMEN EN HEBBEN DE RETOURKOSTEN ZONDER PROBLEMEN TERUGGESTORT. PRIMA SERVICE!! Daarom nu een dikke 10 verdient.

Volgende keer weer

Als het product voldoet tijdens gebruik zal ik volgende keer zeker niet twijfelen weer een bestelling te doen. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Snelle bezorging, slechte verpakking

Snel bezorgd, maar verpakt in een soort vuilniszak zonder enige bescherming

Goedemiddag Mendy, Leuk dat je een review over ons hebt geschreven. We zien blij te lezen dat je bestelling snel bij je is aangekomen. We gaan de postzakken die wij gebruiken voor het verzenden van rugzakken in een andere kleur aanschaffen. We hopen dat je de volgende keer ook tevreden bent over de verpakking. Met vriendelijke groet, Amy - Koffershop.nl

Super snel

Echt goede winkel veel keuze Plaatst je bestelling en echt volgende dag was hij er al in de ochtend top service dus

Overzichtelijke webshop, snel geleverd, goede prijs, netjes verpakt.

Scherpe prijs, goede website en snelle levering.

Nieuwe koffer gekocht die snel gevonden was op de website tegen een scherpe prijs. De koffer is de volgende dag al geleverd.

Dikke duim

Netjes op tijd gestuurd, zeer snelle en fijne reactie via de mail.

Beste Hanan, Bedankt voor je beoordeling. Na het lezen van je mailtje zijn we direct achter je bestelling aangegaan. Gelukkig was de rugzak snel terecht en kon hij opgehaald worden bij een PostNL punt. Ik wens je zoontje veel plezier van zijn nieuwe rugzak! Met vriendelijke groet, Amy - Koffershop.nl

goede communicatie, prima!

Bestelde tas bleek niet meer voorradig, daarover zeer netjes geïnformeerd en is er moeite gedaan om het gewenste artikel toch te leveren. Erg blij mee en levering was nog steeds snel. Erg blij mee.

Snelle levering tegen een aantrekkelijke prijs.

Op een afgeprijsd artikel tevens 10% extra korting ontvangen. Overige winkels bieden dezelfde rugzak tegen een hogere prijs aan. Daarnaast een snelle levering.

Zeer goede prijs

Mooie prijs en snelle levering !

Super mooie koffer

Leuk formaat, cabine size. helemaal mijn kleur (blauw/zwart). Goed verpakt en leuke kortingsbon bij wanneer ik weer een bestelling plaats

snelle levering, mooi product

Ondanks de aangegeven levertijd van 1-3 werkdag had ik mijn pakketje binnen 24 uur in huis. Levering was dus sneller dan verwacht! Verder ben ik heel blij met mijn aankoop. De tas is precies wat ik zocht!

Onbereikbaar voor retourneren beschadigd product

Ik ontving een smoezelige reistas met grote vlekken erin. Deze wilde ik retour sturen. Via de retourprocedure moest ik hiervoor een etiket aanvragen dat ik nooit heb gekregen. Op emails kwam geen antwoord. Telefoon werd doorgeschakeld naar een voicemail. Bedrijf is totaal onbereikbaar. Ik heb er weinig vertrouwen in dat ik mijn geld ooit terug zie. Voor mij nooit meer.

Beste Tinka, Bedankt voor jouw reactie. Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met je aankoop en het retourneren daarvan. Dat is absoluut niet waar wij voor staan! We willen dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor hoe het is gelopen. Inmiddels hebben wij je laten weten dat de reistas niet geretourneerd hoeft te worden, maar dat we wel het aankoopbedrag aan je terug hebben betaald. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Amy Koffershop.nl