Goede website simpel bestellen snelle levering

Prima bedrijf en website

Ik ben tevrenden

Mooie koffer en snelle levering.

Snelle levering en goedkoper dan concurrentie

Ik was weken op zoek naar een kwalitatieve reiskoffer tot ik op deze website botste. Alles verliep er snel en zal voor mijn grotere koffer zeker en vast nog een bij jullie bestellen. Mijn vakantie kan alvast goed beginnen waarvoor dank.

Aardig, correct, behulpzaam.

Werd netjes terug gebeld vanuit de klantenservice. Werd zeer correct en behulpzaam geholpen. Spullen werden meteen verzonden en heb ze in goede kwaliteit ontvangen. Levertijd, de volgende dag. Perfect.

super

snelle levering en scherpe prijs!

Deze webshop is top!

Ruime keuze en snelle levering

Snelle service & mooie koffer

Een mooie koffer en een snelle levering Tot nu toe nog niet gebruikt maar heel goede status en zeker meenemen met volgende vakantie

Beste online webshop die ik ken.

Ik ben niet een persoon die gauw een review schrijft maar voor deze firma doe ik dat met liefde. Ik had 4 koffers ( samsonite ) Plus een reistas besteld. Binnen letterlijk 1 dag waren de koffers binnen. De reistas was zoek. En na het contact met de winkel ( Men ) en met Ed was het zo opgelost. Ze hebben gelijk een andere reistas nagestuurd. De service van dit bedrijf is ongekend goed. Zowel als de winkel als van de webshop. De kwaliteit van de koffers zijn altijd goed van een bepaald merk. Maar de service maakt het af. Ik zal nooit meer ergens anders bestellen. Dank voor de goede service en prachtige koffers en reistas. Echt een fijn bedrijf.

Handbagage

Superblij en tevreden met mijn aankoop, de service en levering waren up to date en heel snel. De koffer ziet er stevig,modern, ruim, handig en super luxe uit. Een aanrader en de kleur maakt het koffertje heel chic. Dank jullie wel Koffershop.nl ik beveel deze koffer echt aan.

Prima service, de tas werd snel bezorgd.

Professioneel materaal - professionele orderafhandeling

Ruim en uitgebreid assortiment correct beschreven in de webshop. 24u nadien geleverd bij buitenlandse klant.

Zeer vlotte service

Woensdag besteld en vrijdag al in huis. Zeer ruime keuze en sterk in prijs. Zeer tevreden van levering en service. Een site om te onthouden

Goede kwaliteit voor prima prijs

De koffer online shop is makkelijk, overzichtelijk, snel ladende pagina's, ruime collectie, prima prijzen.

Snelle levering, eenvoudig bestelproces

Super duidelijke website! Eenvoudig bestelproces en duidelijke communicatie. Zou zeker weer opnieuw bestellen bij deze webshop!

De koffers kwamen zeer snel binnen.

Retourneren bij Koffershop is een voorbeeld voor velen

In het geval je niet tevreden bent over een product dan hanteert Koffershop een wel héél klantvriendelijk retoursysteem. Mijn bestelling wilde ik retourneren voor een upgrade exemplaar. Ik heb zelden zo’n eenvoudig en klantvriendelijk systeem mogen gebruiken. Werkelijk waar, een voorbeeld voor vele andere webshops!

Alles ging goed

In 2 dagen mijn koffer thuis.prima!

snelle goede service

Heldere site en makkelijk bestellen met goede service

prima produkt voor een goede prijs en snelle levering

mooie koffer met goede sluiting, licht gewicht en prima wielen

Goede aftersales

Rits ging voor vakantie kapot en kreeg een goede oplossing

Prima en snelle service

Duidelijke site

Duidelijke site, snelle levering. Koffer voldoet aan de verwachtingen.

Fast delivery. Great quality backpack.

The backpack arrived as expected, the next day. The backpack I ordered is very good quality and has all the necessary tags and warranty documentation.

super ervaring

correcte en zeer snelle levering.

Snel service!!!

Heel tevreden!!!