Ik ben heel blij en tevreden met deze rugtas

Koffershop is de enige winkel op internet met de blauwe LINE rugtas met het zo goede en veilige achtervak op de rug. Geen enkel ander merk heeft zo'n veiligheidsvak.... Belde het hoofdkantoor en kreeg het nummer van de winkel in Lisse. Via internet besteld en betaald. Dezelfde dag werd de rugtas door de mevrouw van de winkel in Lisse opgestuurd. Wat een service! Ik ben heel blij en tevreden met deze rugtas. De kleur is helemaal naar wens en het (vernieuwde) veilige achtervak van LINE op de rug is geweldig. Mijn complimenten voor Koffershop.nl

Snel geleverd, goede koffer

Mijn ervaring met deze webshop was absoluut naar wens. De koffer was snel geleverd en voldoet aan al mijn verwachtingen. De koffer is lichtgewicht doch stevig en prettig in gebruik. Doordat de koffer vier wielen heeft kun je soepel manoeuvreren en met het handvat aan de bovenkant (helaas hebben niet alle koffers dit) pak je de koffer gemakkelijk op.

Een boffer met zo'n koffer

We hebben even gewacht met onze reactie, omdat we eerst proefondervindelijk het functioneren van deze koffer wilden ervaren. Op 2 wielen, op 4wielen, over gladde wegen, over tegels, over ongelijke keien; je kunt er overal ingepakt en goed mee rijen.

Enige minpuntje was de latere levering. Kreeg wel netjes een mail hierover. Voor de rest prima service.

goede levering en erg snel.

goede levering en product

Top en snel geleverd

Besteld en binnen 2 dagen in huis. Was niet thuis, bij de buren afgeleverd. Super.

Snelle levering, goed product, goede prijs.

Grote koffer gekocht die binnen een paar dagen al geleverd was. Goede communicatie per e-mail. Heel blij mee!

Mooie koffer.

De gebruiker heeft de koffer als goed omschreven. Het is een mooie ruime koffer.

snel en kwaliteit

Op tijd geleverd en precies wat we wensen

Perfect voor onze vakantie

Deze grote lichtgewicht koffers zijn perfect voor onze vlieg vakantie! We mogen 23 kilo meenemen en met zo'n lichte koffer is dat meer dan genoeg! Ze zijn licht maar toch stevig en er zit een fijn slot op! Zeker een aanrader

Snelle levering, prima koffer, lekker licht

Hetzelfde als boven, snelle levering, koffer voldoet aan hetgene ik wil, mooi prijsje. Lekker lichte koffer.

Super tevreden!

Ik was al een tijdje op zoek naar een goede, leuke tas voor naar werk.. waar ik genoeg ruimte had om mijn laptop en andere spullen in kwijt kon. Beetje zoeken op Google, vond ik DE tas bij Koffershop! Super snel kunnen bestellen, ideaal met verschillende betaal opties en helemaal leuk; snel in huis!! Blijkt uiteindelijk ook nog echt een super tas te zijn! Deze dame is helemaal gelukkig!!

Snelle levering en een uitstekend product!

Snelle levering en een uitstekend product!

Klein probleem, goed opgelost

Eén koffer die we hadden besteld was niet op voorraad maar stond wel op de site. Hierover hebben ze snel gemaild en ook nog achteraan gebeld en meegedacht. Erg fijn! Dus jammer dat de bestelling niet "zoals bedoeld" bezorgd werd, maar we zijn alsnog erg blij met wat we hebben gekregen - vooral door de vriendelijke en proactieve service.

Blij mee, superleuke koffer

Super mooie koffers

Snelle levering, ben zeer tevreden

Snelle service!

Binnen een dag had ik het binnen!

Precies de koffer die ik graag wilde. Koffer in het echt nog mooier als de foto. Ik ben er erg blij mee, kan met deze koffer mooi een paar dagen weg!

Snelle levering van mooie koffer

Mooie koffer gekocht, snelle levering conform afspraak

Geweldige tas

Wat is dit een mooie tas. Ik heb er lang over getwijfeld om deze te bestellen. Maar bij het ontvangen van deze tas was ik meteen enthousiast! Mooie, stoere tas, past overal bij. Genoeg ruimte, en met voldoende vakjes, mooi overzichtelijk. Tas kan dicht gemaakt worden dmv een rits, Wat ik zelf heel praktisch vind. En wat ik ook heel fijn vind is de extra lange koord wat erbij zit.

Ivan Hrvatin

the suitcase came in real size. and it's great. worth it that money.

Een goede zaak

Ik had mijn bestelling op tijd En het product is goed

Snelle levering van een uitstekend product

Zelfs met een levertijd van 2-3 werkdagen werd het al de volgende dag geleverd. Het product voldeed volledig aan de verwachting.

Mooie fijne Segrid

Leuke vrouwelijke Segrid

Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de secrid wallet die je bij ons hebt gekocht. Bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Amy

Eevaring was plezierig, ik stuurde na bestelling een mail waarin ik vroeg om de kleur van de tas nog aan te passen. Dit werd direct gedaan.