Mooie koffers

Goeie koffers, beste kwaliteit zeker aanrader om het te bestellen

Goede kwaliteit en snelle levering.

Wij hadden een koffer besteld die snel geleverd is en en van goede kwaliteit is.

Snel besteld, op tijd geleverd en de prima koffer die ik wilde.

Snelle levering en prachtig

De bestelling werd de volgende dag geleverd en goed verpakt. De koffer is prachtig en makkelijk mee te nemen. Alles zoet er goed uit!

Ruime keuze, nette prijzen, snelle levering

Zie titel

Fijn in de hand

Snelle levering en een hele fijne lichte koffer. Ook een mooie koffer voor deze prijs.

Koffer besteld en gewoon snel geleverd. Precies zoals ze zeggen. Ben tevreden!

Super snel

Snelle levering zoals beloofd

Direct geleverd en een duidelijke website.

Ik heb mijn bestelling de dag na mijn bestelling binnen gekregen en ben heel tevreden. De prijs van het merk artikel was ook net even goedkoper dan op andere websites.

Niks ontvangen

Ik heb helemaal niks ontvangen. Dit is zogenaamd wel het geval. Wel al een factuur mogen ontvangen. Geen aanrader dus.

Dag Afiyas, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Kan je mij een mail sturen met je ordernummer? Dan kijk ik meteen waar je bestelling blijft en lossen we het probleem op. Je mag ons mailen naar [email protected] Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Amy - Koffershop.nl

Alles conform afspraak

Prima bestelling volgens afspraak.

Binnen een dag verzonden

Prijs kwaliteit is in balans. Koffers zijn stevig. Producten komen overeen met beschrijving.

Snel geleverd!

Prima service, heel snel geleverd.

Stijlvol op pad

Mooie stijlvolle handbagage koffer met oog voor detail perfect voor een weekend weg.

Degelijke koffer

Tot nu toe een hele degelijke koffer. De mogelijkheid om de koffer nog groter te maken is heel handig.

Prachtige koffer

Koffer voldoet perfect aan mijn verwachtingen!

Snelle levering, zorgvuldig verpakt, super tevreden

Prima assortiment, snel verzonden

Zeer tevreden met de koffer op het eerste gezicht. Assortiment is prima, niet het allergrootst maar voldoende. Snel verzonden.

Precies voor mijn doel: werk en vakantie

Ik had een handige maar vooral sterke rolkoffer nodig voor mijn werk: olie-/acrylverfkisten, penseelkist, informatiemappen, maar ook etuis met schrijfwaar, reispapieren, gemakkelijk te rijden door de stad van auto naar Cultuurcentrum en weer terug. Maar ook een handige koffer voor reisjes en vakanties. Voor het eerste doel haalde ik de voerigen eruit, voor het tweede doel gingen ze er weer in vanwege de handige onderverdelingen. Nu in mijn praktijk was het de perfecte oplossing. Maar ook de levering: even een paasdag voorbij, kwam mij bestelling na een dag bij mij afgeleverd. Eerlijk is eerlijk: een perfect product afgeleverd op de perfecte plek op een perfecte tijd. Chapeau!

Overzichtelijke webshop, snelle levering

Ik zocht een grote reiskoffer. Via de webshop van koffershop.nl zo gevonden. De samsonite koffer is deze week al mee op vakantie en is werkelijk fantastisch! Licht, stevig, rolt soepel en kan erg veel in. Ik ga dezelfde direct ook een maatje kleiner bestellen voor mijn vriendin.

Snelle levering en hele goede service

Aan de telefoon werd ik heel goed geholpen met een probleem op lossen.

Mooie en goede koffer en binnen 24uur geleverd!! Helemaal top

Super snelle levering

Besteld en de volgende in huis…keurige nette levering en zonder problemen. Top

Supersnelle levering! Valiezen intact op eerste zicht.