Snelle bezorging.

Jammer genoeg was de tas niet naar mijn zin dus moest hem terug sturen. Erg jammer dat je dan 7 euro moet betalen voor een tas die je niet wilt. ZE HEBBEN CONTACT MET MIJ OPGENOMEN EN HEBBEN DE RETOURKOSTEN ZONDER PROBLEMEN TERUGGESTORT. PRIMA SERVICE!! Daarom nu een dikke 10 verdient.

Volgende keer weer

Als het product voldoet tijdens gebruik zal ik volgende keer zeker niet twijfelen weer een bestelling te doen. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Snelle bezorging, slechte verpakking

Snel bezorgd, maar verpakt in een soort vuilniszak zonder enige bescherming

Goedemiddag Mendy, Leuk dat je een review over ons hebt geschreven. We zien blij te lezen dat je bestelling snel bij je is aangekomen. We gaan de postzakken die wij gebruiken voor het verzenden van rugzakken in een andere kleur aanschaffen. We hopen dat je de volgende keer ook tevreden bent over de verpakking. Met vriendelijke groet, Amy - Koffershop.nl

Super snel

Echt goede winkel veel keuze Plaatst je bestelling en echt volgende dag was hij er al in de ochtend top service dus

Overzichtelijke webshop, snel geleverd, goede prijs, netjes verpakt.

Scherpe prijs, goede website en snelle levering.

Nieuwe koffer gekocht die snel gevonden was op de website tegen een scherpe prijs. De koffer is de volgende dag al geleverd.

Dikke duim

Netjes op tijd gestuurd, zeer snelle en fijne reactie via de mail.

Beste Hanan, Bedankt voor je beoordeling. Na het lezen van je mailtje zijn we direct achter je bestelling aangegaan. Gelukkig was de rugzak snel terecht en kon hij opgehaald worden bij een PostNL punt. Ik wens je zoontje veel plezier van zijn nieuwe rugzak! Met vriendelijke groet, Amy - Koffershop.nl

goede communicatie, prima!

Bestelde tas bleek niet meer voorradig, daarover zeer netjes geïnformeerd en is er moeite gedaan om het gewenste artikel toch te leveren. Erg blij mee en levering was nog steeds snel. Erg blij mee.

Snelle levering tegen een aantrekkelijke prijs.

Op een afgeprijsd artikel tevens 10% extra korting ontvangen. Overige winkels bieden dezelfde rugzak tegen een hogere prijs aan. Daarnaast een snelle levering.

Zeer goede prijs

Mooie prijs en snelle levering !

Super mooie koffer

Leuk formaat, cabine size. helemaal mijn kleur (blauw/zwart). Goed verpakt en leuke kortingsbon bij wanneer ik weer een bestelling plaats

snelle levering, mooi product

Ondanks de aangegeven levertijd van 1-3 werkdag had ik mijn pakketje binnen 24 uur in huis. Levering was dus sneller dan verwacht! Verder ben ik heel blij met mijn aankoop. De tas is precies wat ik zocht!

Onbereikbaar voor retourneren beschadigd product

Ik ontving een smoezelige reistas met grote vlekken erin. Deze wilde ik retour sturen. Via de retourprocedure moest ik hiervoor een etiket aanvragen dat ik nooit heb gekregen. Op emails kwam geen antwoord. Telefoon werd doorgeschakeld naar een voicemail. Bedrijf is totaal onbereikbaar. Ik heb er weinig vertrouwen in dat ik mijn geld ooit terug zie. Voor mij nooit meer.

Beste Tinka, Bedankt voor jouw reactie. Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met je aankoop en het retourneren daarvan. Dat is absoluut niet waar wij voor staan! We willen dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor hoe het is gelopen. Inmiddels hebben wij je laten weten dat de reistas niet geretourneerd hoeft te worden, maar dat we wel het aankoopbedrag aan je terug hebben betaald. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Amy Koffershop.nl

Veel sites boden de fjall raven art tas aan terwijl deze niet leverbaar was. Koffershop.nl had deze wel en werd snel geleverd

Goede levering en mooie prijs

Snelle levering.

Had een koffer die niet meer op voorraad bleek te zijn, maar meteen is hier op gereageerd via de mail en een aantal alternatieven is aangewezen. Eén van die alternatieven hebben we uiteindelijk gekozen en kregen er ook nog een goedmakertje bij! Helemaal tevreden!

Snel geleverd,

Goede kwaliteit,netjes snel geleverd ik ben heel blij mee...zeker een aanrader

Prettig geholpen

Bestelling geplaatst. Vraag hierover gesteld ! Netjes geholpen. Daarna snelle levering.

Na contact snelle levering

Bestelling bleef staan op “wacht op verzending” . Toch maar even gebeld! Volgende dag in huis.

Een snelle levering en leuke persoonlijk berichtje bij de bestelling. Zou er zo weer bestellen.

Simpel

Ik wilde een tas. Heb een tas besteld, wat snel en simpel ging. Kreeg mijn tas. Ik ben tevreden met mijn tas. Aan mijn verwachtingen is voldaan.

Prettig shoppen vanuit je stoel.

Goede duidelijke presentatie en afhandeling van de bestelde artikelen

Pakketje was snel geleverd en was ook leuk ingepakt. Blij mee

Toppertje

Op vrijdag twee koffers besteld en zaterdag waren ze al binnen supersnel dus. De koffers zijn van een stevige kwaliteit en mooie vrolijke kleuren. Dus een super service