Vlot bestelproces en snel geleverd

Vlot bestelproces en snel geleverd

Handig wendbaar koffertje voor zeer goede prijs.

Op zoek naar een kleine koffer. Gevonden aan democratische prijs.

Perfecte afhandeling

Fijne website, voldoende keus. Snel verstuurd, alleen PostNl hield zich niet aan de afspraak. Koffershop.nl heeft het allemaal perfect en snel afgehandeld. Dank daarvoor! Ik kom zeker weer bij jullie terug als ik later een koffer ga bestellen.

Eerste ervaring: zeer vlot, snel, correct: prima! Super tevreden!!

Ruime keuze Groot assortiment Prima service

Mooie kleine koffer

Leuke koffer. Snel geleverd.

Fijne website, goede prijs en perfecte kwaliteit van aankoop

Ik kon gemakkelijk bestellen, betalen en de volgende dag lag het al netjes bij het PostNL afleverpunt. Sowieso fijn als een webshop met PostNL verstuurt, én je je een afleverpunt kan kiezen. Ik denk dat deze aankoop heel lang mee gaat, maar mocht ik toch een nieuwe (of andere) willen, dan ga ik zeker terug naar koffershop.

Ik ga heel veel plezier beleven aan deze koffer!

Ik vind de koffer geweldig. Qua kleur, gewicht, wieltjes, indeling en snelle bezorging, alles!!!

betrouwbaar en snel

Lang gezocht naar een koffer die mee kan bij Transavia, hier genoeg keus en scherpe prijs

Twee tassen van rains gekocht die voor een mooie prijs werden aangeboden. Overzichtelijke website en snelle levering.

Mooie stevige koffer. Snelle levering en goed ingepakt.t

Vanaf de bestelling tot aan levering is alles uitstekend verlopen. Duidelijk op de hoogte gehouden.

Fijne webshop om de juiste koffer te zoeken die je nodig hebt. Bestellen gaat eenvoudig en voorwaarden zijn duidelijk. Snelle levering, netjes op tijd en goed verpakt. Product voldoet aan de omschrijving. Kortom ik ben meer dat tevreden met Koffershop.nl

Vlotte en goede service

Fast and Easy

Dear Kofferahop, I'm very happy about the purchase, the quality of the item and the speed of delivery. Keep going like this! Congrats.

Ruime keuzes, snelle- en goedverzorgde levering

Prima selectie en duidelijke en overzichtelijke website. Goede geld/kwaliteitsverhouding. Vlotte levering.

Fast efficient service and delivery in Belguim

American tourist Starvibe spinner fantastic lightweight expandable 77 with wheels for every surface. Look and feel easy to control. Packing for 2 wk cruise a tough first journey to test them. Taxi, flight, coach then cruise ship and of course return trip home. Will keep you posted

Zeer goed. Snelle levering.

Alles ging snel en makkelijk.

Super snelle bezorging en zoals we gewend zijn van samsonite een mooie koffer

eenvoudig bestelproces met snel een mooie koffer in mijn bezit

Mooie selectie van reis benodigdheden. De site werkte naar behoren en ik heb echt een leuke koffer kunnen scoren voor een kleine prijs. Fijn dat ophalen bij 1 van de winkels ook een optie is.

Snelle ervaring

Koffer ziet er goed uit.

Een mooie koffer qua formaat en kleur en gewicht.

Een hele mooie koffer en aan te bevelen als vliegtuigkoffer.

Vlot geleverd, voor een goede prijs

Bestelling kwam vlot en was volgens verwachting. Goed verpakt en de tracing communication (NLpost) was accuraat.

Fijne website en snelle levering.

Snel en netjes geleverd!

Super snel en netjes geleverd!

goede kwaliteit snel geleverd

top koffer snel geleverd

Betrouwbare winkel en mooie aluminium koffer van Travelite

De aangeschafte aluminium koffer van Travelite is een goed en degelijk product. Communicatie met de winkel is goed verzorgd en ze doen wat ze beloven. Dat zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn maar dat is het vaak niet. Hier alle sterren verdiend.

Hoorn 418 B

2404 HL Alphen aan den rijn