Goed en snel

Heldere website met zo te zien veel op voorraad. Levering snel.

Stevige koffers

Deze webshop biedt mooie en stevige koffers aan met een handige indeling. De communicatie van bestelling tot levering is helder. Het product voldoet aan de verwachting zoals geschetst in de advertentie.

Samsonite s'cure spinner koffer besteld. Werd binnen twee dagen bezorgd, verder geen enkel probleem gehad. Duidelijke communicatie. Goede webwinkel!

Snel bezorgd, goede kwaliteit, duidelijke website

Blij met mijn koffers (Enrico) Precies zoals verwacht.

vlotte en correcte levering.

Binnen 24 uur besteld, afgeleverd en stipt op tijd.

Goede prijs, snelle levering

Ruime keuze, fijne webshop.

Makkelijk, snel en goede service

Snel een mooie koffer besteld . Kleine fout van mijn kant met betaling , gebeld en vriendelijk geholpen door Macy. Na betaling de koffer de dag erna bezorgd. Op zondag een vraag via de app gesteld en tot mijn verbazing werd deze ook op zondag beantwoord door amy . Wat een service. Helemaal blij met mijn aankoop

Goed bedrijf, snelle reactie

De koffer die wij eerst wilden bleek na betaling niet leverbaar. Maar heel netjes opgelost. Er was fijn contact en uiteindelijk toch een mooie anders koffer gescoord.

Snelle en stipte levering

Snelle levering, netjes ingepakt en goede prijs kwaliteit verhouding (zover ik nu kan inschatten).

Snelle en correcte levering

Bestelling is goed verpakt en snel geleverd. Op een vraag werd snel een antwoord gegeven.

Perfecte website en snelle levering

ruime keuze en snel in huis

op zoek naar koffers via Google terechtgekomen bij deze webwinkel. Ruime keuze, goede filters om snel een juiste keuze te maken, bestelling geplaatst en dag erop in huis. Aanrader!

Snelle verzending in perfecte staat

Snel geleverd.Goede koffer en tas.

Mooie koffer perfect geleverd

Snelle levering - moest last minute m’n koffer vervangen. Koffershop had de juiste op voorraad en binnen 2 dagen geleverd. Veel sneller dan bijvoorbeeld BOL. Erg tevreden dus!

Duidelijke site en snel geleverd.

Duidelijke site met goede info en foto's.

Goede prijs en snelle verzending!

Overzichtelijke site en genoeg keuze. De Samsonite koffer die ik wilde was bij Koffershop het beste geprijsd en super snel in huis; dinsdag begin van de middag besteld en de volgende dag werd de koffer al bezorgd. Super! Hier een blije klant!

Mooie koffer en snelle levering

Koffer nog niet-gebruikers, maar lichte ruime koffer met 5 jaar garantie

Super goed en snel ontvangen

Samsonite respark

Top site navigatie werkt goed op zoek opdracht. Vlotte levering vrijdag besteld zaterdag in huis. Goed verpakt. Zal hier zeker nog eens shoppen.

Super snelle levering voor een scherpe prijs

Scherpe prijzen en een vlotte levering

helemaal tevreden

Info op de site duidelijk en kon goede keuze maken tegen scherpe prijs. Levering was zo snel als verwacht.

Bestelling de volgende dag al binnen. Super snel en de koffer is heel erg mooi

Twee tassen besteld voor goede prijs, volgende dag geleverd. Helemaal prima.