Gewoon prima

De bestelde koffer is snel en netjes bezorgd. Eigenlijk gewoon zoals je hoopt bij een online bestelling. Betaling netjes, op de hoogte van de status gehouden. Gewoon prima dus.

Mooie handige koffer met perfecte maat.

Mooie kleur, goed ruim, het uitbreiden is echt uitbreiden! Rolt heel licht. De perfecte keuze voor mijn reis van 9 dagen.

Mooie koffer en super snel geleverd!

De koffer is superlicht en heeft vele opberg vakken. Ik ben er blij mee.

Een hele goede service en prachtige koffers

Wat een goede service geven jullie zeg!! Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en de koffers worden echt heel snel geleverd. En wat een prachtige koffers zijn het!! Over 1,5 week gaan we ze gebruiken....we hebben er zin in! Bedankt voor jullie hulp! Patricia

perfect

2 koffers besteld, kwamen inderdaad de volgend werkdag al thuis. Achteraf waren de koffers te groot, en hebben we er 1 retour gestuurd. Retour sturen ging ook zeer makkelijk en geld werd na terug boeking direct op onze rekening terug gestort. daarna 1 kleinere koffer opnieuw besteld, Geweldige service,

Zeer goed!

Snelle levering en de kleur is zoals op de foto! Ik koop hier zeker mijn volgende koffer!

Snelle levering, top product!

De bestelling was snel binnen omdat ik plotseling op reis moest. Gelukkig! Product prima verpakt en geleverd. Geen enkele klacht over dit bedrijf!

Met goede en snelle service een mooi product geleverd

Snelle service! Mooie koffer geleverd!

Snel geleverd en prima product.

Besteld, opgestuurd en aangekomen binnen aangegeven tijd

Perfecte koffer om mee te nemen op vakantie

Stevig , en veel ruimte voor een M maat . Voldoende om inhoud van 8 tot 14 dagen mee te nemen. Daar om die 5 sterren.

Prachtige kofferset

Heb ik nog niet we moeten nog op vacantie

Supersnelle verzending en prima service!

Koffer heel snel ontvangen.

Netjes op tijd, goede kwaliteit koffer!

Supersnelle service en goede prijs!

Mooie tas, zeer snel geleverd en voor een mooie prijs. Mooie overzichtelijke website met goede producten.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Geweldige compacte koffer in een mooie kleur

Het is een geweldige compacte koffer, mooie kleur, rijdt fijn en is in licht in gewicht. Ideaal voor een dagje weg of een stedentrip. De koffer mag mee het vliegtuig in en is een echte eyecatcher. Voor de modieuze vrouw een echte must om te bezitten.

Bestellen was makelijk en snel geleverd

Super snel bezorgd, het is een cadeau dus nog niet uitgepakt.

Prima service!

Mooie koffers

Mooie set van 3. Stevig materiaal en leuke kleur!

Super koffer

Als twee maal een koffer hier gekocht Super mooi sterk en binnen 1 dag geleverd

Top !

Snelle levering. Netjes ingepakt. Koffer rijdt super licht en is fijn in gebruik.

Contact en kwaliteit

Besteld en bleek in een ander magazijn te liggen. Kreeg direct een excuus mail en dat het zsm opgestuurd zou worden. Koffers 1 dagje later binnen en is van goede kwaliteit

Hele mooie actie van samsonite en vandaag besteld, morgen geleverd!

blij met de koffer

Duidelijke informatie vooraf. Relevante informatie over koffer zoals materiaal, gewicht, sluiting indeling.

Hoorn 418 B

2404 HL Alphen aan den rijn