Prima koffer tegen een scherpe prijs

Snel en accuraat een prima koffer geleverd tegen een zeer scherpe prijs.

Snelle levering, denkt mee in oplossingen, klantvriendelijk.

Top, correct

Snel geleverd alles is zoals beschreven tiptop in orde

Goede ervaring

Makkelijk bestelproces, snelle levering. Dus positief!

Fijne tas, goede maat en mooie kleur.

Het is een fijne tas, gemaakt van goed materiaal. De kleur groen is erg mooi. Ik heb goede service gekregen bij de koop van de tas. Erg blij mee.

Snelle verzending

De koffer vroeg avond besteld en de volgende dag al in huis. Top! Verder ook een prima prijs, goede koffer!

Super koffer

Super snelle levering en van super kwaliteit

Keurig en snel geleverd !

Op zoek naar nieuwe koffers voor het vliegtuig kwam ik hier terecht. We troffen nog een mazzeltje ook, want ze waren afgeprijsd. Werd keurig verpakt , supersnel geleverd én met nog een presentje erbij tot mijn verbazing. Dus superservice en een dikke tien van ons !

Snel opgestuurd

Pakket kwam aan op de beloofde leverdatum, erg goed verpakt.

Snel geleverd en super kwaliteit !!!

Levering super snel...donderdag besteld, vrijdag geleverd !!!

Snelle afhandeling

Bestelling was in 1 dag afgehandeld. Na 2 dagen kon ik de koffer op het afhaalpunt ophalen. Top.

Helemaal Top

Gewoon besteld bij de koffershop ( had de handbagage koffer al eens ergens in een winkel gezien ) en was goed geregeld kwam twee dagen later bij het postagentschap aan.

Snelle keus en bezorging

Goede kwaliteit koffers met een prachtige kleur!

Ik bestelde mijn koffers in de middag en ze waren de volgende dag voor me deur. Ze zijn precies zoals beschreven op de website. Mijn oom en tante gaan ook 1 bestellen .

Snelle levering, snel antwoord bij vragen en goed meedenken

Prima service!

Na wat vragen en verwarring over prijs prima geholpen en een mooie kofferriem als extra.

Zoals omschreven en snel geleverd

Bestelling geplaatst en volgende dag ontvangen. Beste prijs.

Helemaal top!

Koffers snel en netjes ontvangen! Eindelijk een betrouwbare site!

Uitstekend?

Mooie korting en snelle levering zonder extra leveringskosten

Fijne website

Een hele fijne website waarin alles heel goed duidelijk is. Op zaterdag besteld en had mijn koffers op dinsdag al binnen. In 1 woord top service

Snelle levering en de kleur van de koffer s helemaal te gek!

Ik had rap een nieuwe koffer nodig voor mijn volgende reis. Mijn March koffer overleefde mijn terugkeer niet. Mijn wielen waren kapot alsook de hoeken waar de wielen zaten. Het was de March Fjord serie. Nu gekozen voor een minder dure koffer maar wel een bekende naam in kofferland. Ik heb gekozen voor een Enrico Benetti Kingston 67 cm roze koffer. De koffer is groot genoeg voor een 2 weekse verre reis en is ook nog licht van gewicht namelijk 3.1 kg. De koffer is ruim en heeft ook een tussenschot die middels een rits afgesloten kan worden. Een aparte gedeelte met rits om mijn toiletspullen of kleine spullen in op te bergen zonder mijn koffer overhoop te halen. De kleur is wauw, roze :-)! So far so good en zaterdag aanstaande de eerste trip naar magic Modane en genieten van wintersport. Al mijn vorige koffers waren behoorlijk prijzig. Ik ben benieuwd of deze 'goedkopere koffer' goed dienst zal doen. Ik ervan uit dat het wel het geval zal zijn. To be continued!

Snelle levering en snel geholpen als er iets is.

Supersnel en superklantgericht

Bestelling staat meteen klaar, klantenservice vriendelijk en oplossingsgericht. Echt een fijn bedrijf!

Duidelijke website, snelle levering en goede prijzen.

De website is overzichtelijk en de teksten zijn duidelijk. Na bestellen wordt door koffershop.nl snel thuis geleverd, laten afleveren bij een pakket ophaalpunt is ook mogelijk. De bestelde Samsonite koffer is goed geprijsd en de bijbehorende omschrijving klopt volledig.