Helemaal top!

Koffers snel en netjes ontvangen! Eindelijk een betrouwbare site!

Uitstekend?

Mooie korting en snelle levering zonder extra leveringskosten

Fijne website

Een hele fijne website waarin alles heel goed duidelijk is. Op zaterdag besteld en had mijn koffers op dinsdag al binnen. In 1 woord top service

Snelle levering en de kleur van de koffer s helemaal te gek!

Ik had rap een nieuwe koffer nodig voor mijn volgende reis. Mijn March koffer overleefde mijn terugkeer niet. Mijn wielen waren kapot alsook de hoeken waar de wielen zaten. Het was de March Fjord serie. Nu gekozen voor een minder dure koffer maar wel een bekende naam in kofferland. Ik heb gekozen voor een Enrico Benetti Kingston 67 cm roze koffer. De koffer is groot genoeg voor een 2 weekse verre reis en is ook nog licht van gewicht namelijk 3.1 kg. De koffer is ruim en heeft ook een tussenschot die middels een rits afgesloten kan worden. Een aparte gedeelte met rits om mijn toiletspullen of kleine spullen in op te bergen zonder mijn koffer overhoop te halen. De kleur is wauw, roze :-)! So far so good en zaterdag aanstaande de eerste trip naar magic Modane en genieten van wintersport. Al mijn vorige koffers waren behoorlijk prijzig. Ik ben benieuwd of deze 'goedkopere koffer' goed dienst zal doen. Ik ervan uit dat het wel het geval zal zijn. To be continued!

Snelle levering en snel geholpen als er iets is.

Supersnel en superklantgericht

Bestelling staat meteen klaar, klantenservice vriendelijk en oplossingsgericht. Echt een fijn bedrijf!

Duidelijke website, snelle levering en goede prijzen.

De website is overzichtelijk en de teksten zijn duidelijk. Na bestellen wordt door koffershop.nl snel thuis geleverd, laten afleveren bij een pakket ophaalpunt is ook mogelijk. De bestelde Samsonite koffer is goed geprijsd en de bijbehorende omschrijving klopt volledig.

Niet alle goedkoopste webshop maar wel een Nederlandse zaak die levert bestelde koffer op tijd. Eenvoudig bestelling plaatsen en snelle terugkoppeling over de levertijd is het zeker 5 sterren waard.

super ervaring

zeer snelle levering. Webwinkel zeer overzichtelijk.

Mooie collectie en snelle levering!

Prima en snel

Geen probleem et bestellen betalen en keurig op tijd geleverd. Onbeschadigd.

Klantenservice is zeer goed bereikbaar bij vragen en problemen. Er wordt goed meegedacht door vriendelijke medewerkers.

Mooie koffers en keurig geleverd

We hebben goede ervaring met Koffershop.nl. Enig minpuntje is onduidelijkheid op de website m.b.t. betalingsoptie.

Vlug geleverd en product goed verpakt !

Indien ik terug iets zou bestellen zal ik terug bij dezelfde firma bestellen .

zeer goed

goede website , makkelijke te bestellen en goede communicatie

Mooie koffer tegen acceptabele prijs

De koffer ziet er mooi uit en werd snel bezorgd. De prijs van de koffer was goed.

Goed, snel en volgens afspraak

Goed, snel en volgens afspraak

Uitstekend!

Hele prettige, pro-actieve klantenservice. De bestelde koffers werden snel verzonden en zien er prima uit. We hebben ze nog niet gebruikt, dus daar kan ik nog niks over zeggen.

Niet slecht, alleen de koffers vallen heel erg klein, dus past niet zoveel in.

De levering duurde 4 dagen, De post.NL heeft de bestelling voor de deur op straat heeft gezet!

Goed!

Snelle levering. Pakket degelijk verpakt en retourmelden eenvoudig. Leeuwarden

Super service en snelle levering.

Goede snelle levering voor een scherpe prijs!

We zijn heel tevreden over onze 2 gekochte koffers!

Goed en snel

Snel geleverd, niet de allergoedkoopste maar prima.

Super, prachtig product

Prachtig product, snelle levering

Erg tevreden over mijn aankoop. Kleur en omschrijving komt precies overeen. Snel en netjes verpakt verzonden.