Uitstekend!

Hele prettige, pro-actieve klantenservice. De bestelde koffers werden snel verzonden en zien er prima uit. We hebben ze nog niet gebruikt, dus daar kan ik nog niks over zeggen.

Niet slecht, alleen de koffers vallen heel erg klein, dus past niet zoveel in.

De levering duurde 4 dagen, De post.NL heeft de bestelling voor de deur op straat heeft gezet!

Goed!

Snelle levering. Pakket degelijk verpakt en retourmelden eenvoudig. Leeuwarden

Super service en snelle levering.

Goede snelle levering voor een scherpe prijs!

We zijn heel tevreden over onze 2 gekochte koffers!

Goed en snel

Snel geleverd, niet de allergoedkoopste maar prima.

Super, prachtig product

Prachtig product, snelle levering

Erg tevreden over mijn aankoop. Kleur en omschrijving komt precies overeen. Snel en netjes verpakt verzonden.

Product vele malen goedkoper en een snelle levering!

Een ontzettend mooie koffer. Voelt stevig aan, goede rits en een prachtige kleur.

Snel mooie koffer in huis

Bij Koffershop vond ik de koffer die ik op het oog had voor een spectaculaire prijs. Ik plaatse mijn bestelling vrijdagavond en had 'm dinsdag in huis. Goed verpakt en met een gratis digitale weegschaal erbij. Helemaal top!

Duidelijke webshop,en zeer snel het artikel verzenden

Snelle levering en zeer klantvriendelijk.

Koffer binnen één dag geleverd. Klantenservice goed bereikbaar. Er zat vlekje op de koffer, maar er werd al een heel snel een passende oplossing geboden.

Fijne vlotte en correcte levering van prachtig product.

Betaling liep niet smooth maar de service was snel helder en goed.

Zeer snel geleverd. Ziet er prima uit. Rijdt soepel.

Deze koffer bij Koffershop gekozen omdat hij daar het goedkoopste was. Is de volgende dag al in huis. Zit netjes verpakt en voldoet aan de verwachtingen.

Mooi koffer en snelle levering

Als cadeau voor mijn kleinzoon zijn 24e verjaardag hij houdt van vakantie naar tenerife en verdient dit voor zijn hard werken ondanks een droevige periode

Top koffers

Super mooie koffers goede prijs . Service was prima werd netjes geleverd. Aanrader!

prima levering prima kwaliteit

PRIMA WEBSITE. GROTE KEUZE .FIJNE KORTING. SNELLE LEVERING. ZEER TEVREDEN OVER DE KWALITEIT.

Top service !

Ik kreeg een koffer toegestuurd die gedeukt in de doos zat ..contact opgenomen en zelfde dag werd een nieuwe koffer in prima conditie opgestuurd !! Dus van uit het ( verre België :-) ) een prima en top service een aanrader dus !!

goede en snelle afhandeling

doen wat ze beloven en op een goede en snelle manier

GOED

Mooie reiskoffer

Goede kwaliteit

helemaal top!

Ik heb de S'cure Samsonite besteld en helemaal blij mee en ook nog voor een super leuke prijs én een digitale weegschaal erbij, helemaal top. Jaren eerder moeten aanschaffen :)

Alles klopt wat de site belooft!

Besteld, volgende dag levering, goed verzorgd ingepakt, product klopt naar omschrijving!

Goede prijs, snelle levering

ik had op internet al de Samsonite s'Curre Spinner 69 geselecteerd. De koffer kon snel bekeken en gekocht worden. Het geheel werd netjes afgehandeld.

Hoorn 418 2404 HL Alphen aan den rijn

0172 421879