Fijne vlotte en correcte levering van prachtig product.

Betaling liep niet smooth maar de service was snel helder en goed.

Zeer snel geleverd. Ziet er prima uit. Rijdt soepel.

Deze koffer bij Koffershop gekozen omdat hij daar het goedkoopste was. Is de volgende dag al in huis. Zit netjes verpakt en voldoet aan de verwachtingen.

Mooi koffer en snelle levering

Als cadeau voor mijn kleinzoon zijn 24e verjaardag hij houdt van vakantie naar tenerife en verdient dit voor zijn hard werken ondanks een droevige periode

Top koffers

Super mooie koffers goede prijs . Service was prima werd netjes geleverd. Aanrader!

prima levering prima kwaliteit

PRIMA WEBSITE. GROTE KEUZE .FIJNE KORTING. SNELLE LEVERING. ZEER TEVREDEN OVER DE KWALITEIT.

Top service !

Ik kreeg een koffer toegestuurd die gedeukt in de doos zat ..contact opgenomen en zelfde dag werd een nieuwe koffer in prima conditie opgestuurd !! Dus van uit het ( verre België :-) ) een prima en top service een aanrader dus !!

goede en snelle afhandeling

doen wat ze beloven en op een goede en snelle manier

GOED

Mooie reiskoffer

Goede kwaliteit

helemaal top!

Ik heb de S'cure Samsonite besteld en helemaal blij mee en ook nog voor een super leuke prijs én een digitale weegschaal erbij, helemaal top. Jaren eerder moeten aanschaffen :)

Alles klopt wat de site belooft!

Besteld, volgende dag levering, goed verzorgd ingepakt, product klopt naar omschrijving!

Goede prijs, snelle levering

ik had op internet al de Samsonite s'Curre Spinner 69 geselecteerd. De koffer kon snel bekeken en gekocht worden. Het geheel werd netjes afgehandeld.

Perfecte levering, mooie koffers en goedkoop.

Koffers perfect geleverd. Mooie korting bij eerste bestelling. Vriendelijke contactpersoon.

Mooie koffer

Mooie koffer voor een hele goede prijs en dan ook nog de volgende dag in huis met een digitale kofferweger als kado.......... Geweldig toch????

Snelle levering en ook nog een extra kado erbij.

Zeer snelle levering van een kwalitatief mooie koffer

Zeer snelle levering, mijn rose koffer was geweldig mooi met veel ruimte, prijs kwaliteit is gewoon heel goed. Ff een mailtje om nog de 10% korting te krijgen voor het inschrijven o hun site, en het was zo geregeld. Een service die staat❤️ Een aanrader voor iedereen

Snelle verzending goed verpakt

Snel geleverd, prima koffer

Online gezocht naar model koffer en koffershop gevonden. Scherpe prijs en na telefoontje online besteld. Zelfde dag verzonden, snel in huis. Aanrader en ok kreeg er nog een koffer weger bij. Bedankt!

Snelle levering, prachtige koffers, zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Lekker snel

Bestelling werd keurig op afspraak geleverd

Snelle levering van keurig verpakte nieuwe koffer

Na een uitvoerig zoekproces op de website van koffershop gekomen waar ikk direct en snel vond wat ik zocht. Besteld en de volgende dag al geleverd! TOP.

Snelle levering Keurig verpakt

Mooie koffer

Wij hebben een goede ervaring met de koffershop. Wij hadden een bepaald soort Samsonite koffer nodig die eigenlijk alleen bij de koffershop te bestellen was. De koffer werd snel geleverd en was solide verpakt. Wij zijn heel blij met onze aankoop.

Perfecte levering

Eenvoudig 2 koffers besteld, voor laagst vindbare prijs, binnen 1 werkdag geleverd. Duidelijke emails mbt order en verzendstatus

Prima geregeld!!

Wat jullie beloven gebeurt ook ,super fijn!!

Hoorn 418 B

2404 HL Alphen aan den rijn