Super Snelle levering!! top!

Voor ons event de avond van tevoren om 22.00 uur besteld en s'ochtends om 9.00 uur al in huis, top!

Super snelle levering!

Maandag avond 21:00 uur besteld en dinsdag 16:00 uur was het al bij mij thuis! Top levering. Ook de kwaliteit van de kleding is goed. Wij zijn klaar voor een feestje!

Top! Supersnel Service en veel opties op website

Binnen 24uur had ik mijn bestelling. Super happy als de items zijn totaal zoals beschreven en hun foto's. Snel, makkelijk et veel opties.

TOP

Goede kwaliteit en een enorm aanbod. Let bij het bestellen van het wortelpak wel op de maat. Deze valt groter uit dan verwacht.

De volgende dag geleverd

Het past allemaal, het is ook helemaal compleet geleverd. Kwaliteit kleding;)

Snel bezorgd en netjes verpakt

Ik had op donderdag besteld en vrijdag was het al in huis. Ik had twee maten besteld en het retourneren ging ook makkelijk! Complimenten

Slecht

Bezorging is inderdaad snel, na 2 dagen kreeg ik het binnen. Echter had ik een nepsigaar en een pruik die echt slechter dan slechtere kwaliteit hadden. De sigaar zat al stuk in de verpakking en de pruik (afro) was helemaal misvormd.

Echt binnen 24 uur binnen en netjes verpakt

Top bedrijf

Fantastische costumen voor koningsdag gekocht. Heel blij met de qualiteit en snel aflevering.

Ik zorgt een mooi pak voor een feest, gevonden en besteld.

Alle artikelen zijn zeer snel en in goede staat geleverd. Prijs en kwaliteit komen overeen, producten zijn naar verwachting.

Goed services snel verzonden en leveren en goede kwaliteit

Binnen 24 uur geleverd

Ok

Dag later dan aangegeven in bevestigingsmail

Helemaal top

Super snelle levering

Geweldige Koningsdag aankoop tegen een goede prijs.

Na bestelling de volgende dag in huis. Wat een service!

Zit goed en leuke kleur

Mooi goed passend pak

Ik had een boevenpak nodig voor onze oudste zoon, die een celgenoot speelt op de schoolmusical. Dat pak heb ik hier gevonden en besteld. Binnen 1 werkdag had ik hem al in huis en hij paste ook perfect. Dus super.

Snelle bezorging maar kwaliteit kleding was minder

De bestelling was binnen 12uur in huis dus het is echt top verzending. Daarentegen had ik een pak met glitters en nu zit mijn hele huis onder... dat is wel minder en de draadjes van mijn tutu laten los. :( Jammer! Waarschijnlijk heb ik net pech met mijn bestelling.

Snelle bezorging en goed product. Erg blij mee

Snel en betrouwbaar!

Snelle levering, maken waar wat op de site wordt beloofd, + vriendelijke klantenservice.

schade? wordt zo opgelost!

Ik had een sjeik kostuum besteld een daar zat een grote naad in dus ik stuurde een foto van de schade en de service reageerde snel. Ik kreeg twee opties 1) nieuwe opgestuurd krijgen of 2) deze houden en een percentage van mijn geld terug. Dit was de beste klantenservice die ik in tijden heb gehad.

Snelle levering, maat kleding niet oke

Super snelle levering echt heel goed. Alleen de maat van pakje valt heel klein, jammer

Alles prima alleen...de foute maat helaas!

Ik had het pakje eerst niet open gemaakt en wilde het zó in cadeaupapier inpakken voor mijn 7 jarige kleinzoon. Gelukkig deed ik het wèl. Het was een grote teleurstelling geworden anders want i.pl.v. Maat 128 trof ik 158 aan. Kan gebeuren. T is alleen extra werk. Ik ga ervan uit dat ik nog vóór 31 maart de juiste maat in huis heb. Het is mijn eerste bestelling bij dit bedrijf. Ik geef ze het voordeel van de twijfel☺️