Kwaliteit voor kleine prijs

Al snel kreeg ik mijn pakje bezorgd. Ik was bij voorbaat bang dat het te klein zou zijn omdat grote maten toch vaak niet goed uitvallen. Maar het paste perfect en dat voor een klein prijsje! Helemaal tevreden!

Snelle levering en netjes op de hoogte via email gehouden over de levering. Mooie spullen voor een goede prijs.0

Waaaw

Eindelijk een outfit die past! Super kwaliteit.

Ze bezorgen en wat ze beloven en doen dat snel en met kwaliteit

snelle service

heel tevreden!

Produit conforme et livraison extrêmement rapide.

Commandé le soir. Livré le matin

producten compleet en de volgende dag al in huis!

Supersnel en goed verpakt geleverd!

Eerst bij een anders site een bestelling geplaatst. Zou ook de volgende dag geleverd worden maar helaas waren er een aantal producten niet op voorraad. Gelijk een bestelling geplaatst bij feestkleding365.nl en de volgende dag in huis! Goed verpakt en snelle levering! SUPER!

Supersnelle levering, mooi product.

Arabierenkostuum om 18u besteld en ‘s anderendaags namiddag geleverd. Zeer mooie verkleedkleren met een goede kwaliteit!

Mooie, leuke kledij

Bij feestkleding365 hebben ze carnavalskleding die je ergens anders niet vindt, mijn kinderen zijn superblij dat ze een speciaal kostuum gaan kunnen aandoen. Alleen jammer dat 1 van de handschoenen stuk was, deze was gescheurd aan de naad, maar ook nog verder door in de stof zelf.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super snelle service

We hadden snel verkleedkleren nodig. Besteld en de dag nadien kwam onze bestelling al aan. Goede kwaliteit ook. Heel tevreden.

De bestelling was supersnel geleverd en daar ben ik heel tevreden mee. Overzichtelijke website en handig dat je weet hoeveel stuks er nog overschieten.

Snel,accuraat,omschrijving 100% en niet duur

Zeer snelle bezorging. Product komt `00% overeen met beschrijving Mooi materiaal Zeker een aanrader

Heel klantvriendelijk en meedenkend.

Super kwaliteit

Een zeer snelle servers en levering, het kwaliteit was ook uitstekend!

Helemaal top!!!!!

Mega snel geleverd, en alles netjes verpakt!!

Super goede, snelle service!

Eerst opgemeten welke maat we moesten hebben aan de hand van de maattabellen: erg duidelijk. Pakken werden vervolgens heel snel geleverd: volgende de dag al, ondanks dat ik na 20.00u had besteld, dus super snel. En ze zaten als gegoten: helemaal perfect! Super dus: helemaal tevreden! :-)

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit

Zeer snel geleverd en goede kwaliteit

Top site

Zeer grote keuze en supersnelle levering

Mijn pakket is snel geleverd en was exact zoals ik het verwacht had. Geen op of aanmerkingen dus helemaal in orde. Pas vorm is goed en kwaliteit ook goed!

Prima spullen en snel geleverd

Kleding en attributen voor de kindjes besteld voor de verkleedkist/carnaval. Snel geleverd en de meeste producten in nette staat geleverd. Enkel een zwaard heeft gebogen in de doos gezeten omdat het niet echt past en nu er ook krom eruit komt, maar dat ligt nu onder wat zware spullen en komt wel goed. Maar zou er zeker opnieuw bestellen als ik weer wat zoek in deze categorie spullen

Ge-wel-dig. De kinderen op school vinden dit vast geweldig

Carnaval op school en een themafeest met vrienden, is een goede reden om dit pak aan te schaffen. Stel je voor een meester van 2 m. In dit pak. Het zit fijn, ziet er super tof uit en voldoet aan de verwachtingen. Ik kijk uit om het pak voor carnaval aan te kunnen doen.

Prima afhandeling en snelle levering, prima kwaliteit.

Mooi pak, met een heel degelijke kwaliteit. De levering was zoals beloofd op tijd en heel snel. Bedankt.

Top ervaring!

Ik kon heel snel wat vinden op de website wat geschikt was voor onze doel en levering was de volgende dag.

Super goed

Goede kwaliteit van kleding

Over Feestkleding365.nl

Feestkleding 365 is dé webshop voor carnavalskleding, feestartikelen en partydecoratie. Sinds 2010 jouw trouwe Feestpartner!