Een hele snelle levering van de pakken. We gaan lekker terug naar de 80 jaren

Leuk pak, snel geleverd

Leuke tennisoutfit, snel geleverd en de maat is prima. Schijnt wel erg door

FANTASTISCH

Heel erg tevreden met mijn aankoop. Enorm snel geleverd, was op 1 dag aangekomen! Ik koop hier regelmatig!

Bestellen, betalen en de volgende dag geleverd krijgen, kan niet beter.

Feestkleding365 is een echte aanrader

Op de vooravond van een verkleedpartij ontdekte ik deze site. Mijn outfit was snel gekozen, de maat kon ik bepalen aan de hand van de opgegeven afmetingen. Ik koos er ook nog enkele bijpassende accessoires bij. Het was uiteindelijk 22.15u toen ik het order plaatste en de volgende dag werd alles netjes thuis afgeleverd. Bedank voor de duidelijke en snelle service.

Het jurkje zit perfect bij onze dochter

Webisite is heel duidelijk

De kleren zijn schitterend, ik had ze nog niet eens 24 uur besteld en het was er al. Top service!!

Snelle levering en goed producten

Feest met Mexicaans thema. Via Feestkleding 365 een complete outfit kunnen scoren en een echte top avond gehad. Kwaliteit van de spullen gewoonweg goed!!

Mooi Roodkapje jurkje! In de avond besteld, volgende ochtend in huis.

Erg snelle levering

Zeer snel geleverd Past prima en voldoet aan de verwachting

Dinsdagavond besteld en het was woensdag al in huis. Super! Een heel mooi flamingo pak, mooie kwaliteit. Ik ben helemaal tevreden!

Nadat ik een pilotenpak besteld had voor mijn zoon duurde het nog géén 24 uur voordat hij werd geleverd. Zo hoort dat. Mijn zoon is overigens heeeeel erg blij met zijn pak.

Alles op tijd aangekomen, precies zoals verwacht.

Ik was wat laat met het zoeken voor een pakje voor mijn zoon. In de avond hier wat besteld en de volgens dag al in huis. Top!!!

Snelle levering, precies zoals verwacht!

Super snel geleverd en zoals op de foto’s. Zou het zeker aanbevelen

Snel besteld en geleverd!

Makkelijk en snel besteld!

Vlotte service

Bestelling is vlot verlopen.

Geweldige service, snelle levering!!

Aanbod op de website is overzichtelijk en erg leuk om in te shoppen. Leuke combinaties van pakken tot losse items. Snelle service met email/telefoon en ook qua levering. Mijn favoriete website om te shoppen voor feesten/festivals etc.

Supersnel

Supersnelle levering. Precies wat ik zocht.

Zeer snelle levering.

Veel keuze, snelle levering, degelijke prijzen!

Makkelijk te vinden wat je nodig hebt

Makkelijk te vinden wat je nodig hebt

Duidelijk webshop en supersnelle levering

Overzichtelijke website met duidelijke informatie. Vanaf bestelling tot aan levering ontvang je zeer duidelijke mails. De factuur ontvang je ook in de mail. De levertijd vermeld op de website, klopt volledig, voor 23.45 uur besteld is inderdaad de volgende dag al geleverd.

Snel, goedkoop en goede communicatie

Ik bestelde twee kostuums op een dinsdagavond en werd een één-dag-levering beloofd. En effectief, het pakketje met de kostuums werden de dag erop geleverd. Zeer tevreden!

Keurige service en slim verpakt!

Vanaf het moment van bestellen wordt je keurig op de hoogte gehouden over de status van de order. Binnen 24 uur geleverd en heel goed verpakt (Slim verpakkingsmateriaal!). Kwaliteit en uitstraling was zoals verwacht. Top!

Savannahweg 8

3542AW Utrecht

085 - 2731941

Over Feestkleding365.nl

NL-BE: Feestkleding 365 is dé webshop voor carnavalskleding, feestartikelen en partydecoratie. Sinds 2010 jouw trouwe Feestpartner! DE-AT: Fasching 365 ist der Webshop für Karnevalskostüme und Party Items, Ihr treuer Partypartner seit 2010!