De plek waar een goed feest begint

De keuze was reuze en de kwaliteit prima, het werd ook super snel geleverd ( de volgende dag al in huis ) en was goed verpakt. Mijn volgende feest begint zeker weer bij feestkleding 365

Supersnel

Paar keer wat besteld. Binnen 1-2 dgn geleverd, juiste maat. Weet niet hoe ze met problemen omgaan, want die waren er niet.

Snoepjes, snoepjes en nog meer snoep snoepjes

Prachtige stof, mooie print en goede kwaliteit. Zit ook nog eens lekker. Top koop!

Veel variatie

Voor een dorpsfeest had ik iets nodig. Heel veel keuze. En supersnelle bezorging.

In de avond besteld en de volgende dag netjes ingepakt ontvangen.

snellerbestellenenontvangenkanbijnaniet

Heel goed!!

Hele snelle levering, op woensdag besteld en donderdag mn pak al binnen. Ik heb een footballpak besteld en de kwaliteit is erg goed!!

Afwerking niet perfect, maar leuke kleding.

Ik heb deze week verkleed kleding bij deze site gekocht. Erg snel verzonden en keurig op tijd binnen. Wel was ik wat teleurgesteld over de afwerking. Er zaten overal nog losse draadjes aan. Daar vond ik de 45 euro van het pakje iets teveel voor.

Erg tevreden

Dag voordien besteld, dag erna al geleverd. Vlotte communicatie via mail, bevat alle info. Ruime keuze van producten. Alles van redelijke kwaliteit.

Sneller geleverd dan aangegeven!

Het pakketje werd sneller geleverd dan was aangegeven en dit was heel fijn, zo konden we op tijd het perfecte outfit samenstellen.

Tijdens een bestelling werd er gecommuniceerd dat er een artikel niet meer beschikbaar was. Direct werden er mogelijke oplossingen gecommuniceerd. Ook moest ik een retour doen omdat ik zelf een verkeerde maat had besteld en ik vroeg om medewerking i.vm. de verzendkosten van een retour. Ook hier kreeg ik direct medewerking voor terug.

Leuke kleding, snel bezorgd

Op woensdagavond besteld, donderdag al in huis. Kwaliteit is goed en het ziet er ook goed uit.

Super leuk pak

Ik heb het pak besteld omdat ik niet een strak jurkje wil dragen maar een lekker zittend pakkie. Ik ben een vrouw en hij valt daardoor wel iets ruim maar met leuke beenwarmers en een gave top eronder is het een echte gangmaker.

Ruime keuze, prijstechnisch goed, snelle levering

Top levering

Heel fijn! Bestellen, in de avond. En de volgende dag alles al voor de middag thuis netjes binnen. Keurige service, goed verpakt en duidelijke communicatie. Aanrader!!

Prima site

De site is overzichtelijk en makkelijk te doorlopen. Aanvullende accessoires worden netjes aangeboden na product keuze. Vervolgens een snelle levering en afhandeling.

Snel

Super snelle levering en alles geheel intact

Ziet er goed uit

Snelle levering en goed geplande track & trace. De aankoop nog niet nodig gehad maar weet zeker dat ik door de aankoop als een geloofwaardige Jack the Ripper op het feest zal verschijnen.

Goed en goedkoop voor een feestje en snelle levering

Had voor een verkleedfeestje met spoed 3 kostuums nodig. Vond makkelijk wat ik zocht en ook mooie prijs kwaliteit verhouding. Vervolgens super snel bezorgd! Echt meer dan tevreden

Bestelt en snel thuis ! Top service

Leuke feestkleding voor een goede prijs

De kleding werd vlot geleverd, was precies als op het plaatje en valt goed maat. De kwaliteit is prima.

Verschillende items besteld en was binnen twee dagen in huis

Prima product, snel geleverd. Alleen de hoed is veels te klein voor een volwassene

Snelle levering en mooie kwaliteit feestkleding.

Bedrijfsgegevens

Savannahweg 8

3542AW Utrecht

085 - 2731941

[email protected]

Over Feestkleding365.nl

NL-BE: Feestkleding 365 is dé webshop voor carnavalskleding, feestartikelen en partydecoratie. Sinds 2010 jouw trouwe Feestpartner! DE-AT: Fasching 365 ist der Webshop für Karnevalskostüme und Party Items, Ihr treuer Partypartner seit 2010!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.