Snelle levering en als je er een opmerking over hebt krijg je snel een reactie en wordt er echt meegedacht

Mooi op tijd geleverd

Op tijd geleverd. Kleren vallen klein. Heb normaal 38-40 paste nu net in 42. Ook one size kleding valt redelijk klein, voor iemand net redelijke cupmaat. Verder lijkt de kleding op de foto, eigenlijk geen verschil. Waar voor je geld.

On point

De bestelling via de website verliep vlot. Er kwam al meteen een bevestigingsmail mijn kant uit met de vermelding van een vermoedelijke leverdatum. De dag zelf kreeg ik opnieuw een mail dat het artikel naar mij onderweg was. Ikzelf was helaas niet thuis, maar het pakket werd keurig bij mijn buurvrouw geleverd. Ook dit werd gemaild. Heel tevreden, goede service.

Toppie

Super snelle levering, maten kloppen ik ben dik tevreden

Super, snelle levering

Na mijn bestelling ontving ik direct een mail met de gegevens en dat er een vervolg mail kwam wanneer het bezorgt zou worden en het is netjes afgeleverd

Bestelling geplaatst en alles was er snel. Het zat netjes ingepakt. Toppie

Het is echt super

Het is echt super!

Geweldige spullen!

Mooi spul, goede service, snel geleverd. Fijn !

Past goed, goede kwaliteit en snelle levering

Zeer snelle levering, goed verpakt. Kostuum past goed en zit goed.

Snel en betrouwbaar, uitstekende kwaliteit

Op vrijdag wist ik dat ik een kostuum voor zondag moest hebben. Ik ben naar deze webshop gekomen, op vrijdag besteld en op zaterdagochtend was het al bij mijn huis! Heel mooi uitvoering ook, mooie kostuum!

Het was een keisnelle levering

Ik heb een aantal kostuums besteld op deze site op een avond. De dag nadien was het pakketje al geleverd. Zeer opmerkelijk dat een pakketje zo snel geleverd wordt.

Snelle levering en goede pasvorm

Alle bestelde kleding paste goed en de maten vielen normaal.

Fantastische ervaring

Snelle service,leuke spullen. Jullie zijn zeker een bedrijf die ik aan zal bevelen!!

Wat ben ik tevreden met feestkleding 365! Een heel groot assortiment om uit te kiezen, makkelijk te bestellen, ook grotere bestellingen en een uitstekende afhandeling en snelle levering.

Snelle service Vlotte levering Aanrader

Goeie ervaring

Alles was zoals verwacht en ontvangen zoals beloofd

Geweldig!!!

Op de site is zoveel keus dat het bijna te moeilijk word om iets te kiezen. Wanneer je een bestelling plaatst, kun je de bestelling de volgende dag al ontvangen. In één zin. GEWELDIG!

Ziet er goed uit

Snel levering

Levering uitstekend, kwaliteit verschilde per item

Goede ervaring met de levering. Kwaliteit van de items was verschillend. 2 gaan/zijn retour. Die afhandeling kan ik nog niet beoordelen.

Ik heb er een positieve ervaring mee , alles is gelopen zoals het op de web/Site beschrijven sstaay

Op een maandag avond besteld en dinsdag middag al in huis. Echt top! Handig voor een last minute verkleedfeest. Kwaliteit van de producten verscheelde maar over het algemeen goed! Beter dan verwacht in ieder geval. Ik zal hier zeker vaker mijn feestkleding bestellen.

Bestelling op tijd binnen gekregen

Snelle levering, goede kwaliteit kleding, niks op aan te merken! Geven ook duidelijk de maat weer!

Erg snelle levering, zoals vooraf beloofd. Bestelde item is van goede kwaliteit.

snel en goed

Snel en goed. Conform hetgeen je verwacht en de levering was ook goed.

Over Feestkleding365.nl

Feestkleding 365 is dé webshop voor carnavalskleding, feestartikelen en partydecoratie. Sinds 2010 jouw trouwe Feestpartner!