Snelle levering van de bestelde artikelen

Snelle levering top!

Verkeerde maat ontvangen

Bestelling en levering ging ontzetten vlot. Daags nadien al in huis. Alleen werd de verkeerde maat toegestuurd: ik kreeg een 40-42 ipv 36-38…

Snelle service, goed product

Prima ervaring. ‘S avonds besteld volgende dag geleverd. Product precies zoals op de site aangeboden staat.

In de avond besteld en de ochtend erna al geleverd bij mij aan huis!! Top top top service zeg!

Snelle levering en zit als gegoten! Ik ga er 100% vaker bestellen! Top service. Nu kan ik carnaval gaan vieren! ;)

Een online aankoopervaring zoals het hoort!

Zeer gebruiksvriendelijke website en correcte levering. Alles geleverd volgens afspraak

Mooie kleding goedkoop en lekker snel geleverd

Goeie service en snelle levering

Al meermaals besteld op Feestkleding365 en mijn pakje goed en snel ontvangen.

Het pak ziet eruit als op de foto en geleverd binnen de verwachte levertijd.

Ronduit fantastisch

Ik heb met mijn giraffenponcho echt de show gesteeld op mijn Chrysostomosfuif. Ik was echt de hit van de avond en dat dankzij de snelle levering, goede kwaliteit en natuurlijk het schattige uiterlijk van de poncho. Ik ben er enorm blij mee.

Goede service, snel binnen. Retour ook snel ontvangen en geld werd ook behoorlijk snel gestort! Ook reacties werden snel beantwoord.

Supersnel geleverd

Supersnelle en correcte service!

Wij bestelden voor Carnaval een aantal kostuums. Ik was verbaasd dat we onze bestelling reeds de volgende dag al in huis hadden! Supersnelle service en ook nog eens goed kwaliteit. Een aanrader!

Super services

Snelle en goede levering . Alles zoals afgesproken .

Super goed

Het zit super goed

Snelle levering!

Het artikel wat ik heb besteld werd netjes de volgende dag geleverd en was netjes verpakt

Netjes en op tijd geleverd. Netjes verpakt en zelfs met een kledinghaakje. Goede service.

Snelle levering en kleding is prima kwaliteit

We hadden het pakket heel snel binnen en 3 producten van de 4 zijn perfect. 1 product viel helaas tegen. Prima service, niet te duur. Wij zijn tevreden.

Perfect en snel geregeld.

Is perfect geregeld en ook erg snel binnen

Feestkleding365 verzorgt goed en snel alle aankopen

Ik vind het fijn dat Feestkleding365 zo goed en snel alle aankopen verzorgt.

Op di- avond besteld en de volgende dag geleverd. Gelijkwaardig aan foto en goede kwaliteit Mooie pasvorm

Top webshop snel geleverde artikelen super!!!

Duidelijke site, leuk aanbod, snelle levering

Veel aanbod via de website, eenvoudig te bestellen en spullen zijn snel geleverd.

Goede service uitgebreid assortiment

Snelle levering als niet goed is kan het terug Uitgebreid assortiment goedeservice

Helemaal goed

Service na verkoop is top

Na een snelle levering ontbrak een onderdeel . Na telefonisch contact als prima opgelost en de dag erna mijn juiste bestelling ontvangen .

Over Feestkleding365.nl

Feestkleding 365 is dé webshop voor carnavalskleding, feestartikelen en partydecoratie. Sinds 2010 jouw trouwe Feestpartner!