Snelle levering artikel valt goed

Super leuk pak echt de moeite

Heb al enkele malen besteld en nog nooit problemen gehad echt Toppie deze site

Precies zoals op de foto

Ik heb twee dirndl jurkjes besteld en beide zien ze eruit als op de foto! Heel erg blij mee en dat voor een leuke prijs.

Bestellen is zelfs een feestje hier

Feestkleding365 is een fijne en overzichtelijke site waarbij bestellen zelf een feestje word.

Uit mijn eerste bestelling bleek een artikel helaas niet leverbaar. Ik kreeg snel een mail met de vraag of ik de gehele bestelling wilde annuleren of alleen dat ene artikel. Ik heb de hele bestelling geannuleerd en daarna een nieuwe bestelling gedaan. Deze is netjes op tijd geleverd. Al met al prima verlopen dus. Een tip voor Feestkleding365.nl: het zou handig zijn als jullie een suggestie doen voor een alternatief, in mijn geval was het artikel er nog wel in een andere kleur.

Snelle levering van goede kwaliteit feestkleding

Kleren werden volgende dag al geleverd in perfecte staat! Zeer blij met de aankoop!

Snelle en correcte afhandeling en levering!

Ik heb een extra bericht gestuurd omdat ik het pakket snel nodig had. Hierop is heel snel een reactie gekomen en het pakketje is volgens afspraak ook mooi op tijd geleverd! Thanks

Het kwam optijd en paste precies zou zeker weer wat halen hier top

Zeer tevreden met de snelle service

De website was duidelijk en al snel had ik gevonden wat uk nodig had, voordat ik het wist had ik vervolgens mijn pakketje al binnen. Super fijn natuurlijk

Supersnelle levering!

'S avonds laat besteld, volgende dag geleverd!

Snel geregeld

superfijne service

Op het laatste moment kunnen bestellen en zeer vlot afgeleverd zodat we onze filmopname konden doen. Grote keuze, ook in verschillende maten.

Snelle levering en vlot om terug te sturen

Super Snel verzonden

De juiste outfit voor een gezellige pyjamaparty .:-)

Super! Goede kwaliteit en snelle levering, goed aangegeven!

Zeker aan te bevelen!

Zeer tevreden!

Ruim assortiment en goede prijzen! Binnen 24 uur geleverd, top geregend!

fijn mee te werken

Ik had een kostuum gehaald bij feestkleding 365.nl. Die was te klein en kon hem zo terug sturen. Het bedrag werd netjes teruggestort.

Kwaliteitsvolle en snelle levering.

De halloweenkleren voor mijn kinderen waren op een paar dagen geleverd. Knap en zeer degelijk. Ik ben heel content van mijn bestelling en er gaan er zeker nog meer volgen, bedankt.

Snelle nette levering

Kleren besteld, volgende dag in huis. Netjes en verzorgt ingepakt.

Snelle en punctuele levering

Levering was snel en correct. Voldoende keuze uit vervoerders en opties, daarnaast gratis verzending. Verpakking had iets efficienter gekund. Zat nu nog erg veel lucht in de doos.

super content , heel vlotte levering, 's avonds bestellen 's anderdaags bij je thuis is effectief zo

ik had nooit verwacht dat ik een bestelling van 's avonds laat effectief 's anderdaags s' middags geleverd zou krijgen. ook uitgebreid aanbod, hier vindt je gegarandeerd wat je wilt

rapidité de livraison

le produit est comme prévu et bien emballé.

Helemaal top!

De verzending was top, de omschrijving, de prijs-kwaliteit verhouding. Was allemaal top!!

Perfecte service en levering

Levering en service zijn zeer correct . ‘s Avonds bestellen en de dag nadien geleverd .

Over Feestkleding365.nl

Feestkleding 365 is dé webshop voor carnavalskleding, feestartikelen en partydecoratie. Sinds 2010 jouw trouwe Feestpartner!