Prima levering volgens de afspraak

Geleverd volgens de afspraak en optijd

Blouse was precies de maat die ik besteld heb en verbaasde me dat hik zo snel geleverd werd.

snel en precies wat ik verwachtte

De Produkten waren exact zoals op de site aangegeven en kwamen erg snel.

Geweldige service en artikelen

Ik heb mijn bestelde artikelen heel snel binnen gekregen. Wat ik ook fijn vond was de tussentijdse communicatie via de mail waardoor ik precies op de hoogte was hoe de bestelling verliep en wanneer de bestelling was gearriveerd. Ook wanneer ik de bestelling op een afhaalpunt moest afhalen en ook waar het afhaalpunt was vond ik heel fijn om te weten.

Zoals beloofd

Juiste product keurig binnen de afgesproken tijd geleverd.

Gewoon goed

Snel geleverd ,Zoals omschreven, waar voor je geld

Veel keuze en goede service

De website is goed ingedeeld en via de filter opties vind je snel wat je zoekt.

Prima geregeld allemaal

Door Covid ging het feestje niet door van vrienden. Kleding retour gestuurd mijn man had alvast wel de Elvis pruik geprobeerd, dus de verpakking was open geweest. Ondanks dat hebben we het hele bedrag terug gekregen. Heel fijn. Kleding niet gedragen maar zag er prachtig uit. Bij het volgende thema feest bestel ik hier zeker weer de kleding . Super geregeld !!!

Precies wat ik wilde, en op tijd!

Ik had een grote hoeveelheid spullen nodig voor een bachelor party. Deze winkel had een enorm aanbod, en levering binnen een dag. Ik vond alles wat ik zocht. Het kwam netjes en op tijd aan, goed verpakt, en ook echt dezelfde kwaliteit outfits als op de foto's. What you see is what you get, in de beste zin. Ik zal zeker weten hier weer bestellen als ik weer iets nodig heb.

Eerste keer besteld . Niet echt een ervaring om over te beoordelen.

Positief met klein minpuntje

Snelle levering en afhandeling retouren. Maar als er iets kapot geleverd wordt vind het ik meer dan terecht dat je niet zelf voor de retourkosten hoeft op te draaien. Verder alles super!

uitstekend

snelle levering perfect kan niet beter

Zeer tevreden!

De prijs-kwaliteit zoals verhoopt. De snelle levering zoals beloofd. Alles verliep vlotjes, van bestelling, tot betaling, tot communicatie en levering de dag erop!

Slecht!!!

4 verschillende artikelen die volgens site voorradig waren blijken dan toch niet voorradig???? Besteld voor 23:45u, morgen al in huis.... Blijkt dus niet te kloppen en meerdere dagen tot een week te zijn!!!

Levering was heel snel, kwaliteit niet super goed maar inverhouding met de prijs ook wel echt begrijpelijk!

Kleding valt klein uit.

De kleding ziet er leuk uit. Ik zou wel graag zien dat er bij geplaatst wordt dat de kleding ongeacht welke maat klein uitvallen. Ik beide gevallen heb ik de grootste verkrijgbare maat genomen, maar eigenlijk net iets te klein.

Super snel geleverd en veel keus

Op het laatste moment besteld en op tijd binnen. Keuze uit een super aanbod van mogelijkheden om in thema te verkleden.

fijn bedrijf. snelle levering

Maat

de maat tabel klopt niet bij de kleding. Heel jammer. Nu verkeerde maat gekregen

Ik vind de kwaliteit slecht

zitten allemaal draden aan de kleding. Niet netjes afgewerkt

Gewoon heerlijk fout

Gekocht voor mijn maat. Hij had een vrijgezellenfeest en had een bijpassende legging nodig bij zijn snorkel en sombrero. Deze one sized panty/legging paste perfecte om zijn middelgrote benen. One sized past perfect en sluit goed aan. Hij was wel een beetje doorzichtig. Bij de wandeling door de stad werd er ook voornamelijk complimenten gegeven over zijn boxershort. We zijn zeer tevreden over het product. Aanrader.

Uitmuntend

Had nog wat nodig voor een Thema feestavond en kwam toevallig bij Feestkleding365.nl uit. Hier werd een levering de volgende dag gegarandeerd, als je bestelling aan een bepaalde tijd de vorige dag voldeed. Bestelde mijn Themakleding voor de afgesproken tijd de dag ervoor en conform afspraak, kreeg ik mijn bestelling ook de volgende dag binnen. Dit vind ik top en beveel Feestkleding365.nl daarom aan.

supercool

snelle veilige levering succes verzekerd op een feest ben benieuwd naar de reactie van mijn man om wie het feest draait

Erg tevreden

Ik heb een cowgirl topje gekocht in maat 38. Heb zelf meestal maat 36 dus hij valt iets kleiner maar dat had ik wel verwacht. Hij past prima en ben erg tevreden over de kwaliteit. Haal mijn outfits vaker op deze site.

snelle levering, producten zijn degelijk en voldoen aan verwachtingen