Mooie kleding en snel bezorgd

Mooie hippie kleding, mag klopt ook een snel bezorgd, de volgende dag in huis

Erg tevreden. Goede service, snelle levering. Top!

Via een andere website hadden we kleding besteld voor een feestje. Deze waren plotseling niet op voorraad, waardoor ik op het laatste moment een oplossing moest zoeken. Gelukkig stuitte ik op deze website en hadden we toch op tijd nog kleding binnen. Heel fijn! Bedankt!

Bestelling vlot bezorgd.

Snelle levering juiste artikelen

Snelle levering van artikelen, die ik nodig had voor de happening.

Redelijke kleding van een acceptabele prijs

Verder niets aan toe te voegen

nog mooier dan op de foto

vandaag besteld, morgen in huis

Meteen in feeststemming

Wat een enorm aanbod aan feestkleding in heel veel thema's. Bladerend door de pagina's, zo nu en dan een model aanklikkend om nader te bekijken, terug ander model. En dat gaat net zo lang door tot je de favorieten bij elkaar hebt en daaruit een keuze maakt. Alleen al hierdoor raak je al volledig in de feeststemming. Heerlijk om te doen. Wat ook zo goed geregeld is dat je het bestelde de volgende dag al in huis hebt. Mooier kan toch niet?

Snelle levering en goede omschrijving van het ABBA pak.

Een uitgebreide beschrijving van de maat van het ABBA pak was prettig. Zo kon ik goed inschatten welke maat ik nodig had. De pruik zag er op het plaatje helaas wat anders uit dan in werkelijkheid.

Kwaliteit

Heel mooi product voor een betaalbare prijs

Fijne website, Top klantenservice!

Kon makkelijk alles vinden op de website. Ontzettend veel keus en dat allemaal voor een vriendelijke prijs. Top klantenservice!

Moooi

Besteld en de volgende dag al binnen. Dus als ik de volgende keer iets nodig zou hebben, zal ik als 1e bij hun kijken.

Erg goed en snel

's Avonds besteld, de volgende dag op zaterdag de bestelling al ontvangen, erg leuke en goede winkel

Top service en levering

Topservice en snelle levering erg blij mee

Supersnel! Bestellen en de volgende dag al in huis hebben! En ziet er netjes uit!

Mooie producten, Niets op aan te merken !

Snel geleverd. Top!

Goed geholpen

Snelle levering, goede kwaliteit en uitstekende service!

Helemaal goed

Keurig op tijd en alkes paste

Top en op juiste dag en tijd

Voorafgaande aan mijn aankoop had ik een vraag over het product. Daarvoor heb ik een mail gestuurd en ik kreeg al snel een goed en duidelijk antwoord, waardoor ik over ben gegaan op aankoop. Ook de producten waren de volgende dag al binnen wat ook aangegeven stond als levertijd. Er wordt dus voldaan aan de levertijd. Ook de producten zijn goed en precies zoals omschreven op de website. Ook de prijs is erg aantrekkelijk.

Supersnel in drukste periode van het jaar

snelle bezorging in drukker periode.

Ten eerste was het artikel op voorraad, kreeg ik vrij snel het bericht dat mijn bestelling ontvangen was en was mijn bestelling de volgende avond in huis. Het artikel ziet er gaaf uit en mijn zoon heeft de blits gemaakt op school bij zijn Franse uitvoering van de wolf en de 3 biggetjes. Het ging allemaal snel en daar ben ik erg blij mee.

Super snelle service

Het kerst pak voor vrouwen is precies zoals op het plaatje en kwaliteit is goed ­čĹŹ De snelle service was echt top ... Savonds besteld de volgende dag in huis ongeloofelijk wat goed . Als ik weer iets nodig zou hebben zou ik zeker weer bij jullie bestellen toppers­čą│­čą│

tot nu toe perfecte service en goede communicatie

ik heb tot nu toe nog maar 1 bestelling gedaan maar staan nu opgeslagen in mijn favorieten en en volgen er zeker meer.

Snel en adequaat geleverd

Voor een jaren 20 feest - kleding besteld, veel keus en snel geleverd. Helemaal goed!