Goeie kwaliteit boor een aanvaardbare prijs.

Goede overzichtelijke site, en snelle levering. Feestkleding 365 raad ik echt aan.

Heel goede service, snelle levering en duidelijke communicatie. Spijtig dat de kwaliteit van sommige artikels slecht is.

Had het op dinsdag middag besteld en ik kreeg het woensdag voor de tijd die ze zeiden. Ze zeiden tussen half 12 en 3 uur zou het komen. De bezorger stond 11:15 voor de deur. Lekker optijd

Leuke winkel ,top

Ik heb snel mijn feestkleding gevonden ..en ook goedkoop ..wauw ..dat was top ...

Prima prijs en snelle levering.

Product is wat ik ervan verwacht, snel geleverd, en tegen een scherpe prijs.

Alles verliep echt op rolletjes !

Mijn eerste bestelling via een website ! Alles liep zoals het werd gezegd ! Voor herhaling vatbaar !

Al jaren goede levering van leuke feestkleding!

Voor zowel het carnavals seizoen als de pramenrace schaffen wij praktisch altijd alles bij feestkleding365 aan. Goedkoper dan bol.com en een super snelle levering. Niks anders dan lof voor hun werk!

Fijne helpdesk

Na even zoeken op de duidelijke site had ik algauw wat in het winkelwagentje. Helaas was er iets kapot bij levering. Maar na een telefoontje was dat snel geregeld en werd er een nieuwe opgestuurd! Aardige medewerker

Snelle levering & prima product!

De levering was erg snel. De kwaliteit van het product is naar verwachting, goede kwaliteit voor een goede prijs!

Super snelle levering

Ontzettend fijn dat het zo snel geleverd wordt! Prijs/kwaliteit-verhouding van de kleding is prima. Nu al veel plezier van gehad. Niet alle maten waren als verwacht dus we gaan ook wat terugsturen. Hopelijk gaat dat net zo soepel als het bestellen :-)

Klantvriendelijke service. Kleding rare maten

Kledingpakken hebben rare maten. Bijvoorbeeld broek past goed maar jasje te klein of andersom. Verschillende pakken geprobeerd. Gelukkig is de klantenservice goed en wordt er niet moeilijk gedaan met retour zenden.

Meer dan genoeg keuze, leuk geprijsd, snelle en nette levering. Was de eerste bestelling hier, maar gaan zeker vaker bestellen.

Ik was bang om via deze site iets te bestellen, maar toch gedaan omdat ik een kleding wilde die nergens te koop was. alles netjes binnen en werd per mail op hoogte gebracht. de feest was goed verlopen en iedereen kon lachen. voor mij krijgen jullie een 8 voor de goede services

Ziet er precies uit als op de site

Outfit Madi na gekocht en ziet er precies uit zoals op de site staat. Wel synthetisch.

Duidelijke webshop en snelle levering!

Zoals hierboven een duidelijke webshop met mooi en ruim aanbod. Alle bestelde spullen snel en in perfecte staat ontvangen. Ik zal hier zeker weer bestellen

Snelle levering, top kwaliteit.

Ik vind het een prettige en overzichtelijke site. De omschrijving bij de spullen klopt en is duidelijk. De prijs - kwaliteit verhouding is super en je hebt al voor een leuke prijs een mooie outfit! De levering de volgende dag is fantastisch.

Razendsnel.

Veel keuze, makkelijk bestellen, supersnelle bezorging.

Snel en volgens afspraak!

Snel geleverd, mt was te groot helaas

Prima ervaring

Snel, goede service .

Netjes optijd en keurig verpakt. Alles kunnen volgen. Super

Perfect!

Super snelle bezorging, en goede producten. Al meerdere malen besteld bij Feestkleding356, iedere keer zeer tevreden!

Snelle bezorging & top kwaliteit

1 dag van tevoren besteld, dus gelukkig snelle bezorging. Niet duur, goede kwaliteit

Super snelle levering

De avond ervoor besteld en de volgende dag in huis. Alle artikelen zaten er gelukkig nog netjes in, want de doos was open gegaan. De artikelen waren volgens verwachting

Super tevreden!

Erg snelle levering en goed verpakt! Maat van de jurk valt wel iets kleiner uit maar hier had ik al rekening mee gehouden en daarom een maat groter besteld. Ik ben erg tevreden!

Over Feestkleding365.nl