Snelle en correcte service

Ik heb al diverse malen artikelen besteld bij Feestkleding365 en ben altijd zeer tevreden. De laatste keer hebben we een grote bestelling voor en groep gedaan en ook dit is super bevallen met een mooie groepskorting. De klantenservice reageert altijd snel en alles is tot nu toe zeer correct behandeld. Het enige minpuntje is dat de levering soms iets langer duurt dan aangegeven maar dat komt bij meerdere sites voor. Kortom ben ik zeer tevreden en zal ik hier zeker opnieuw bestellen!

Snelle levering en top prijs-kwaliteit verhouding!!

Goeie snelle levering en prima kwaliteit kostuums!!

Het pak werd zeer snel bezorgd! Het jeukt alleen verschrikkelijk. Ziet er wel prima uit en is van zeer goede kwaliteit. Misschien ben ik allergisch voor de gebruikte haren voor het gorillapak, dat kan natuurlijk ook.

Goed geregeld, makkelijk bestellen en netjes afgeleverd.

De site was erg overzichtelijk en ik kon snel vinden wat ik zocht. Met eén druk op de knop heb ik de bestelling geplaatst en de volgende dag had ik het in huis. De pakken zijn geweldig, ze lijken goed op de foto's op de site en kwalitatief ook goed.

Mooie kwaliteit, snelle en keurige levering.

Door de foto's en de maattabel op de website van Feestkleding365.nl kun je heel goed uitzoeken wat je leuk vindt en welke maat je moet hebben. Voor een geschite prijs krijg je echt iets moois, zeker als je gaat voor de premiumversie, en de levering is goed verzorgd en snel bezorgd. Ik heb al meerdere bestellingen met plezier gedaan! Hellen

GEWELDIG

PRIMA GEWELDIG

Gewoon goed

Alles klopte, was op voorraad en werd netjes op de dag van levering geleverd.

Goede prijs kwaliteit verhouding Snel bezorgd Duidelijke maat gegevens Alles is top

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Ondanks de carnavalsdrukte had ik bij een bestelling van een week voor carnaval mijn spullen de volgende dag al binnen. En wat een keus! De kleding is van goede kwaliteit. De retourtermijn van 90 dagen is ook zeer ruim. Vorig jaar ook een bestelling gedaan voor een hele groep, er werd via de mail goed met ons meegedacht. Kortom een superfijne winkel.

Zeer goed .

Snelle levering . Goed verpakt .

super slecht, de slechtste webwinkel in Nederland

ik ga dit kort houden, want ik heb nog meer te doen maar ik wil jullie even waarschuwen voor deze slechte levering mijn pak was helemaal kapot en toen ik daar voor ging bellen werd ik uitgemaakt voor wat ziektes. KOOP HIER NIKS!!!

matige service

Bestelling geplaatst met de verwachting dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Dit was niet het geval, het pakketje werd pas 2 dagen later geleverd. Te laat, dus wilde ik het retour sturen, bleek dat dit ook nog eens 3,95 kost op de goedkoopste manier. Dus contact opgenomen met de klantenservice, want postnl gaf aan dat feestwinkel365 het pakket te laat heeft verzonden aan postnl. Dan zou je toch denken dat ze wel iets voor je kunnen doen, want je laat alles netjes in een ongeopend pakket zitten, maar nee ze kunnen niks voor je betekenen. Erg jammer!

Duidelijke website, snelle levering, prettige brief, snelle afhandeling retour.

Prettige webwinkel

Bestelling snel binnen

Fijne ervaring, pak in 2 maten besteld! 1 pak gehouden! Vind het wel lang duren voordat het geld teruggestort word van het 2de pak! Zal waarschijnlijk in de gegevens staan van retour sturen maar niet gelezen van te voren

Snelle levering van bestelde kleding

snelle levering en bestelling voldeed aan mijn verwachtingen.

Ongelooflijke snelle levering en heel tevreden over bestelde product

Beste, Ik sta nogal sceptisch t.a.v. bestellen via internet, gezien eerdere ervaringen. Doch van bestelling tot levering was dit een ongelooflijke ervaring. Met een snelle service en vakkundigheid waar jullie bedrijf trots op mag zijn. Ik heb het niet zo met carnaval doch werd verplicht voor het werk. Het bestelde voldoet meer dan aan mijn verwachtingen en is voor herhaling vatbaar. Bedankt voor deze leuke ervaring

Levertijd is onbetrouwbaar en communicatie slecht

Levertijd is onbetrouwbaar en communicatie slecht.

Zeer snelle levering

Erg tevreden met zeer snelle levering en juiste producten!

Slechte kwaliteit

Jurk is vormloos en kwaliteit 0. Hoofdband voor bij hippie jurk gekocht maar die past mijn dochter van 5 nog niet eens, laat staan ik!

lijm was verdroogd

Elfenoortjes besteld voor de carnaval. .Wel snel geleverd, dat was fijn. Helaas was de lijm die erbij zat helemaal verdroogd.

Andere jurk dan op het plaatje

Op de afbeelding stond dat het bruine jurkje felblauwe randen had, in werkelijkheid zijn ze donkerblauw, een stuk minder mooi...jammer!!

Snelle levering maar de kwaliteit was wat minder

De levering was snel en kleuring echter was ik niet geheel tevereden over de producten. Ik had een dompteur pakje besteld, helaas was deze volledig gekreukeld en ik kan niet van het label aflezen of ik dit mag strijken. Ook had ik heirbij een zweep besteld. Helaas liet het puntje al los. Teveel moeite om terug te sturen aangezien deze " maar" 5 euro was.

Snelle bezorging, verkeerde maat geleverd.

Snelle bezorging, helaas verkeerde maat geleverd. Dit leek telefonisch goed te zijn afgehandeld. De juiste maat zou verstuurd worden en ik zou de kosten voor het terugsturen niet zelf hoeven te betalen. Helaas is de juiste maat niet verstuurd. Daarna opnieuw contact gezocht, maar toen was het zo druk dat ik de voicemail heb ingesproken, daarna niks meer gehoord. Dus service kan een stuk beter.

Vlekken

Het pakje wat ik heb gekocht was heel leuk, maar helaas zaten er hele grote vlekken op. Het leek op bloedvlekken. Gelukkig kreeg ik het met vlekkenspray eraf.

Niet wat ik er van verwacht had

Sorry we hebben het terug gestuurd was niet wat wij er van verwacht hadden . Wij hadden een andere kwaliteit verwacht.