Fenomenaal

Leuke kledij die volledig aan de verwachtingen voldoet !

Goede service en snelle levering

De verassing was groot dat we om 22:00 uur besteld hadden . En het daadwerkelijk de volgende dag in huis hadden . Helemaal top

Prima vest !!!

Prima vest met juiste pasmaat Prijs kwaliteit op zich niks mis mee Ook netjes op tijd geleverd

Bestelling compleet. Zeer snel geleverd en prima kwaliteit!

Super !

Had iets besteld maar niet goed, heb een bericht achter gelaten wat meteen werd opgepakt ! Helaas voor t kind ging feestje niet door dus stuur t pakje wel terug. Een volgende keer zal ik wel weer op jullie site kijken

In de avond besteld en de volgende dag in huis, dat is al heel mooi. En wat het leukste is; alles past zo goed! Zelfs de bestelde items in grotere maten zitten prima. Hier kun je wel een feestje in bouwen;-)

Snelle service, goede omschrijving

Snelle levering, en product goed omschreven. Wij zijn tevreden.

Zeer klantvriendelijk

Snelle levering, waarbij een product verkeerd geleverd was. Zeer snel en klantvriendelijk opgelost. Vriendelijke reactie op de mail.

Voor Halloween hier een jurk besteld, komt overeen met de foto’s en valt op maat! Mooie jurk. Ook zat er een sluier bij, alleen daar zat een enorme zweetgeur aan. Maar verder alles in orde, snelle levering. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Mooie kleren voor een goede prijs

Duidelijke site, mooie (in mijn geval griezelijk mooie) kleren van goede kwaliteit en snel geleverd. Top!

Uitstekende, snelle service!

Bijna alle kostuums kunnen binnen 24 uur bezorgd worden. Dit is heel fijn. Ik heb altijd een BTW factuur nodig. Deze zit bij de e-mail. Ook heel fijn.

Prima aankoop en levering

Had een premium verkleedpak besteld. Zeer goede kwaliteit, goed verpakt in hoes om in op te bergen.

Snelle service en supersnelle levering! De dag erna werd het al bezorgd.

Snelle service en supersnelle levering! De dag erna werd het al bezorgd!

voor 23.45 besteld maar niet de volgende dag geleverd...

in afwachting

Na paniek moet ik alle minuut feestkleding bestellen, volgende dag al in het huis! Super fijn!! Echt top

superservice!

Verschillende items besteld. Eén item kon niet tijdig geleverd worden. Ik vond het heel fijn dat ik tijdig werd verwittigd en de keuze kreeg om het later te laten leveren of om de bestelling op te zeggen. Ze hebben hun best gedaan om het zo vlug mogelijk te leveren en zo is de bestelling nog vroeger toegekomen dan verwacht. Ik zal deze website aanraden aan vrienden en kennissen!

Snelle levering, goed product.

Het ridderpakje werd de volgende dag al bezorgd. Het staat mijn zoontje erg leuk. Kortom, ik ben tevreden.

Erg snel geleverd en een hele mooie spullen. Ga zo door!

Erg snel geleverd en een hele mooie spullen. Ga zo door!

Helemaal blij met mijn bestelling

Afgelopen dinsdag een complete outfit besteld voor een Great Gatsby thema feest, en op alle websites waar ik eerder had gekeken was de levertijd een week of meer.. Dat risico wilde ik niet nemen want als het niet past moet ik weer opnieuw beginnen. Bij Feestkleding werd het de volgende bezorgd bij een PostNL punt dus ik kon het snel ophalen. Levertijd heeft uiteindelijk niet uitgemaakt want de jurk en de accessoires zijn top en klopt precies met de maatomschrijving en de maat die ik normaal draag. Superblij mee!

Snelle levering super blij ga zeker nog bestellen

Ging super goed en snel geregeld!

Leugenachtige klantenservice, inferieure producten

Feestkleding365 heeft mij beloofd een mankement aan een product te compenseren (telefonisch). Echter werd later beweerd dat deze afspraak nooit gemaakt is. Niet te vertrouwen deze partij.

Goede kwaliteit snel in huis

Top! Goede kwaliteit en super snel verzonden. Ook lekker snel in huis.

Snel en keurig geleverd wat is besteld!

Voldoet volledig aan omschrijving en met de goede maattabellen past het als gegoten. Het feest kan beginnen!