Goede klantenservice

Goede klantenservice and word snel geleverd zoals het ook aangeeft.

Goede service!

Ruim kleding aanbod (ik zocht kleding voor een oktoberfest) en zeer snel geleverd. Er staat 24 uurs levering en die belofte komen ze ook na. Sterker nog het was binnen 24 uur geleverd. Prijs-kwaliteit verhouding ook prima. Ik ben zeer tevreden en zal tijdens een volgend feestje zeker weer kleding bestellen bij deze leverancier/website.

positief

Bezorging goed. Mooi product.

Mooi

Op een paar kleine puntjes na bijna perfect. Maar de schappelijke prijs maakt dit weet goed.

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Ik had niet echt snelle levering nodig maar het werd de volgende dag na bestellen al geleverd. De maat is hoe ik verwachtte en de kwaliteit is prima,ziet er uit als op de site en het materiaal is uitstekend.

Top en tevreden

Top service, snelle levering en goed product Voor een thema feestje

Alles is gegaan zoals beloofd op papier.

Gelukkig heb ik mijn maten genomen alvorens te bestellen. De maten verschillen enorm. In twee dagen alles ontvangen.

Snelle levering, zit perfekt

Heel veel keuze, snelle levering en past perfekt

Top site

Nog op het laatste een lederhose kunnen kopen voor de volgende dag .daardoor had ik een mooi oktober feest in Harderwijk

Super tevreden. Snelle service en aflevering

Ja als eerste niet normaal hoe snel ik mijn bestelling binnen kreeg. Dus geen stress van komt het op tijd. Ook goede kwaliteit voor een kleine bedrag.

Super snelle levering. Helemaal top

Mooi pakje, prijs kwaliteit in evenwicht.

Stipte levering volgens het moto 'Binnen de 24 uur'

Uitermate stipte levering. Op donderdagnamiddag bestelt en reeds op vrijdagmorgen aan huis geleverd. Spijtig genoeg had ik zelf een inschattingsfout gemaakt, zijnde een te grote maat van colbert besteld nochthans mij laten leiden door een jas van dezelfde maat. Ik heb de indruk dat de maten groter uitvallen dan de standaard maten.

Snel en betrouwbaar!

Goede informatie over verzending en ook nog supersnel in huis. Producten precies zoals beschreven. Super!

Werkelijk een fantastisch en snelle service!

Het is een prachtige jurk, was binnen een dag binnen! Er was iets stuk en het wordt vergoed! En super snel een reactie terug op de mail. Geweldige service. Ik ga genieten van mijn jurk, en bestel in de toekomst zeker vaker!

Snelle levering.. mooie Oostenrijkse jurk

Leuke jurk.. maat klopt met maattabel .. blij mee.. prima kwaliteit voor mooie prijs

Kapot

Het product is gelijk gescheurd naar 1 keer dragen

Geen compleet pak

Alleen blouse gekregen en geen broek gekregen.

Snel binnen producten helaas stuk

Kroontje was gebroken buttons waren ook stuk de clips achter op waren van 3 stuk helaas!

Supersnelle levering!

S'avonds om 19.00 u besteld en de andere dag al ontvangen. Goed verpakt.

Snelle levering, product voldoet volledig aan de verwachtingen

Ikbheb een gothic verkleedjurk besteld. En die is precies zoals ik hoopte

Super snel en super veel keuze

Voor een verkleed feestje had ik iets nodig. Uiteindelijk vond ik hier he meest uitgebreide assortiment en het werd ook nog eens super snel verzonden. Heel netjes!

Snelle verzending en goede kwaliteit.