Ik raad aan

Ik raad aan. Een mooie jurk zeer goed verpakt en beveiligd. Super!!!!

Ruime keuze, verschillende prijsklasse en een snelle levering!

is goed

ik heb besteld en 2dagen later had ik het binnen

Goed!

Snel geleverd, maat zat goed, jurkje is leuk & mooie felle kleuren. Blij mee!

Onze buurjongen was er erg blij mee loopt er hele dagen in rond en de rode handschoenen maken het helemaal af

Precies als het plaatje

Snelle levering, product zoals omschreven, prima prijs/ kwaliteit voor deze prijs. Nog altijd tevreden met de bestelling.

keurig op tijd geleverd

Perfect op tijd geleverd, Ik heb zelf nog een maat correctie doorgegeven die keurig is doorgevoerd Top !!!

Snelle levering goede prijs/kwaliteit

Retourneren lastiger. Feestkleding365.nl en Feestwinkelxl.nl Blijken hetzelfde te zijn alleen andere verpakkingsmateriaal voor verzending.

Konden geen 24 uurslevering waar maken

Ik had speciaal hier besteld omdat er stond voor 23.45 besteld de volgende dag in huis, onder het artikel stond ook nog 24 uurs levering. Helaas kwam het niet de volgende dag dus hebben ze niet waar kunnen maken wat waar ze wel mee adverteren.

Top snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

22:00 besteld en de volgende dag om 11:00 bij het PostNL afhaalpunt

Geweldig, goede kwaliteit

Snelle levering, goede maatvoering, en redelijke prijzen

Toppie

Super snelle levering, en de maskers zijn van goede kwaliteit ondanks de lage prijs

Leuk Mariopak

Prima voor een feestje.

Snelle bezorging en goede kwaliteit.

De levering was zoals deze was omschreven en hierdoor kon ik op tijd het cadeau geven. Mijn zusje was er erg blij mee en de kwaliteit is erg goed. Ik zal hier zeker nog eens iets bestellen als ik iets nodig heb.

Super, mijn zoon was een goede heraut in zijn musical!

Prima outfit voor een goede prijs!

Snelle levering en veel aanbod

Op zaterdag had ik een themafeest...en moest nog snel een kostuum scoren. Op Feestkleding365 was wel veel aanbod en kon ik ook snel iets vinden. Het Kabouterpak wat ik kocht voldoet prima. Het enige vreemde vond ik dat ik een notificatie via post nl kreeg dat ik "persoonlijk" voor ontvangst moest tekenen...en dat bij een pak van ongv 22 euro..... Verder niks te klagen en zou iedereen aanraden feestkleding365 te overwegen wanneer je (snel) op zoek bent naar een betaalbaar kostuum

Snelle levering, goed geregeld

Zeer ruime keuze en vooral logistiek goed geregeld

Snelle levering en goede kwaliteit

De levering was snel en het kostuum is een redelijk stevige stof. Mijn zoontje heeft er met plezier in gelopen.

geweldig service en snelle levering

nog ff snel kleding bestellen, morgen een hawaiiparty. pfff waar haal je dat zo snel vandaan, we gokken maar op feestkleding365.nl. TOP. de volgende dag netjes op tijd geleverd !!!!

Wordt snel geleverd en ook retouren worden keurig en snel afgehandeld

Top!!

Prettige site, snelle levering, artikelen zoals verwacht! (Eigenlijk zoals eerdere bestellingen, ervaring is altijd goed).

Keuze uit verschillende kostuums in veel maten. Snelle levering, gemakkelijk retour te sturen

Snel geleverd en zoals verwacht

Pak besteld en de volgende dag binnen. Helaas mistte de stropdas, maar dat heeft de klantenservice keurig opgelost. Pak zat aardig, broek wat aan de strakke kant rond de benen.

Perfecte service en kwaliteit!