Prima dienstverlening

De service, levering, antwoorden en hulp van de klantendienst zijn echt prima. De kwaliteit van de kledij vind ik persoonlijk iets minder, maar wel volledig zoals op de foto weergegeven is.

Heel tevreden!!

Mooi verkleedpak, past perfect!

Conform afspraak geleverd

De service is top!

Superfijne online feestwinkel

Ik koop altijd mijn feestkleding voor themafeesten en carnavalskleding hier. Altijd tevreden. Goede communicatie. En altijd snel bezorgd. Ik koop niet meer bij andere feestwinkel

uitstekend

product was zoals omschreven, paste goed en kwaliteit stond in verhouding naar de prijs.

Prijs kwaliteit is top en snelle levering

De kwaliteit van het kostuum is goed. De verpakking was goed en de levering was goed

Erg fijn snelle levering en goed contact !

Zeker een aanrader !

Alles is goed verlopen. De kleding was inorde en van goede kwaliteit

Fantastische producten en snelle levering

Alles wat ik heb besteld was altijd goed en snel geleverd. Het ziet er precies zo uit als op de illustraties. What you want is what you get.

Heel gemakkelijk te bestellen

Precies volgens foto

Snel geleverd en prima prijs / kwaliteit verhouding! Foto's geven goed het werkelijke product weer!

Jullie hebben een hele mooie site met leuke betaalbare en wat bij uitpakken blijkt goeie kwaliteit. De bestelling en betaling zijn super makkelijk en overzichtelijk. Wat jullie beloven doen jullie ook. Het was goed verpakt en geleverd zoals belooft

Valt groter uit dan gedacht, maar heel blij mee.mee.

Super kleur en na strijk geweldig pak

Zeer duur voor slechte kwaliteit

Beste, ik bestelde eerst een L deze was te groot. Ik moest dus verzend kosten betalen voor het te laten leveren en terug te sturen. Ik heb dus een M besteld en moest weer verzend kosten betalen.. ik betaal dus 3 keer verzend kosten wat wel super duur wordt voor 1 pakje. Een pakje van 36,95 wordt 19,86 + 36,95euro. 56,95 euro voor 1 setje!! Sorry daar geef ik geen geld meer aan. Nooit iets van verzend kosten weggevallen ook..

Beste Mirthe, Wij vinden het erg vervelend dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met het artikel dat je hebt besteld. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Als het goed is heeft een van mijn collega's contact met je opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen. Hopelijk hebben we het zo toch goed kunnen maken. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag! Met feestelijke groet, Mark Feestkleding 365

Snelle levering en goede kwaliteit

Overzichtelijke website, ruim aanbod en een goede kwaliteit

Het is een fijne site om op te bestellen en goede prijzen.

De maten en producten info is super goed precies zo als omschreven IDeal betaling is erg soepel En de snelheid , binnen een dag bezorgd Kan niet anders zeggen dan TOP mijn vrienden de site ook doorgegeven en die hebben ook mooie outfits gescoord

Leuke kleding

Leuk feestje gehad

snelle levering , boven verwachting!

Pasvorm uitstekend! kan het iedereen aanbevelen om hier te bestellen!

Makkelijk zoeken op de site Zowel voor zoon als vader een goud jasje gekocht ivm mijn 50e verjaardagsfeest. Snel ontvangen !

Snelle reactie

Wat een fijn bedrijf, ze reageren snel als je wat vraagt! Mijn tip voor het bedrijf zou nog zijn, als je iets retour stuurt omdat het toch anders uitvalt dat je niet gelijk 6,95 retour kosten hoeft te betalen.

Klantvriendelijke benadering en snelle levering.

Mooie en duidelijke webshop. Veel keuze. Vriendelijke mailwisseling na bestelling. Snelle levering, goed verpakt. Succes met Uw bedrijf. MVG Regina Vondenhoff

Veel keus en snelle levering

Mijn Thema bestelling was precies zoals op plaatje. De kwaliteit was ook goed. De levering was snel. Minpunt vind ik de verzendkosten en de retour kosten .

Niet verwacht dat de kwaliteit van het pak zo goed zou zijn.

Over Feestkleding365.nl

NL-BE: Feestkleding 365 is dé webshop voor carnavalskleding, feestartikelen en partydecoratie. Sinds 2010 jouw trouwe Feestpartner! DE-AT: Fasching 365 ist der Webshop für Karnevalskostüme und Party Items, Ihr treuer Partypartner seit 2010!