goed product en leveren snel

Product ontvangen zoals beschreven. vandaag besteld en de volgende dag in huis. Super.

Snelle verzending en duidelijke informatie!

De website was overzichtelijk en fijn dat er overal op de websites maattabellen staan. Hierdoor is een verkeerde maat bestellen vrijwel niet mogelijk. De bestelling kwam super snel binnen en was daardoor ruim op tijd.

Onverwachts

Van goedkope, snel geleverde, verkleedkledij verwacht je doorgaans niet dat het van hoogstaande kwaliteit is. In dit geval was ik dus aangenaam verrast. De kledij is stevig, goed afgewerkt en kan dus zeker meerdere rondjes mee :-)

Klopt wat er gezegd wordt,de volgende dag in huis,super !

Gemakkelijk besteld en snelle levering

Bestellen is eenvoudig online. Fijn dat er maattabellen bij staan. Jasje paste perfect en is echt goed fout zoals het ook de bedoeling was. Met track&trace kon ik het pakket volgens en wist precies wanneer het in de brievenbus zou komen.

Wij hadden op het laatste moment een carnavals-outfit nodig en dat is zeker gelukt. Er was heel veel keuze. Binnen 24 uur geleverd en goed verpakt. Als ik ooit nog iets nodig heb voor een leuk feestje,dan kom ik hier zeker weer terug.

Super leuke koningsdag kleding! De kinderen kregen allemaal complimenten. En super snelle levering

Elke keer weer positief

Feestkleding 365 ken ik al jaren. Eigenlijk alle outfits voor verschillende feestjes en thema's bestel ik hier al sinds 2009. Ook dit keer weer netjes binnen gestelde termijn binnen en een makkelijk bestelproces!

Geweldig snel geleverd en prima kwaliteit

Snelle en fijn service

Duidelijk wanneer in mijn bestelling binnen kreeg

Super leuk pakje en snel geleverd!

Super leuk verkleedpakje besteld , en erg snel geleverd! Top service

Gebruiksvriendelijke website. Vlotte levering dag na aankoop!

Goede service, doen wat ze beloven (binnen 24 u in huis) groot assortiment

Prima dienstverlening

De service, levering, antwoorden en hulp van de klantendienst zijn echt prima. De kwaliteit van de kledij vind ik persoonlijk iets minder, maar wel volledig zoals op de foto weergegeven is.

Heel tevreden!!

Mooi verkleedpak, past perfect!

Conform afspraak geleverd

De service is top!

Superfijne online feestwinkel

Ik koop altijd mijn feestkleding voor themafeesten en carnavalskleding hier. Altijd tevreden. Goede communicatie. En altijd snel bezorgd. Ik koop niet meer bij andere feestwinkel

uitstekend

product was zoals omschreven, paste goed en kwaliteit stond in verhouding naar de prijs.

Prijs kwaliteit is top en snelle levering

De kwaliteit van het kostuum is goed. De verpakking was goed en de levering was goed

Erg fijn snelle levering en goed contact !

Zeker een aanrader !

Alles is goed verlopen. De kleding was inorde en van goede kwaliteit

Fantastische producten en snelle levering

Alles wat ik heb besteld was altijd goed en snel geleverd. Het ziet er precies zo uit als op de illustraties. What you want is what you get.

Heel gemakkelijk te bestellen

Precies volgens foto

Snel geleverd en prima prijs / kwaliteit verhouding! Foto's geven goed het werkelijke product weer!

Over Feestkleding365.nl

NL-BE: Feestkleding 365 is dé webshop voor carnavalskleding, feestartikelen en partydecoratie. Sinds 2010 jouw trouwe Feestpartner! DE-AT: Fasching 365 ist der Webshop für Karnevalskostüme und Party Items, Ihr treuer Partypartner seit 2010!