Super service en snelle leverin

Heel prettige ervaring met Feestwinkel365.nl. Veel keuze, snelle levering en goede kwaliteit. Maattabellen kloppen exact!

prima en snel

precies wat je wil; supersnelle service, prima kwaliteit, en prima prijs.

geweldig

Snelle levering en ik had nog een vraag gesteld aan de klantenservice en binnen een dag al antwoord gekregen. Heel fijn. De bestelde kleding was ook heel leuk.

Super. Goede afwikkeling

We hebben al paar iets besteld super goed gegaan laats x door de postbode vergeeft gegaan niet te ver in de brievenbus gedaan helaas gestolen. En we het aan komend weekend nodig hadden. Vindt ik super top van jullie. De afwikkeling super bedank daar voor ik het vertrouwen echt super. Wij zijn als nog gereed. Dank jullie hele team.

Service efficace et rapide

J’ai commandé 5 costumes qui sont arrivés le lendemain. Quelle rapidité ! Dans le lot, un costume était incomplet au moment de la réception. Après un mail au service info, j’ai directement reçu un nouveau costume dans les deux jours. On m’a offert de garder le costume incomplet sans devoir le retourner. Merci pour votre rapidité, votre efficacité et votre esprit commerçant.

Snel en prima

Snelle bezorging en prima kwaliteit en voldoende keus. Wel wat duur, maar dat is alles tegenwoordig.

Ik had moeite met kiezen van de maat. Het jurkje valt inderdaad klein en de klantenservice reageerde snel zodat ik snel mijn bestelling kon afronden. Top!

Fijne website makkelijk alles te vinden. Maattabel. De derde keer dat ik wat bestel zonder problemen!

Zeer tevreden en was op tijd binnen

Veel keuze en vlotte levering

Er is veel keuze op de site, het bestellen gaat heel gemakkelijk en de levering gebeurt zeer snel. De artikelen die ik besteld had waren ook van een goede kwaliteit dus prijs in verhouding met kwaliteit is zeer mooi. Hier bestel ik nog vaker !

Mooie kleding voor een goede prijs

Heb Pak voor een feestje besteld snel in huis goede pasvorm zeer tevreden

Super correct én snel ... TOP

Heel snelle en correcte afhandeling, netjes verpakt... dik in orde...

Snel geleverd en erg blij met het verkleed pak!

Goede service, snelle levering

Bestelling geplaatst, levering keurig op tijd

Perfecte webshop voor feestkleding

Kleding besteld en de volgende dag binnen(afgesproken leveringstijden)

Volgende dag in huis, top!

Ik hoorde van een vriendin dat als je verkleedkleding nodig had voor de volgende dag, dat deze website het beste zou zijn. En inderdaad, dat vond ik zeker! Door mijn pak nog die avond te bestellen voor 00.00 uur was die de volgende middag in huis, net op tijd voor de verkleedpartij die avond, dus top! En alles staat duidelijk op de website.

Super leuke carnavals kleding en goeie kwaliteit, en ook nog eens super snel geleverd ook, super handig voor je last minute verkleed feestje.

Blij met de overzichtelijke informatie over mijn bestelling.

Ik vind het fijn dat de kleding zo snel geleverd is en de informatievoorziening over mijn bestelling en levering was duidelijk en goed te volgen. Al met al een fijne ervaring die ik zeker nog een keer weer over doe!

Supersnelle levering, perfect

We waren nogal laat met bestellen maar uiteindelijk toch prima op tijd klaar doordat onze bestelling dezelfde dag verzonden werd. Ik twijfelde over de maat (het valt heel klein) dus had voor de zekerheid 2 maten besteld. Ook het retourneren van de te kleine outfit werd snel en correct geregeld. Echt top!

Super leuke kostuumpjes

Ik ben heel erg tevreden. Eerste keer dat ik bestel en zal het nu vaker doen. Goede service en goeie kwaliteit!

supersnel!

's avonds besteld en de volgende dag al in huis! top!

Na wat problemen wel besteld

Ik was naar iets specifieks op zoek wat alleen bij feestkleding365 te koop is. Het product dat ik in eerste instantie wilde bestellen was niet op voorraad en na mailen werd ook niet bekend wanneer het wel weer op voorraad zou zijn. Toen ben ik gaan kijken naar een alternatief, bij het bestellen daarvan wilde ik de bezorgdatum wijzigen. Doordat ik de tweede mogelijke datum selecteerde werd ook het aantal te bestellen producten naar 2 gewijzigd. Dat was niet wat ik wilde.

Top bezorging snel en staat ook nog eens leuk

Veel kleding en toebehoringen. Het is een gezellige site om te bezoeken.

Heel goed en snelle verzending

Het was snel binnen

Snel en goed bereikbaar

Had hem rond half 12 besteld en had hem de dag erna al in huis. Heel handig als je een dag daarna een feestje heb

Over Feestkleding365.nl

Feestkleding 365 is dé webshop voor carnavalskleding, feestartikelen en partydecoratie. Sinds 2010 jouw trouwe Feestpartner!