Besteld, dag erna geleverd zoals beschreven staat. Helemaal top. Dus 100% vertrouwen in een volgende bestelling!

Het pak oogt heel mooi

Het pak oogt mooi en realistisch. Viel wel iets ruim uit maar dit hebben we zelf kunnen aanpassen. Snelle en vlotte levering. We zijn content.

Prijskwaliteit!

Snel en correct

Snel en correct

Een geweldig kostuum

Alles tijdig en verzorgd geleverd. Enkel de broek is iets te groot, maar dat is op zich makkelijk op te lossen. Verder een heel goede service!

Zeer vlotte service

Het product dat ik besteld heb voldoet voor de 100 % . Zeer tevreden over het product : het is identiek aan hetgeen er op het inty te zien was .

ruime keuze

pruiken kunnen nogal eens tegenvallen: haar valt slecht, te weinig haar. Een hoofdmaat zou handig zijn. Alle andere kleding/accessoires die ik al heb gekocht bij dit bedrijf: in orde.

Topservice, bestelling gekregen zoals gepland

Goede kleding Goede maat aanduiding Snelle bezorging Helemaal top

Klantvriendelijke website , prijs kwaliteit

We kregen ons pakje op de dag die vermeld werd bij bestelling. Ons artikel voldeed aan wat er op de website stond .

Vaak gekocht,gelemaal top!!

Geweldige thema kkeding. Nu op naar een mooi feest en hopelijk eens geluk met het aankoopbedrag terug te krijgen. We drinken er een op. Feestkleding bedankt .

Topp! Supper snel geleverd

2 stuks besteld kwam heel snel thuis toe Zeker een aanrader.

Klaar voor het feest

Een makkelijke site, je kan snel vinden wat je wil. Snelle levering en duidelijke communicatie. Klaar voor het feest dus.

Groot assortiment en snel geleverd

Het assortiment heeft voor ieder wat wils. Winkelwagen bij elkaar klikken, vervolgens betalen en op de aangegeven datum netjes geleverd. Mogelijkheden qua levering zouden iets uitgebreider kunnen zijn.

Alles makkelijk, snel en duidelijk

Was goed er ging niks verkeerd en een goed product

Uitstekend grote collectie

Jaren 60 kleding besteld,ook voorradig in grote maten, grote keuze, snelle en accurate levering. Kortom een tevreden klant

perfect

Zeer snelle en veilige levering! zeer tevreden, perfect in orde

Geweldig en de super snelle levering zijn geen loze beloftes alles netjes op tijd

Ik ga zeker nog bij jullie bestellen

Topservice

Zeer goede en vlotte communicatie via mail met feestkleding365. Hebben me direct geholpen. Heel erg bedankt! -een tevreden klant.

Levering is zeer snel, de site is gebruiksvriendelijk, helaas was het pak dat ik besteld heb te groot voor mij

Excellent

My order arrived within 24 hours!

Super snel geleverd

Last minute wat besteld s’avonds en de volgende dag al vroeg geleverd. Helemaal Top.

Super snelle levering

Werd volgens afspraak de volgende dag geleverd! Top!

Snelle en secure levering

Veel keuze op de website met duidelijke omschrijving van de benodigde maat. Het pakketje werd snel en volgens afspraak bezorgd.

Bijna perfect!

Het apenmasker dat ik had besteld was wat benauwd maar dat hoort en ik had het masker de dag van te voren besteld. Ja het masker kwam optijd binnen vlak voordat ik weg ging was het masker binnen echt de perfecte timing!

Pakketje was na twee dagen al geleverd. De maattabel van het kostuum klopte niet, dus heb een tweede bestelling moeten plaatsen. Ook nog mooi op tijd geleverd voor het feest!

Over Feestkleding365.nl

NL-BE: Feestkleding 365 is dé webshop voor carnavalskleding, feestartikelen en partydecoratie. Sinds 2010 jouw trouwe Feestpartner! DE-AT: Fasching 365 ist der Webshop für Karnevalskostüme und Party Items, Ihr treuer Partypartner seit 2010!