Snel en goede kwaliteit

De keuze is ruim en duidelijk. Je krijgt wat je koopt en de verhouding prijs kwaliteit vindt ik goed Een sneller levering was in dit geval erg prettig. De maat van het gilet was M/L en viel daarom wat groot maar de naaimachine is geduldig

Supersnel in huis! Product zoals aangegeven

Heel fijn wanneer je op kort termijn uit veel keus iets leuks wilt bestellen

Snelle levering, zoals beloofd. Spullen zoals op de foto.

Snelle service, goede kwaliteit

Uitgebreid assortiment met duidelijke uitleg en foto's. Goede kwaliteit en snelle levering. Helemaal top!

Goede ervaring

Uitgebreid assortiment dat duidelijk in categorieën is ingedeeld. Duidelijke. makkelijk toe gangbare website. Verschillende prijsklasse dus voor een grote groep bereikbaar. Snelle levering van producten.

Feestje om hier te bestellen

Snelle levering van super leuke kleding

Origineel product snel geleverd.

Oranje feestpak inclusief oranje stropdas besteld. Werd snel geleverd in platte doos. Daardoor volledig gekreukt helaas. Ook geen stropdas erbij. Na melding werd das snel nagestuurd. Kreuk opgelost door stomerij te bezoeken. Toch een goede ervaring met dit bedrijf. Goede nazorg.

super mooie en volgens afspraak

wat ik besteld had deed meer dan ik verwacht had en zeer snelle levering .

Gebeld voor een snelle zending, en alles is uitstekend geregeld. Top service ook telefonisch

blij verast met de qualiteit

Hadden snel iets nodig, Dag na bestellen binnen, en waren blij verrast dat wat we kregen representatief was van wat er op het plaatje stond. Kwaliteit is supper, en deze zal kunnen gebruikt worden, tot onze zoon eruit groeit.

Ontevreden bestelling was te laat.

Op de website stond aangegeven voor 2300 besteld volgende dag in huis. Dit was niet het geval..

Bestelling kwam te laat binnen

Helaas was het zo dat de bestelling veel te laat binnen ondanks dat de website zei dat het een dag zou duren, uiteindelijk heeft drie dagen geduurd.

Redelijke artikelen

Een deel van de artikelen voldeed aan de verwachtingen en waren mooi maar de puf puf sigaar en de snor die bij de playboy pruik zat waren toch wel zeer slecht. Uit de sigaar kwam nagenoeg niks en van de snor heb ik een halfuurtje profijt gehad.

geweldig!

Goede maat! Precies zoals op foto te zien en omschreven, voldoet dus helemaal aan de verwachting. Echt een aanrader!!

Super snel geleverd en goede service.

Precies op maat en naar wens, ook volgende dag in huis.

Snelle levering en goede service

Helemaal top!

Netjes op tijd!

Het pakketje was prima op de aangegeven tijd en de service is prima. De kleding was super.

Mooi aanbod, goede prijzen, kwaliteit kan beter.

Bestelling was snel geplaatst, en ook binnen. Jammer van 1 item die niet helemaal was zoals op de foto. Patroon liep niet 1 op 1 door. Maar snap dat het lastig te checken is. Al met al, dik tevreden.

snelle levering en goede kwaliteit/prijs

Snelle levering en kwaliteit product

Suepr fijn als je last minute nog wat nodig hebt voor een feestje. Het costuum werd zoals beloofd de volgende dag geleverd. Ziet er precies uit zoals op her plaatje. Wat wil je nog meer?

Snelle levering! Artikelen zoals foto's op de website. Helemaal blij met onze bestelde items!

Heldere website en snelle levering

Ik moest op korte termijn een pak en hoed hebben. ‘s Middags besteld, de volgende dag -binnen 24 uur- werd het al geleverd! Top!

Feestkleding 365 perfect

Zeer snelle levering mooie kwaliteit

2 super outfits

Wij hadden een foute party en hebben 2 outfits besteld. Iedereen was enthousiast over onze outfit en ook super kwaliteit!

Ik raad aan

Ik raad aan. Een mooie jurk zeer goed verpakt en beveiligd. Super!!!!