Top ervaring

Top en snelle levering

De webshop heeft enorm veel keuze en super snelle levering!

Snelle levering mooie kostuums

Bedankt voor snelle levering. Er is veel keuze op de website aan aanvaarde prijzen.

Zeer vlot

Zeer vlotte levering

Goede levering en degelijke, mooie materialen.

Materialen zijn mooi afgewerkt. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Het feest was zeer geslaagd het is goed binnen gekomen en jullie gepromoot goede kwaliteit

Fijne, uitgebreide, klantvriendelijke feestwinkel.

Een heel uitgebreid assortiment aan feestkleding, artikelen etc. Makkelijk te bestellen en diverse mogelijkheden tot betaling. Zeer snelle levering naar een zelf aan te geven afleveradres. Super goede klantenservice. Ik heb dit bedrijf als een zeer fijne ervaring ondervonden. Super. Ga vooral zo door met zaken doen.

Super !!!!!

Super service altijd perfecte levering ! Heel tevreden.

Snel en goede kwaliteit

De levering was zeer snel en het kostuum van zeer goede kwaliteit. Jammer dat de glitters zo makkelijk lossen wel, binnen de seconde ligt u vloer vol. Het enige minpunt aan de gehele service is puur de site zelf; sommige kostuums zijn zo leuk dat je deze wilt opslaan voor eventueel een ander feestje of als je kostuums vergelijkt moet het allemaal in je boodschappenmand en die moet je natuurlijk legen erna waarna je alles opnieuw moet zoeken. De site is leuk verdeeld maar sommige categorieën staan dubbel benoemd en onderling anders ingedeeld waardoor je beide categorieën moet bekijken voor alle kostuums. All by all ben ik zeer tevreden over mijn aankoop en raad ik deze site zeker aan voor kwalitatieve kostuums!

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Uitgebreide website met veel keuze, heb 2 outfits besteld en waren allebei goede kwaliteit en super snel geleverd. Zeker aanrader om vaker te bestellen

Betere kwaliteit dan verwacht

Jurk past prima. Ziet er goed uit

Uitstekende ervaring!

Vlotte website, producten waren zoals op de foto, vlotte levering.

Alles op voorraad, meteen bezorgd!

De avond tevoren een shirt en sokken uitgezocht. Leuk assortiment. De volgende dag al bezorgd!

geweldig

Alles zoals op de foto, maten zaten goed, prijs/kwaliteit verhouding dik in orde en zeer snelle levering, in 1 woord : geweldig. klaar om naar een zotte discoparty te gaan en ik ga daar opvallen omwille van de fantastische kleding en niet omdat ik niet kan dansen, hahaha

Zeer tevreden, snelle levering en top klantenservice!

zeer snelle levering van mijn producten. Ik had ook het adres verkeerd gezet (thuis i.p.v. werk) en had daarvoor gemaild. Kreeg zeer snel een antwoord terug. Correcte prijs ook ! Zeer tevreden! aanrader !

top

een top service

Bedankt voor de snelle verzending! Leuk product: duikerspak

Gewoonweg fantastisch , kiezen , bestellen en de volgende dag geleverd

Super snel ontvangen

Op het laatste moment een nieuw kostuum voor mijn dochter nodig toen bleek dat (na een groeispurt) de kostuums die zij nog had niet meer paste. 's avonds besteld en de volgende dag ontvangen, helemaal top. Moest nog even wel vlug de riem aanpassen (die was eerder maat 122 terwijl de rest van het pak wel de bestelde maat 134 was) maar dat ligt niet de fabrikant, niet aan feestkleding.

Snelle levering!

Heel tevreden over de snelle service. De kwaliteit lijkt op’t eerste zicht ook wel dik oké.

Zeer tevreden van feestkleding365.nl

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit van de kleding.

Snelle levering, goede kwaliteit van de kleding.

Prima produkt

Netjes op tijd geleverd en met e-mail wanneer geleverd wordt tijden

zoals je het zou willen!

"Vandaag besteld, morgen in huis" bij kleding zie je niet veel. Super leuk en handig. De prijs is ook een groot pluspunt!

Over Feestkleding365.nl

NL-BE: Feestkleding 365 is dé webshop voor carnavalskleding, feestartikelen en partydecoratie. Sinds 2010 jouw trouwe Feestpartner! DE-AT: Fasching 365 ist der Webshop für Karnevalskostüme und Party Items, Ihr treuer Partypartner seit 2010!