Olssen is telefonisch goed bereikbaar. We hadden wat problemen met het openen van een locker en we zijn hierin goed ondersteund door een medewerker.

Onbetrouwbaar bedrijf met valse beloftes en slechte service

Ze beloven dat hun kasten gebruiksklaar worden geleverd met de mededeling: "Onze monteurs doen graag hun werk en willen uw project altijd tot een succes laten leiden. Door te letten op onze montage bepalingen kunt u onze monteurs een handje helpen!". In werkelijkheid ontvang je de kast door vervoerders die de kast net achter de voordeur en niet eens op z'n plaats willen zetten. In karton geleverd maar na uitpakken bleken alle laden eruit gevallen met een duidelijk deuk als gevolg. Direct na ontvangst moet je tekenen waarna wordt gesteld dat je niet meer kan reclameren. Zeer slecht en onbetrouwbaar bedrijf.

Geheel volgens verwachting, goed produkt en goede service, zeer tevreden

Op bezoek zeerdeskundig advies en gastvrij ontvangst. Bij aanschaf van lockers een heel goede service en keurige aflevering

Olssen - perfect advies en service.

Volvo Car Nederland B.V. heeft nieuwe lockers besteld bij Olssen en de ervaring is zeer positief. Het advies is prima, de geleverde produkten zijn kwalitatief zeer goed en het gehele bestel en leveringsproces is perfect gelopen. Een aanrader.

komen afspraken na of lossen ze zeker op

Zoeken mee naar oplossingen en zijn van hun woord als perfect gelopen thx

een fantastisch bedrijf wat zijn afspraken na komt

ik heb het bedrijf Olssen als zeer betrouwbaar bedrijf leren kennen, waar nog altijd afspraak, afspraak is, het bedrijf raad ik iedereen aan.

Ben goed van informatie voorzien en de mailwisseling is vlot en helder verlopen.

Goed advies gekregen

Telefonisch contact resulteerde in een goed advies en een overzichtelijke prijsopgave. Erg fijn!

Goed product, top klanten service

Vandaag is onze kast geleverd. Heel fijn. Hij is van goede kwaliteit en is mooi afgeleverde. Levering ging helaas niet vlekkeloos aangezien communicatie met transporteur niet optimaal was, maar dit heeft de klantenservice super opgepakt en snel opgelost.

Spontaan duidelijk en vriendelijk

Ik ben heel goed, duidelijk en super vriendelijk geholpen door Britt.

Beste Danny, Bedankt voor uw positieve review. De credits gaan bij deze naar Britt :-)

Erg goed te spreken over de gang van zaken bij Olssen B.V.

Tot nu toe ben ik erg goed te spreken over de gang van zaken bij Olssen B.V. Snelle en duidelijke reacties op vragen per email. Binnenkort worden de kasten geleverd. Tot nu toe verloopt alles volgends afspraak.

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve review.

Top geregeld

2 jaar geleden 6 materiaalkasten besteld, netjes op afgesproken tijd en locatie geplaatst en geleverd. Nu paar onderdeeltjes nodig, na 1 mailtje dezelfde dag kosteloos geleverd. Top service

Hartelijk dank voor uw positieve review :)

Goed geadviseerd aan de telefoon. Bij aflevering hebben de monteurs mij keurig geholpen en nog wat tips gegeven voor het schoonmaken. De was de service en kwaliteit die ik verwachte.

Bedankt voor uw gewaardeerde review!

Snelle, vriendelijke service

Telefonisch een bestelling geplaatst. Goed geholpen en geadviseerd. Vriendelijk personeel, snelle service en goede ervaringen bij voorgaande bestellingen.

Beste Lisanne, Bedankt voor uw positieve review!

Handige sloten voor ons afhaalpunt aan huis.

We zijn recent gestart met een afhaalpunt aan huis voor duurzame en lokale producten. De producten plaatsen we in een lockerkast waar onze klanten de bestelling komen oppikken. Ideaal hiervoor was het cijferslot van Olssen, handig in gebruik voor zowel de klant als voor de zaak.

Beste Mieke, Goed om te horen dat u tevreden bent over het geleverde product. Bedankt voor uw positieve review!

zeer tevreden over de geleverde service.

Zeer tevreden over de geleverde service.

Beste Yves, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.

Perfect!

Wat een top bedrijf! Zeer goede kwaliteit en service.

Hoi Jacqeuline, Hartelijk dank voor uw review. Groetjes Britt

Mijn ervaring met Olssen B.V.

Correcte en volledige info over de aangeboden producten, snelle levering en fantastische naverkoopservice !! Topfirma...

Beste Luc, Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons bedrijf. Wij waarderen uw review enorm.

in een woord: top!

We werden zeer hartelijk ontvangen op locatie en nadat we hadden uitgelegd dat er enige haast bij was, werd hier direct op ingespeeld. Na ontvangst offerte bleek dat de afleverdatum iets later zou zijn, maar na 1 telefoontje was dit alweer recht getrokken en zijn de artikelen op tijd geleverd. Ook de service van afleveren was zeer goed.

Beste Suus, Bedankt voor uw positieve en uitgebreide review. Het is goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en het prettige ontvangst in onze showroom.

Topservice

Binnen een handomdraai geholpen met mijn vraag. Zeer goede service!

Beste Rutger, Hartelijk dank voor uw review!

Goede kwaliteit en geweldige service!

De prijs-kwaliteit verhouding van de lockers is super en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Beste Lonneke, Bedankt voor uw gewaardeerde review. Fijn om te horen dat u ons zou aanbevelen.

Snel, vriendelijk en met kennis van zaken geholpen.

Eerste offerte snel via de mail ontvangen en daarna telefonisch wat aanpassingen kunnen doen. Medewerkers waren zeer behulpzaam.

Beste Ed, Bedankt voor uw positieve review!

Top geholpen bij de aankoop van een locker

Nadat ik had uitgelegd waarvoor ik de locker nodig had werd mij de mogelijkheden die er waren voorgelegd. Locker in voorraad, daar ik er een cijferslot op wilde werd dit verzorgt en de volgende dag de locker opgehaald.

Beste Wiek, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Uw review wordt zeer gewaardeerd.

Altijd prima geholpen, zijn ook zeer meedenkend en vriendelijk

Wij bestellen hier al vele jaren en contact en service zijn zeer vertrouwd. Aftersale is ook uitstekend. Zeker een aanrader voor iedereen.

Hoi John, Bedankt voor uw gewaarde review!

De perfecte oplossing voor sport verenigingen

Wij van RVV Blijdorp zochten na onze verhuizing naar een snelle en makkelijke oplossing om materialen op te slaan voor de teams. Na wat zoeken kwamen wij uit bij de Basic gaaslockers met 8 vakken. De lockers zijn ook makkelijk te verplaatsen. Na 1,5 jaar zijn wij overgegaan van sleutels naar cijferslotjes. Hier heeft Olssen ons ook super goed bij geholpen. Top service.

Beste Andy, Bedankt voor uw positieve review!