Netjes geholpen, goed tevreden.

Netjes geholpen, goed tevreden.

Beste Ramon, Hartelijk dank voor uw gewaardeerde review.

Mooi

Mooie kasten! Kinderen zijn er ook erg blij mee.

Beste Patrick, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat ook de kids er blij mee zijn :-)

top service

bij levering van de tafels kwamen we erachter dat de tafels niet mooi naast elkaar konden staan wat niet zichtbaar was op de foto. Olssen heeft netjes alle tafels omgeruild voor nieuwe tafels die wel naar onze wens waren. Ze reageren altijd heel snel op mails super service

Bedankt voor uw gewaardeerde review! Gelukkig zijn de nieuwe tafels wel naar wens.

Goed bereikbaar!

Goed bereikbaar!

Hartelijk dank voor uw review!

Goede kwaliteit, prettig contact

Lockerkasten en garderobebanken zijn keurig geleverd. Mooie kwaliteit. Prettig telefonisch contact.

Mijn ervaring met Olssen B.V. is zeer positief.

Het telefonisch contact met een medewerker van Olssen was prettig. De informatie via de e-mail over de twee werkplaatskasten die ik gekocht heb, was volledig en duidelijk. De levering was op het afgesproken tijdstip en de beschadigde deur van een van de kasten is op kosten van Olssen vervangen. Kortom, een zeer positieve ervaring met Olssen B.V.

Goed en vriendelijk geholpen

Juist advies door de telefoon. Goed geholpen. Snelle levering

Meedenkend en zeer correct in levering

Voor Theater Zuidplein hebben we diverse producten bij hun aangekocht. Service is uitstekend en wordt goed meegedacht over een alternatief. De medewerkers van Olssen, welke de spullen komen installeren zijn, zijn netjes en heel belangrijk ze werken schoon en snel. Wij zijn zeer tevreden!

Vriendelijk, flexibel en professioneel

Al jaren werk ik in diverse sportscholen en om eerlijk te zijn lijkt het altijd lastig een goede partij te vinden voor het inkopen van kluisjes en diverse benodigdheden. Na vriendelijk telefonisch contact werd ik uitstekend geholpen met het vinden van het juiste type nummer en werd de order perfect en op tijd afgeleverd. Met een goede instructie hebben wij deze zelf goed weten te monteren. Een absolute aanrader en indien ik zelf weer lockers nodig heb, dan weet ik in ieder geval waar ik moet zijn.

Onduidelijk communicatie en lange levertijd

Bestelde kast kwam na ruim vijf weken ipv de twee weken die aangegeven wordt op de website. Meerdere malen zelf contact op moeten nemen waar beloftes werden gedaan die steeds niet werden nagekomen. Heel vermoeiend uiteindelijk. Zou het zeker niet aanbevelen.

Beste Cecile, Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service en dat u ons bedrijf niet zou aanbevelen. Wij hebben onze uiterste best gedaan om uw Bisley kast zo spoedig mogelijk te leveren. Helaas, zoals wij ook direct aangaven heeft Bisley te maken gehad met een tijdelijke fabriekssluiting i.v.m. COVID-19. Hierdoor loopt de productie op sommige Bisley artikelen nog steeds achter en dit was ook helaas het geval bij de door u bestelde kast. In ons optiek hebben wij geprobeerd juist te handelen door een alternatieve kleur aan te bieden die wel voorradig is, wat ook tekstueel staat aangegeven op de productpagina zelf. Dit model hebben wij uiteindelijk op de aangegeven datum geleverd en is de order met (helaas) enige vertraging correct afgeleverd. In dergelijke gevallen zullen wij altijd proberen de klant zo spoedig mogelijk te informeren. Wij wensen u in ieder geval veel plezier met uw Bisley kast.

Bardzo dobra współpraca.

Firma OLSSEN posiada bardzo bogatą ofertę materiałową szaf. Produkty są wysokiej jakości. W połączeniu z Elektronicznym Systemem Obsługi Klienta który również oferują oraz innymi elementami wyposażenia wnętrza pozwalają na kompleksową obsługę inwestycji. To bardzo duży komfort kiedy wszystkie elementy wyposażenia można kupić w jednej firmie. Obsługa klienta oraz doradztwo są również na najwyższym poziomie a bezpośredni kontakt przebiega w bardzo przyjaznej atmosferze. Nic do poprawy - słowem tak trzymać dalej!

• Poleciłbyś nas? Tak

Kast is naar mijn zin en is goed

Beste Michel, Bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Mitch Webteam Olssen

Geweldig elektronisch lockersysteem

Zeer tevreden over het geleverde lockersysteem en de lockers. Top kwaliteit!

Zeer klantonvriendelijk bedrijf

Zeer lange levertijd (5 weken) met smoesjes van hun Duitse transporteur die iets had laten vallen ...dan bij uiteindelijke ontvangst bleek de bestelde kast niet te kloppen met hun info op de website . Ik lees in vorige reviews hetzelfde ...ze vermelden “ kast voor helmen en schoenen maar vergeten erbij te schrijven dat in de kast die ik wou geen helmen passen( misschien wel helmen van lilliputters of dwergen ) . Hierna Olssen gecontacteerd en ... ze weigerden de foutief en rijkelijk laat geleverde kast niet terug te nemen wegens de kleur ( die zou niet standaard zijn... hahaha een zwart/ antraciete kleur niet standaard... manmanman...) ik weigerde uiteraard te betalen ... dan stuurden ze me een incasso op mijn nek... na heel veel gedoe, gemail en tijd moest ik de kast terug bezorgen en 190€ betalen of de advocaatkosten zouden voor mij zijn. Mijn voorstel was... ik betaal de 190€ en hou de kast. Niet dus... daarom beste mensen die overwegen bij dit bedrijf iets te kopen... u bent gewaarschuwd !!

Goede ervaring met de fa.Olssen. Tevreden klant!

Goede ervaring met de firma Olssen mogen hebben. Bij het kopen van van een garderobe kregen we goed advies. Werden prettig te woord gestaan. De garderobe werd keurig op het afgesproken dag geleverd.

Uitstekende zaak, vriendelijk personeel

Mooie nieuwe locatie met een mooie showroom.

Snelle levering en fijn telefonisch contact

Na telefonisch contact ben ik snel van antwoorden voorzien en zo kon de afhandeling van ons project snel plaats vinden! We hadden te maken met een strakke planning, door een levering uit voorraad was dit gelukkig snel geregeld.

x

x

Uitmuntend

Vanaf offerte t/m opdracht... Alleen maar te maken gehad met vakbekwame mensen. "Keep up the good work"

Mooie producten en goede service!

Telefonisch ben ik goed geïnformeerd over de mogelijkheden die Olssen biedt. Het eindresultaat is prachtig geworden!

Top sevice

Professioneel en vakkundig personeel en goede kwaliteit producten

Top service!

Duidelijke orders/producten en fijne communicatie

Goede producten en prettige mensen om mee te communiceren.

Professionele hulpverlening bij het kiezen van een mooie inrichting in de kleedruimtes

Ik werd erg prettig geholpen door dhr. Lakerveld, na veel bedrijven langs te zijn geweest een goede eerste indruk gehad van het bedrijf en ook erg professioneel geholpen bij het kiezen van een mooie indeling voor de kleedruimtes voor het personeel en de kantine. Dankzij de volledige kennis van dhr. Lakerveld is het tot een mooie oplossing gekomen met een scherpe prijs waarvan we nu nog steeds profijt hebben.

Fijn geholpen

Goed geholpen met uitzoeken van lockerkasten en sloten. Niks te klagen.

Industriestraat 6

3371XD Hardinxveld-giessendam