Olssen denkt goed mee om te komen tot een maatwerk oplossing voor mijn klant.

Olssen denkt goed mee om te komen tot een maatwerk oplossing voor mijn klant.

Goede service en kundig advies!

Keurig geholpen en tijdig geleverd.

Pluspunten

Goed advies over digitale lockeroplossing gehad op locatie bij ons kantoor.

Geen verbeterpunten, contact en levering verliep vlot.

Pluspunten

Online een bestelling geplaatst. Levering was binnen de gestelde levertermijn. De archiefkasten zijn netjes in het kantoor geplaatst.

Geen

Pluspunten

Uitstekende service, snelle levering en kluizen met mooie afwerking

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

zeer snel in aanvaarden van orders

te snel in het aanvaarden van orders die niet binnen de beloofde levertermijnen geleverd kunnen worden. Als men dan zelf zorgd dat de lockers op tijd geleverd worden, wordt men, ondanks de belofte van tussenkomst in de kosten van transport, naderhand zelfs beschuldigd als leugenaar.

Beste Marc, Wij vinden het erg jammer dat u een slechte ervaring heeft genoten bij ons bedrijf. Via de mail hebben wij al contact met u opgenomen om tot een goede oplossing te komen en uw ontevredenheid weg te nemen. Echter willen wij wel rechtzetten dat wij nooit iemand zullen beschuldigen als leugenaar. Dit is ook nooit bij u gebeurd... Verder is er ook nooit een belofte gemaakt over een tussenkomst van transportkosten? Dus wij begrijpen niet helemaal waar dit vandaan komt. Omtrent de beloofde levertermijn willen wij u zeker gelijk geven, echter hebben wij dit tijdig gecommuniceerd dat wij i.v.m drukte in de fabriek de levering 1 week moesten uitstellen. Overigens niet te vergeten dat wij u 2 lockerkasten gratis hebben gegeven. :)

Pluspunten

de lockers met pincodesloten werken uitstekend. De levering was volgens afspraak.

Pluspunten

-Goede communicatie -Snelle levering -Uitstekende kwaliteit/prijs verhouding

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ruim assortiment, mooie producten. Goede prijs. Wanneer ik telefonisch contact opnam wisten ze door systeem wie ik was.

5 maal een order online geplaatst, 5 keer niet goed afgeleverd of naar ander adres gestuurd, verkeerd op factuur, al met al een rommeltje. Ze hebben weinig op voorraad en wat binnen is geven ze aan hun transporteur waardoor je bij meerdere producten meerder afspraken moet maken. Helaas onlangs toch nog een bestelling gedaan wat weer mis ging, maar 2 producten besteld, zou verzonden worden naar een adres dat ik niet heb ingevuld. producten worden apart van elkaar gestuurd. Chauffeur was erg boos omdat hij het centrum niet in kon, en gaf mij de schuld, ik had aan moeten geven wanneer hij kan lossen :) Wie is hier de transporteur? Ik had graag een aantal lockers, tafels en stoelen willen kopen maar dit gaat niet meer gebeuren... Jammer

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ruim assortiment, genoeg keuzemogelijkheden.

Een goed verbeterpunt is de communicatie met klanten en het volgen van bestellingen/leveranties door Olssen zelf. Enige tijd geleden maanden moeten wachten op levering van een cijferslot, welke ook niet compleet werd geleverd en na vele e-mails nooit compleet heb kunnen krijgen. Mijn afgelopen bestelling, want iedereen verdient een tweede kans, was een locker welke ik na weken nog niet had ontvangen. Na contact proberen te leggen vanuit mijn kant duurde het lang voordat er gereageerd werd en toen was het bericht dat de vakantieperiode vertraging had opgeleverd. Uiteindelijk in een chagerijnige bui een negatieve recensie geplaatst en binnen een halve dag werd er contact opgenomen en kwam alles in een stroomversnelling. Uiteindelijk ben ik goed geholpen en is de lucht geklaard, wel jammer dat dit pas echt wordt opgepakt na een negatieve recensie.

Pluspunten

Snelle levering, goede communicatie. Prettige monteurs.

Pluspunten

Goede service, prima prijs / kwaliteit verhouding.

Geen tips.

Pluspunten

Vriendelijke klantenservice en snelle levering, kortom een zeer fijn bedrijf!

Pluspunten

Leuke werknemers die goed met je meedenken en samen met je zoeken naar oplossing.

Pluspunten

Prima service gehad bij Olssen! Afspraken worden nagekomen en de bestelling was snel geleverd.

Geen verbeterpunten

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Drama

Ongelofelijk wat een slechte service. De klant is koning hebben ze hier duidelijk nog nooit van gehoord. Ik heb een kast besteld, maar ze hebben de foute kast geleverd. Omschrijving op de site klopte niet. Een heleboel mails en telefoongesprekken verder komen ze eindelijk de kast ophalen. Elke keer zou er contact opgenomen worden, wat elke keer niet gebeurd. Inmiddels bijna 2 weken later. Dan mag je nog eens heel de dag thuis blijven omdat ze hem te laat komen ophalen. Dit is inmiddels ook alweer meer dan anderhalve week geleden. Nog steeds geen credit factuur gehad, of mijn geld terug gezien. Eindstand: bespaar je een hoop gezeik en doe hier geen zaken mee.

Pluspunten

Goed advies over maatwerk lockers met pincodeslot. Kundig en gewoon goed. Klasse!

Pluspunten

Nette werkers. Goede uitleg. Kluizen zien er goed uit.

onduidelijkheid over het geleverde. Kast met nummering, maar zonder nummering geleverd. Is wel nageleverd, maar anders dan op de website stond.

Pluspunten

snelle levering van producten.

Pluspunten

Duidelijke communicatie en snelle hulp bij problemen

Pluspunten

Goede service nadat er een verkeerde sleutel was mee geleverd.

Nadat er een terugbel verzoek was achtergelaten, ben ik niet terug gebeld.

Pluspunten

groot assortiment met veel keuzes. Heb lockerkasten besteld welke netjes op tijd zijn afgeleverd. Verder geen opmerkingen!

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Komt afspraken na, goede service, mooie producten

Geen

Pluspunten

5-sterren voor Olssen omdat ik erg goed geholpen ben bij het aanschaffen van lockers voor mijn bedrijf. De service en klant vriendelijkheid vond ik ook erg goed! Nog een pluspunt vind ik het ruime assortiment en vele keuze mogelijkheden bij de producten.