Pluspunten

snelle en adequate service. correcte telefonisch afhandeling

Pluspunten

Klantvriendelijk bedrijf dat zijn afspraken nakomt. Producten zien er verder prima uit

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helaas niets positiefs te melden. Levertijd wordt niet nageleefd, waardeloze vervoersmaatschappij. Kast is 4 maanden te laat en beschadigd geleverd, maar er word geen oplossing aangeboden. Ook werden wij totaal niet op de hoogte gehouden van een eventuele levertijd. Zelf steeds er achteraan bellen, word niet teruggebeld. Zorg gewoon voor een fatsoenlijke en redelijke oplossing. Wij plaatsen dan ook nooit meer een bestelling bij Olssen BV.

Word klantvriendelijk, zorg voor een goede communicatie onderling in het bedrijf, zoek en zorg voor een oplossing als er een fout door jullie word gemaakt en leg dit niet bij de klant neer. Als laatste, huur een andere vervoersmaatschappij in! Eén die wel op het juiste adres kan afleveren en zonder beschadigingen, bespaart jullie een hoop gedoe. Genoeg tips of verbeterpunten, de vraag is gaan ze er ook iets mee doen..?!

Beste Mevrouw Roos, Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging en de beschadigingen aan de kast. Helaas kunnen wij de schade niet verhalen bij de vervoerder, omdat zij een getekende bon voor akkoord van u hebben ontvangen. Wij willen dit heel graag voor u oplossen, dus heb ik u een mail gestuurd met een voorstel. Graag horen we van u of dit akkoord is en welke deur er vervangen dient te worden. Met vriendelijke groet, Aron van Selm Olssen Klanten Service

Pluspunten

I recieved fast, friendly and reliable service from the operator and this company. Very, very impressed! Thank you for managing to sort out our tight deadline!

Pluspunten

Alles wordt netjes afgeleverd

Pluspunten

Bestelling was soepel en aflevering ook. Kast is prima- we zijn heel tevreden!

Kast heeft een deukje na aflevering.

Pluspunten

Snel in offertes en afhandeling. Zeer klantvriendelijk en zeer oplossingsgericht. Een aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Telefonisch werd ik netjes te woord gestaan. Alle aandachtspunten bijv. levertijd, zijn goed aangegeven op de website.

Beste meneer/mevrouw Hospes, Bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen onze producten altijd zo snel mogelijk te bezorgen bij onze klanten, maar we hebben ook producten waar een levertijd aan zit, zoals de door u bestelde kunststof kleedkamerbanken. Wij vermelden dit dan duidelijk op de website zodat u hier rekening mee kunt houden. We hopen dat u verder tevreden bent met het product. Met vriendelijke groet, Olssen Klantenservice

Pluspunten

Goede communicatie

Lange levertijd

Pluspunten

GOEDE PRIJS -KWALITEIT HEEL FLEXIBEL IN OPLOSSEN PROBLEMEN

Pluspunten

Komt de afspraken punctueel en correct na

Nvt

Pluspunten

Snelle levering en goede prijzen

Pluspunten

makkelijk besteld, en professionele aflevering en geplaatst

Pluspunten

Luisteren naar de wensen en verwachtingen. Komen tegemoet bij problemen. Goede prijs kwaliteit verhouding van de producten.

Pluspunten

Goede afspraken, snelle levering en kwalitatief goede produkten. De lockers met pincode-slot doen dienst als oplaadpunt voor mobieltjes en tablets. Hartstikke handig!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

sorry maar helaas niets positiefs te melden. Maten en kleuren van kast op de website kloppen niet met het gene dat geleverd werd, levertijd wordt niet nageleefd, dure stellingkasten met een bouwmarkt kwaliteit, waardeloze vervoersmaatschappij,afspraken over terugbezorging en terugbetaling worden niet nagekomen, enz. enz. aardige man aan de telefoon, maar wat heb ik eraan als geen enkele afspraak nagekomen is. nooit meer zou ik een bestelling doen bij dit bedrijf.

voor reorganisatie moeten ze maar een bedrijf inhuren, ga ze ook niet nog eens gratis tips geven voor het fatsoenlijk runnen van een bedrijf. daarnaast ga ik ondanks het verzoek van olssen, deze beoordeling niet aanpassen. het zou olssen sieren als een eerlijke beoordeling maar die negatief is ook geplaatst wordt en niet alleen de negens en tienen..

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Snelle levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

No-nonsense, betaalbaar en op factuur.

Telefonische belofte over gratis loper bij twee afsluitbare kasten, maar zat er niet bij.

Pluspunten

Zeer kundige en vriendelijke ondersteuning per telefoon. Had wat vragen omtrent inbouw en levering, perfect en geduldig beantwoord. Zoals het hoort!

Pluspunten

Ruim assortiment, exact de werkbank die ik zocht met bijpassende lockerkasten

Pluspunten

Kast is zoals verwacht en het bestellen was zonder moeilijkheden.

Klanten meer op de hoogte houden en een officiële mail sturen met de leveringsdatum. Nu was het 1 zin met een naam onder.

Industriestraat 6

3371XD Hardinxveld-giessendam