Telefoon scherm defect na vervangen van de accu.

Na een reparatiepoging van een Nintendo Switch werd er niets in rekening gebracht omdat de reparatie niet gelukt was dit hebben wij als positief ervaren. Daarom mijn Samsung S9 vol vertrouwen naar iphoneapk gebracht voor een nieuwe accu omdat we deze gerepareerd als kado met sinterklaas aan ons zoontje wilde geven. bij het inpakken blijkt het scherm en de zijkant nu beschadigd te zijn door de reparatie wat van te voren voor 100 procent zeker nog niet was. Iphone apk houd vol dat deze zo ingeleverd zou zijn. dit is zeker niet waar, er word ook geen oplossing gezocht, maar glashard ontkend. ik heb al vaker elders telefoons laten repareren maar standaard word de telefoon dan met de klant bekeken en word er op papier gezet wat er al mis mee is. kortom er word geen enkele verantwoording genomen voor de uit gevoerde reparatie en er word gelogen om de verantwoording te ontlopen. Ik ben benieuwd hoe lang mijn review hier blijft staan en of deze wel zichtbaar word.

Topservice!

Zelfs een buitenlands toestel binnen de afgesproken tijd perfect gerepareerd. Wat een uitzonderlijk goed bedrijf!

Professioneel en zeer correct

Erg goede ervaring recentelijk opgedaan bij iPhoneAPK. Cameraglas van een iPhone Xs Max laten vernieuwen en de telefoonspeaker van een iPhone 6s laten vernieuwen. Perfect uitgevoerd door ze. En dan ook parkeren voor de deur, snel aan de beurt en alles erg vlot en efficiënt opgelost, met een nette aftersales service zonder gedoe. Daar kan Apple zelf nog wel iets van leren misschien. Het lijkt er op dat ze een zeer tevreden klantenkring hebben, want het is fijn dat je om 1 klein ding dat kapot is, niet gelijk een hele nieuwe telefoon hoeft te kopen. En er zijn ook van die vreselijke beunhazen die niet te vertrouwen zijn. Nee, iPhoneAPK is helemaal top en maakt denk ik veel mensen erg blij ... mij in ieder geval :)

Ongelooflijk !!!

Fantastisch, ongelooflijk, onnavolgbaar .... Perfect herstelling, perfecte service .... Jammer dat ze dit niet meer in België kunnen.

Zeer goede service

Altijd goede snelle service en prijs. een aanrader.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Iphone apk is een kundig bedrijf welk daarbij ook nog eens erg klant vriendelijk is.

Hopelijk krijgt iphoneapk in de toekomst nog een vestiging in denbosch.

voldoende, een redelijke ervaring

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk em snel geholpen