Snel en uniek!

Voor een bruiloft was ik op zoek naar een uniek cadeau voor koffieliefhebberd. Bij eenmannenkado vond ik het perfecte kado. Snelle levering en goed verpakt! Top

Erg goed

Bestellen was duidelijk en snel net zoals de levering. 1 minpuntje...ik heb happy socks voor vader en dochter besteld, maar die zaten vacuüm verpakt zodat ik ze niet kan zien voordat ik ze kado geef. Dat vind ik jammer

Leuk cadeau op tijd geleverd

Zie boven

Uitstekende snelle afhandeling

Verzendkosten wat hoog in vergelijk met de prijs van het product.

Mannen willen een grote doos?

Helaas bleek het product erg groot verpakt (nutteloze grote doos) waardoor het niet in brievenbus paste (2 paar sokken voor vaderdag) en de levering 3 dagen te laat aan kwam. Verder wel tevreden over alles hoor.

Goedemorgen, bedankt voor uw beoordeling en natuurlijk jammer dat u ons met een onvoldoende beoordeeld. Graag geven we een verklaring voor de (grotere) verpakking. De grote doos heeft voor ons belangrijk omdat wij hierin de producten goed kunnen verpakken en kunnen beschermen tegen beschadigen. De sokken verpakking is namelijk net te dik om door de brievenbus te passen. We hebben in het verleden een brievenbus verpakking getest en het resultaat was dat we bijna 50% van alle zendingen retour kregen met beschadigingen. Hierop hebben we gekozen voor een grotere doos. Met Eenmannenkado.nl zijn we steeds op zoek naar methodes om efficiënter, milieubewuster en sociaal verantwoorder te werken. Verpakking en transport zijn hier onderdeel van en we hopen in de toekomst te kunnen komen met een verpakking die wel door de brievenbus past. Onze excuses dat uw pakketje 3 dagen te laat is aangekomen. Wij van Eenmannenkado.nl werken samen met DHL en hebben goede ervaringen met het versturen via hen. In 99% van de gevallen leveren ze dan ook de volgende (werk)dag. Helaas ontstaan er ook wel eens onverhoopte vertragingen en kan het zijn dat uw bestelling daardoor te laat op de bestemming arriveert. Wij hopen dat het cadeau alsnog goed in de smaak is gevallen. Wij van Eenmannenkado.nl hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en betreuren als er (bestel)ongemakken ontstaan. We hopen dat bovenstaande reactie wat verduidelijking geeft en kan bedragen aan een beter gevoel over uw bestelling. We wensen u nog veel plezier van het bestelde cadeau en nog een hele fijne dag. Met vriendelijke groet, Robert | Team Eenmannenkado.nl

Fijne website, snel verzonden

Heb mijn bestelling snel ontvangen. Man was heel blij met het cadeau (zo vader zo dochter sokken) ik ga hier zeker weer bestellen!

Sokken

Paar sokken gekocht. Kwamen per postbezorger bij ons thuis. Daarna kwam er een mail om recensie te schrijven. Dat doe ik nu. Groetjes

Snelle service, cadeautje leuk ingepakt!

Eenvoudige manier van bestellen, zoals aangegeven op de site snelle levering en leuke (gratis) inpakservice.

Top service. Zelfs nog even na bellen voor advies

Top service. Zelfs nog even na bellen voor advies

Goed en snelle service

Helaas door technische fout het gekozen niet product gekregen. Door snelle service een ander product in goede orde ontvangen

Pluspunten

Duidelijk, snelle bezorging, snelle vriendelijke klantenservice. Leuke cadeaus.

Een bedankt voor de bestelling briefje. En een briefje dat de verpakking van de happy socks geopend kan worden.

Pluspunten

Super (snelle) service en perfect afgeleverd

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De bestelling was er snel en ik werd via mail goed op de hoogte gehouden.

Als er een zo vader, zo dochter cadeautje wordt besteld en bij het uitpakken blijkt het een zo vader zo zoon verpakking te zijn, is er iemand in het magazijn geweest met zijn ogen dicht. Via mail wel contact gehad maar de geboden oplossing was voor mij niet aanvaardbaar. Hè cadeau was al uitgepakt, de teleurstelling was er al. En de 10% korting op een volgende bestelling... die bestelling komt er niet. You only had one job...

Pluspunten

Snelle correcte levering graag weer

Nvt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

bestelling is pas een weke later verzonden mogelijk fout bij dhl maar dan moeten ze niet beloven dat het er binnen 1-2 dagen is

Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u ons met een negatief cijfer heeft beoordeeld. Op onze website vermelden wij 'voor 14:30 besteld is vandaag verzonden'. Wij doen geen beloftes omtrent de afleverdatum. Wij zijn hierin namelijk afhankelijk van onze DHL. Wij hebben geen bericht ontvangen dat uw zending vertraagd was dus hebben hierop niet kunnen handelen. Helaas ligt de vertraging niet bij ons, wij betreuren wel dat uw bestelling vertraagd is en bieden hiervoor excuses aan. Wij hopen dat u uw bestelling alsnog snel in huis heeft en wensen u veel plezier met (het geven van) het leuke cadeau. Met vriendelijke groet, Robert Bastiaenen Klantenservice Eenmannenkado.nl

Pluspunten

goede site, groot gamma

pakje laat ontvangen, mss verloren geraakt tijdens transport. na wat heen en weer gemail toch nieuwe bestelling opgestuurd gekregen en ontvangen.

Pluspunten

Snel, duidelijk en betrouwbaar

misschien een optie om discreet te verzenden;-) ivm nieuwsgierige mannen:P

Pluspunten

Snel en netjes geleverd. Duidelijke communicatie

Pluspunten

Veel communicatie over bestelling en snelle levering

Pluspunten

Snelle verzending en leuk ingepakt. Mijn retour was supersnel verwerkt. Top!

Pluspunten

erg snelle levering, gedegen ingepakt

zoekfuncties op de site kunnen iets beter. in de hoofdbladzijde zie je producten die daarna slecht te vinden zijn (voorbeeld spreadable whisky)

Pluspunten

op tijd verstuurd en degelijk ingepakt.