goede service, goed behandeld

Pluspunten

op tijd verstuurd en degelijk ingepakt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Product ontvangen zoals afgebeeld. Snelle levering. Goed verpakt. Als cadeautje ingepakt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Service en producten heel goed!

Geen

voldoende, een redelijke ervaring

Goedemorgen, bedankt dat u ons beoordeeld heeft. Graag zouden we van u vernemen wat u bedoeld met uw genoemde verbeterpunt. Als het goed is heeft u met uw bestelling een orderbevestiging gekregen waarin het verloop van uw bestelling staat. Daaropvolgend ontvangt u, zodra de bestelling bij DHL gearriveerd is, een email met de track 'n trace informatie. Graag vernemen we of u deze informatie ook heeft ontvangen en anders waarmee wij de communicatie kunnen verbeteren. Alvast bedankt en we wensen u veel plezier met het geven van het cadeau. Met vriendelijke groet, Robert | Eenmannenkado.nl

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle levering, product goed ingepakt en je word op de hoogte gehouden van de levering.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Klant, Bedankt dat u ons beoordeeld heeft maar vervelend dat u ons met een onvoldoende heeft beoordeeld. Uit uw email heb ik begrepen dat de order niet als verwacht op vrijdag geleverd is maar op zaterdag. Nu heb ik uw order even bekeken en heb ik gezien dat uw order op donderdagavond om 19:32 geplaatst is. Bij het product staat dan de tekst "vandaag besteld, morgen verzonden". Dit is ook wat wij gedaan hebben. Uw order is volgens afspraak op vrijdag verzonden en zaterdag bij u geleverd. Wellicht dat u dit anders begrepen heeft en dat er daardoor een andere verwachting is ontstaan, onze excuses dan hiervoor. Wij begrijpen dat u uw bestelde producten wellicht nu niet meer wenst af te nemen. In dat geval kunt u deze gratis aan ons retou

voldoende, een redelijke ervaring