Fantastische geholpen

bestelling was nog niet aangekomen gelukkig geleverd uit eigen voorraad

Perfecte service, zeer snelle levering!

De site is duidelijk, het bestellen gaat gemakkelijk, de service us heel goed met n snel!

Fijne webshop, minder fijne winkel

Groot assortiment op de website. Ik zou mijn artikel ophalen in de winkel. Was de winkel binnen de openingstijden gesloten. Had gebeld en de winkelier verzekerde me dat het niet meer zou gebeuren. Voor de tweede keer naar de winkel gegaan. Winkel was wel open maar er was niemand in de winkel. Na 4 minuten kwam de winkelier pas. Niet erg aantrekkelijk om te winkelen dus.

Snel geleverd en netjes verpakt, prima dus

ik heb mijn bestelling snel gekregen en zit goed verpakt. Gewoon positief en niets te klagen over Handyman.

goed en snel

goed en snel

apparaat krijgt weer nieuw leven

Door het vervangen van de scheerkoppen van het scheerapp. gaat deze weer een tijd mee. Het vinden van het juiste artikel was niet makkelijk maar dat komt door de hoeveelheid aan Phillips scheerapp. Product werd snel en netjes verpakt geleverd.

Keurig, zeer tevreden

Service zoals het hoort, aardige en behulpzame medewerker winkel

netjes geholpen in de winkel. Bestelling op tijd.

Handige hulpmiddelen worden snel gelwverd

De winkels zijn plezierig en klantvriendelijk. Via de webshop is het bovendien gemakkelijk en snel bij me thuis geleverd.

Handyman handig en snel

Super snelle levering en top kwaliteit!!

Meteen geholpen en bestelling gemaakt.

Artikel is al de volgende dag beschikbaar.

Top....

Goede service je weet waar je aan toe bent. Aardige en bekwame medewerkers die je graag adviseren. Dus gewoon top

Lange levertijd

Inkt van mijn printer raakte leeg. Ik twijfelde om met de auto nieuwe WeCare Cartridge in de winkel te kopen of via de website, zonder verzendkosten het thuis te laten bezorgen. Ik koos voor de meest milieu vriendelijke manier en hoopte ik dat de inkt binnen een paar dagen in huis te hebben. Helaas, begreep ik pas met de inkoopbevestiging dat de cartridge op de website niet voorradig was. En moest ik een week op de levering wachten. Fijn als in de toekomst "vooraf of tijdens" het bestellen de "0" voorraad bekend gemaakt wordt.

Alles goed.

Universele zuigmond besteld, Niet duur en werkt tot nu toe prima. De communicatie was goed. Het product voldeed aan de beschrijving en de levering was snel. Prima.

Snel en gemakkelijk besteld en geleverd tegen scherp tarief

Met google gezocht naar de beste prijs, die lag bij Handyman. Het bestellen ging volgens verwachting, vlot en eenvoudig, en de volgende dag lag de bestelling op de mat. Prima verpakt, duidelijke omschrijving, precies wat ik besteld had. Kortom: aanrader!

Snelle levering en correcte communicatie. Kortom: professionele organisatie.

Goede ervaring.

De door mij bestelde artikelen zijn snel en correct geleverd....al met al....een positieve ervaring met Handyman......

Vlotte behandeling/levering

Zie boven

Prima product ventilator de airmate,beveel ik van harte aan was snel in elkaar gezet . Lekkere verkoeling .

Snel

Snelle levering een een goed profuct

Onze v-snaar droger ging kapot deze was snel een uit voorraad leverbaar dus we kunnen er weer een tijdje tegenaan.

Zoals altijd netjes op de afgesproken datum bezorgd en goed ingepakt

Grandioos

Zeer snelle levering

Netjes verpakt, snel geleverd, op de toegezegde dag. Concurrerende prijs.

Super kan niet beter.

Supersnel geleverd en hele goede informatie Omtrent de levering.