Moest bellen

levertijd 1a2 dgn....na 4 dan nog niets. Winkel gebeld...oh vreemd want artikel is op voorraad. Ging er achteraan en volgende dag was ie er.

Beste Frieda, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je zo lang hebt moeten wachten op bericht. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen maar helaas glipt er wel eens wat tussendoor. Fijn om te horen dat het bestelde product na het melden alsnog gelijk geleverd is. Met vriendelijke groet, Handyman

Goed geluisterd, vlot besteld, de volgende dag al afgehaald.

Prima, vlotte reactie, goed product.

Goede service artikelen waren in voorraad en andere dag inhuis

Snelle verzending

Makkelijk bestellen en snel verzonden.

Snel geleverd en de voorversterker werkt perfect!

De bestelde voorversterker voor mijn platenspeler was de volgende dag in huis en na aansluiten werkt deze perfect. Uitstekende service.

Kiezen, betalen en snel leveren. Precies waar ik van hou!

Zelfvstandeg

Perfekt

Inkt voor printer snel in huis

De inkt voor mijn printer was op en moest worden aangevuld. De benodigde inkt van het voorgeschreven merk had ik de volgende dag al in huis zonder verzendkosten.

Snelle levering en juist product

meerdere keren in de winkel iets besteld, altijd snelle afhandeling

Meerdere keren iets besteld, vriendelijke medewerkers en goed advies over de verschillende mogelijkheden. Ook via mail snel de informatie dat het bestelde product binnen is.

waardeloos

geen commentaar

Beste heer/mevrouw, Wat jammer dat je een ervaring met ons hebt die niet aan de verwachtingen voldoet., zou je mij hier meer over willen vertellen. Wij nemen alle klachten ter harten en zouden hier dan ook graag het fijne van weten zodat we dit op kunnen lossen of toch in ieder geval intern bespreekbaar kunnen maken. Je kunt dit per email naar klantenservice@handyman.nl sturen. Ik hoor het graag van je. Met vriendelijke groet, Rick van Handyman

Zorgvuldig, meedenkend en erg vriendelijk

Bestelde artikel was uitverkocht. Werd netjes per mail teruggekoppeld. Mijn vraag om mee te denken over alternatief werd positief opgepakt en resulteerde in een hele mooie aanbieding. Bestelling na 1 dag ontvangen!

Waterslang van een Amerikaanse koelkast besteld via de website van handyman en laten bezorgen naar een filiaal in de buurt (sittard). Product was zoals beschreven, zeer tevreden ermee!

Levering ok maar een maartje

De bestelling an sich (met afhalen In de winkel gepland) verliep prima ook goed gecommuniceerd. Alleen de winkel bleek op de afhaaldag onverwacht gesloten te zijn. De dag erna afgehaald.

Geweldige service.

Besteld en de dag erna al op kunnen halen bij de winkel.

Makkelijke site, goed beschreven fijne service

Een super afhandeling en uitstekende service

Blij verrast door de ongevraagde advies opgave bij de levering van de stofzuigerzakken. Een advies mbt tijdig vervangen van de stoffilters in de stofzuiger ter voorkoming van vastlopende motor en/of motorreparaties. Dank daarvoor !

Perfect service

Perfect service

Snelle levering van een koffieapp onderdeel

Goedkoop en zonder verzendkosten. uitstekende service:)

niets mis mee..

Snelle en het achteraf betalen is ook prettig. Top!

Snelle levering en vriendelijke mensen

Het product werd snel geleverd

Ze hebben heeel veel en zijn het goedkoopst!

Snelle levering op de camping! Waterreservoir van mijn koffiezetapparaat stuk! Handyman had hem op voorraad, ook nog het goedkoopst, en heeft hem direct opgestuurd.... volgende dag om 13 uur zat ik weer aan een heerlijk bakkie .

Snel , goedkoop en veel op voorraad

Snel , goedkoop en veel op voorraad

Ben heel blij met de stofzuigerzakken!