Kwaliteit producten, snelle levering.

Handyman's eigenmerk printer cartridges zijn kwalitatief net zo goed als de originele cartridges en veel prettiger geprijsd. Snelle levering en je wordt tussen bestelling en aflevering keurig op de hoogte gehouden over het tijdstip.

Geweldig!!!!

Ik was sprakeloos nadat mijn dochter aangaf dat ze online zag,dat Handyman de kammetjes voor mijn tang,welke ik nu al 5 jaren heb,verkoopt. Ik zei,koop meteen 2. Nou de bestelling was met een dag of 2 in huis. Ik ben dankbaar. Heel erg bedankt Mvg, Saskia Sandie-Spier

Goede spullen, snelle levering!

Artikelen werden snel bezorgd, kwaliteit van producten is prima! Ben erg tevreden.

Tussen bestellen, ophalen en gebruiken van het product van Handyman zat minder dan een uur.

Vriendelijk en behulpzaam

De keuze krijgen als iets besteld moet worden. Ophalen in de winkel of opsturen naar huis adres. Goede service en vriendelijk.

Fijne ,behulpzame verkoper. De verkoper heeft zichtbaar lol in zijn werk.

Vlotte service!

Besteld en zoals beloofd kreeg ik een email dat het bestelde in de winkel, afgesproken, aanwezig was. Precies binnen de afgesproken tijd ook.

Snelle verzending en goede informatie alsjeblieft product niet aan de wensen voldeed om het terug te sturen. Het product doet het echter prima!

Onderdeel van een stofzuiger besteld, De verkoper zei dat het wel een paar dagen kon duren Maar nee de volgende dag al een berichtje dat het binnen was Geweldig toch Uiterst tevreden

Prima, geen opmerkingen

Snelle levering bij Handy Bussum

Universeel mondstuk voor de stofzuiger (Miele) besteld. Snel geleverd en past. Weer blij mee.

Zeer positief!

Makkelijke website, bestelling snel gedaan. Afhalen bij handyman Kronenburg arnhem. Daar ook vriendelijk geholpen. Graag tot ziens

Snelle levering, ging perfect!

Prima overzichtelijke site, Prima bestelling aanname en informatie zoals wat en wanneer bezorging Goede verpakking En dat alles voor een schappelijke prijs!

Snelle levering, goede service

In de winkel (breda) is voor ons online een stofzuiger besteld. Goede uitleg, snelle levering vlgs afspraak

Handig bestelling

Hoeft niet lang zoeken op de winkel. Webshop ligt alles!

Snelle levering en precies wat ik zocht

Het onderdeel dat ik zocht vond ik bij Handyman en ook nog eens voor de beste prijs online in Nederland! Top!

Bestelling in goede conditie en het juiste product ontvangen

Vervanging van bladenen kop scheerapparaat. Doet het weer prima

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering. Makkelijke site.

Alles gewoon goed

Duidelijke website en komen de gemaakte afspraken goed na

Alweer prima verzorgde bestelling

Via webshop bestelling gedaan. Zoals ik gewend ben is het wederom netjes verzorgd

Supersnelle levering top

Alles op voorraad en snel bezorgd

erg goede service :)

uitstekende service!!

Snel geleverd, goed product, prima!

In een handomdraai besteld én geleverd!

Snelle service!