Fenomenaal !

Het artikel was op voorraad en ik kon het snel af komen halen. Zeer vriendelijke bediening !

alles loopt volgens planning.

Prima service.

De bestelling was goed (juiste artikel)

De informatie M.B.T. de bestelling was vanuit Handyman oke. Alleen DHL liet het afweten. Vertraagd met 3 dagen. GR. Cor Verhees.

Gewoon wat je mag verwachten, keigoed

Je besteld en ! Het is in voorraad en ! Je ontvangt het per omgaande !. Wat wil je nog meer ??.

Ruime sortering, goede productinformatie en snelle levering

Alles klopt

De bestelling was op tijd, de producten voldoen goed, de prijzen zijn niet hoog. Ik ben een zeer tevreden klant.

Mis winkel in Almere

Normaliter altijd naar Almere Stad om bij Handyman print cartridges te kopen waarbij ik oude in kan leveren en daarnaast een klein pak A4 papier erbij kreeg. Nu online bestellen, oude cartridges via andere website terug zien in te leveren en geen pakje papier meer. Waarom weg uit Almere??

Doen wat ze beloven.

Alles geleverd zoals beloofd. Als Handyman het niet heeft stop dan maar met zoeken,

Goed, snel, volgens afspraak!!

Niet eerder online besteld. Maar ervaring was goed.

Alles klopt: artikel beschrijving, belofte en uitvoering van de levering, de verpakking, de tracking

Het vinden, bestellen, betalen en leveren werkt perfect.

Okidoki

Succes en bedankt!

SUPER SERVICE!!

Er was een probleempje met DHL maar handyman had het in 1 minuut opgelost. Super service en super prijs .Hartelijk dank voor de extra moeite.

Makkelijk via overzichtelijke website kunnen bestellen. Dag later in huis

zeeeeeeer klantvriendelijk

Op alle vragen / reacties van mij is direct de volgende dag gereageerd. Alles zeer klantvriendelijk.

Bestellen was makkelijk en snel. Goede productkennis van de medewerker en daardoor uitstekend advies gekregen. Er was iets fout gegaan bij de bezorging en ik werd netjes op de hoogte gebracht en kreeg gelijk excuses. Ook een mailtje achteraf of alles goed was ontvangen, heel netjes.

Vlotte service!

Vlotte service, bestelling binnen op die dag die ik had aangegeven. Alles compleet, goed product.

Naast klantvriendelijkheid, snel en goed geleverd

Ondanks de interne problemen werd het bestelde artikel snel geleverd.

Kon precies vinden wat ik moest hebben. Betaalbaar en snel geleverd

Duidelijk webshop en snelle verzending

Fijne duidelijke webshop waar je snel kan vinden wat je nodig hebt. Eenmaal besteld is het ook zo in huis, super fijn want ik had het ook snel nodig.

Gewoon goed. Wat wil je nog meer.

We hadden een nieuwe stofzuiger nodig. Toen hebben we telefonisch informatie gevraagd over enkele typen Numatic stofzuigers. Dat kwam wel zo deskundig en vertrouwd over, dat we niet eens meer verder gezocht hebben. Deze is het geworden: NVR160-11 Graphite Compact. Gewoon een no-nonsense-stofzuiger die ook nog eens robuust aanvoelt (en niet alleen aanvoelt, hij is het ook). Conclusie: aanbevolen!

Gewoon hoe het hoort te zijn , zonder poespas gewoon goed

Makkelijk zoeken op de siti , snel gevonden. Besteld, verzonden. Daarna in de winkel de bestelling gevonden. Om daarna thuis te gebruiken.

Goede aankoop!

Snelle service, en wat het belangrijkste is: zeer vriendelijk!

Levert wat niet te vinden is in een bouwmarkt

Bij Handyman heb ik afdichtringen voor onze luchtfilters kunnen vinden. De bouwmarkt in de buurt verkocht alleen volledig nieuwe lucthfilters, maar niet de onderdelen. Met nieuwe afdichtringen zijn onze bestaande luchtfilters weer helemaal in orde. Belangrijk dat er bedrijven zijn zoals Handyman die onderdelen blijven leveren.

snelle service, volgende dag reeds in bezit.

snelle afhandeling van de bestelling

snelheid accurate

erg goed doen wat ze beloven