Goed en snel.

Een heel duidelijke site. Waar je snel dat wat je zoekt kan vinden. Eenvoudig bestellen en de volgende voormiddag, had ik het al in huis. Zó fijn en ongecompliceerd. Absoluut een aanrader !!

Iets bestellen via de website van Handyman.nl gaat super gemakkelijk. Via de subgroepen kom je direct waar je moet zijn en de bestelling is in een mum van tijd geplaatst. De levering is zeer snel en er zijn voldoende mogelijkheden waar het pakketje afgeleverd kan worden. Zelfs persoonlijke instellingen, die gewijzigd kunnen worden, gebeurt zeer snel. Een mailtje naar de klantenservice en binnen 2 uur was het geregeld.

Duidelijke website, goede uitleg en vergelijk van producten. Ik bestel altijd via Handyman. Snel en vertrouwd.

De gekochte artikel is verzonden op de juiste dag wat op de site stond. Alleen DHL heeft vaker een vertraging dus mijn artikel is een dag later binnen.

Top levering

Snel, goed geprijsd en leuk merk.

zoals altijd!

Reeds meerdere onderdelen online besteld en opgehaald bij de lokale HM ondernemer. Altijd gegarandeerde snelle levering tegen een acceptabele prijs.

lampen

de levering werd snel en goed ingepakt geleverd

Geslaagde aankoop stofzuigerzakken gedaan

Keurig op tijd en met 3 pakken stofzuigerzakken ook nog eens franco geleverd, prima website en prima service

Volgende dag geleverd

Super snelle levering en blij met het product ook netjes verpakt.

Stofzuigerzakken en dopjes voor oorthermometer besteld. Kan je bijna nergens krijgen, hier wel. Snel geleverd, niets op aan te merken

Vlot en vriendelijk geholpen

Heb mijn bestelling opgehaald bij een winkel in Bussum. Alles lag klaar, ik werd vlot en vriendelijk geholpen. Fijn dat deze optie van ophalen er ook nog is.

binnengaat en buitenmaat

Ik heb een sleutel voor een buitenkraan besteld. Diameter 5 mm, aldus de productomschrijving. Het bleek dat de sleutel als omtrek, dus ronde buitenmaat, 5 mm was. Maar de binnenmaat is 4,5 mm. De sleutel was dus te klein.

Hoi Evelien, Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat het bestelde product niet aan de verwachtingen voldeed. Zou je ons toevallig kunnen vertellen waar deze productinformatie precies stond? Op onze website staat namelijk geen maat omdat het een "verwarmingsleutel" is, en deze (nagenoeg) altijd dezelfde maat hebben. Als dit bij een externe partij was kunnen we hier achteraangaan. Ik hoor het graag van je. Met vriendelijke groet, Handyman Klantenservice

Gewoon goede service

Ik kende Handyman al als winkel van toen ik in Hilversum woonde. Toen was de service al top, zelfs online een goede service.

Snel en accuraat

Jammer dat de winkels verdwenen zijn maar zo online is het een heel goed alternatief.

Stofzuigeronderdeel stuk: help! Handyman heeft een duidelijke website en de plaatjes van de producten helpen goed.

Alles goed!

Snelle levering en product zoals omschreven.

Ik ben tevreden.

Normaal kwam ik voor kleine dingen in de winkel. Dus ik dacht dan maar online. En dat was de volgende dag in huis.

Fenomenaal !

Het artikel was op voorraad en ik kon het snel af komen halen. Zeer vriendelijke bediening !

alles loopt volgens planning.

Prima service.

De bestelling was goed (juiste artikel)

De informatie M.B.T. de bestelling was vanuit Handyman oke. Alleen DHL liet het afweten. Vertraagd met 3 dagen. GR. Cor Verhees.

Gewoon wat je mag verwachten, keigoed

Je besteld en ! Het is in voorraad en ! Je ontvangt het per omgaande !. Wat wil je nog meer ??.

Ruime sortering, goede productinformatie en snelle levering

Alles klopt

De bestelling was op tijd, de producten voldoen goed, de prijzen zijn niet hoog. Ik ben een zeer tevreden klant.

Mis winkel in Almere

Normaliter altijd naar Almere Stad om bij Handyman print cartridges te kopen waarbij ik oude in kan leveren en daarnaast een klein pak A4 papier erbij kreeg. Nu online bestellen, oude cartridges via andere website terug zien in te leveren en geen pakje papier meer. Waarom weg uit Almere??

Doen wat ze beloven.

Alles geleverd zoals beloofd. Als Handyman het niet heeft stop dan maar met zoeken,

Eikdonk 3

4825 AZ Breda