Handyman Groningen is zeer klantvriendelijk

Ook in deze vervelende Coronatijden ben ik zeer snel en adekwaat geholpen aan nieuwe halogeen lampen door de fliaalhouder in de Ebbingestraat..

Handyman Groningen is zeer klantvriendelijk

Super leuke en snelle service! Die meneer is altijd vrolijk en super lief dat er nog gebelt werd. Leuk met kinder! Top service

Goede service van het callcentre.

Verder geen opmerking.

goedkoop en profesional

Besteld via de website en opgehaald in de winkel. Vriendelijk geholpen.

Prima geregeld

Ik kreeg netjea en email toen mijn bestelling binnen was. Omdat ik wist dat de winkel niet altijd bemand is, belde ik wanneer ik het kon ophalen. Ik kreeg de voicemail, maar werd teruggebeld. Ophalen verliep vlot.

Prima geregeld

Ik ben goed geholpen bij de aankoop van nieuwe stofzuigerzakken. De aardige verkoper wist gelukkig beter dan ik wat voor soort er in mijn stofzuiger past. Top!

Via website besteld, na 1 uur lag het onderdeel al klaar, super.

Goede en snelle service en levering dag erna.

Het artikel is goed verpakt aangekomen. Goede en snelle service. Dag erna geleverd. Zeker aan te raden.

functioneert prima

out of the box, prima functionerend.

Top en zeer vlot

De avond ervoor besteld, betaald en de dag erna kan je langs komen om het op te halen. Geen tijdsblokken of wachtrijen. Super services! Zoals altijd en zeer deskundig.

Perfect advies en snelle levering

Perfect advies door medewerker en inderdaad vandaag besteld morgen geleverd

uitstekend

bestellen betlen en klaar is kees de volgende dag bestelling ontvangen