product voldoet geheel aan verwachtingen voor een faire prijs!

goed product, past perfect en voor een redelijke prijs vergelen met andere aanbieders.

Goede product snel geleverd.

Goede product snel geleverd.

correcte snelle levering

De bestelling werd goed verpakt en snel geleverd

zeeeeeer goed

gewoon goed ,was in de winkel [zoetermeer] . Het moest besteld worden en was er al binnen 1 ½ dag ik bij ....leo

Prima behandeling. Korte levertijd.

Zie boven.

Website is overzichtelijk en me order was snel en netjes ingepakt

Prima! De flessen met vloeibare inhoud waren apart verpakt in een zak.

Competent, betrouwbaar.

Wat ik bestelde werd prompt naar het dichtstbijzijnde filiaal verstuurd. Niets op aan te merken.

Makkelijk en snel in huis

Heerlijk makkelijk en snel in huis Anders weer kijken waar een handyman winkel zit er naartoe rijden parkeer geld betalen top

Snelle levering en prima prijs.

Snel vakkundig

Prettig geholpen medewerker keek gelijk of het besteld kon worden kreeg netjes een mail dat het in de winkel was

Uitstekend!

Top service in de winkel. Volledig conform afspraak bezorgd met exacte tijd zoals aangegeven! Dit blijft ons adres voor de aankopen van veel artikelen!

super makkelijk en super snel, prijs goed.

zeer gemakkelijk per email bestellen, mail retour wanneer het product opgehaald kan worden. snel makkelijk en goed.

Makkelijk besteld was op voorraad en snelle levering

Geweldige service

Wij wilden graag iets bestellen bij de Handyman, maar hadden geen winkel in de buurt. Op het laatste moment dacht ik we gaan een weekend naar Roermond en daar bleek wel een winkel te zitten maar daar was het product niet op voorraad. Ik had dus een berichtje gestuurd of het mogelijk was om het product daar op tijd te hebben en ja hoor dat was geen enkel probleem dus ze hebben de bestelling gelijk voor mij geregeld en het product lag mooi op tijd klaar.

Bestellen en levering zonder problemen.

Makkelijk te vinden wat ik zoek op de website. Vaker bestelling geplaatst en korrekte levering.

Vlot en goede service, uitstekend product

Je kunt alles vinden wat je nodig hebt op huishoudelijk of technisch vlak. Bezorging is vlot en het item is goed verpakt. Je krijgt waar voor je geld.

Goed assortiment

Ik ben wat verder weg gaan wonen van de winkel, dus zocht eerst nog in mijn nieuwe buurt naar de stofzuigerzakken die ik nodig had, maar niemand had ze en het was moeilijk om eraan te komen. Dus toen maar online besteld en gewoon weer bij de Handyman. Daar was het eerder de vraag hoevéél ik wilde. Ook gelijk een nieuw kabeltje erbij gekocht. Superfijn, zo'n degelijke winkel.

Nog niet tevreden

Ik heb mijn bestelling tot op heden nog niet ontvangen. Dat ligt niet aan jullie maar aan DHL. Zij zouden het vrijdag 8 okt. 2021 afleveren maar kreeg bericht dat het niet zou gaan lukken. Nu nog 1 dag in afwachting, zoniet ontvangen dan ga ik er werk van maken.

Beste Saskia, Wat vervelend dat je je pakketje nog altijd niet hebt mogen ontvangen. Ik heb zojuist gelijk contact gezocht met DHL om te kijken hoe dit zit. Ik verwacht dat dit voor morgen opgelost is. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Handyman Klantenservice

Makkelijk te bestellen en snel geleverd, voorzien van alle gegevens ook voor ruilen en terugsturen. In ren woord super

gewoon snel accuraat en een subliem retour systeem

3 artikelen besteld die de volgende dag al er waren waarvan bleek dat ik er 2 teveel besteld had en deze kon ik gewoon retourneren in de winkel. gewoon super.

Verkeerd geadviseerd

Telefonisch verkeerd geadviseerd tav stofzuigerzakken, toch maar naar de winkel helaas

Beste Wenda, Hartelijk dank voor je review. Het spijt ons dat we de verkeerde stofzuigerzakken hebben geadviseerd. Uiteraard is dit onze fout geweest en zullen wij deze netjes herstellen. Is het allemaal al netjes opgelost of heb je hier nog hulp bij nodig? Wij zijn te bereiken via klantenservice@handyman.nl en helpen je daar graag verder. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Handyman Klantenservice

Groot assortiment, snel af te halen in de winkel.

Ik heb een vervangend ovenlampje gekocht. Twee voor 7 euro is een goede deal, en past prima in mijn SMEG oven. In het weekend besteld, dinsdag al af te halen in de winkel. Top!

Perfecto

Hele traject van A t/m Z is gelopen zoals Handyman beloofde. En dat verdient 5 sterren.

Vlot besteld, vlot kunnen halen

Op de website snel het juiste filter voor mn stofzuiger kunnen vinden en bestellen. Niet al te kort daarna een bericht dat het klaar lag in de winkel. Een zeer vriendelijke man wist direct wat ik kwam ophalen en ik stond binnen no time met mijn filter weer buiten. Top!