Zoeken op de website ging makkelijk en was duidelijk. Bestellen ging snel en naamkaartje de drukte bij de pakketten diensten werd er snel geleverd. Top dus.

Goede en snelle service

Snel besteld, snel bezorgd, ondanks Corona melding

ik ben tevreden

Zeer snelle levering

Het geen wat ik besteld had werd erg snel (binnen 24 uur) geleverd. Niets op aan te merken.

Prima website. Snelle afhandeling/ bezorging

Zie korte beschrijving. Opmerking: ik kan op zo'n korte termijn de artikelen nog niet beoordelen. Zijn nog niet in gebruik. Kortom: voor mij onmogelijke vraag. Verder fan van Handyman

Komen belofte na

Ik heb twee artikelen besteld. Deze werden netjes volgens afspraak geleverd. Niet meer, niet minder. Dus tevreden!

Super goed

Bestellen en ontvangen dik te vreden

winkel dicht/besteld en volgende dag bezorgd

snel en efficient/zo zijn wij het in de zaak ook altijd gewend/plezierig en vakkundig personeel!

Snel te bestellen en snel bezorgd

Bijna geen moeite om artikel te vinden en te bestellen.

Eénvoudig online besteld, snel geleverd

Voor ieder probleem is hier wel iets te vinden

Je wordt goed geholpen en krijgt goede advies over wat je koopt.

Verder niets

Hulp bij de aankoop

Deskundigheid omeen goede keus te maken en de hulp bij de aankoop

Voortreffelijk!

snelle levering.

Top geregeld

Snel en klantgericht

prima geregeld

De service op zichzelf was goed alleen ik baal dat ik die korting niet heb kunnen krijgen.

Nu in corona tijd kon ik mijn stofzuiger zakken niet bij een fysieke winkel kopen. Vandaar Google geraadpleegd, toen op deze website terecht gekomen. Eenvoudig bestellen, volgende dag product al in huis. Super service!