Goedkope en snelle levering. Mijn producten (originele Melitta) goedkoper dan elders.

Snelle en uitstekende service

Product is snel geleverd. Vriendelijke verkoper en daarom is de Handyman in Vlaardingen aan te bevelen!

Niets op- of aan te merken.

Bij de Handyman in Spijkenisse ga je zelden de deur uit zonder datgene waarvoor je naar binnen bent gegaan . Personeel daar is altijd zeer klantgericht bezig. Bestellingen via de webshop worden altijd snel en correct behandeld.

Super snelle levering en uitstekend geholpen door mijn lokale Handyman in de buurt!

Mijn wasmachine was kapot, contact gehad met mijn lokale Handyman in Zwolle. Binnen een paar minuten wist de medewerker welk onderdeel ik moest hebben en de volgende dag had ik het onderdeel al in huis. Top service!

Precies wat ik nodig had voor een goede prijs en snel in huis.

Helemaal top, maar bezorg alsjeblieft niet meer via DHL

De webwinkel is heel overzichtelijk, je vindt er alles wat je zoekt en kunt makkelijk bestellen. Het assortiment is groot, je slaagt er dus altijd. De levering door DHL is zoals gebruikelijk een ramp, ik zou aanraden om voortaan via PostNL of UPS te bezorgen.

Zeer tevreden.

Keurige uitleg en prima advies, word al jaren blij van de Handyman. In de winkel en on-line of het nou over koolborstels voor je oude wasmachine gaat of een onderdeel van je stofzuiger ze helpen mij altijd prima. Dus mijn oude wasmachine draait weer prima en mijn oude stofzuiger doet het nu ook weer top. Ik ben van het herbruiken in deze weggooi maatschappij.

Je word goed geholpen

Zoals verwacht

We hadden filters nodig voor onze Philips stofzuiger. Even rondgekeken op het net, en hier vond ik de "huismerk "filters. Stukken goedkoper, en snel thuis geleverd.

Ik had raamwis doeken voor mijn Karcher besteld die kwamen op het moment dat Handyman het aan gaf. Super tevreden

Prima service!

Prima service bij bestelling nieuwe Henry. Keurig op de hoogte gehouden vis mail wanneer levering in de winkel Opgehaald kon worden. In de winkel prettig geholpen door medewerker.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Onderdeel voor stofzuiger makkelijk kunnen vinden op de website, besteld, en snel opgehaald bij winkel in de buurt, top!

snelle service

de vliegenverjagers waren snel geleverd. We zijn er erg blij mee om te kunnen eten zonder vliegen op ons bord

Snelle service en prima product!

Snelle levering en de blauwe lampjes doen prima hun werk, top!

Hele fijne service

Handyman Maastricht is buitengewoon attend en behulpzaam. Hij heeft mij gebeld toen de bestelde producten in zijn winkel gearriveerd waren zodat ik ze meteen kon ophalen.

Snel, gemakkelijk en efficient

Ik heb bij Handyman wat spullen besteld voor onze droger. Via de site van Miele en andere sites moest ik bezorgkosten betalen. Via Handyman niet, en dat vind ik wel een voordeel. Ook had ik het de dag erna al in huis. Top dus!

Goede en snelle service

goede kwaliteit en stipte levering

Handyman leverde conform afspraak de juiste bestelde producten; aanrader

Goedeervaringen met het bedrijf

Conform eerdere ervaringen is ook de laatste levering goed verlopen.

Snelle correcte levering

Goede website. Mooie prijs-kwaliteit verhouding. Correcte snelle levering.

Snelle, nette levering

In het weekend besteld en zoals gepland netjes op dinsdag bezorgd. Producten waren zoals verwacht, dus niks negatief te noemen.

Nieuwe stofzuigerslang besteld. Deze werd op korte termijn geleverd, prima verpakt.

Prima site voor het bestellen van onderdelen

Op de site is alles makkelijk te vinden, levering zeer snel, producten in goede orde ontvangen.

Zeer positieve eerste kennismaking

Zeer snelle levering en goed verpakt. Goede communicatie per mail over de levering.

Maakt afspraak waar

Goede keus, snel geleverd en niet te duur