Betrouwbaar, snel en mooie prijzen.

Top, snel geleverd. De volgende dag. Keurig verpakt en de beste prijs die ik kon vinden! Ga zeker, indien onderdelen nodig, bij de handyman kijken/kopen.

Zeer snelle levering

Stofzuiger ging kapot en ik kan eigenlijk geen dag zonder. 19:50 plaatste ik de bestelling en de andere middag was hij al in huis. Goed verpakt, nette pakbon erbij. Ben voor een Henri gegaan en hij is geweldig. Je kunt ook veel onderdelen los bestellen en ik kreeg er 12 stofzuiger zakken bij cadeau.

Waardeloze service, onprofessioneel gedrag

Na een beschadigd/kapot product geleverd te hebben gekregen, biedt de medewerker een ander niet-origineel product ter vervanging aan onder het mom van 'dit is echt hetzelfde'. Hetgeen onzin is, plus dat het ook nog eens half zo goedkoop is elders op internet. Nooit meer Handyman voor mij!

Snelle en correcte levering

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering via verzendpartner DHL , en klein foutje snel en binnen 24 uur opgelost. Jammer dat onze winkel is verdwenen maar via de website een goed alternatief.

Snel verzonden

Ben tevreden met de stofzuiger slang

Vlotte afhandeling

Eenvoudig te bestellen. Verzendkosten te hoog voor kleine artikelen. In te grote doos verzonden terwijl het in kleinere platte doos of envelop makkelijk door de brievenbus paste. Geven van review omslachtig. Bij verifiëren moet je bewijs van aankoop leveren door bewijs te uploaden. Is een emailadres invoeren niet voldoende?

Voordelig en snel

Snel gevonden wat ik zocht op de site, besteld en de volgende dag in huis

Bestelling Handyman

Bestellen ging makkelijk en de levering was de volgende dag al in huis.

Handyman top , bezorging slecht

Bestellen bij handyman is goed , prima communicatie, niks mis mee . Daar in tegen is de bezorging van dhl rond uit waardeloos en is voor mij een reden om nooit meer iets te bestellen bij handyman . Mijn moeder van 81 heeft de hele dag zitten wachten , waarnaar ik aan het eind van de dag bij de track en trace moet zien dat ze het adres niet kunnen vinden in deze tijd met een Google Maps , dat kan er bij mij niet in . Kon ik alsnog zelf het pakketje voor mijn moeder gaan ophalen . Daar bestel ik niet online voor !

Je krijgt wat je verwacht

Product is zoals beschreven. Vlotte en nette afhandeling. Kortom goed en betrouwbaar zoals het hoort.

Gewoon goed

Mijn ventilator begaf het. Ik wilde graag een zelfde model. Snel gevonden, voor een goede prijs. Ik heb hem gelijk besteld. En de volgende dag werd het bezorgd. Gewoon goed, dus.

Uitstekend!

Levering Cartridges niets op aan te merken! Wat ik wel miste was het zakje om de lege cartridges retour te zenden! Jammer, dat de Handyman uit Kampen is vertrokken!

goede en snelle afwikkeling

Snelle levering van het reserve onderdeel van onze stofzuiger met de stofzuigerzakken, de bijgeleverde sticker met de reminder voor het bestellen van nieuwe stofzuigerzakken heb ik op de stofzuiger geplakt , zo kan het niet meer misgaan! Super goeie oplossing !

Nette levering

Ik heb stofzuigerzakken gekocht. De bestelling verliep vlot, de levering was snel en de producten waren netjes verpakt. Ik ben erg tevreden.

Inderdaad! Waarborg voor èchte klantenservice en snelle levering.

Het is een genoegen om bij Handyman te winkelen. Deskundige en aardige medewerkers - ik ga er vanuit dat zij allemaal van hetzelfde kaliber zijn als het contact waarmee ik te maken had. Ik moest een nieuwe kabel hebben voor mijn Multicooker Esperanza. Niet Bol.com waar ik hem bij besteld had, noch de leverancier kon mij helpen. Handyman is de oplossing! Gelukkig wist ik mij Handyman van vroeger nog te herinneren.

Goede service !

Bestellen van pakketje ging heel gemakkelijk en werd snel geleverd.

Goed en snel.

Een heel duidelijke site. Waar je snel dat wat je zoekt kan vinden. Eenvoudig bestellen en de volgende voormiddag, had ik het al in huis. Zó fijn en ongecompliceerd. Absoluut een aanrader !!

Iets bestellen via de website van Handyman.nl gaat super gemakkelijk. Via de subgroepen kom je direct waar je moet zijn en de bestelling is in een mum van tijd geplaatst. De levering is zeer snel en er zijn voldoende mogelijkheden waar het pakketje afgeleverd kan worden. Zelfs persoonlijke instellingen, die gewijzigd kunnen worden, gebeurt zeer snel. Een mailtje naar de klantenservice en binnen 2 uur was het geregeld.

Duidelijke website, goede uitleg en vergelijk van producten. Ik bestel altijd via Handyman. Snel en vertrouwd.

De gekochte artikel is verzonden op de juiste dag wat op de site stond. Alleen DHL heeft vaker een vertraging dus mijn artikel is een dag later binnen.

Top levering

Snel, goed geprijsd en leuk merk.

zoals altijd!

Reeds meerdere onderdelen online besteld en opgehaald bij de lokale HM ondernemer. Altijd gegarandeerde snelle levering tegen een acceptabele prijs.

lampen

de levering werd snel en goed ingepakt geleverd

Geslaagde aankoop stofzuigerzakken gedaan

Keurig op tijd en met 3 pakken stofzuigerzakken ook nog eens franco geleverd, prima website en prima service

Volgende dag geleverd

Super snelle levering en blij met het product ook netjes verpakt.

Eikdonk 3

4825 AZ Breda