Te duur

Via Google kreeg ik een (zeer voordelige) prijs te zien zonder dat daarbij werd benoemd dat er een minimum bedrag geldt voor (bij)betalen van bezorgkosten. Er werd expliciet getoond dat er geen bezorgkosten zouden zijn. Eenmaal vlot doorgeklikt naar de website en betaald kwam ik er in mijn snelheid achter dat ik wel bezorgkosten had betaald. Flink balen, want hierdoor waren de goedkope Sony oordopjes toch nog relatief duur geworden in vergelijking met de concurrentie: ongeveer 4 euro op een bedrag van 10 euro. Aanzienlijk dus. Verre van blij mee, en maakt dat ik zonder coulance hier niet nogmaals zou bestellen.

Levering had snellere gekund.

Dinsdagmorgen besteld en ik moest zelf bellen of het binnen was. Zaterdag pas binnen.

Super snelle levering

Ik bestel ieder jaar nieuwe koolstoffilters voor mijn afzuigkap. Vandaag besteld en de volgende dag al in huis. Alles netjes en goed verpakt. Klasse !!!

grandioos

Ik wil even speciaal de klantenservice benoemen. Nadat mijn bestelling geheel buiten de schuld om van Handyman niet afgelverd werd door DHL, stuurden ze per direct een nieuwe levering welke de volgende dag al werd afgeleverd Chapeau

super snelle levering en top spul!

Mijn dyson parket stofzuiger mond was stuk. En via Handyman een nieuwe besteld. Snel en top bezorgd dus kon gelukkig snel weer stofzuigen :)

vriendelijk en deskundig en niet opdringerig

ik had een stofzuiger nodig en ben al 15 jaren de endjes aan elkaar aan het knopen alsmede zunig opgevoed en dolblij met de nog ingepakte inventum stofzuiger!!!

Snel en netjes

Makkelijk te vinden en te bestellen. Daags erna in huis. Goed verpakt en artikelen zijn goed

Goede webwinkel en snelle levering

Product gekozen in de webwinkel en de volgende dag om 9:30 u al op kunnen halen in de winkel.

ZEER GOEDE WEBWINKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prettig winkelen met artikelen van uitmuntende kwaliteit, snelle levering van bestelde artikelen en zeer goede service.

Zeer correct, super snel en gemakkelijke procedure

Prima website, goede prijs/kwaliteitverhouding, zeer snelle levering en correcte betalingsmethode

slechte communicatie

Ik had 2x een set Philips shaver schoonmaak cartridges besteld. Het eerst dat ik zag is dat het 1 a 2 dagen zou duren. Dus ik heb besteld. Na 3 dagen niets gehoord of ontvangen heb ik een mail gestuurd. Daarop heb ik nooit antwoord op gekregen. Ik heb zelfs naar hun gebeld maar kreegg na 45 minuten wachten nooit iemand aan de lijn, totdat ik het nummer belde van hun "hoofdkantoor" en die verteld mij dat het product niet eens op voorraad was. En vond het raar dat er niemand opnam op het gebruikelijk nummer voor klanten. Ik ben gaan kijken en zag inderdaad product was niet op voorraad maar hun site geeft steeds aan 1 a 2 dagen levertijd. Na het product uiteindelijk te ontvangen hebben, heb ik nog steeds geen antwoord gehad op mijn e-mail met de vraag wat de status van mijn bestelling was. Voor een winkelketen dat door heel Nederland zit. Vind ik het slechte zaak dat een nummer dat gebruikt moet worden voor vragen over de site/bestellingen nooit wordt opgenomen, en dat er nooit wordt geantwoord op een e-mail dat gestuurd is naar hun hoofdmailadres waar iedereen naar toe mailt.

Beste Remco, Hartelijk dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat er zoveel fout is gegaan tijdens de bestelling. Ik zoek graag uit waar het fout gaat om dit in de toekomst te voorkomen. Wij streven ernaar om mailtjes binnen 4 (werk) uren, en de telefoon binnen uiterlijk 15 minuten te beantwoorden. Dat dit af en toe iets langer kan zijn is helaas onvermijdelijk, maar dat er helemaal niet wordt gereageerd is een kwalijke zaak. Zou je mij toevallig kunnen vertellen wanneer je precies hebt geprobeerd om telefonisch in contact te komen en wanneer je de e-mail hebt verstuurd? Dan gaan we direct uitzoeken waar het mis gaat. Je kunt dit doen via klantenservice@handyman.nl. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice, handyman

Vriendelijke, goede service, goede prijs

Een kabel besteld voor mijn stofzuiger. Lukte mij niet om de stofzuiger open te krijgen. Kabel teruggebracht, geld terug en Siemens stofzuiger besteld. Goede prijs en prima stofzuiger

Makkelijk en altijd vriendelijk

On line besteld en afhalen in de winkel. Dan weet je zeker dat het er is. Ook de prijs in vergelijking met andere providers was prima. Het personeel is altijd vriendelijk. Ik ga er ook altijd heen voor horloge batterij vervanging. Prima service.

Perfect en snel

Ze hebben precies wat je zoekt en de volgende dag in huis.

Precies dat wat was verwacht en afgesproken!

Wist al dat het goed en soepel verloopt als je een bestelling doet! Petje af!

super snel en goed

Ik kon de product nergens meer vinden en bij Handyman was zonder probleem en ook nog gelijk volgende dag binnen!

Prima product voor goede prijs

Verleng set voor afvoer wasmachine gekocht. Werkt goed, goede prijs.

Alles prima

Alles keurig verlopen

Zeer goede service, snelle levering.

Email kontact uitstekend. Prima product. Goed verpakt.

Alles prima

Helaas heeft de stenen winkel in Lelystad zijn deuren gesloten. Handyman is vaak de enige winkel waar men minder gangbare onderdelen kan kopen. Dus nu online moeten bestellen. Een beetje jammer van de verzendkosten voor een lampje, maar het is toch nodig. Keurig verpakt en 2 dagen later in huis.

Goed, niks te klagen

Bestelling was er snel

Makkelijk en snel

Het product was makkelijk te vinden en werd goed verpakt en snel geleverd.

Snelle verzending

De bestelde artikelen waren prima verpakt en snel verzonden en ontvangen Alleen jammer dat als je een mail stuurt je geen reactie terug krijgt Gelukkig had ik uiteindelijk de juiste maat besteld maar bij een volgende bestelling denk ik eerst even na waar ik dat bestel want een vriendelijke klantenservice maakt of breekt een bedrijf en je behoord altijd netjes een berichtje terug te sturen ondanks iets wel of niet mogelijk is wat gevraagd word . Dus helaas had ik er dit keer bij mijn eerste bestelling geen goed gevoel bij

uiteindelijk super

Online besteld, kreeg meteen een mail dat het klaar lag in de winkel van mijn keuze. Een paar dagen later in de winkel, lag mijn bestelling niet klaar. De medewerker alsnog besteld. 2 dagen later lag ie wel klaar. Dus het begin was lastig. Maar uit eindelijk zeer tervreden

Makkelijk bestellen, snelle levering en goede kwaliteit

De oplader was nergens anders te koop dus moesten wel hier kopen. Zeer goed ervaren! Snel verzonden, goed verpakt en goede kwaliteit