Goede sortering op voorraad

Wat je bij de bouwmarkt niet kan kopen vindt je hier

Zeer vriendelijk en beleefd en prima raadgeving. Was erg blij met de Handyman, het had mij anders een nieuwe stofzuiger gekost. Gisteren besteld en volgende morgen in huis en dat van Brabant naar Zolle. TOPPIE.

Hoge verzendkosten en te grote verpakking

Een heel klein onderdeel verpakt in een veel te grote doos. Had prima tegen een veel lager tarief per post opgestuurd kunnen worden. Echt zonde om een koerier te laten rijden.

Beste Erwin, Hartelijk dank voor je review. Omdat verzendkosten niet alleen worden bepaald door de grootte van een artikel of verpakking maar bijvoorbeeld ook het gewicht is het onmogelijk om voor ieder artikel een passend verzendtarief te hanteren. Er is daarom gekozen voor een gemiddeld verzendtarief voor alle orders onder de € 30,00. Een tarief dat overigens niet exceptioneel hoog is en de kosten niet eens dekt omdat prijzen steeds harder oplopen. In dit geval is het net de pech dat het artikel dermate weinig kost dat de verzendkosten niet in verhouding blijken te zijn. Dit is echter iets dat we nou eenmaal niet kunnen uitsluiten. Ik ben het uiteraard wel volledig met je eens dat de hier gekozen verpakking buiten proporties is. We gaan achterhalen wie deze bestelling heeft ingepakt en deze collega er op wijzen dat dit niet de bedoeling is. We hebben beslist nog een 3-tal kleinere verpakkingen waar dit artikel makkelijke in had gepast. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Handyman Klantenservice

Prima en snel geregeld.

In eerste instantie verkeerd artikel besteld, na telefonisch contact juiste artikel geadviseerd en omruiling bij een goed bereikbare winkel.

Hele goede service!

Nieuwe Henry besteld voor beneden. De oude hetty staat boven. Werkt nog perfect dankzij de goede service kort na aankoop ging hij twee keer kapot. Beide keren werd het probleem kosteloos opgelost en nu ongeveer 12 jaar later heb ik er nog steeds plezier van.

Het product arriveerde na bestelling snel in de lokale winkel, was van goede kwaliteit en de service was er goed.

Snel en conform afspraak

Grote keuze en goed geprijsde artikelen.

Misleidende foto!

2 x Verloopstekker 2 x Euro +1 x Randaarde (2430550401) naar aanleiding van de foto's op de website gekocht. Daarop is te zien dat de stekkerpootjes een kwartslag zijn gedraaid, wat bij aflevering niet bleek te kloppen een nogal misleidende foto! Kijk op: https://www.handyman.nl/product/verloopstekker-2-x-euro-1-x-randaarde/2430550401 dat het niet klopt wat er wordt geleverd.

Vrijdag voor kerst besteld, volgende dag afgehaald

Onderdeel voor koffie machine vrijdag voor kerst besteld kon ik volgende dag al afhalen.

Eigenlijk alles te vinden en zeer accurate levering.

Snel en correcte prijs

In de avond besteld en op de website stond dat het op voorraad was in de winkel, waardoor ik het de volgende dag zonder extra kosten kon ophalen. Geweldig.

Goede kwaliteit service

Goede overzichtelijke website. ‘s Avonds besteld en ‘s morgens al af kunnen halen in de winkel in Zeist. Wordt in de winkel altijd zeer deskundig geholpen. Complimenten! Aanbevelen?

Perfecte zaak

Gemakkelijk bestellen en afhalen voor prima prijs

Gemakkelijk bestellen, veel artikelen. Handig en gratis afhalen in de winkel. Gunstige prijs.

Fantastische service en zo'n waarvan je hoopt dat hij altijd blijft.

Een klein onderdeel besteld was nog diezelfde week binnen goede prijs geen verzendingskosten. Handyman is nog een winkel waar service echt hoog in het vaandel staat. Chapeau!!

Super snel voor een goede prijs

Een goede website,als je het merk en type invoert komt het goed.de prijzen zijn ook scherp en de levering binnen 36 uur. Niks mis met Handyman.

hulpvaardige bediening en vlotte levering

In de winkel in den bosch wordt je zeer deskundig geholpen. zelfs opties bij een concurrent worden genoemd.

Zeer makkelijk bestelproces

Duidelijke webshop makkelijk bestellen snel geleverd met zeer goede track & trace

Snelle levering, vriendelijk personeel

Snel

Hele snelle levering en complete stofzuiger zakken en de winkel alleen nog universele waar je zelf de adapter op moet plakken waardeloos bij Handyman uit de doos en gelijk in de stofzuiger top

Heel erg fijn!

Ik had een bestel fout gemaakt, een lieve mevrouw aan de telefoon, heeft het meteen geregeld, en wij kregen de andere dag onze bestelling keurig thuis bezorgd. Waarvoor nogmaals hartelijk bedankt!

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel een goed produkt geleverd

Heel goed en snel

Snel en deskundig

Een lastig onderdeel om te vinden en uiteindelijk bij de Handyman gevonden. Ook nog eens goedkoper dan als ik het onderdeel via het merk zelf had gekocht, terwijl het exact hetzelfde is en prima werkt. Hele snelle levering. Tevreden dus!

Helemaal tevreden

Bij Handyman vond ik eindelijk wat ik zocht, terwijl het verder nergens te krijgen is. Fantastisch! Ik zag dat het product niet op voorraad was in het dichtstbijzijnde filiaal, dus bestelde ik het en liet het leveren in het filiaal. Dat duurde wel vrij lang (4 dagen), maar de communicatie erover was goed. Niets te klagen dus en helemaal tevreden!