Heel goed en snel

Snel en deskundig

Een lastig onderdeel om te vinden en uiteindelijk bij de Handyman gevonden. Ook nog eens goedkoper dan als ik het onderdeel via het merk zelf had gekocht, terwijl het exact hetzelfde is en prima werkt. Hele snelle levering. Tevreden dus!

Helemaal tevreden

Bij Handyman vond ik eindelijk wat ik zocht, terwijl het verder nergens te krijgen is. Fantastisch! Ik zag dat het product niet op voorraad was in het dichtstbijzijnde filiaal, dus bestelde ik het en liet het leveren in het filiaal. Dat duurde wel vrij lang (4 dagen), maar de communicatie erover was goed. Niets te klagen dus en helemaal tevreden!

zéér positief, zowel webshop als ook de winkel

met ondersteuning van een deskundige (op afstand) via de webshop stofzuigerzakken besteld. Zakken waren op voorraad in de winkel dus erg snel de bevestiging én het afhaalbericht. In de winkel geholpen door een uitermate vriendelijke medewerker!

uitstekend

Bestelling was er snel, service bij afhalen uitstekend, pakje door verkoper handyman ter controle geopend of alle i.o. is, echt fijne afwikkeling.

Een erg coole winkel, met veel nuttige producten.

Aankopen vlot gedaan, snelle levering. Het bestelde product is van hoge kwaliteit.

Mooi uitgebreid assortiment en super snelle service

Ik bestelde laat op de dag iets voor een oudere stofzuiger. Bij Handyman hadden ze op voorraad wat ik nodig had én het was de volgende dag in huis. Echt top!

Bestelling is prima afgehandeld

Correcte aflevering van wat ik had besteld

Online aankopen. Ik zeg doen!

Al jaren klant. Eerst in de fysieke winkel in Spijkenisse centrum. Nu al meerdere jaren online. Altijd snel in reageren en leveren van gevraagde goederen. Oh ja, kwaliteit is nog nooit tegen gevallen. Top dus!

Bestelling was volgende dag al binnen!

Ik had in avond besteld en kreeg m volgende dag al binnen. Product is in vergelijking ook goedkoper dan andere webshops.

Zeer snel afgeleverd en in winkel goed geholpen!

Vlotte levering en hele vlotte en vriendelijke service in de winkel

Twee dagen na mijn online bestelling kon ik het product ophalen op de dichtstbijzijnde winkellocatie. Dat vond ik vlot omdat ik midden in het weekend de bestelling plaatste. In de winkel zelf werd ik heel vlot en vriendelijk geholpen. Ik vertelde waarvoor ik kwam en terwijl ik de online bevestiging aan het zoeken was op mijn telefoon, werd mijn pakje al gehaald en meegegeven. Het voelde vertrouwd en dat in de grote stad. Heel fijn!

Altijd prima service en levering

Ik bestel ieder jaar nieuwe koolstof filters voor de afzuigkap. Makkelijk te bestellen op de Website en altijd een heel snelle levering en keurig verpakt.

Prima, snel geleverd.

Handyman is goed bezig maar Philips laat me weer in de steek. Ik kocht een nieuwe stofzuiger voet omdat mijn oude zoveel herrie maakte. Ik hoor deze originele voet nu ineens ook weer. Grrrrr

Super vlot en goede communicatie

Ik werd direct op de hoogte gehouden, en alles ging sneller dan verwacht!

Ondanks verkeerde levering prima opgelost door Handyman!

Stofzuiger uitblaasfilter besteld die volgens website zou passen in mijn type stofzuiger. Laten bezorgen bij Handyman fysieke winkel in Kampen. Voor de zekerheid oude filter meegenomen en samen met de verkoper geconstateerd dat het verkeerde filter was geleverd. Verkoper heeft de Handyman website gechecked en gezien dat de info niet klopte. Hij heeft de volgende dag teruggebeld en aangegeven dat hij inmiddels het goede filter in huis had en met het hoofdkantoor had afgesproken dat ik het aankoopbedrag van het verkeerde filter teruggestort zou krijgen. Bij ophalen bleek nu het goede filter geleverd. Een paar dagen later was het geld teruggestort. Conclusie: Website klopte niet maar prima opgelost!

Netjes geholpen

Netjes en vriendelijk geholpen. Mocht verzend materiaal ook achter laten.

Levering veel te lang!

Ik had een bestelling (die op voorraad was) op 24 augustus geplaatst en zou max 3 dagen duren voordat hij in de winkel opgehaald kon worden. Uiteindelijk ruim 2 weken later op 9 september kon ik hem eindelijk ophalen. Er was in de tussentijd geen communicatie dat hij verlaat was. Erg jammer!

Super snelle bezorging, product als beschreven

Een nieuw onderdeel besteld voor onze stofzuiger, het werd keurig 2 dagen later bezorgd. Kon het niet goedkoper vinden ergens anders, dus ook tevreden met de prijs. Een aanrader!

Goede communicatie en prettig contact via mail en Track en Trace,met uitstekende bezorging

Snel besteld, snel bezorgd

Snel besteld en op de gewenste bezorgdatum bezorgd. Niks op aan te merken.

Kan beter

Verpakking van artikel kwam niet geseald. De seal was bij ontvangst namelijk al open gesneden. Dit doorgegeven en reactie gehad dat het doorgezet zou worden naar het magazijn, want dit hoort niet. Echter bleef het daarbij.

Scheve berekening van stofzuigerslang in Vlissingen

Ik heb vanmorgen op internet gekeken naar stofzuigerslang. Deze heb ik gevonden voor 13,99 voor 1.80 meter. Dus ik naar de Handyman in Vlissingen gefietst en bestel daar stofzuigerslang. De man vraagt is 2 meter voldoende. Ja heb ik geantwoord. Bij het afrekenen blijkt dat het plotseling het dubbele is nl. 27,98. Ik vraag hoe dat komt en de winkelier zegt dat is 13,99 per meter. Ik betaal gewoon en ga naar buiten en kijk nogmaals op de website. en jawel hoor 13,99 voor een slang. Ik ga wederom naar binnen en confronteer de winkelier daarmee. Zegt hij dat het productnummer niet klopt. Nee dat snap ik ook. Dit komt van de rol 2690040019 (dus eigenlijk nog goedkoper) en de andere 2690040027 is al voorgesneden. Ik wil het product teruggeven en het online bestellen voor 13,99 maar dat wordt geweigerd.

Beste Harry, Wat een ontzettend vervelende ervaring. Dit is natuurlijk zeer zeker niet de bedoeling. Ik heb je klacht doorgezet naar de desbetreffende regiomanager zodat deze in gesprek kan gaan met deze ondernemer. Wellicht dat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We zullen via de mail nog persoonlijk contact met je zoeken om tot een goede oplossing te komen. Onze oprechte excuses voor deze nare ervaring in een van onze winkels. M.v.g. Handyman Klantenservice

GEWELDIG!

Nagekomen volgens afspraak!

Top ervaring, na bestelling volgende dag in winkel

Na bestelling lag het gewenste artikel de volgende ochtend al bij de vestiging. Goede organisatie en prettige bediening in de winkel.

Eikdonk 3 4825 AZ Breda