GEWELDIG!

Nagekomen volgens afspraak!

Top ervaring, na bestelling volgende dag in winkel

Na bestelling lag het gewenste artikel de volgende ochtend al bij de vestiging. Goede organisatie en prettige bediening in de winkel.

Batterijen binnen 2 dagen in de winkel

Na bestellen lagen de batterijen snel in de winkel. Fijn dat er geen bestelbus de straat in hoeft te rijden, zijn er tegenwoordig zo veel.

Een tervreden klant

Snelle levering, goede kwaliteit. Ben er blij mee.

Positief.

Snel en professioneel advies.

Mijn bestelling was goed en kwam op tijd aan. Goede service en je wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorging.

Nieuw bestekbakje voor vaatwasser, universele maat, paste prima. Kon meteen na online bestelling volgende dag in winkel afgehaald. Je zou zeggen: zo snel, het lijkt Handyman wel!

Wat een fijne ervaring

Zo gemakkelijk, duidelijk en fijn om bij hun wat te bestellen. Niet "tientallen berichten " maar een duidelijke mail en afhalen die handel. Ook in de winkel geen onnodige poespas om je product af te halen. Kortom fijne ervaring

Besteld via de website. Snel af te halen in de winkel. Bleek een foutieve maat dus retour gebracht en met spoed een nieuwe geleverd gekregen. Top afgehandeld en vriendelijk geholpen door het personeel.

Via mijn zus, uit Lent, die de stofzuigermond bij de Handyman in Nijmegen kocht, en vai hen aan mij doorstuurde. Een mooie samenwerking...!

Makkelijk bestellen en snelle levering!

Was de 1e keer dat ik een bestelling plaatste. Zeker zal dit niet de laatste zijn!!

Handyman.

Handyman heeft niet alles maar wel van alles. Alles wat Handyman heeft is gewoon goed en bovendien voor een eerlijke prijs. Ik had een waterslang afvoerbocht voor mijn vaatwasser nodig, dat bij andere webshops maarliefs 3x duurder was. Nadat ik via de website de bestelling plaatste lag het na een dag al klaar in de winkel. Als ik kleine, maar ozo belangrijke onderdelen nodig, heb kijk ik altijd eerst of Handyman het heeft. Je wordt er vriendelijk geholpen. Handyman is al zolang ik mij heugen kan een begrip in Groningen.

Weer een leven gered.

Het ging erg slecht met onze Henry. Tot twee keer toen hebben wij hem uit onze handen zien glippen. Dankzij het snelle handelen van Handyman mag hij toch nog een tijdje mee. Handyman en mijn Handige man bedankt. Ik kan weer stofzuigen.

Vriendelijk en verstand van zaken

Nieuwe wielen voor de stofzuiger via online besteld bij handyman. deze waren de volgende dag al op binnen op he filiaal. van de verkoper uitleg gekregen hoe deze te vervangen waren.

vlotte service en bezorging; goede kwaliteit

Eerst had ik een dergelijk product (stofzuigerslang) via Bol Com besteld en vlot ontvangen, Helaas bleek het volstrekt ondeugdelijk. Wel heeft de leverancier spontaan geld terug betaald, maar zag kennelijk geen kans een goede slang te leveren. Ik ben toen weer op internet gaan zoeken en heb daar Handyman gevonden. De naam was me bekend van een winkel onder die naam in Utrecht, maar die was helaas vertrokken. Toen via internet bij Handyman besteld met goed resultaat.

Duidelijke webshop

Snel in huis en fijn dat er type nummers bij staan zodat je zeker weet dat het past.

accuraat en snel

Goede informatie op website snelle bezorging

Vaatwasser werkt weer prima!

Onderdeel voor kapotte vaatwasserdeur besteld. De volgende dag meteen geleverd. Ideaal. Goed product voor prima prijs.

Waar de meeste winkels een typisch product vaak niet op voorraad hebben, heeft Handyman dit wél!

De titel zegt genoeg, waar je bij een ander naast de pot p!st....Handyman heeft het meestal wel!

Verkeerd advies op website

Had mijn stofzuiger type ingetikt en obv zoekresultaten juiste zuigmond gekocht. Helaas past hij niet, erg jammer. Nu weer paar dagen zonder en boek weer retour moeten sturen

Levering conform afspraak

De levering van het product is conform afspraak verlopen en we zijn goed op de hoogte gehouden van het verloop. Geen enkel probleem en betrouwbaar !

Bestelling volgende dag thuis, ventilator is een geweldig goede aankoop.

Eindelijk een goede stofzuiger

Snelle levering, zuigt goed. Alleen af en toe zitten er haren vast in de borstel van de voet.

Snelle goede levering

Duidelijke website. Eenvoudig bestelproces en financiële afhandeling. Goede communicatie over voortgang van het leveringsproces. Nette afhandeling bij levering, in mijn geval op locatie Maarssenbroek. Vriendelijk personeel. Een aanrader.

Gratis verzending en snel geleverd, perfect!

Eikdonk 3

4825 AZ Breda