Zeer snelle en correcte levering!

Zeer snelle en correcte levering!

het pakje is te lang onder weg

het pakje is een week onder weg geweest dat gaat bij post .nl sneller groet grad

ik voel mij elke keer weer belazerd

Elke keer als je iets besteld is er wel iets bij wat niet past ,of er mist wel iets .

Gewoon klasse

Heel eerlijk,goede communicatie ,gewoon klasse

Verzendkosten te hoog ten opzichte van de goederen

De door mij bestelde had verzonden kunnen worden als brievenbuspakket, waardoor de verzendkosten aanzienlijk verkleind konden worden.

Ook niet speciaal merkgebonden onderdelen op voorraad. In mijn geval harmonicarubbers (manchetten) als bescherming voor mijn kostbare achterschokbrekers. Dezelfde rubbers als die ik hier vijf jaar geleden kocht. Super!

Goede en snelle service

Aanrader, prijs en zeker service vond ik goed.

Is heel snel gekregen

Prima hoor ik het wel goed gekregen is perfect

goed en snel en netjes verpakt

ik deed mijn bestelling met een paar simpele handelingen en klaar

Goed maar met verbetering

De foto's zijn niet te zien op de mobile website

Prima adres voor ondedelen

Snel en correct geleverd

Goede service, levering en goede producten

Bedankt voor de goede service!

Leuk bedrijf en doet wat het zegt!!

Leuk bedrijf en doet wat het zegt!!

Levert gewoon wat je besteld.

Toch wel heel frapant, dat je van een merkfiets niet eens een nieuwe asmoer kan kopen of bestellen want die worden, niet geleverd, hoe belachelijk kan het zijn. Dus as opmeten draad meten en op zoek naar de juiste moer M12 x1,0, die schijnen dus ook nog bij verschillende bromfietsen voor te komen, wat een geluk. Vond de verzendkosten wel aan de hoge kant want moeren kan je ook in een envelop doen. Maar, ik heb de fiets kunnen maken, met bromfietsmoeren.

Super goed!

Goede onderdelen, snelle levering. Op PartsXL vind je onderdelen die je op andere websites niet vind! Top

Service

De service voor de klant is uitstekent en komt snel met oplossingen.

Wel goed jammer van dpd

Bezorging dpd altijd drama

Het gezochte product bij partsxl gevonden. Als enige in deze branche. Bij alle anderen was het uitverkocht en niet leverbaar.

grote selectie onderdelen

als ik wat zoek om een brommer op te tuigen dan vind ik het in 80 procent van de gevallen hier

Jammer maar daar kunnen jullie waarschijnlijk niets aan doen, maar op donderdag kreeg ik de melding dat mijn spullen waren verstuurd. Vrijdag en zaterdag kreeg ik een melding van de transporteur dat het pakketje die dag zou worden afgeleverd. Dat werd maandag.

Kwaliteit prima, late levering

Prima spullen, alleen de levering mag iets sneller (zaterdag besteld en donderdag avond geleverd.

Beste Erwin, Wij versturen niet in het weekend en op maandagen zijn wij gesloten, de eerst volgende verzendmogelijkheid is dan dinsdag. Ik heb even in de track en trace gekeken omdat je pakket dan inderdaad woensdag geleverd had moeten zijn. Hier zit inderdaad iets vreemds wat buiten onze invloed ligt. Ik hoop dat je je bestelling de volgende keer wel sneller ontvangt. Groet, Coen

2 prima ervaringen gehad tot nu toe

Prima, veel verkrijgbaar en bijna alles op voorraad.

correcte vlotte afhandeling

fijne mensen zowel aan de telefoon als persoonlijk. Goede kennis van zaken

redelijk

de communicatie zou wat beter kunnen,je hoort soms helemaal niets en moet je zelf bellen

Goed spul voor een scherpe prijs.