Origineel onderdeel

Lang op zoek geweest naar specifiek onderdeel. Gewoon op voorraad. Supersnel geleverd.

Zeer snel geleverd, zeer goed verpakt.

Super snel

Ik had besteld en lag warempel al binnen 2 dagen binnen!!!

de verzending kan sneller voor de rest goed

Alles volgens afspraak

Knollen voor citroenen

Aardig wat keren besteld hier. Voordat het wordt verzonden, duurt lang. Laatste keer een standaardveer besteld, kreeg een uitlaat veer geleverd. Hierover gemaild, geen reactie.

Top service.

25-01-2023 besteld, niets geleverd.

Bestelling geplaatst, bevestiging gehad maar tot vandaag nog niets ontvangen. Op mail word niet gereageerd.

Reliable parts company

Fast shipping, nice inventory.

Prima in orde

Correcte levering alleen een kleine opmerking een klein artikel dat door de brievenbus gaat iets van een paar euro dat je daar ook 7,50 aan verzendkosten bij kom dat vind ik minder

Vlotte levering

Geen problemen

uitstekend

Zeer snelle en adequate bezorging.

Ik heb het goed kunnen begrijpen hoe ik de bestelling kan plaatsen

Zie boven

Snel geleverd!

Precies wat ik nodig had. Enigste minpuntje is dat er geen verzend bevestiging kwam. Des te groter de verrassing dat het zo snel binnen was!

Toppie !!

Goede website, uitstekende producten en snelle en goede levering!

Levering kan sneller

Dat de levering wat sneller kan. En voor zo'n klein artikel dure verzendkosten

Goede winkel

Mooie producten

Fijne mensen

Ik vindt de bestelling van de onderdelen bewerkelijk. Eerst in het verlanglijstje en dan het verlanglijstje bewerken met de aantallen. Want bij de onderdelen kan ik ze niet direct in het winkelwagentje zetten, of ik doe iets niet goed?

product zoals beschreven, kwaliteit goed, levering snel

Top webshop

Ik bestelde het op een dinsdag middag en het kwam woensdag al aan. Ook de bezorg tijd is top ze doen wat ze zeggen!!

Goed materiaal en snelle levering.

Goed materiaal en snelle levering.

om te janken zo slecht

Ik wacht al een maand op onderdelen!!Zijn niet te bereiken, nemen hun telefoon niet op regeren nergens op geen reactie op de mail helemaal niks. Er stond dat alles aanwezig was toen ik bestelde bij sommige producten staat al ongeveer een andere halve week 'Product is besteld, verwachte levering tussen 2 en 5 dagen.' Ik vind dit om te janken zo denderend slecht is het geregeld.