Bestellt im Januar, direkt überwiesen. bis heute keine Ware

Wir haben Ware bestellt im Januar. Diese auch direkt bezahlt. Leider ist bis heute keine Ware bei uns eingegangen. Auf Mails wird nicht reagiert. Kann nicht empfohlen werden.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Geen track and trace

Duurt lang

Beste Jacob, Je hebt op zondagavond een bestelling geplaatst die wij op woensdag hebben verzonden omdat er 1 onderdeel in je bestelling niet voorradig was (oranje stoplicht) en wij op maandagen zijn gesloten. Uiteindelijk hebben wij je bestelling woensdag verzonden. Als een bestelling de deur uit gaat wordt hiervan automatisch een track en trace mail vestuurd door DPD (misschien in je spambox?). Ik heb net gekeken en vandaag zit je bestelling in de uitlevering. Helaas heeft DPD 1 dag vertraging gehad wat momenteel helaas vaker voorkomt vanwege de drukte. Naar mijn mening hebben wij het mogelijke gedaan om je bestelling zo snel als mogelijk te versturen. Groet, Coen

Slecht contact mee te krijgen

Slechte levering en daarna niet meer te bereiken.

kan nog niet

Hallo , heb nog niets ontvangen , maar kan nog komen, dus de nee kan nog ja worden, Mart Braam.

Lekker snel en goede prijs

Veel onderdelen snel besteld en snel geleverd top weer

Mooie uitlaat bocht eindelijk de juiste.Bij andere leveranciers steeds de verkeerde

Versand rasch

Teile toll verpackt, Preis/Leistung ist sehr gut.

nette spullen

snel geleverd super

het is de eerste keer dat ik een bestelling geplaatst heb en ben heel tevreden

Verkeerde bestelling waarop ik na 2x een e-mail te doen geen feedback heb gehad

Verkeerde bestelling waarop ik na 2x een e-mail te doen geen feedback heb gehad

Heb nog niks ontvangen

Heb mijn pakje nog niet ontvangen vind wel heel lang duren,

Beste Mans, Wij vinden het vervelend dat je ontevreden bent. Ik heb even gekeken wat er aan de hand is met je levering. Ik heb gezien dat je op zondag hebt besteld. Omdat wij op maandag zijn gesloten is dinsdag de eerstvolgende gelegenheid om je bestelling te verzenden. Dinsdag is je bestelling hier ook de deur uit gegaan. Via track & trace hebben wij gekeken wat de reden is dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Hier zie ik dat er een laadfout is geweest bij DPD wat geheel buiten onze invloed ligt maar het niet minder vervelend maakt voor jou. Wij gaan er vanuit dat je bestelling snel zal worden afgeleverd. Met vriendelijke groet, Coen

Helaas het pakje nog steeds niet ontvangen.

Helaas nog niet ontvangen

Beste Heiko, Ik heb gekeken wat de reden van de vertraging is. Daags na het verzenden van je pakket versturen wij de uitnodiging voor een beoordeling, je pakket is dus verzonden. Ik heb gezien dat je maandagavond een bestelling hebt geplaatst die dinsdag is verzonden, dit traject had niet sneller kunnen gaan. Track & trace laat zien dat er (ook in jouw geval) een laadfout heeft plaatsgevonden, naar ik aanneem als gevolg van de enorme drukte waarmee pakketdiensten op dit moment mee te maken hebben. Dit ligt geheel buiten onze invloed maar maakt het niet minder vervelend dat je zo lang op je bestelling moet wachten. Wij hebben er echter vertrouwen in dat je bestelling spoedig bij je zal worden aangeboden. Met vriendelijke groet, Coen

Snel en precies gekregen wat er is besteld, super

Snel geleverd en duidelijk kunnen bestellen door de uitgebreide tekeningen

beste kwaliteit

beste service, snel levering,en netjes verpakking.

Wonderful

Perfect service and quick shipping, but pricing for international shipping can be improved.

Gemengd

Ik heb voor een week geleden een bestelling geplaats en deze staat nog steeds als verwerkt in het dashboard. Geen idee wat de voortgang is en of het snel wordt geleverd. Dit zou beter kunnen. Na een week lang geen verandering in status is het wel zo fijn om te weten wat er met de bestelling aan de hand is. Wel een mooie site, met veel originele onderdelen.

Vaker wat besteld bij jullie. Gewoon super

Zeer snelle en correcte levering!

Zeer snelle en correcte levering!

het pakje is te lang onder weg

het pakje is een week onder weg geweest dat gaat bij post .nl sneller groet grad

ik voel mij elke keer weer belazerd

Elke keer als je iets besteld is er wel iets bij wat niet past ,of er mist wel iets .

Gewoon klasse

Heel eerlijk,goede communicatie ,gewoon klasse

Verzendkosten te hoog ten opzichte van de goederen

De door mij bestelde had verzonden kunnen worden als brievenbuspakket, waardoor de verzendkosten aanzienlijk verkleind konden worden.

Ook niet speciaal merkgebonden onderdelen op voorraad. In mijn geval harmonicarubbers (manchetten) als bescherming voor mijn kostbare achterschokbrekers. Dezelfde rubbers als die ik hier vijf jaar geleden kocht. Super!

Goede en snelle service

Aanrader, prijs en zeker service vond ik goed.

Is heel snel gekregen

Prima hoor ik het wel goed gekregen is perfect