Is heel snel gekregen

Prima hoor ik het wel goed gekregen is perfect

goed en snel en netjes verpakt

ik deed mijn bestelling met een paar simpele handelingen en klaar

Goed maar met verbetering

De foto's zijn niet te zien op de mobile website

Prima adres voor ondedelen

Snel en correct geleverd

Goede service, levering en goede producten

Bedankt voor de goede service!

Leuk bedrijf en doet wat het zegt!!

Leuk bedrijf en doet wat het zegt!!

Levert gewoon wat je besteld.

Toch wel heel frapant, dat je van een merkfiets niet eens een nieuwe asmoer kan kopen of bestellen want die worden, niet geleverd, hoe belachelijk kan het zijn. Dus as opmeten draad meten en op zoek naar de juiste moer M12 x1,0, die schijnen dus ook nog bij verschillende bromfietsen voor te komen, wat een geluk. Vond de verzendkosten wel aan de hoge kant want moeren kan je ook in een envelop doen. Maar, ik heb de fiets kunnen maken, met bromfietsmoeren.

Super goed!

Goede onderdelen, snelle levering. Op PartsXL vind je onderdelen die je op andere websites niet vind! Top

Service

De service voor de klant is uitstekent en komt snel met oplossingen.

Wel goed jammer van dpd

Bezorging dpd altijd drama

Het gezochte product bij partsxl gevonden. Als enige in deze branche. Bij alle anderen was het uitverkocht en niet leverbaar.

grote selectie onderdelen

als ik wat zoek om een brommer op te tuigen dan vind ik het in 80 procent van de gevallen hier

Jammer maar daar kunnen jullie waarschijnlijk niets aan doen, maar op donderdag kreeg ik de melding dat mijn spullen waren verstuurd. Vrijdag en zaterdag kreeg ik een melding van de transporteur dat het pakketje die dag zou worden afgeleverd. Dat werd maandag.

Kwaliteit prima, late levering

Prima spullen, alleen de levering mag iets sneller (zaterdag besteld en donderdag avond geleverd.

Beste Erwin, Wij versturen niet in het weekend en op maandagen zijn wij gesloten, de eerst volgende verzendmogelijkheid is dan dinsdag. Ik heb even in de track en trace gekeken omdat je pakket dan inderdaad woensdag geleverd had moeten zijn. Hier zit inderdaad iets vreemds wat buiten onze invloed ligt. Ik hoop dat je je bestelling de volgende keer wel sneller ontvangt. Groet, Coen

2 prima ervaringen gehad tot nu toe

Prima, veel verkrijgbaar en bijna alles op voorraad.

correcte vlotte afhandeling

fijne mensen zowel aan de telefoon als persoonlijk. Goede kennis van zaken

redelijk

de communicatie zou wat beter kunnen,je hoort soms helemaal niets en moet je zelf bellen

Goed spul voor een scherpe prijs.

Goed en betaalbaar

Prima shop ,voor mijn specifieke bromfiets niet heel uitgebreid maar wel wat ik nodig had ,goed verpakt en berzonverzonden den, top.

Goede service en groot assortiment

Fijne website en groot aanbod onderdelen.

Duidelijke website , snel uit kunnen kiezen wat ik nodig had

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Had nog iets te koop wat zeer moeilijk verkrijgbaar is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bij andere bedrijven betaal ik voor mijn besteed bedrag geen verzendkosten . Bij jullie wel ,en de prijzen liggen overal hetzelfde ,dit maakt mij iets minder positief .

Geleverde produkten weer in een beschadigde doos ,wordt toch weer veel mee gegooit bij DPD . Bij post nl heb ik hier al een hele lange tijd geen last meer van ?

Westerdijk 18 2451VA Leimuiden

0031 (0) 172 55 18 18