goed geregeld

Zou er nog bestellen

Correcte prijs en goede service

snelle levering en goede prijs, gewoon goed

blij met de levering en nu lekker aan de klus

Duidelijke site

Levering niet volledig na mail van tekort is dat onmiddellijk recht gezet Bedankt

Goede communicatie en snel geleverd. Goede prijzen

Goed assortiment en snel geleverd

Wacht al 7 weken op Makita accessoires parallelgeleider bij "collega". Nu snelle top levering, maar prijs hoger. Mis ik Dremel assortiment?

Snelle levering en mooie prijs.

Heb een invalzaag besteld die goed geprijst was en ook nog vlot geleverd was. Duidelijke site en gemakkelijk bestellen.

prima service

Goede prijs, afhalen in Groningen mogelijk en zeer vriendelijk personeel!!

Giede kwaliteit voor de beste prijs

systainer van festool en festool schuurmachine gekocht voor een leuke prijs en ondanks corona toch op tijd bezorgd

Snelle service goede prijzen top

Goede en snelle service!”

Mijn eerste bestelling bij Mastertools ,een accu boormachine RTJ484 is op de afgesproken tijd, keurig verpakt, afgeleverd. De tweede bestelling, een accupomp was een levertijd van binnen 6dagen. Na de vijfde dag geen bericht dat mijn bestelling onderweg was. Ik denk, ik bel effe. Intussen de reviews gelezen en dacht dat kan wel eens een puntje worden. Maar nadat twee keer de telefoon over ging, een vriendelijk man aan de foon. En ja de pomp was wel op voorraad, maar niet opgestuurd. Hij zei, ik ga er direct achteraan. Dat was vrijdag middag en zaterdagochtend alles keurig verpakt ontvangen. Ik bestel zeker weer bij Mastertools wanneer ik iets nodig heb. Gr. Aart.

Concurerende prijs zeer snelle levering

Goede prijs / kwaliteit snelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis

Gewoon een goeie shop; goede prijs voor kwaliteitsmateriaal en snelle levering, goed verpakt. Super !

duidelijk,goede prijs, betrouwbaar

prettig

Teleurstellend

Mijn bestelstatus was voorraad, nu een maand later nog niets geleverd en niets meer gehoord of gezien van mastertools.

Beste Patrick, Onze excuses voor de veel te lange levertijd. Onze leverancier heeft aangeven dat uw bestelling binnen nu en 2 weken wordt bezorgd.

goede koop!

Accuboormachine De Walt gekocht. Nergens goedkoper en zeer snel geleverd.

Supersnel geleverd en strakke prijs!

Snel online gevonden voor een nette prijs en dezelfde dag nog netjes afgeleverd!

Gewoon geweldig

Al diverse malen wat besteld en tot nu toe super geregeld . Kunnen andere bedrijven nog veel van leren

Perfecte servies!!!

Perfecte service en snelle levering.

Mijn bestelling is goed en snel geleverd

Duidelijke uitleg en mooie overzichtelijke side .mijn bestelde artikel had ik snel in huis.

Snelle levering en goede prijs.

Nog niet ontvangen

Ik had mijn artikel nodig 28/7, ik keek op de site op 27/7 waar stond dat als ik het voor 23.59u zou bestellen het de volgende dag in huis zou zijn. Ik bestelde het 27/7 rond 19u denk ik, dus ruim aantal uren voor de maximum van 23.59u. Tot op heden niets ontvangen normaal komt het volgens de track en trace vandaag (29/7) wel aan. Begrijp me niet verkeerd, ik verwacht zeker niet dat alles wat ik de avond ervoor bestel op miraculeuze wijze de volgende dag bij mij moet aankomen, maar ik stoor me wel aan de vele verkopers die steeds beloven dat het een zekerheid is dat het de volgende dag geleverd wordt terwijl het eerder een unicum is dat het effectief zo snel geleverd wordt als dat ze beloven.