product zoals omschreven. en mogelijkheid om de zelfde dag nog te laten bezorgen al met al zeer tevreden zal hier vaker gaan bestellen.

voldeed volledig aan mijn verwachting. Top

voldeed volledig aan mijn verwachting. Top

prijs is oké, levertijd mag iets sneller

prijs is oké, levertijd mag iets sneller

eerste bestelling snel maar dat was het dan ook

bestelling zelfde dag geleverd maar niet op mijn adres. is 2deuren verder op de stoep gezet, werd aangebeld en weg was hij.Een geluk dat deze mensen eerlijk waren. Op de site stond dat ik een gratis led lamp van makita zou krijgen bij mijn slagschroevendraaier maar niet dus,was de andere dag aangepast. Voor iets meer dan 20 euro had ik een koffer en lamp gehad. slechte reclame op deze manier.

Prima snelle levering

Goede telefonische beantwoording en snelle levering.

Top.

Had bij mp een decoupeerzaag gekocht,betaald maar bleek een oplichter te zijn.( 107,-) weg.Man boos,toen ben ik gaan zoeken naar deze boormachine en vond m bij mastertools...besteld en had m DEZELFDE DAG nog in huis. In een woord SUPER SERVICE!!!!!! En man weer BLIJ. Heel top.bedankt mensen,u heeft mijn dag goed gemaakt!

Helemaal ok!

Goed assortiment, prima prijs en snelle en goede levering.

Snel en correct!

Product als beschreven en scherpe prijs

Hij voldoet aan al mijn verwachtingen.

Snelle en nette levering

Na 22:15 besteld volgende dag in de avond geleverd via red je paket. Product netjes ingepakt en netjes afgeleverd door vriendelijke bezorgservice. Dit alles voor een nette prijs had even via Google gezocht was er een iets goedkoper maar die kon geen levertijd aangeven Mastertools kon beloven de volgende dag te leveren.

mijn ervating met mastertool is heel goed hebben goede spullen voor goede prijs en reageeren snel en netjes

Niks op aan te merken

Prima site, goede prijs, snelle verzending. Helemaal goed!

Zeer goed !!!

Goede prijzen Snelle levering Top !!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Attent

Snelle levering en bij retour een snelle afwikkeling g , erg attent

Heel traag

Blij met mijn bestelde artikelen maar 4,5 week wachten en 3 keer er achteraan gaan is jammer! Om de prijs zeker aan te bevelen om de levertijd niet.

Bedankt voor uw beoordeling. Zoals aangegeven tijdens ons contact is er helaas tijdens het inkopen iets misgegaan. Nogmaals onze excuses daarvoor. Daardoor was uw bestelling erg vertraagd. We hebben deze fout hersteld en uw bestelling zsm uw kant opgestuurd.

Snelle goede service

Goede snelle service

Een fijne duidelijke en snelle ervaring Top

Geweldig prijs en snelle levering

Perfect op voorraad en aflevering

Goede en tijdige levering, nette orde afhandeling.

erg tevreden

duidelijk en accuraat

Artikelen die niet op voorraad zijn worden vergeten

Bestel regelmatig iets bij Mastertools. Als het product op voorraad is is de service prima en worden de artikelen snel geleverd. Echter als deze niet op voorraad zijn hebben ze de neiging om je te vergeten. In april 2020 heb ik verschillende artikelen besteld 3 daarvan waren niet op voorraad. Na 2 maanden niets meer gehoord te hebben heb ik een mail gestuurd. En verrek er was die dag net een artikel binnengekomen. (Kan, maar heel toevallig). Nu miste ik nog 2 artikelen. 1,5 maand later weer aan de bel getrokken en verrek die dag was er net weer een artikelen binnengekomen. En je raar het nooit. Zo ging het ook op 14 oktober 2020 met het laatste artikel. Nu ging het om een bestelling van meer dan 1000 euro en heeft mijn geld daar dus lang gestaan. Persoonlijk verwacht ik meer service als mijn geld ergens staat te wachten. Advies: bestel GEEN producten die niet op voorraad zijn bij deze winkel. Advies aan Mastertools: verbeter je service en zet het recht bij je klanten. Ondanks Corona zijn dit soort dingen niet correct.

Bedankt voor uw feedback. Helaas zijn wij afhankelijk van leveranciers, waardoor er in uw geval de bestelling is vertraagd. Het klopt dat het allemaal erg toevallig is, maar dat is het zeker niet. Zodra bestellingen compleet zijn dan versturen wij deze altijd direct op.

Eenvoudig bestellen en snelle levering. Info over levering was ook prima!

Eenvoudige bestelling en zeer snelle levering. Goede info over levering.

Prima service voor goede prijs

Zondag besteld, maandag opgehaald..