Bestelling is prima verlopen

De levertijd van mijn bestelde bankschroef was langer dan gepland maar dit werd ook prima gecommuniceerd. Levering was ook helemaal naar wens.

We zijn blij met deze mooie beoordeling. We wensen u veel plezier met uw bestelling!

Heb het gevoel dat Mastertools niet eens wil helpen

Op 2 mei een bestelling geplaatst, machine zou op nalevering komen. Na 11 dagen contact gezocht en verzocht om een status update. Bellen kan niet i.v.m. Covid-19, uiteraard alle begrip voor dat zaken langer kunnen duren. 2 dagen later reactie gekregen van de klantenservice dat het pakket hopelijk die dag verzonden ging worden. Warempel op 15 mei werd het pakket bezorgt in de doos van het apparaat. Deze bleek geopend te zijn geweest, het was het type incl lader en accu (ik had zonder besteld) dus deze waren uit de verpakking gehaald en het meebestelde accessoire zat in de fabrieksverpakking erbij. Er bleken echter onderdelen te missen (4 schroeven om de beschermkap te bevestigen). Dus hierover contact opgenomen met de klantenservice. Hier kwam 7 dagen (!) later een reactie op met de vraag of ik wilde bevestigen om welke schroeven het ging. Hier direct op gereageerd waarop wederom de melding binnenkwam dat er gestreefd wordt naar een reactie binnen 3 werkdagen. Als wij 15 mei telefonisch contact gehad zouden hebben konden we mijns inziens het probleem toen snel verholpen kunnen hebben. Wegens corona is telefonisch contact niet mogelijk (anno 2020 vind ik dat vreemd maar dat terzijde), dan lijkt een snellere reactietijd per mail me toch redelijk. Al met al verwacht ik dat de bestelde Dewalt Accu Grastrimmer (DCM561) goed gaat bevallen op het moment dat ik hem in gebruik kan nemen, voor nu helaas nog wachten welke oplossing er komt vanuit Mastertools voordat ik het apparaat in gebruik kan nemen.

alles in 1 woord prima

na het bestellen was het bestelde artikel zeer snel in huis en in keurige staat

Alles op voorraad en vlug geleverd.

Helemaal prima

Geen zin om in te vullen. Reactie staat hier boven

De levering werd pas na herhalingsmail verzonden.

Op de website staat dat er rekening gehouden moet worden met langere levertijden vanwege de Coronacrisis, met name vanwege de grote vraag en de transporten. Hier heb ik begrip voor. Er werd echter geen terugkoppeling gegeven van de verwachte latere leveringsdatum. Pas na het verzenden van een herhalingsmail zijn de 4 kant-en-klare verpakkingen van schuurbanden 3 weken later verzonden. Deze waren overigens ook nog behoorlijk duurder dan bij de reguliere bouwmarkt. Voortaan maar weer langs de bouwmarkt.

Gewoon goed

Goeie producten en snelle levering

Levertijd te lang zonder wat te laten weten

Er werd bij het artikel een verwachtte levertijd van 8 werkdagen gegeven. Exact een maand later maar eens gemaild wanneer hij zou komen. Na een snelle reactie van de klantenservice zou hij met ongeveer een week bij hun binnen moeten zijn en verstuurd worden. Twee weken na mijn mail had ik nog niks gehoord en heb ik nog een keer gemaild. Toen kreeg ik na weer een snelle reactie melding dat hij die dag verstuurd zou worden. Dat werd een dag later. Ik had graag vanuit Mastertools willen horen dat mijn product later kwam en er niet steeds zelf achteraan moeten zitten. Ik wist dat zij het ook nog binnen moesten krijgen, maar ik had graag actiever geïnformeerd willen worden.

Zeer matig

Door de corona heeft de bestelling een aantal weken op zich laten wachten. Hiervoor enigszins begrip. Dat het bedrijf telefonisch niet bereikbaar is en niet reageert op 2 mails vind ik slecht.

Door beperkte capaciteit en drukte door de crisis hebben we tijdelijk onze telefoonlijnen uitgezet. Mails beantwoorden kan ook enkele werkdagen duren, maar zullen deze altijd beantwoorden.

Zeer aanbevolen!

Goede site Goede producten Goede service Goede prijs

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Alles vlot verlopen. Pakje vroeger geleverd als verwacht waardoor ik niet thuis was. Gelukkig was het niet aan het regenen. Verder goede ervaring.

Prima en snelle service

Correcte leveringstijd ,

Klantgericht en to the point

De reactiesnelheid kan wat hoger. Maar overall een goede webshop.

Snelle en betrouwbare levering

Goede prijs en snelle en zeer hoede service

Zeer betrouwbaar en ruim assortiment

Ondanks corona leverproblemen, toch snel afgehandeld Scherp geprijsd en goede communicatie

Scherpe prijs, snelle levering

Ik bestel regelmatig gereedschappen bij Mastertools, telkens aan de laagste prijs die te vinden is én altijd binnen de 5 dagen geleverd, zelf onder de zeer moeilijke COVID-19 omstandigheden.

Slechts de helft van de bestelling ontvangen

Ik had een MFT/3 tafel samen besteld met een Cleantech stofzuiger. De Stofzuiger werd correct ontvangen, echter de MFT/3 is nooit aangekomen. Bij mastertools echter blijkt dat deze wel ontvangen is terwijl deze op een ander transport is gezet. Deze tafel kost 700 EUR??? GR

Uw MFT/3 is verzonden via speciaal transport. Deze is door omstandigheden bij de koerier niet bij u bezorgd. Er is een onderzoek gestart om te kijken waar uw bestelling gebleven is. Deze is op dit moment nog gaande. Zodra wij meer weten laten wij het u weten.

Lange wachttijd en slechte feedback.

Na 3 weken nog niets geleverd en veel te late feedback op vragen via mail en tot nu toe niet geantwoord op een mail van verleden week. 1 lichtpuntje: Mastertools was iets goedkoper, maar dit weegt niet op tegen de lange wachttijd.

Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen dat u ontevreden bent dat het langer heeft geduurd om een reactie te ontvangen. Wij doen ons uiterste best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Helaas is dit vanwege extreme drukte niet altijd mogelijk. Dit heeft ook effect gehad op de levertijd, welke tijdelijk op sommige merken hoger ligt. Helaas lag de levertijd in uw geval ook langer dan verwacht.

super apparaat

precies en werkt goed

snel geleverd, precies wat ik nodig had ...

voor middernacht besteld , volgende dag in huis... meer valt er niet te zeggen, prima.

In de ochtend besteld in de avond al bezorgd Topperss

Dlm 460 geleverd in sterke doos

Nu nog die extra gratis batterij in ontvangst nemen er dan is het 5 sterren waard.

Snel en goedkoop

Makkelijk, goedkoop en snel wat wil een mens nog meer.