Duidelijke site

Alles is duidelijk omschreven en je krijgt duidelijke mails over je te leveren bestelling

Snel geleverd en goede service.!!

Mijn machine werd zelfde dag nog geleverd. Helaas zat er aan de machine een mechanisch defect welke onder de garantie viel. Mastertools vroeg de machine retour te sturen en stuurde de dag erop gelijk een nieuwe machine op . Betere service kun je niet wensen.

Net zo snel als de vorige levering top

Prima site goede uitleg en probleemloos bestellen,voordeel ook dat dit een officiele dealer is geen gezeur.

Fantastische service en netjes

Again erg blij met mastertools Ruim assortiment

goede service

netjes op de hoogte gehouden van de status van de levering.

Top ,eerlijk snel en duidelijk

Product besteld en de volgende dag zonder problemen mogen ontvangen . Mede door red mijn pakket als bezorger . Een aanrader dit complete pakket . Gr Maarten.

Goed en vlot

Bestelling netjes en vlot geleverd

Bedrijf uit Groningen dus kan niet beter ;)

Snelle levering Snelle reactie op mailtjes

goed alleen met gratis accu wat problemen gehad ,de walt verzocht om accu omdat mijn apparaten wel bij jullie op site stonden waar een gratis accu bij zou zitten . het is tog goed gekomen , de walt stuurt accu op

Supersnelle levering

Goeie prijs kwaliteit verhouding. Geen op of aanmerkingen. Top

toppie

prijs/kwaliteit en verzending dik in orde

Mijn favoriete winkel goede prijzen goede service

Prijzen zijn meestal de laagste en service is uitstekend komen hun afspraken na.

Top snelle levering

Alleen een tip de verpakking kan iets kleiner, een bijvoorbeeld het had ook gemakkelijk in een brievenbus envelop ( met bubbelfolie gekund ), scheelt voor jullie ook misschien verzendkosten!!!

Super tevreden

Voor 12 uur besteld zelfde dag in huis. En dat is 100% wat ze zeggen gewoon een woord Top!!!!!!! Super tevreden over het nakomen wat ze zeggen.

Slechte communicatie, beperkte klanten service .

Levertijd stond binnen 7 dagen verstuuren , echter heeft het meer dan 3 weken geduurt voordat ik de product ontvangen hebt. Klanten service heeft geen gehoor gegeven op mijn mails. De aaniding bij bosch (1 + 1 )heb ik misgelopen door dat het product telaat geleverd is. Aanbevelen zal ik niet doen , opnieuw inkoop zal.ook niet gebeuren.

Professionele service

Snelle correcte levering ondersteund door een vriendelijke service

Snel geleverd voor goede prijs

Snel geleverd, goede prijs, goed spul.

Top bedrijf. Doen ook wat ze beloven..

Zondag avond m’n bestelling geplaatst en maandag avond had ik m’n multitool al binnen.

Snelle en correcte levering

Fijn om via internet dingen te bestellen en dan snel thuis geleverd krijgt. Was goed verpakt.

Goed materiaal en goede service

Gewoon goed

Het was snel geleverd

Prijs kwaliteit is prima, levering super snel. Ik zou hier weer bestellen.

Zeer snel en goeden service

Super snel geleverd, goede service Mastertools team toppie gedaan.