Perfecte shop

Alles altijd netjes op tijd geleverd tegen een zeer scherpe prijs! Top leverancier!!!

Snel en goed geleverd

Super express

Super express

Alles oké

Oké

Boormachine en bouwradio besteld, boormachine een paar dagen later in huis. Bouwradio was niet voorradig en is later gekomen misschien maar geen probleem. Hier was gelukkig ook nog een accu aktie op. Maar dat is nog lopende. Dus zeker een aanrader.

zeer goed

ik heb dewalt decoupeerzaag hier gekocht voor een geweldige prijs en kreeg 1 accu van mastertools bij en een van dewalt dus 2accu"s van 4ah dus ik heb niks te klagen en zeer snelle levering ik kan mastertools van harte aanbevelen

Zeer slecht, belofte binnen 1 dag...uiteindelijk 9 dagen

Zeer slechte ervaring. De belofte van de website”op voorraad binnen 24 uur in huis” en dan hoor ik 5 dagen niets. Bellen werd niet beantwoord vanwege drukte. Email gestuurd en deze werd onvolledig en zonder oplossing beantwoord. Uiteindelijk na ruim 9 dagen is het bezorgd. Dit terwijl het overduidelijk een artikel is waar ik met spoed op zat te wachten en alleen dat de reden was om hier te bestellen, de bezorging binnen 24 uur. Ik voel me echt belazerd !

Snel en efficient

Snel bezorgd

Prima product voor goede prijs Snelle bezorging.

Uitstekend besteld en binnen 24 uur geleverd!

Uitstekend...Besteld en binnen 24 uur geleverd!

Gewoon geleverd zoals afgesproken is.

Het lijkt zo normaal doen wat afgesproken is maar tegenwoordig is het een groot goed.

Extra betaald voor zondaglevering, deels geleverd op maandag

Prima assortiment en prijzen; helaas wordt gebruik gemaakt van het matig betrouwbare PostNL voor het vervoer: wanneer je kiest (en betaald!) voor zondag levering heb je geen garantie dat het ook op zondag geleverd wordt.

Super met een extraatje

Goed verpakt , en verzonden met track en tracé code. Heel attent dat ze mij wezen op de actie van Makita (een gratis accu)

Klantgericht, uitstekende uitleg, goede prijs. SUPER SNELLE LEVERING

Super service, snelle levering

Iedere keer dat ik bestel houden ze zich aan de levertijden. Goede prijzen.

Netjes volgens afspraak geleverd

De verzending met Red Je Pakket is werkelijk verbluffend precies. Beide deelleveringen kwamen allebei precies zoals door de verzender aangekondigd. Compliment !!

Goede prijs, snelle levering

Precies wat ik verwacht!

super top bedrijf

Heb al vaker bij hun bestellingen gedaan en ben zeer tevreden daarover ze proberen het altijd direct te leveren.

Niet zo goed

Niet zo goed. Belooft snel te versturen, 2 weken moeten wachten, na mijn vraag wanneer geleverd wordt, komt er pas wat op gang...

Zeer Slecht

Zeer Slecht, niet leveren van wel betaald gereedschap. Na 11 dagen kreeg ik de belofte dat het die week geleverd zou worden. Tevergeefs. Wederom gebeld geen contact.

Goed op de markt prijs en dienstverlening

boven verwachting

ik heb avonds laat een bestelling geplaatsten de volgende dag om 13 uur was mijn pakketje op het adres. echt super snel en dat alles zonder verzendkosten en goedkopen dan in diverse andere winkels/shops

Zegt cijfer alles.

Uitstekend.