Heel goed gezelschap.

Wat ik heb gekocht is prima

Liet erg lang op zich wachten en wordt niet gereageerd op mails

Mijn bestelling heeft erg lang op zich laten wachten. Het artikel was van moment van bestellen op voorraad maar toch ruim 6 weken later pas geleverd. Ook werd er op een mail naar de klantenservice niet gereageerd. Jammer want had het ook prima gevonden als er even werd gemeld dat het wat langer ging duren. Dan wist ik in ieder geval waar ik aan toe was. Verder was het geleverde product netjes verpakt en voldoet het aan de verwachtingen. Daar is niets op aan te merken. Communicatie met de klant en reageren op een mail dat bleek lastig. Werk daar aan dan wordt de koopervaring een stuk beter.

Heel trage levering

Festool product besteld eind december, levering 3 weken later...

Correcte levering tegen de geplande datum

met Mastertools alles OK de gratis batterij actie van Makita zeer moeizaam en nog nietOK

Superr

Altijd snelle reactie op emails ivm cornona en wat latere leveringen vanuit de fabrieken zoals dewalt. Mooie en goede prijzen altijd super contact wn wat op voorraad is supersnel geleverd.

Levertermijn op site niet actueel

Bij bestelling was de levertijd 1 dag en product op voorraad. In de bevestiging een dag later bleek de levertijd ineens 10 werkdagen te zijn. Als de info op de site actueel was had ik daar rekening mee gehouden en het product elders besteld. Dat doe ik nu dus sowieso

TOP service!

Super transactie !!

Snelle levering helemaal top ! Aanrader beste mensen !!

Geleverd binnen het verwachtingspatroon

Ondanks dat op de website weergegeven werd dat het best goed zo kon zijn dat de levertijd niet gehaald zou worden is deze maar een dag overschreden en is het in twee deelleveringen op dezelfde dag afgeleverd.

De snelheid van de levering is uitstekend.

als je iets besteld weet je zeker dat het goed

goeie kwaliteit maar niet heel duur en snel leverbaar

Zeer slecht

Heb een bestelling gedaan. Deze zou binnen 6 dagen bezorgd worden. Ik na drie weken mailen. Word er gezegd deze week is het binnen. En word het verstuurd. Na nog eens twee weken pas binnen gekregen. Voorheen een Makita machine besteld met de actie gratis accu. Geen gratis accu gekregen. Gemaild met de vraag of de accu nog nageleverd word. Word er gezegd dat hun niet weten welke acties er zijn! Maar wel adverteren op de site. Zeer slecht bedrijf met zeer slechte servies.

Scherpe prijs, en geleverd volgens verwachting

Prijs was interessant t.o.v. andere winkels. Levering zoals verwacht.

Nette website

Zoals gewend snel en goed geholpen

Korte lijntjes, goede communicatie, gewoon een goed gevoel over.

Zeer trage levering

Voor de kerst besteld als kerstcadeau. Vervolgens weken later geleverd. Gebeld naar mastertools met vraag waar gereedschapskist bleef kreeg belofte dat ze dag later zouden terug bellen met informatie van levering maar niks meer gehoord .

Teleurgesteld met de manier van aankoop !

De afkortzaag die ik gekocht heb, is in eerste instantie Ok maar de manier waarop is een teleurstelling. Ik heb 3 weken een zaag moeten huren omdat uw levering 3 weken te laat geleverd werd. U zal wel de eindejaarperiode gebruiken om U te verantwoorden maar als ik naar andere reviews kijk ben ik blijkbaar niet alleen met dit probleem Ik dacht een goede koop gedaan te hebben maar nu is het een peperdure zaak geworden ( heb veel huurgeld moeten betalen voor 3 weken). Spijtig maar toch weer wat bijgeleerd !! De volgende keer zeker eerst de reviews lezen vooraleer ergens een bestelling te plaatsen!!

wanneer komt mijn bestelling

wanneer komt mijn bestelling

slechte (geen) levering

Slechte tot geen communicatie, producten stonden op voorraad, zei zeggen van niet!!! Ik ben niet blind, en had het snel nodig voor een klus. 2e keer gevraagd waar het bleef, krijg als reactie of je dezelfde vraag niet 2x wil stellen ivm de drukte! Waardeloos!!

Nog niet goed

Had al 2 keer mail gestuurd heb machine gekocht waar ik een accu bij kreeg en hoe dat werkte om de accu tekrijgen vrg ronny

Fijne mensen om mee samen te werken

Was op zoek naar bepaalde spullen die niet op de site stonden zijn voor me besteld en geregeld. Helemaal blij mee.

Goede kwaliteit en levering

Snelle levering en degelijk materiaal

Fijne afhandeling en voordelige prijs