wij hebben meerdere malen iets besteld. tot nu toe zijn wij erg tevreden snelle levering goede producten.

Netjes geleverd

Wordt duidelijk in het bestelproces aangegeven dat de levering een week op zich laat wachten. Bij sommige sites wordt alles morgen geleverd maar zie je na de betaling pas dat het een week gaat duren. Hier niet, dus duidelijkheid.

Bijzonder

op 21 juni bestelde ik de dewalt DCK266P2T combiset, waar in de aanbieding nog een extra 18v 5,0 ah accu bijhoorde. de bestelling liep niet helemaal gladjes en daar volgde wat correspondentie over, die resulteerde in het completeren van de bestelling met een extra accu, die door mij meteen betaald werd. slotopmerking was, dat het jammer was dat het wel even kon duren aleer ik de bestelling zou mogen ontvangen. geduld dus van mijn kant, er liep nog een andere bestelling en die verliep gladjes. ik was hoopvol in afwachting van mijn bestelling met nummer 3064638. inmiddels zie ik een nieuwe aanbieding met een vergelijkbare accuboormachine en die maakt mij een beetje ongerust..ik heb nog steeds mijn combiset niet in huis. waar blijft die ? Met vriendelijke groet, C. Kleiman

super

Super snel en goed geleverd

Goed, correct en snel

Mooi product gekocht voor goede prijs en snel geleverd.

Super snel en zeer tevreden

Naast een scherpe prijs is het ook nog eens snel verzonden En ook nog eens zeer goed verpakt zodat schade tot een minimum beperkt wordt Kom zeker nog eens terug

Een goede winkel om je spullen snel te bestellen tegen een goeie prijs

Een goede winkel om je spullen snel te bestellen tegen een goeie prijs

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Goede service en levering zoals verwacht

Alles verliep gladjes en naar wens

Makkelijk bestellen,duidelijke informatie en berichtgeving van verzending. Kortom alles naar wens.

Waardeloos

Zit nu 4 weken te wachten en nog niet geleverd ,ben er klaar mee hier ga ik niks meer bestellen

Goede en snelle levering

De informatie was niet duidelijk

Ik vond de service goed maar qua informatie over het product vond ik het onduidelijk.

Goed verzorgd

supersnelle levering

Scherpe prijs en snelle levering.

Los van de enigzins lange levertijd(11dagen) een prima service.

Correct in alle facetten.

Correcte, snelle afhandeling en de prijs is ook scherp te noemen.

Prima en snelle levering

De website is duidelijk, het bestellen ging snel evenals de levering. Ervaring met de Festool schuurmachine heb ik nog nauwelijks, dus daarover valt nog niet veel te zeggen

Prima geregeld, vlotte levering

Prima geregeld, vlotte levering

Goe

Snelle levering ook snelle reactie op vraag

Gewedige service en snelle levering

Schroeftol was stuk binnen een jaar. kreeg geen nieuwe van Dewalt. Deze werd wel vergoed door Mastertools. Netjes afgehandeld.

Fijn bedrijf. Goede communicatie!

Twee producten besteld waarvan één overbodig. Diezelfde avond nog geannuleerd binnen enkele dagen geld terug!

Supersnelle levering

Vandaag besteld morgen in huis !