goede en snelle levering met de juiste produkten

goede en snelle levering met de juiste produkten en prijs zeer redelijk

Zeer correcte en snelle levering van bestelling

Product werd snel geleverd. Erg blij met de producten. Deze winkel is zeker een aanrader.

Snelle en goede bezorging, heldere website.

geen toelichting

Scherpe prijs en product op voorraad!.

Als hierboven en de mogelijkheid het product zelf af te halen waar ik gebruik van heb gemaakt.Snel in huis!Ook prettig vind ik dat ze telefonisch bereikbaar zijn!

vlotte levering

vlotte levering en een prima website

Snelle levering en goede prijs

Snel en altijd perfecte service

Dus doen.

Iets later geleverd dit keer, maar was duidelijk aangegeven. Prima

Je wordt iedere keer duidelijk geïnformeerd. Zoals deze keer, dat het niet voorradig was en ik een mail zou krijgen wanneer het product verstuurd zou worden. Super, net als alle andere leveringen.

Goede prijs snelle levering

Mijn bestelling ging vlot en leveren ging zeer vlot.

Toen het pakketje geleverd werd bij mij thuis, deed ik de doos openen en zag ik de koffer die enorm geschonden was (zie foto's). Vind ik wel wat jammer! Mvg Thomas

Prettige website, snelle levering.

Goede ervaring

Prima service en snelle levering Top

Bij vragen krijg ik antwoord en wordt meegedacht in oplossingen. We zijn blij met de oplossing.

Goed aanbod, en uitermate snelle leveringen.

Voordelig geprijsd, en bijzonder snel geleverd. Dit gold voor al mijn bestellingen.

Beloofd meer dan ze kunnen waarmaken, snelle reactie op mail.

Ik had een Makita haakse slijper besteld, stond bij binnen 10 dagen verstuurd! Wat ik al best lang vond. Na 11 dagen achteraan gemaild. Kreeg vlot een mail terug. Met het nieuws dat ze hem pas volgende week verwachten. Fout zal wel niet bij hun liggen, maar zeg dan ook niet dat het product binnen 10 dagen verzonden is.

Snelle nette levering

Snelle nette levering en prima klantenservice. Ik had een vraag over het product en had snel en netjes een antwoord hierop . Top

Eenvoudig kunnen bestellen, keurig op tijd geleverd en het product voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Omdat ik het bedrijf niet kende, (kosteloos) gebruik gemaakt van afterpay en ook dat ging super. Aanrader wat mij betreft.

Duidelijke website en heldere antwoorden op vragen

Soepele bestelmethode en duidelijke communicatie, snel antwoord op vraag (over levertijd). Als verbeterpunt zou Mastertools proactief kunnen communiceren over spullen die niet op voorraad zijn o.a. de verwachte uitleverdatum.

Correcte en snelle levering.

Duidelijke website en correcte en snelle levering.

Goede service Als mooi Op tijd binnen en goede kwaliteit zeer tevreden

Levering is volgens belofte

Sidebezoek, goed. Bestelling, betaling afhandelling en levering volgens boekje dus ook goed.

Goed product, levering wat lang

Ok

snelle bezorging

snelle bezorging

Vlot geleverd, niets aan op te merken

Vlot geleverd, prima produkten, niets aan op te merken