Altijd klantgericht en meedenkend

Fijn bedrijf

Uitstekend!!

Fijn overzicht online snel bezorgd en vriendelijk personeel super tevreden.

Binnen 1 dag alles geleverd.

Vlak voor het online verkoopverbod per 1-7-2023 even nog snel en goedkoop coils besteld. Naar een winkel gaan is voor mij als mindervalide niet te doen, daar er niet veel winkels in de regio zijn. De volgende dag had ik de coils in huis, dus ik kan nog even vooruit.

Makkelijk te bestellen. Snelle levering.

Prima.

Altijd prima verzorgd en op tijd

Goed product en snelle levering.

Goede service.

Super geregeld

Alle smaakjes op voorraad en snel geleverd

Snelle levering en keurig verpakt. Helemaal tevreden!!

Jammer dat die regering alles verkloot. TOP winkel!

Ik bestel wat ze bieden en hun leveren. Goed en snel. Een klein deel werd nageleverd. Goed beslissing om de rest eeest te sturen en het laatste del na te leveren

Graag weer perfect

Ongecmpliceerd en goede communicatie

Perfect dikke 10

Hele goede service En super netjes geleverd Bestel zeker hier weer

Tot nu toe zeer tevreden. Goede afhandeling, en goed op de hoogte gehouden van bestelling en levering.

Geen bezorgkosten

Goede levering en ruime keuze.

Denk dat het goed is

Zit nog steeds op pakketje te wachten, dus weet het niet ! Ligt waarschijnlijk aan storing bij post.nl. Hoop het pakket nog te krijgen!!! Groet.

Snelle levering door damphuis

Door damphuis snelle levering En goed verpakt En snelle reaktie Niet lang zoeken gewoon bij damphuis snel en veilig bestellen Vele soorten artikelen Super

Top Service!

Fijne webwinkel !

Top dankjewel

Top dankjewel

Goedkoop, snel, geen bezorgkosten

Goedkoop, snel, geen bezorgkosten, milieuvriendelijke bezorging, goede communicatie

Klantvriendelijk

De bestelde artikelen bleken niet in voorraad. Ik werd dezelfde dag gebeld en ze kwamen met prima alternatieven. Levering toch netjes de volgende dag

Betrouwbare persoonlijke service

Met het verzenden van het pakket werd ik zelfs persoonlijk gebeld dat het pakje gewoon door de brievenbus kan.

goede en snelle levering

eerste keer iets besteld, duidelijke website

Vlot, correct en snel

Een vlotte, correcte en snelle levering. Aangenaam

Snele levering en goed verpakt

Over Damphuis.nl

Damphuis levert electronische sigaretten, e-liquids en andere dampproducten voor de beginnende en gevordere dampers.