Alles op voorraad wat ik zocht

De volgende dag de bestelling in huis

Snel en betrouwbaar.

Ben hier al jaren klant en vind dit een fijn bedrijf. Nog nooit leveringsprobemen gehad. En de service is altijd uitstekend geweest. Goede adviezen en snelle levering. Kortom: TOP.

Snelle reactie op bestelling

Reageren snel en correct op de bestelling en eventuele vragen. Verbeterpunt is als bestelling niet op voorraad is zou dit direct zichtbaar moeten zijn, waar je je overigens wel snel over geïnformeerd wordt

heel goed toppy

goede kwaliteit snellen servish

Super hoor

Levering na een dag of 4,5 . prima in brievenbuspakje.

geweldige serves

Staan altijd nemen de tijd denken met je mee

Goede duidelijke service

Niet alles was op voorraad, het werd netjes gemeld, de nalevering was een paar dagen later. Top geregeld

Goed gedaan

Op tijd gekomen ben zeer tevreden

Fantastisch !!

Top service !! Ik heb mijn bestelling geplaatst en kreeg snel al telefoontje van een iets latere levering omdat de producten nog niet binnen was. Ik werd goed op de hoogte gehouden en ben echt blij met de producten. Goed verpakt en hoefde niet eens op te wachten omdat het in de brievenbus paste :)

hele goede service

Snelle levering en mijn retour zending werd opgehaald, hoefde dus niets te verzenden.

Prima betrouwbaar bedrijf

Prima. Bestelling netjes op tijd bezorgd en via mail goed van het verloop op de hoogte gehouden (track&trace).

goede ervaring

voor het eerst bij Damphuis besteld en beviel uitstekend!

Snelle levering en goed assortiment

Zoals beloofd volgende dag in huis en ook erg fijn, de liquid die ik graag heb was ruim op voorraad wat elders al enige tijd een probleem is op het moment.

Easy ordering (even in Dutch) and packet received

All in order. One star less for the slow processing of the order until actual shipment, otherwise no problems.

Dear Jakub, Thank you for the feedback. Indeed, the order was delayed due to missing stock. The long weekend due to Ascension Day and low delivery capacity at our supplier did not help fast delivery. Normally we have daily stock replenishment but we have not been able to manage it in this event. Apologies, for the delay. We will do better next time.

vandaag bestellen, morgen in huis

Een dag later

product is zoals ik al jaren gebruik, gewoon goed.

Lange levertijd

Heb 1 flesje besteld ongeveer een week geleden en heb nog niks binnen.

Beste Remi, Inderdaad is er op dit specifieke product op dit moment een tekort bij de importeur. Vandaar we niet snel kunnen leveren zoals gebruikelijk. We hebben u een aantal keren telefonisch proberen te bereiken om de situatie te bespreken. Helaas krijgen we geen contact en kan er ook geen voicemail ingesproken worden. Als gevolg hiervan hebben de vertraging op 26 April aan u gemeld per e-mail met een inschatting van de verwachte levering (c.a. 4 mei 2022). We begrijpen natuurlijk dat het erg vervelend is en snappen dan ook uw beoordeling. Gelukkig komt dit soort lange vertragingen uitzonderlijk voor. Onze welgemeende excuses. De levering staat nog open en zal direct worden verstuurt zodra we het kunnen verkrijgen. PS: U spreekt over 1 flesje. We willen u erop wijzen dat we leveren in flesjes van 10ml (zoals onze product voorwaarden uitleggen). U zult dus 5 flesjes ontvangen.

Snel

Heb gekregen waar ik om vroeg

Heb ontvangen wat ik vroeg en werkt goed.levering post.nl duurde wat langer maar Ben tevreden met mijn produkt

Snel en vlot geregeld

Correct Snel Netjes verpakt Helemaal goed

Na dat bestelling geplaatst heb heel snel geleverd top

top

top snel en volgens afspraak geleverd

Schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung

Keurig afgehandeld

Na de bestelling in de webshop, waar alle voor elkaar leek, bleek mijn bestelling niet voorradig. Dit keurig per mail laten weten en de bestelling, hetzij 1 dag later, mogen ontvangen. Top geregeld en gecommuniceerd!

Groothandelsweg 11

2645EH Delfgauw

Over Damphuis.nl

Damphuis levert electronische sigaretten, e-liquids en andere dampproducten voor de beginnende en gevordere dampers.