goede parking

dicht bij luchthaven

prima geregeld

lekker dichtbij het vliegveld en de prijs is goed

Good

dichtbij maar niet gemakkelijk te vinden als het donker is

Slecht aangegeven waar de parking zich bevindt….moeilijk te vinden bij donker. Wel dicht bij de luchthaven.

Dichtbij de luchthaven. Makkelijk te vinden.

Snel geregeld, mogelijkheid om binnen en buiten te parkeren.

Prima prijs/kwaliteitsnverhouding

Geboekt bij park en fly, omdat we door omstandigheden moesten verlengen op P4 op Eindhoven en daarvoor €30 per dag (9 dagen)moesten betalen. Nu voor €70 dezelfde periode geparkeerd! p21 staat goed aangegeven, in en uitrijden op kenteken herkenning werkt perfect en je rijdt zo de snelweg op.

Prima parkeer plaats

Goede site en parking

matig

Toen ik s nachts aankwam ging de slagboom vanzelf open, waarschijnlijk vanwege nummerbordherkenning. Toen ik er uit wilde ging ie niet open en moest ik bellen. Volgens de telefoniste was ik nooit aangemeld. Vreemd. Zij zag echter op de computer mijn gegevens van de aanmelding en deed de slagboom open. Verder prima geparkeerd daar en vrij dichtbij de terminal.

Proper en veilig geparkeerd

top parking

Goede liging

Vlot en profecioneel

Parkeerplaats was makkelijk te vinden en niet ver van het vliegveld. Online boeken ging goed.

Park & Fly is een echte aanrader.

Prima locatie tegen goede prijs

Een plaats reserveren via internet is simpel. Het inrijden via een scancode ook. Het uitrijden vond ik lastig. Heb geen idee hoe die slagboom omhoog gaat. Via bellen wel direct geregeld.

Snel geboekt & makkelijker parkeren kan niet!

Makkelijk online reserveren. Geen gedoe met kaartjes of codes. Bij het hek aangekomen wordt je op persoonlijke titel welkom geheten. Auto parkeren en klaar!

Super !

Mooi dichtbij de Terminal

Helemaal goed

Helemaal goed

Everything was on the top level.

I’m happy with the service, everything went smooth. Will definitely come back!

Geweldig er was wel erg weinig plek precies nog een voor ons dus dat is wel niptb

Staat hier boven vermeld

prima - lekker dichtbij

Het is vlak naast de ingang van de grote parkeergarage voor lang parkeren. Mijn routeplanner had aanvankelijk wat moeite dat te vinden, maar nu weet ik het voor de volgende keer. In- en uitrijden zeer eenvoudig.

Was wat lastig te vinden maar al Met al prima locatie en service

Alles prima geregeld

Fijn om als je geland bent dat je direct naar huis kunt omdat je auto goed bewaard is gebleven

Heel goed!

Site werkt praktisch en snel, betalen idem dito, locaties zijn goed, techniek ter plekke ook, en prijs redelijk. Ik boek altijd bij Park&Fly!!

Keurig, erg netjes en zeer dichtbij AirPort

Keurig terrein, alles digitaal erg netjes en zeer dichtbij AirPort. Beter dan parkeerlocaties van de AirPort zelf.

Prima, werkt makkelijk

Boeken en plaatsen van de auto gaat makkelijk Helemaal met nummerplaat herkenning. Auto staat netjes achter een omheining , echter is de toegangspoort tot het terrein gewoon open en niet beveiligd met bijv. Een code, waardoor toch iedereen ( ook die met kwade bedoelingen) het terrein op kan komen.