Supermakkelijk!

Titel spreekt voor zichzelf!

Niet te vinden!

Een dure parkeerplaats op een paar minuten lopen van het vliegveld Eindhoven geboekt. P21... De aanwijzingen gevolgd uit de routebeschrijving, en later ook google maps aangezet. P21 was niet te vinden :-(. Telefonisch contact opgenomen met Park &Fly want onze vlucht zou echt niet wachten en de tijd verstreek. P22 bevond zich op dat aangegeven adres, maar was volgens de dame aan de lijn niet meer van hun. We stonden toch écht op Jan Olieslagerweg nr. 4. P21 moet er zijn mevrouw, ik zit niet op locatie en ik weet het niet exact, maar het moet toch echt kloppen zegt de telefoniste! Dus wij nogmaals rondrijden. Niet te vinden. Wéér gebeld. Ik ga NU elders parkeren op jullie kosten, zei ik. Wacht even mevrouw... ging de slagboom opeens open van P22... rijden wij door naar achteren, aan de andere kant van het blok met bedrijfspanden... en daar wappert een vlag met P21. Bij terugkomst bleek dat dit echter ook niet de juiste parkeerplaats was, want dit was Valet parking. Dus ging de slagboom niet open... Wát een stress bij het begin en eind van onze vakantie! Nooit meer P21

Snel geregeld en kort bij de vlieghaven

Correcte afhandeling en maar 8 minuten lopen naar de vlieghaven!

fijn dat de automatische check-in en check-out goed functionerende

fijn dat de automatische check-in en check-out goed functionerende

Ideaal en dichtbij de terminal!

Op basis van kenteken krijg je toegang tot het terrein. Zoek een plek uit en je reis kan beginnen! Op paar minuten loopafstand. Bij terugkomst verlaat je het parkeerterrein weer gemakkelijk op basis van kenteken. Aanrader!

Zeer goed!!!

Zeer goed!!

Top geregeld allemaal

Goed geregeld had voor dat we kwamen kenteken veranderd aardige mevrouw aan de telefoon en gelijk bevestigingsmail dat het geregeld was

Zeer goede ervaring! Voor herhaling vatbaar!

Vriendelijk personeel. Correcte afhandeling.

keurige mogelijkheid om te parkeren

goede parkeerplek, er was niets mis

Praktisch, vriendelijk en betaalbaar

Goed geregeld, niet ingewikkeld

My family and I are very pleased with the services of this parking lot. I recommend!

Snel en dichtbij, ideaal.

Parkeren en ophalen verloopt soepel. Kentekenherkenning werkt perfect. Wel duurder dan omliggende parkings. Maar ja, we staan daar altijd en kennen de weg blindelings.

geweldig

snel en makkelijk, dicht bij airport. Perfect!

Snelle parkeerplaats

Snel geboekt via internet. Dicht bij de luchthaven

Prima geregeld.

Parking was niet eenvoudig te vinden. Ook het feit dat je de QR code nodig was niet meteen duidelijk. Verder prima.

Mooie plek bij de Airport maar wel erg duur geworden.

Zie mijn opmerking.

ZEER SLECHT

Terrein wad niet goed te vinden; na entree bleek "gereserveerde" plek niette bestaand; er was GEEN plaats. Telefonisch contact was gelijk een hel. "we weten het niet; geen idee; we bellen u terug". Uiteindelijk de plek van een vertrekker genomen; terugbellen moet nu nog gescheden. Na parkeren Uiteindelijk) bleek vertrekhal niet 1 maar ca. 11 minuten verderop te liggen. Wij voelen ons ongelooflijk beduveld en misleid.85 euri verspeelt voor 7 c niks!!!!!! Wellicht nog zelf naar5 de rechter voor schadebepaling. WAT EEN NAAR VOLK - DIE PARK & FLY KLUP!

Zonder problemen kunnen parkeren

Te kleine parkeerplaats, grotere auto's nemen 2 parkeerplaatsen

Gewoon goed

Alles zo als afgesproken was klopte allemaal.

Goed te vinden, ruime plek

Alles goed geregeld!

Goed en knisperend asfalt, lijnen strak gezet en gelukkig deed de slagboom open!

Gied

Fijne betaalbare parkeer gelegenheid.

Fijn parkeren op loopafstand! Min puntje smalle parkeerplekken, iemand met een beetje grote auto heeft moeite met uitstappen (moet ik wel zeggen dat ik in een vakantie periode er was) was vol geboekt. Zeker aan te bevelen!

Ok, z małymi uwagami

Wszystko w porządku, ale system nie czyta polskich numerów rejestracyjnych i trzeba dzwonić żeby wjechać i wyjechać. To jest irytujące, ale jestem w stanie zrozumieć. Trzeba dopracować system.

• Poleciłbyś nas? Tak

Luchthavenweg 67