Voor t eerst iets gekocht via de webshop

Levering is goed gegaan. Binnen twee dagen binnen. Breekbare items gekocht. Was goed en degelijk verpakt.

Goede, snelle service met een leuke extra verrassing

Snelle service en goed ingepakt geleverd. Met als extra een leuke verrassing!

Fantastico acquisto, consegna veloce ma soprattutto bellissimo cuscino.

Uitstekende service en mooie spullen! Ingepakt met een persoonlijk kaartje. Daar word je blij van!

Uitstekende service en mooie spullen. Ingepakt met een persoonlijk kaartje. Daar word je blij van!

Mooi verpakt, met zorg

Veel leuke items en niet te duur.

super fijn geholpen en mooie foto,s gekregen wat een lieve vrouw die mij geholpen heeft

ja wat kan ik nog meer zeggen deze Damen heeft mij met heel veel plezier geholpen en het pakket was goed ingepakt met een klein kadootje erbij dank u maion de wolf

Super snel geleverd

Mooie items besteld, snel geleverd, super! Heel betaalbaar. Toppie

Zeer attent

Zeer attente medewerkers. Alle het glaswerk super goed verpakt en een vriendelijk kaartje als bedankje. Top!

Een cadeautje om te krijgen met een persoonlijke kaart en een kleine attentie. Ziet er verzorgd uit. Erg blij mer!

Snelle, correcte afhandeling

Mooi, degelijk product. Persoonlijke benadering met kaartje en geschenkje. Fijne kennismaking met Weldaad.

Goede ervaring. Mooie producten

Ik heb online geshopt en het in de winkel opgehaald. Werd goed geholpen. Erg mooie winkel.

Originele producten en goede service

Leuke originele producten, goed verpakt thuisbezorgd. Na vriendelijk telefonisch contact omdat 1 van de bestelde vaasjes gebarsten bleek, werd zonder probleem direct een nieuwe gestuurd

Prachtige meubels en accessoires

Leuke grote winkel, voor ieder wat wils!

Een zeer tevreden klant!

Blij verrast door de mooie manier van inpakken, goed verzorgd met een handgeschreven bedankkaart en 2 leuke attenties waarvan je alleen maar blij kunt worden

prima!

Fijne materialen. Mooi afgewerkt Snelle levering.

Online bestelling gedaan en werd telefonisch op de hoogte gebracht dat pakketje klaar lag om op te halen. Weldaad is een van mijn favoriete winkels in Amsterdam, heb al diverse meubels en accessoires daar gehaald. Allemaal tegen leuke prijs en de service is top; ze denken graag met je mee.

Uniek

De jute tassen zijn, naar mijn weten moeilijk te krijgen en was blij jullie gevonden te hebben. Jammer dat er maar 1 van een kleur te bestellen was. Nu twee verschillende kleuren. Ik ga de tassen gebruiken als waszakken in de badkamer.

Snelle levering in goede verpakking

Er zat zelf klein kadootje bij. Heel attent.

Super vriendelijk en blij met producten

Heel fijn geholpen. En blij met de producten die ik gekocht heb.

Bad

Dear Sirs, I didn´t recieve my order yet. Cna you plesase send me any information about that? Best regards.

Bom dia, Ana! I am happy to hear that the issue about your order is handled properly. As I understand, all has been solved and you are now willing to adjust your review. I have sent you a request via the Kiyoh application. Hope to see you again in our shop in Amsterdam!

Precies wat ik had verwacht. En ook snelle bezorging!

Erg tevreden

Snel gereageerd en afgehandeld op een plezierige wijze

Prima service en leuke spullen!

Leuke spullen, ik kon het snel op komen halen, vriendelijke service!

Best Shop in Amsterdam

Always the highlight of visiting Amsterdam. We love ist!

Over De Weldaad

Bij De Weldaad Authentic Interior vind je een keur aan creatieve ideeën en producten voor de inrichting van je huis. De woonaccessoires hebben een tijdloos design en zijn gemaakt met traditionele technieken en natuurlijke materialen. Ontdek het zelf! English Weldaad Authentic Interior combines timeless design, traditional techniques and natural materials. All items are unique and have a special origin. Discover it for yourself!