Duidelijke site en fin. afhandeling ok.

Groot assortiment en goede service

Vriendelijk, altijd op tijd met leveren, als er iets niet correct is ingevuld dan wordt ik daarover gebeld.

Goede contacten en houden zich aan de afspraken

super, service en kadootjes die altijd in de smaak vallen

ik vind het altijd super, gemakkelijk te bereiken als je vragen hebt en service is altijd TOP!!

Prachtige gepersonaliseerde Rabbit Richie gekocht

Ik heb bij Babycompany.nl een gepersonaliseerde Rabbit Richie gekocht. De knuffel was prachtig en is goed in de smaak gevallen!

Hartelijk dank voor de positieve review Bas! De gepersonaliseerde Rabbit Richie doet het altijd goed :-)

Toffe cadeaus en goede service

Goed assortiment, makkelijke website en snelle levering. Cadeaus met naam erop geborduurd worden heel erg gewaardeerd door de ontvangers (collega's, klanten etc.).

Heel fijn om te lezen Bianca, bedankt!

Goede service, leuke producten

Uitgebreid assortiment, snelle en goede service

Hartelijk dank voor de recencie Kim, goed om te lezen dat je tevreden bent.

zoals altijd uitstekend !

ruime keuze, goede prijzen en snelle en correcte levering.

Hartelijk dank voor de positieve review!

altijd geweldige service en mooi product

snelle levering , goede service en vriendelijke behandeling.

Erg fijn om te lezen Ineke, hartelijk dank.

Altijd weer snel en goed geleverd Leuke cadeaus

Hartelijk dank voor de positiviteit!

Goede en snelle service

Verschillende keren besteld en altijd snel en goed geleverd. Leuke spulletjes van goede kwaliteit.

Heel erg fijn om te lezen Liesbeth, bedankt!

snel, gemakkelijke site, kwaliteitsvolle producten

Zie hierboven, tevens goede service en snelle levering

Hartelijk dank voor de positieve recensie!

Babycompany.nl superwebsite!

Prachtige, betrouwbare website.

Bedankt voor de positieve review Christine :-)

Super service en ontzettend leuke producten

Super service en ontzettend leuke producten

Hartelijk dank voor de positieve review, heel fijn om te lezen.

Zie onderstaande tekst.

Baby badjasje met blauwe bies, naam en kroontje, mooi gemaakt en snel geleverd! Service en contact heel goed!

Heel goed om te lezen, bedankt!

Nette levering en mooi assortiment

Nette levering en een mooi assortiment dat overzichtelijk wordt gepresenteerd.

Wat een mooie reactie, bedankt!

supersnelle en hele goede service

perfecte service, altijd op tijd en keurig geleverd.

Hartelijk dank voor de positieve reactie!

Webshop om aan te raden

Babycompany is mijn “go-to” kraamcadeau-webshop. Heb al meerdere keren cadeautjes hier besteld, altijd is alles snel en, helemaal naar beschrijving op site, geleverd. Heel prettige service ook.

Wat goed om te lezen Josine! Bedankt!

Top service en leuk verpakt

Mijn ervaring met baby company is echt super, leuk verpakt, snel verzonden en goede customer support!

Bedankt voor de recensie! Fijn om te lezen!

Zeer goed, adequaat, snel

Het pakket wat ik besteld heb zag er zeer mooi uit! Alle communicatie was duidelijk, levering was nog sneller dan verwacht. Dus een dikke prima

Hartelijk voor de recensie, heel fijn dat je er blij mee bent!

Hele fijne en snelle service

Vond het een superservice, erg positief

Heel fijn om te lezen Veronique :-) Bedankt!

Uitstekende webwinkel, goede site en snelle levering!

De baby company heeft een prettig winkelomgeving. Wanneer je aanvullende informatie wilt word je altijd vriendelijk geholpen. Kortom heel prettig om te winkelen bij de baby company.

Wat een fijne review, bedankt! We hopen je snel weer te zien bij babycompany.nl!

Top webwinkel met een groot en mooi assortiment en supersnelle en perfecte service !

Het is altijd weer een feest om iets bij de Babycompany te bestellen en te laten bezorgen bij de gelukkigen. Het is zelfs een ritueel geworden wanneer er in de familie- of vriendenkring weer een baby geboren is: altijd een persoonlijk Babycompany cadeau. Elke bestelling wordt met veel aandacht en liefde verzorgd en supersnel verstuurd. .

Wat ontzettend leuk om te horen Koen! Daar doen we het voor. We hopen je snel weer te zien bij babycompany.nl!

Hoge kwaliteit

Al heel lang producent van hoogwaardige artikelen.

Hartelijk dank! We zijn al sinds 1999 bezig, dat is inderdaad een behoorlijke tijd. We hopen je snel weer te zien bij babycompany.nl!

Ruime keuze en snelle levering

Ruime keuze aan kwaliteitsproducten waardoor er altijd wel iets te vinden is in de gewenste prijsklasse

Wat fijn om te lezen Ludewey! We hopen je snel weer te zien bij babycompany.nl!

Over Babycompany.nl

Babycompany.nl heeft in haar assortiment veel merkartikelen. Het zijn altijd mooie en kwalitatief hoogwaardigste baby kado's, heel geschikt voor een babyshower. Bovendien is Babycompany gespecialiseerd in het borduren van baby kado's met de naam van de baby. Van badjasje tot badcape tot muts, feestslinger en rompertje. Alle babycadeaus worden stijlvol en feestelijk verpakt en voorzien van uw persoonlijke felicitatietekst. Babycompany is voor veel BEDRIJVEN de preferred supplier. Zij maken veelvuldig gebruik van onze dienst.Wij zijn trots dat onze klant tevredenheidsscore / reviewscore boven gemiddeld is!