De kwaliteit van de verf en de totale afhandeling is perfect en vertrouwd

Ik kocht de verf op aanraden en de beschreven eigenschappen. Tevens was de levering en afhandeling zoals verwacht kon worden.

Snelle levering, goed verpakt. Scherpe prijs voor a merken

snelle service

Verf.nu heeft een snelle service en goede kwaliteit verf.

Verf.nu legt problemen bij de klant neer

Je kunt de klantenservice van een winkel pas echt beoordelen als er iets mis gaat. Wij hadden al eerder besteld bij verf.nu, dat ging allemaal goed, geen klachten. Bij de 2e bestelling ging het echter mis en toen kwamen wij er achter dat de klantenservice "voor verbetering vatbaar is". De producten die wij via de webshop (via de standaard keuzes) hadden besteld, waren niet mogelijk. De kleurcode klopte niet. Dit kon gelukkig aangepast worden en wij gingen er vanuit dat eea nu dus gewoon verzonden zou worden. 2 dagen later echter bericht dat het bestelde product toch weer niet leverbaar was. Erg vreemd, omdat er wel een bevestiging van de bestelling was gedaan, het product was leverbaar en was voor ons gereserveerd. De schuld werd bij de leverancier neergelegd en de oplossing moest bij ons komen te liggen. Geen enkel gebaar vanuit verf.nu om het probleem op te lossen en vooral ook geen begrip voor het feit dat de communicatie vanuit verf.nu vooral een totaal andere indruk wekt. Dit bedrijf denkt teveel in de eigen processen en procedures, snapt zelf heel goed wat ze bedoelen met de communicatie die ze sturen, maar is volstrekt blind voor het feit dat het voor hun klanten onduidelijk kan zijn en dat er andere verwachtingen gewekt kunnen zijn. Voortaan bestellen wij bij bedrijven die wel begrijpen wat klantenservice is.

Beste Suzanne, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt, bedankt voor je feedback! Ik heb het mailcontact even nagekeken en ik kan me voorstellen dat er wat onduidelijkheden voor je zijn. De eerst gekozen kleuren konden we inderdaad niet maken omdat er geen kleurrecept voor is, waardoor er contact met je opgenomen is om deze kleuren te wijzigen naar alternatieve kleuren. Dit is allemaal zo te zien probleemloos verlopen. De door jou bestelde producten zouden diezelfde dag nog binnenkomen vanaf de fabrikant, dit verloopt normaliter probleemloos volgens een afgestemd voorraadsysteem. Wij kregen toen echter te horen dat deze producten door grondstoffentekorten helaas later bij ons binnen zouden komen dan afgesproken, waardoor we ze niet op de afgesproken datum aan je konden leveren. Ik kan me voorstellen dat hier onduidelijkheid over ontstaan is, excuses voor het ongemak. Zo te zien heeft een van onze medewerkers je een alternatieve inhoudsmaat aangeboden, maar hier had je helaas geen interesse in. De bestelling is toen voor je geannuleerd. Mijn oprechte excuses dat de communicatie omtrent de situatie niet duidelijk genoeg was. Ondertussen zijn dergelijke producten weer hartstikke goed leverbaar, dus hopelijk wil je ons in de toekomst nog een kans geven! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Snelle levering en keurig verpakt

Snelle levering en keurig verpakt, voor herhaling vatbaar.

Snelle verzending, s'avonds besteld en volgende dag in huis.

Prima site en snelle levering

Uitstekend verzorgd

Bestellen gaat eenvoudig, levering vlot en keurig geleverd.

Duidelijke site, snelle levering

Alles keurig op tijd en goed verpakt. Grote klasse.

Dikke prima

beste prijs, snel geleverd

Beste prijs voor top kwaliteit verf, snel geleverd, niets op aan te merken

Via de website verf besteld en aangegeven dat ik de verf op een bepaalde datum wilde ontvangen. De levering was de volgende dag i.p.v. de datum die ik aangegeven had. Dat was een week later. Maar om nou te klagen over een te snelle levering gaat mij te ver.

Beste Arnold, Ik zie inderdaad dat jouw bestelling eerder verzonden is dan je wilde. Ook dat kan natuurlijk vervelend zijn! Excuses voor het ongemak, we nemen je feedback uiteraard mee. Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Accuraat, snelle levering en uitstekende producten voor een prima prijs.

Zie hiervoor.

Alleen zou de verpakking met die schuim chips wel wat milieuvriendelijker mogen

Bedankt voor je positieve review Jaap! Ons verpakkingsmateriaal bestaat voor het grootste gedeelte uit lucht, en is in combinatie met de kleinste kans op schade bij het transport op dit moment de beste keuze voor ons. Mocht je een goed alternatief weten, dan horen we dit natuurlijk graag van je :) Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Goede prijs, snelle levering!

Goede prijs, snelle levering!

Prima prijs en snelle levering

Netjes verpakt en zeer snel geleverd en genoeg keus in de shop.

Snel kwaliteit tegen een concurrerende prijs

Even snel naar de site van Verf.nu en je keuze maken en in no time is de bestelling op je huisadres of op de plek waar je werkt.

makkelijk besteld, goed advies en snel geleverd

Eerst advies ingewonnen via de chat, daarna besteld en de volgende dag in huis, perfect

Goed en snel

Prettig geprijsd en snel geleverd

Snelle levering en hoge kwaliteit

Ondanks alle vertragingen bij alle pakketdiensten, netjes op tijd geleverd. Snel conform belofte! Bestelde verf van hoge kwaliteit en voldoet aan alle verwachten. Kortom: betrouwbaar en hoge kwaliteit!

Afspraak = afspraak, met snelle levering

- Snelle levering. - Verf geleverd conform spec.

geweldig

goedkoop, eenvoudig selecteren, snelle levering. Als meerdere keren besteld.

Uitsteekende service

Bestelling altijd op tijd en bij te weinig voorraad direkt contact

Slechte communicatie en de helft toch niet op voorraad. Na 3 dagen niets geleverd of gehoord.

Een hoop nonpaint besteld bij verf.nu. Tijdens bestellen stond bij alles op voorraad in de webshop. Na betaling en 3 dagen niets gehoord. Dan maar eens bellen. Blijkt dat er een aantal dingen toch niet op voorraad was. Medewerker vindt dat ik onvriendelijk ben als ik de waarheid benoem. Ze verbreekt daarom de verbinding. Ik bel terug, krijg nu met moeite een soort van erkenning dat de situatie van hun kant erg slecht opgepakt is: -Niets laten weten toen bleek dat niet alles op voorraad was. -Geen communicatie over wanneer dat dan wel zo zou zijn. -Website blijkt geen actuele voorraadaantallen te weten. -Geen oplossing bij het bellen. -Niet vriendelijk te woord gestaan. -10 dagen wachten op geld terug. Al met al een amateuristisch bedrijf waar je niet van op aankan.

Beste Toon, Wat jammer dat je deze ervaring hebt! Helaas had een deel van jouw bestelling inderdaad een langere levertijd dan verwacht. Dit vind ik ook erg vervelend, excuses voor het ongemak! Ook erg jammer om te horen dat je het contact met een van onze medewerkers niet als prettig ervaren hebt, dit is uiteraard niet het gevoel dat we je willen geven. We gaan aan de slag met je feedback. Onze excuses voor de ervaren ongemakken. Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Je krijgt wat je hoopt

Binnen 24 uur was mijn bestelling in huis. Zeer goed verpakt dus onbeschadigd en tegen een concurrerende prijs met name door de gratis bezorging.