Snelle levering en goed verpakt

Goed verpakt met extra plakband om de bus verf. Doos was gelukkig niet opgevuld met piepschuim

Bedankt voor de positieve beoordeling Jan!

zeer slecht

Na 3 dagen kreeg ik te horen dat het bestelde product niet meer leverbaar was terwijl dit al 3 dagen terug verzonden zou zijn. Een telefoontje naar de producent en ik had de informatie dat het product wel ruimschoots op voorraad en direct leverbaar was. Omdat men niet de moeite neemt om iets verder te kijken zit ik nu met een hoop extra kosten.

Beste Willem, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Het product kon inderdaad tijdelijk niet aan ons geleverd worden, waardoor we helaas genoodzaakt waren de bestelling voor je te annuleren. Excuses voor het ongemak! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

komen afspraken niet na en liegen je voor

komen afspraken niet na en liegen je voor

Beste Ronald, Wat jammer dat je deze ervaring hebt. Helaas was het door jou bestelde product tijdelijk niet leverbaar. Een van onze medewerkers heeft je hier over geïnformeerd en ervoor gezorgd dat het betaalde bedrag naar je overgemaakt werd, dit heb je reeds ontvangen. Excuses voor het ervaren ongemak! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Zo slecht heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt!

De bestelling de volgende dag in huis zijn en had de klas ingepland voor 2 dagen erna. Helaas 2 dagen later niks ontvangen. Op de website staat nog steeds vandaag besteld, morgen in huis.... Contact opgenomen met de klantenservice. Vertraagde levering van de leverancier. Kan een keertje gebeuren natuurlijk..ik heb gevraagd even contact op te nemen als het vandaag weer niet lukt om te versturen. Niks gehoord van Verf.nu en inmiddels is er ook een weekend verstreken. Maandag weer contact opgenomen met de klantenservice. In de middag zouden ze me nu toch echt laten weten of het vandaag wel ging lukken om te versturen. Inmiddels is er een week verstreken en is het nog niet gelukt om iets te versturen. Uiteraard niks meer gehoord en dinsdag zelf voor de derde maal contact opgenomen met de klantenservice. De bestelling maar geannuleerd, ze beloven veel maar kunnen niet waarmaken, er is geen vertrouwen meer. Ze storten binnen 10! dagen het geld terug..... ik zal er wel weer een telefoontje aan moeten wijden...

Beste Djowie, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met onze klantenservice. Het is natuurlijk erg belangrijk dat gemaakte afspraken worden nagekomen, excuses voor dit ongemak. De bestelde producten stonden inderdaad wegens grondstoffentekorten, waar sinds de corona-crisis helaas in grotere mate sprake van is, in nalevering. Helaas kon de fabrikant ons ook niet vertellen wanneer ze binnen zouden komen, we hadden je graag van meer informatie willen voorzien. Inmiddels is je bestelling geannuleerd en is het betaalde bedrag naar je teruggestort. Excuses voor de ervaren ongemakken! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Op zaterdagavond mijn bestelling gedaan maar zondag kwam ik erachter dat ik wit heb gekozen in plaats van RAL9010. Een echte beginnersfout. :-) Snel de klantenservice via WhatsApp een bericht gestuurd. Zondagavond is het pakket verstuurd en maandag reageert de klantservice dat het geen probleem is om terug te sturen. Maandag het pakket ontvangen en direct naar PostNL gegaan om hem retour te sturen. Dinsdag hebben ze de retourzending ontvangen en direct de verf naar mij toegestuurd die ik nodig heb. Woensdag alsnog de goeie verf ontvangen!

Bedankt voor de positieve beoordeling Arjan! Fijn om te horen dat het allemaal naar wens is verlopen. Succes met de klus en hopelijk tot een volgende keer! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

De kwaliteit van de verf en de totale afhandeling is perfect en vertrouwd

Ik kocht de verf op aanraden en de beschreven eigenschappen. Tevens was de levering en afhandeling zoals verwacht kon worden.

Bedankt voor de positieve review!

Snelle levering, goed verpakt. Scherpe prijs voor a merken

snelle service

Verf.nu heeft een snelle service en goede kwaliteit verf.

Bedankt voor de positieve review!

Verf.nu legt problemen bij de klant neer

Je kunt de klantenservice van een winkel pas echt beoordelen als er iets mis gaat. Wij hadden al eerder besteld bij verf.nu, dat ging allemaal goed, geen klachten. Bij de 2e bestelling ging het echter mis en toen kwamen wij er achter dat de klantenservice "voor verbetering vatbaar is". De producten die wij via de webshop (via de standaard keuzes) hadden besteld, waren niet mogelijk. De kleurcode klopte niet. Dit kon gelukkig aangepast worden en wij gingen er vanuit dat eea nu dus gewoon verzonden zou worden. 2 dagen later echter bericht dat het bestelde product toch weer niet leverbaar was. Erg vreemd, omdat er wel een bevestiging van de bestelling was gedaan, het product was leverbaar en was voor ons gereserveerd. De schuld werd bij de leverancier neergelegd en de oplossing moest bij ons komen te liggen. Geen enkel gebaar vanuit verf.nu om het probleem op te lossen en vooral ook geen begrip voor het feit dat de communicatie vanuit verf.nu vooral een totaal andere indruk wekt. Dit bedrijf denkt teveel in de eigen processen en procedures, snapt zelf heel goed wat ze bedoelen met de communicatie die ze sturen, maar is volstrekt blind voor het feit dat het voor hun klanten onduidelijk kan zijn en dat er andere verwachtingen gewekt kunnen zijn. Voortaan bestellen wij bij bedrijven die wel begrijpen wat klantenservice is.

Beste Suzanne, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt, bedankt voor je feedback! Ik heb het mailcontact even nagekeken en ik kan me voorstellen dat er wat onduidelijkheden voor je zijn. De eerst gekozen kleuren konden we inderdaad niet maken omdat er geen kleurrecept voor is, waardoor er contact met je opgenomen is om deze kleuren te wijzigen naar alternatieve kleuren. Dit is allemaal zo te zien probleemloos verlopen. De door jou bestelde producten zouden diezelfde dag nog binnenkomen vanaf de fabrikant, dit verloopt normaliter probleemloos volgens een afgestemd voorraadsysteem. Wij kregen toen echter te horen dat deze producten door grondstoffentekorten helaas later bij ons binnen zouden komen dan afgesproken, waardoor we ze niet op de afgesproken datum aan je konden leveren. Ik kan me voorstellen dat hier onduidelijkheid over ontstaan is, excuses voor het ongemak. Zo te zien heeft een van onze medewerkers je een alternatieve inhoudsmaat aangeboden, maar hier had je helaas geen interesse in. De bestelling is toen voor je geannuleerd. Mijn oprechte excuses dat de communicatie omtrent de situatie niet duidelijk genoeg was. Ondertussen zijn dergelijke producten weer hartstikke goed leverbaar, dus hopelijk wil je ons in de toekomst nog een kans geven! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Snelle levering en keurig verpakt

Snelle levering en keurig verpakt, voor herhaling vatbaar.

Snelle verzending, s'avonds besteld en volgende dag in huis.

Prima site en snelle levering

Uitstekend verzorgd

Bestellen gaat eenvoudig, levering vlot en keurig geleverd.

Duidelijke site, snelle levering

Alles keurig op tijd en goed verpakt. Grote klasse.

Dikke prima

beste prijs, snel geleverd

Beste prijs voor top kwaliteit verf, snel geleverd, niets op aan te merken

Via de website verf besteld en aangegeven dat ik de verf op een bepaalde datum wilde ontvangen. De levering was de volgende dag i.p.v. de datum die ik aangegeven had. Dat was een week later. Maar om nou te klagen over een te snelle levering gaat mij te ver.

Beste Arnold, Ik zie inderdaad dat jouw bestelling eerder verzonden is dan je wilde. Ook dat kan natuurlijk vervelend zijn! Excuses voor het ongemak, we nemen je feedback uiteraard mee. Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Accuraat, snelle levering en uitstekende producten voor een prima prijs.

Zie hiervoor.

Alleen zou de verpakking met die schuim chips wel wat milieuvriendelijker mogen

Bedankt voor je positieve review Jaap! Ons verpakkingsmateriaal bestaat voor het grootste gedeelte uit lucht, en is in combinatie met de kleinste kans op schade bij het transport op dit moment de beste keuze voor ons. Mocht je een goed alternatief weten, dan horen we dit natuurlijk graag van je :) Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Goede prijs, snelle levering!

Goede prijs, snelle levering!

Prima prijs en snelle levering

Netjes verpakt en zeer snel geleverd en genoeg keus in de shop.

Snel kwaliteit tegen een concurrerende prijs

Even snel naar de site van Verf.nu en je keuze maken en in no time is de bestelling op je huisadres of op de plek waar je werkt.

makkelijk besteld, goed advies en snel geleverd

Eerst advies ingewonnen via de chat, daarna besteld en de volgende dag in huis, perfect

Goed en snel

Prettig geprijsd en snel geleverd

Snelle levering en hoge kwaliteit

Ondanks alle vertragingen bij alle pakketdiensten, netjes op tijd geleverd. Snel conform belofte! Bestelde verf van hoge kwaliteit en voldoet aan alle verwachten. Kortom: betrouwbaar en hoge kwaliteit!