Mooie aanbieding en website, maar dan de levering

28 april een bestelling geplaatsten betaald, snel een reactie retour van de computer. Maar na twee nieuwe lever datums nog steeds geen verf? Geen contact of nette verontschuldiging. Na het lezen van alle commentaren, lijkt het er op dat er niemand meer werkt. Heb dus geen idee of er ooit iets zal worden afgestuurd. Niks meer bestellen bij deze firma lijkt mij het best.

Beste Edwin, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Het is op dit moment extreem druk, waardoor de reactietijd op mails helaas een stuk langer duurt dan normaal. Dit vinden wij ook erg vervelend, onze medewerkers doen hun uiterste best om klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. De door jou bestelde producten staan helaas nog in nalevering bij de leverancier. Zodra wij hier meer informatie over hebben, stellen we je per mail op de hoogte. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Wijzonolvoordelig.nl

Kan maar geen contact krijgen .

Staan hier al twee weken op de verf te wachten Geen verf , geen antwoord op mail , geen antwoord opTelefoon kortom : we zijn in het ootje genomen :(

Beste Ben, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met onze organisatie. Wij doen ons uiterste best om alle klanten zo goed en correct mogelijk te informeren, maar door extreme drukte is de reactietijd over het algemeen op dit moment een stuk langer dan normaal. Onze excuses voor het ongemak. Helaas kunnen we geen bestelling of mailcontact vinden op het door jou opgegeven mailadres. Als je je gegevens even naar ons stuurt in een privébericht, kijken we graag even met je mee om te kijken wat er aan de hand is met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Wijzonolvoordelig.nl

Te laat en niet bereikbaar

Telefonisch niet bereikbaar, vreselijk lang wachten in de chat en verf 2x niet op tijd geleverd. Toch staat op de site nog steeds dat overnight wordt geleverd. Op dit moment absoluut niet waar.

Beste Melle, Helaas staat een deel van jouw bestelling op dit moment nog in nalevering bij onze leverancier en hebben wij op dit moment geen indicatie wanneer het geleverd gaat worden, onze excuses voor het ongemak. Wij doen ons uiterste best om alle klanten zo goed en correct mogelijk te informeren, maar door extreme drukte is de reactietijd over het algemeen op dit moment een stuk langer dan normaal. We hebben inmiddels begrepen dat je contact hebt gehad met een van onze medewerkers en dat je het grootste deel van je bestelling alvast komt afhalen. Met vriendelijke groet, Wijzonolvoordelig.nl

Waardeloos

Ik zit al een week op 2 blikken verf te wachten. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, voordat je iemand in hun life chat te pakken krijgt zul je minimaal een half uur geduld moeten hebben, beloftes van verzending worden niet nagekomen, verzendbeloftes in geautomatiseerde mailberichten kloppen niet, kortom: beter hier geen zaken mee te doen.

Beste, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met onze organisatie. Wij doen ons uiterste best om alle klanten zo goed en correct mogelijk te informeren, maar door extreme drukte is de reactietijd over het algemeen op dit moment een stuk langer dan normaal. Onze excuses voor het ongemak. Helaas kunnen we geen bestelling of mailcontact vinden op het door jou opgegeven mailadres. Als je je gegevens even naar ons stuurt in een privébericht, kijken we graag even met je mee om te kijken wat er aan de hand is met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Wijzonolvoordelig.nl

snel

zorgvuldig geholpen en zo in het mandje.

snel en netjes

meerdere keren verf besteld en was prima

Bedankt voor de mooie feedback! Met vriendelijke groet, Kleuro Groep

snel en voordelig

snel en voordelig

snel besteld, snel geleverd

wij gebruiken altijd wijzenol voor buiten

Gebruik al 30 jaar wijzenol Niet standaard kleuren moeten op een wijzenol mengmachine gemaakt worden ivm met dekking heb hel slechte ervaringen met andere merken

Zeer snelle behandeling van de bestelling.

's Middags besteld. De volgende ochtend bezorgd. Het blik van 750 cl. Wijzonol verf was ruim 8 euro goedkoper dan in de bouwmarkt en ik hoefde er niet eens voor op de fiets te stappen. Prima!

snel en goed

super!

Snelle levering, voor een mooie voordelige prijs

Betrouwbaar bestellen en levering

Als je wat besteld heb je het gegarandeerd de volgende dag in huis, en niet teveel mail verkeer over je bestelling, gewoon perfect en gratis verzending

Duidelijke site. Goede prijs snel geleverd

Snelle levering en goedkoper dan in winkel

Fijne verf en mooie kleuren en snel geleverd

Prima prijs prima service

Prima prijs, prima service!

Bedrijf dat doet wat er wordt beloofd!

Oh?

Prima webshop met kwalitatieve producten scherp geprijsd.

Goede webshop en ook goede telefonische hulp mogen ontvangen.

Lage prijzen en supersnelle levering

Ik had verf besteld op zaterdagavond en dit werd zelfs op zondag geleverd. Complimenten!

Prima verfleverancier (eerste ervaring)

belofte is volledig waargemaakt: vandaag bestellen, morgen geleverd. En tegen een goede prijs.

Heel snel geleverd en goed verpaktMijn ervaring

Mij ervaring is met uw bedrijf is heel goed levering zoals afgesproken binnen een dag.

Goede kwaliteit

Snelle levering op merkartikel

Vandaag besteld en morgen geleverd! En dat voor een prima prijs! Keurig afgeleverd door PostNL

Binnen korte tijd de juiste verf en kleur voor een schappelijke prijs

Goede en snelle service!

Afspraak is afspraak, snelle levering, transparant over voortgang van de levering