Snelle levering, mooie tas en goede prijs kwaliteit

Prima product en prima service

Product was eenvoudig te bestellen, voldoet geheel aan de verwachtingen en werd op tijd geleverd

Voor herhaling vatbaar!

Vriendelijk geholpen, mooi product en snel geleverd.

Goede ervaring

Een correcte service en snelle levering. Zeer tevreden

Prima bedrijf

Zowel in de winkel in Deventer, als online En echt goedkoop

Kennnis, kwaliteit en service

De verkoopsters hebben goede kennis van de producten. De producten zijn van zeer goede kwaliteit. En de service is op hoog niveau.

Goed en snel

Eerst in de winkel gekeken en vervolgens op de website de koffer besteld en laten bezorgen. Alles is snel en prima verlopen top.

Super service!

Cadeautjes netjes ingepakt met een kaartje erbij in welk pakketje welk cadeautje zit! 👍

Geen enkele reden tot klagen

Duidelijke site, makkelijk en snel besteld. Levering is ontzettend snel en netjes/leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje.

Snelle levering, gratis ingepakt in mooi pakpapier.

Fijn om in de winkel producten te kunnen zien en vergelijken en vervolgens het product met gewenste kleur (niet op voorraad in de winkel) via internet 2 dagen later thuis te ontvangen!

Professioneel

Keurig verpakt, snelle levering en prima documentatie. Compleet.

prima koffer, snel geleverd

prima koffer, snel geleverd

Wel besteld, niet kunnen leveren

Ik heb samen met mijn dochter twee dezelfde portemonnees besteld. Deze staan nu nog steeds op de website om te kunnen bestellen. Ik heb in totaal 2x een bericht gekregen dat de spullen niet meer leverbaar waren, omdat ik na de eerste keer ik ze nog gewoon kon bestellen, heb ik dit gewoon gedaan, maar kreeg vandaar de 2e afwijzing. Nog steeds zou ik volgens de website de portemonnee kunnen bestellen. Jammer!

Superfijne winkel en webshop

Prima winkels en webshop

Snelle levering koffer mooi verpakt

Vrijdag besteld zaterdag in huis super. In mooie kadoverpakking. Helaas ontbrak de gratis koffer weegschaal. Maar er is toegezegd dat deze vandaag op de post gaat

Vriendelijke service

Verkeerde maat koffer ontvangen, maar snel en vriendelijk geholpen door de klantenservice.

Besteld, maar bleek niet leverbaar

Bestelling geplaatst en volgens de website was er voorraad. Zelf achteraan gegaan omdat ik weinig hoorde en de koffer snel nodig had. Het enige dat ze me meteen konden bieden was het annuleren van de order want er was geen voorraad. De klantenservice is behulpzaam maar helaas kunnen ze niet leveren.

nog onduidelijk

Normaliter als ik een product bestel, ontvang ik een bevestiging van versturen dan wel een bevestiging van levering. Nu heb ik nog niets ontvangen, maar wel al een uitnodiging om het product te beoordelen... Er zal waarschijnlijk een vertraging zitten op de levering i.v.m. de gekozen wijze van betaling. Maar toch een beetje raar. Zodra de levering heeft plaatsgevonden ben ik uiteraard bereid een beoordeling te schrijven. MvrG

Net zo'n goede service als de winkel

Goed verzorgd. Net even iets beter dan de rest. En bovenal, er wordt niet getutoyeerd in de correspondentie. Een ware verademing.

Snelle levering met een persoonlijk tintje!

Een persoonlijk handgeschreven kaartje en een handig extraatje ontvangen bij de gave rugtas, die supersnel geleverd is! Dat is jezelf onderscheiden van 'de grote hoop', complimenten!

Perfect, niks meer aan doen.

Bij toeval tijdens een NS Keuzedag naar Deventer kwamen wij in de Wennekens winkel. Puur om ons te oriënteren wat de mogelijkheden zijn indien wij onze huidige koffer van Samsonite zouden vervangen, kregen wij ter plekke uitgebreide en zeer bruikbare informatie. E.e.a. werd qua maatvoering, type, kleur en prijs nog schriftelijk aan ons meegegeven. De dag erna - toen wij ons besluit hadden genomen - onze keuze via een bestelling op de website van Wennekes.nl geprobeerd te effectueren, hetgeen echter niet lukte de winkel in Deventer gebeld. Met hulp van de uiterst vriendelijke dame (die ons de dag ervoor te woord had gestaan - kon zij ons "de weg wijzen". De toegang vervolgens via het door haar ontvangen artikelnummer leidde tot de aankoop van een nieuwe Samsonite koffer (s'Cure Spinner 75 cm Navy Blue Stripe) die de volgende dag door Post.NL werd bezorgd.

Wennekes denkt mee.

mijn bestelling betrof een koffer weger, de bestelde was niet meer op voorraad. Geen probleem, ze doen er een ander type in (merk) ik krijg gelijk het teveel betaalde retour, met een aardige brief met uitleg. Hier wordt ik echt heel blij van. Thx, Wennekes.

Vlotte levering

Vlotte levering! Tas bleek wel meer grijs dan zwart van kleur.