Snelle levering met een persoonlijk tintje!

Een persoonlijk handgeschreven kaartje en een handig extraatje ontvangen bij de gave rugtas, die supersnel geleverd is! Dat is jezelf onderscheiden van 'de grote hoop', complimenten!

Perfect, niks meer aan doen.

Bij toeval tijdens een NS Keuzedag naar Deventer kwamen wij in de Wennekens winkel. Puur om ons te oriënteren wat de mogelijkheden zijn indien wij onze huidige koffer van Samsonite zouden vervangen, kregen wij ter plekke uitgebreide en zeer bruikbare informatie. E.e.a. werd qua maatvoering, type, kleur en prijs nog schriftelijk aan ons meegegeven. De dag erna - toen wij ons besluit hadden genomen - onze keuze via een bestelling op de website van Wennekes.nl geprobeerd te effectueren, hetgeen echter niet lukte de winkel in Deventer gebeld. Met hulp van de uiterst vriendelijke dame (die ons de dag ervoor te woord had gestaan - kon zij ons "de weg wijzen". De toegang vervolgens via het door haar ontvangen artikelnummer leidde tot de aankoop van een nieuwe Samsonite koffer (s'Cure Spinner 75 cm Navy Blue Stripe) die de volgende dag door Post.NL werd bezorgd.

Wennekes denkt mee.

mijn bestelling betrof een koffer weger, de bestelde was niet meer op voorraad. Geen probleem, ze doen er een ander type in (merk) ik krijg gelijk het teveel betaalde retour, met een aardige brief met uitleg. Hier wordt ik echt heel blij van. Thx, Wennekes.

Vlotte levering

Vlotte levering! Tas bleek wel meer grijs dan zwart van kleur.

Wat een aangename verrassing bij levering. Een persoonlijke boodschap bij de levering maakt het helemaal af! SUPER!!

Fantastische service en goed advies.

Als trouwe klant van Wennekes was ik op internet op zoek naar een North Face tas . Surfend bleek dat een andere aanbieder de tas goedkoper aanbood. Eén telefoontje naar Marcel en ik had de tas met korting, goed verpakt de volgende dag in huis. Gratis en voor niks toegestuurd. wat een geweldige service.

Netjes en snel geleverd

Het bestelde product (een etui) werd netjes verpakt en snel geleverd. Ik heb geen contact gehad met de klantenservice en kan die dus niet beoordelen.

Ik heb die tas niet gekregen ik krijg mijn geld terug

Hallo geachte wenekes ik heb die tas nooit gekregen en jullie zouden mij dat geld. Binnen kort terug op mijn rekening storten. Dus ik verwacht binnen kort mijn geld terug. Groetjes Marijke van den Akker

Superservice! Fantastisch

2 jaar geleden een reistas gekocht met 1 jaar garantie. Nu na 2 jaar ging de tas kapot. Ik heb Wennekes gemaild omdat ze niet meer in mijn woonplaats zitten dat de tas kapot was en dat ik wist dat de garantie verlopen was. Wennekes heeft mij teruggemaild of ik de bon en foto’s nog had. Na deze opgestuurd te hebben, mocht ik een nieuwe tas uit zoeken ter waarde van de nieuwwaarde van mijn tas. En omdat ze niet meer in mijn omgeving zitten, mocht ik een tas via de website uitzoeken. Al met al fantastsische service!

goede service en snel

Ben erg blij met de goede en snelle service. Ook blij dat ik kan betalen nadat ik heb besloten om het artikel te houden. Dit was de eerste keer dat ik hier besteld heb en dit is zeker niet de laatste keer want ik ben erg tevreden. Vriendelijke groet

Snelle verzending & goed op de hoogte gehouden

Ik heb een online bestelling gedaan. Ten eerste was het iets voordeliger dan bij andere winkels. Ik ging er daarom vanuit dat verzending wat langer zou duren. Donderdagavond (na 21.00) besteld en zaterdags al geleverd! Heel netjes verpakt en mijn garantiekaart was netjes ingevuld. TOP service!

Goede productinformatie en goede en snelle product-aflevering

Goed, snel en persoonlijk

Ik vond het super dat er een persoonlijke mooie kaart bij zat waarop mij veel plezier met het product werd gewenst. Dat maakt een dag helemaal goed!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Service en vriendelijkheid

goede service, goed behandeld