Erg leuke avond gehad met goede en enthousiaste horecamedewerkers

Leuke Escape rooms! Goed uitgedacht en leuk personeel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Positieve reacties door veelzijdigheid en professionaliteit bij Wilgenweard!

De variatie aan mogelijkheden bij de Wilgenweard in combinatie met het enthousiaste personeel heeft ons een hele leuke en bijzondere avond bezorgd, met daarbij alleen maar positieve reacties van al onze genodigden. Met vriendelijke groet, Willem Bakhuis

Goede service, leuke acitviteit

Vriendelijk personeel. We kregen goede uitleg over de navigatie challenge. Het is een mooie route door de bosrijke omgeving. En je moet echt nadenken over de verschillende technieken die je moet toepassen. Iedereen uit onze groep heeft het als een leuke activiteit ervaren.

Erg leuke middag gehad

Goede ontvangst. Zeer vriendelijk personeel. Lunch was top. Niet te overdadig. Precies goed. Spel was leuk maar puzzels waren lastig. Zonder hulp hadden we het niet gered. Klimwand was ook geslaagd. Kortom ik kan jullie aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeker goed en gezellig spel!

Hij moest opnieuw opgestart worden aan het begin waardoor het even langer duurde, en bij sommige teams zijn een aantal spellen vastgelopen, daardoor is t geen maximale score. Want het spel zelf was echt heel leuk in elkaar gezet en we hebben t er nog steeds over!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuk van opzet, mooie route, werken in teamverband!!

Zoals gezegd, een leuke sportieve, mooie activiteit waarin het groepsgebeuren nog verder kan worden versterkt door samen te werken. Klein aandachtspuntje (ik meen dat wij route B hadden)…..nadat wij de 6 puzzelroute (N, O, Z, W) hadden gelopen (uitkwamen bij de vraag met het bord waterwingebied 038....moesten we de foto route lopen. Deze blijkt naar ons idee niet meer geheel te kloppen. Het Nordic Walking bordje lag om, etc....hierdoor dat deel van de route niet geheel goed gelopen, wel uiteindelijk uitgekomen bij het bankje waar de vraag werd gesteld over KPN of PTT paaltje. Misschien moet dit deel van de route nog eens gecontroleerd worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het was een perfecte dag. Erg genoten.

Het hele team was bijzonder enthousiast. De combinatie van activiteiten kwam goed aan.

Een hele leuke ervaring

Familiedag gehouden met als activiteit Expeditie Robinson. Heel leuk om te doen, verrassende spellen. Je word vanzelf geprikkeld en word fanatiek op het winnen. Goeie spelleiders die je begeleiden en de veiligheid goed in de gaten houden. Echt top ervaring opgedaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt Eric! Erg leuk om te lezen! Graag tot een volgende keer.

mooi aangeklede escaperoom

met vijf vriendinnen deden wij the gentlemen's room bij de wilgenweard. mooie kamer, goede puzzels. soms hadden we het gevoel dat we iets te snel een hint kregen. het feit dat alles in het Engels was, was een verrassing. dit mag wel op de site vermeld worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt Kyra! Je opmerking nemen we mee! Wij gaan het op de site vermelden.

Pluspunten

Leuk en vriendelijk personeel.

Iets meer te doen tijdens de wandelingen vd escape forrest. We moesten best veel lopen. Zeker eerste en laatste stuk en raakten daarbij het spel een beetje kwijt

Bedankt Marlies.

Pluspunten

Enthousiast ontvangen en prima begeleiding voor de Escape room.

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Lekker gemoedelijk, gezellig en vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed personeel doen alles om het naar je zin te maken. Ook hebben ze veel geduld, probeer maar eens 15 mannen in bedwang te houden die een weekend zijn losgelaten. Top gedaan Joyce

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super gezellige en vriendelijke sfeer. Complimenten aan Andy, wij hadden een super leuke middag mede door zijn enthousiaste begeleiding.

Niet van toepassing

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leuke activiteit gedaan”beat the matrix”. Personeel was keurig! We waren met 15 kinderen van gemiddeld 14 jaar. Het personeel ging zeer goed met de kinderen om.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles was goed geregeld, geen verrassingen en prijs kwaliteit in verhouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

was zeer gezellig!! Beat the Matrix hebben we gedaan, was zeer leuk, veel diversiteit. en elkaar uitdagen is altijd leuk :-) leuk personeel doet gezellig mee!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Communicatie

Pluspunten

vooraf tijdens bestellen al goed meedacht, en op de dag zelf leuk meegewerkt aan de verrassing voor de rest van het gezelschap

Tijdens de escaperoom vonden wij dat we wat snel hints kregen. Onze groep doet regelmatig een escaperoom en is tot nu toe iedere keer ontsnapt. We hadden hadden liever wat minder snel, maar met meer eigen denkwerk de kamer opgelost.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Enorm vriendelijk personeel, servicegericht. Goede ondersteuning tijdens Beat the Matrix en leuke sagenverteller. Beide erg leuke, originele activiteiten.

De BBQ kon beter, salade werd weinig aangevuld en de opstelling was wat krap, omdat iedereen zelf zijn vlees moest bereiden stond het al snel vol bij de BBQ. Daarna was er steeds verwarring over de volgorde van het buffet. Ventilatie in de beat the matrix ruimtes zou tijdens de zomer fijn zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Top geregeld, we hebben allemaal een hele leuke dag gehad!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed voor elkaar! Kon goed overlegd worden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap

Over De Wilgenweard

Filter op Taal