1 ding was niet ok leerlingen hebben bij expeditie Robinson het eind spel niet gedaan.

Vriendelijk onthaal, vlotte bediening, meedenkend en ontzettende leuke evenementen.

Bedankt Evert

Super feest gehad, top medewerkers!

Werden bij binnenkomst verrast met een mooi cadeau en zo voelde de hele avond. Als een mooi cadeau!

Bedankt Berdi-An! :D

Super leuke activiteit, professionele locatie

Met vrienden: wie is de mol en Beat the Matrix gespeeld. Goede begeleiding en leuke spellen. Lunchbuffet was ook goed verzorgd

Bedankt Ingrid

Leuke ervaring voor elk wat wils

10 kamers met in elke kamer een andere "verrassing"

Bedankt Martin

Wat was het een beregezellig en goed verzorgd personeelsfeest. Leuke spellen gedaan, lekker gegeten én een super samenwerking met het personeel, wat een gaaf team! Alleen maar positieve reacties gehad!

Bedankt Anneke!

Goed geregeld en enthousiaste begeleiding

Ondanks het miezer weer was het een super gezellig en actief vrijgezellenfeest. De begeleiding werd enthousiast gedaan en goed uitgelegd.

Bedankt Diederick

Wij hebben alleen maar uitermate positieve reacties gehoord van onze medewerkers, het was allemaal p

Goede verzorgd, heel plezierige medewerkers, Een programma voor ieder wat wils. En het eten was ook prima en ruim voldoende.

Leuke escape room!

Prijs zou per kamer moeten zijn, bv 80 euro. Met 9 personen was het flink aan de prijs.

Bedankt Renate! Onze escape room is met 9 personen €13,75 p.p.

Leuke en gezellige teamactiviteit

We hebben samen een leuke middag gehad! Naast het escape the forest ook een zeer uitgebreide bbq gehad! Top! Enthousiaste begeleiding tijdens de activiteit en goede service terwijl we aan het eten waren!

Leuk om te lezen Maarten! Bedankt.

Geslaagd teamuitje

Alles was top geregeld. Goede communicatie met het personeel van de Wilgenweard. Het was een geslaagd teamfeest!

Bedankt Annemiek!

Goed georganiseerd, vriendelijk personeel

Goed georganiseerd, vriendelijk personeel, we hebben een gezellig middag gehad met 13 vrouwen. Eind van de middag bbq, goed en veel vlees. Vlees had wel in porties kunnen komen i.p.v. een hele bult en zoek het uit. Graag hadden we ook een folietje over het vlees gezien dit ivm vliegen! Een hele schaal patat is ook zonde, liever hadden we dit ook aangevuld gezien wanneer er behoefte aan was. Voor de rest was het een geslaagde middag met de volgende dag, spierpijn en blauwe plekken🤣

Bedankt Rosanne, we nemen je tips mee!

keurig voor elkaar

Prima, nette service. Genoten.

Erg gaaf

Een Erg goed verzorgde avond met alles erop en aan. Lekker eten , spanning en een borrel na. Top

Bedankt Jan Henk!

Ondanks de regen toch een gezellige middag met de familie gehad!

We hebben een hele leuke middag gehad met onze familie, tijdens Expeditie Robinson. Helaas regende het, maar de organisatie (Joyce) heeft de buienradar goed in de gaten gehouden, en naar alternatieven gezocht, fijn! Klein puntje voor verbetering: als je families uitnodigt, zijn daar vaak ook kleine kinderen bij. Het zou leuk zijn als er her en der wat dingen zijn voor de kinderen. Wij konden onze kinderen er aardig bij betrekken. Maar een trampoline in de hoek, wat (zand-)speelgoed her en der, en wat spelletjes of pen/papier in de zaal binnen, maakt het voor families met kinderen in de leeftijd van 1-14 jaar een nog leuker bezoek.

Bedankt voor de tips! We hebben spelletjes en kleurplaten! Die gaan we inderdaad in de zaal zetten.

Uitstekende service, overal kon rekening mee gehouden worden.

Ondanks druilerig weer een leuke middag/avond gehad. De verteller deed erg z'n best om ons te vermaken met z'n grappige sagen. Ook het eten was keurig geregeld en de bediening was wat je mag verwachten. Al met al een zeer leuke familiedag gehad, met vermaak voor jong en oud.

Bedankt Udo.

Geweldig teamuitje gehad

Voor mijn team heb ik ‘wie is jullie mol’ geregeld om te spelen. Het was ontzettend leuk, alles was tot in de puntjes geregeld. De lunch was goed en we hebben zo’n lol gehad met elkaar. Zeker voor herhaling vatbaar!

Top dag!

We hebben een ontzettende leuke middag/avond gehad. De BBQ was goed verzorgd, het spel de Matrix is echt heel erg leuk. personeel erg enthousiast en vriendelijk!

Bedankt!

Supergeslaagd en compleet verzorgd

We werden gastvrij ontvangen en kregen korte uitleg over wat de bedoeling ging zijn, we konden eerst nog gezellig borrelen en daarna met onze superbegeleider Bas op naar expeditie Robinson, mooie gepaste activiteiten/spellen, uitdagend en intensief voor iedereen De enthousiaste en motiverende begeleiding van Bas bracht het beste in ons allen boven we hebben erg veel gelachen en gezamenlijk super leuke spellen gedaan, de dag afgesloten met een geweldig lekker en compleet buffet waarbij we ook weer door het enthousiaste barpersoneel van alles werden voorzien Wat we helemaal konden waarderen waas de interesse van het personeel naar onze ervaringen en de gastvrije en warme begeleiding

Bedankt Raimond! leuk om te lezen.

Goed verzorgd

Eten was voldoende en prima! Bediening was goed. Moordspel had ik meer van verwacht. Had verwacht dat dit meer een levend cluedo zou zijn.

Bedankt Anita, je feedback nemen we mee.

Een uitdagende ervaring, maar wel inspannend

Goede en leuke accommodatie, leuk vlot personeel in voor een grapje. Beat the Matrix een heel leuk en spannend spel, iedereen zeer content over. Fort Boyard een zwaar maar wel uitdagend spel. Een SUPER goede en verzorgde lunch.

Bedankt Gijs! Heel erg leuk om te lezen 😃👏.

In één woord, fantastisch!

Goed eten en vriendelijk personeel. Beat the matrix was goed doordacht en leuk om te spelen.

Bedankt Oscar! Super fijn om te lezen 😃

Een goed geoliede machine!

De ligging is perfect! Het weer was een kanootje. Erg vriendelijke medewerkers

Bedankt Ellen!

Het was een warm welkom bij De Wilgenweard met een prima verzorging

Prima accommodatie, lekker ontbijt en mooie plek om te zijn. Beat the matrix is echt leuk

Bedankt Bennie!

Fantastische dag gehad

Het begon al bij het reserveren. Dit verliep vlekkeloos en er werd goed meegedacht. Op de dag zelf ook alleen maar lof voor hoe alles is verlopen. Super attent en vriendelijk personeel. We hebben als bedrijf een top dag gehad. Iedereen kijkt er met veel plezier op terug.

Wat leuk om te lezen Charissa! Bedankt!