collega's gingen helemaal uit hun dak

na een leuke dag in de escape rooms hadden we als afsluiting ik hoe van holland, wat een erg gezellig en leuk spel, wij hebben hele leuke teamdagen gehad

Beste Albert, Erg leuk dat jullie twee dagen bij ons zijn geweest! Super gezellige en fanatieke groepen tijdens de escape rooms en Ik hou van Holland! Graag tot ziens!

perfecte lokatie

Familie ervaring van de familiedag, gezelige en perfecte activiteiten met afsluiting BBQ, ivm tegen de avond regen, was het voor enkele mensen tochterig, winderig waar men buiten zat te eten.

Hallo Diny, Leuk dat jullie de familiedag bij ons hebben gevierd. Helaas hadden wij ook ander weer gehoopt, maar hopelijk hebben jullie toch een geslaagde dag gehad! We zien jullie graag eens terug op een zonnige dag!

Zeer leuk om te doen.

We hebben met een club van 16 mensen beat the matrix gespeeld. Iedereen was erg enthousiast over het spel. wij vonden het leuker als een normale escaperoom

Hi Patrick, Erg leuk dat jullie de Beat The Matrix hebben gespeeld! Jullie waren erg fanatiek! Hopelijk zien we jullie nog eens terug bij De Wilgenweard

Amazing

Superleuk!

Beste Mariel, Bedankt voor je mooier cijfer! Hopelijk zien we jullie snel weer bij De Wilgenweard.

Aanrader!

Met ons team hebben we 'Escape the Forest' gedaan en van een heerlijk buffet genoten. De activiteit was erg leuk, het eten goed verzorgd (rekening gehouden met dieet wensen) en de begeleiding heel behulpzaam en hartelijk. De Wilgenweard is wat ons betreft een aanrader!

Beste Sanne, Wat mooi om te lezen en bedankt voor dit prachtige cijfer. Hopelijk zien wij jullie snel weer bij de Wilgenweard.

De bunker was fantastisch!

Uitstekend ontvangst, duidelijke uitleg en een erg leuke escaperoom om met 4 personen te doen. Wij hebben ècht genoten!

Beste Marjolein, Wat fijn om te horen en bedankt voor deze 10!! We zien jullie graag weer bij De Wilgenweard.

Top activiteit!

Namens de groep waarmee ik deelnam kan ik zeggen dat iedereen erg enthousiast was over deze activiteit. Zit goed in elkaar en tot het eind was het spannend wie de saboteur was. Spellen werden helder uitgelegd, waren afwisselend en iedere deelnemer had een even grote rol. Echte aanrader

Hi Esther, erg leuk om te horen over jullie ervaringen met Wie is de Saboteur. Fijn dat alles helder was en dat jullie allemaal actief mee konden doen! We zien jullie graag terug bij De Wilgenweard!

heel erg leuk!!

Hele leuke escape room. Het enige minpuntje was dat de hints die via de speaker gegeven werden echt heel slecht te verstaan waren. Dat is vooral lastig voor de mensen die niet zo goed engels kunnen. Verder echt geen op of aanmerkingen!!

Beste Marit, Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad in de escaperoom. Wij zullen dit feedbackpuntje meenemen en verbeteren. Hartelijk dank voor jullie komst en wie weet tot snel!

Leuk!!, maar wel enkele tips voor als we nog een keer komen.

In eerste instantie wilde de begeleidster het laten plaatsvinden in twee groepen. Dat is veel te weinig. De begeleidster kan aan de gehele groep uitleg geven en vervolgens groepjes 'extra' instructie geven daar waar nodig. Fijn dat we van de kleedkamers gebruik mochten maken, toiletten waren niet fris.

Hi Jeffrey, bedankt voor je beoordeling. Wij houden rekening met de wensen van de gast. Sommige gasten vinden het leuker om in grote groepen te wandelen en de andere gasten willen liever in kleinere groepen. Het is voor ons dus ook geen probleem mochten er wat meer groepen zijn. Hopelijk is het voor jullie goed aangepast en hebben jullie alsnog een leuke tocht gehad. Wij willen jullie graag bedanken voor jullie komst!

Voldeed niet aan de verwachting

Vooraf telefonisch groepsgrootte gevraagd. Dit zouden 3 groepen moeten zijn, dus dat heb ik voorbereid,. Dit bleken bij aankomst 2 groepen te zijn. Geen probleem want dit kon ter plekke aangepast worden. Papiertje ingeleverd maar dat bleek in de prullenbak beland te zijn. Dus uit mijn hoofd 2 groepen gemaakt. Daarna begon de tocht met opdrachten. bij 1 van de opdrachten moest groep 2, 20 minuten wachten met als gevolg dat groep 1 een opdracht helemaal niet heeft kunnen doen. Bij terugkomst zouden we om 19:00 gaan BBQén. Dit is uiteindelijk, na heel veel 5 en zessen, 20:00 geworden. In de tussentijd hebben we dus moeten wachten, maar niet alleen op de BBQ. ook de drankjes lieten 45 minuten op zich wachten, waarbij de wijn glazen ook nog eens vol met lippenstift zaten. Na een uur wachten dus eindelijk de BBQ. Kwaliteit van het eten liet erg te wensen over. Jullie hebben een prachtige locatie maar de totale beleving is zwaar onvoldoende.

Beste Martijn, Excuses voor de inderdaad wat rommelige start. Door verschillende omstandigheden, waaronder dat de communicatie in het Engels moest en de groepsgrootte, is de start niet soepel verlopen. Gelukkig is dit opgelost. Het kan inderdaad gebeuren dat een groep sneller loopt of beter de weg kan vinden dan een andere groep. Hier moet van beide kanten op worden geanticipeerd. Erg vervelend om te horen dat één groep de opdracht daarom niet heeft uitgevoerd, dit had niet mogen gebeuren. Inderdaad liepen de bbq's een halfuurtje uit door de weersomstandigheden. Ons personeel heeft geprobeerd zo snel mogelijk de bbq's aan te doen, maar gaven aan dat er veel wind was. Al met al kunnen deze verschillende omstandigheden bijdragen aan een mindere beleving. wat wij erg betreuren en zo goed mogelijk probeerden op te lossen.

Prima spel

We hebben dit prima kunnen spelen. 2/3 groepjes hebben wel verkeerd gelopen, maar of dat aan de beschrijving lag? Wel constateerden we meerdere bijgezette “houten palen/hekken” waardoor volgens ons de beschrijving niet helemaal kloppend meer was. Maar met logisch verstand kwamen we ook een heel eind. Goed te doen voor alle leeftijden.

Beste Lisanne, Bedankt voor je beoordeling. Gelukkig is het voor alle leeftijden te doen en is het jullie gelukt! Verkeerd lopen kan inderdaad door vele scenario's komen, maar uiteraard kan een bijgezette paal of hek voor veel verwarring zorgen. Maar fijn om te horen dat het jullie goed is bevallen. Hopelijk zien wij jullie snel weer bij De Wilgenweard!

Gezellige locatie

We waren met een fam die al behoorlijk op leeftijd zijn en waar je niet alles meer mee kunt doen, maar jullie zochten naar een oplossing en dat werd een pubquiz. We hebben het allemaal erg naar onze zin gehad, tot ongeveer half acht

Beste Trudy, Wat fijn om te horen dat de Pubquiz voor zowel jong als oud goed heeft uitgepakt. Wie weet tot snel weer bij De wilgenweard!

Goed verzorgde originele activiteit

We hebben genoten van de goed verzorgde activiteit. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, fijne sfeer.

Beste Paulien, Bedankt voor uw mooie beoordeling en wie weet zien wij u snel weer bij de Wilgenweard!

Gezellig en goede verzorging

Het was gezellig en een goede bediening maar wat ik hoorde is dat een collega die tijdens de navigatiechallenge in de ruimte bleef geen drankje werd aangeboden. Het drankje had later met een munt afgerekend kunnen worden.

Hoi Nelly, Bedankt voor uw review. Fijn dat het gezellig was en dat de bediening goed is bevallen. Inderdaad jammer dat er niks in aangeboden aan uw collega dat achter bleef. Ik zal dit intern bespreekbaar maken. Hopelijk zien wij jullie snel weer bij De Wilgenweard.

Fietsen waren niet allemaal in orde !

Prima afspraken kunnen maken. Fietsen waren mooi op tijd, maar door een tekort aan fietsen waren er een paar elders in gehuurd. Zou geen probleem zijn, maar ze waren gewoonweg niet goed. Ketting ging er af. Accu kon door medewerkster niet geplaatst worden. Zadels moeilijk te verstellen. Enfin , bij het ophalen melding gemaakt, maar antwoord was iets te eenvoudig : het zijn niet onze fietsen. Als je iets huurt moet je erop kunnen vertrouwen.

Hoi Max, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen, dit zou natuurlijk niet zo moeten gebeuren. Excuses daarvoor. Dat de fietsen van anderen zijn is natuurlijk geen excuus voor slechte kwaliteit. We zullen dit intern oppakken.

Prima verzorgd, persoonlijk contact.

Mooie locatie. Aankomst verliep wat rommelig door de aanwezigheid van verschillende (soorten) groepen. Werd echter goed opgepakt en het persoonlijke contact zorgde al snel voor duidelijkheid en rust. Eten was meer dan prima (bbq). Barpersoneel heeft nog een leercurve te doorlopen maar ik weet uit persoonlijke ervaring dat "goed" en kwalitatief personeel moeilijk te vinden is dus alle begrip en geduld in deze. Die meiden komen er wel ;) Overall een prima middag en goed verzorgd. Zeker een aanrader om nog eens te bezoeken plus de ambiance is prachtig. Vooral het overdekte terras is erg sfeervol.

Hi Mireille, Wat leuk om te horen dat de locatie en het eten zo goed is bevallen! Het kan inderdaad voorkomen dat er tegelijk erg veel groepen komen. Gelukkig wist het personeel jullie daar gerust in te stellen. Wij zijn onze nieuwe horecamedewerkers hard aan het inwerken om deze drukke dagen in goede banen te leiden, zodat de gasten hier zo min mogelijk last van zullen ervaren. Fijn om te horen dat hier begrip voor is! We zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard!

Aanrader

Met een groep Beat the Matrix gedaan. Erg leuk, de tijd vliegt voorbij. Allemaal verschillende uitdagingen en de strijd tussen de teams maakt het erg leuk. Na de tijd nog een drankje, gezellig. Alleen een hapje was eigenlijk niet meer mogelijk. Na meerdere malen vragen konden er toch nog wat nootjes, kaas en worst op tafel komen. Dit vonden wij wat bijzonder, en niet gastvrij.

Beste Carine, Bedankt voor je mooie beoordeling en wat fijn dat jullie de Beat the Matrix leuk vonden! Begrijpelijk dat de einde van de avond als bijzonder is ervaren, onze excuses daarvoor. Hopelijk zien we jullie snel weer. Tot dan!

Heerlijk middagje mountainbiken zonder sores.

Online boeken en betalen verloopt vlot. Vriendelijke ontvangst en no-nonsense benadering. Korte en heldere instructie, men werkt vanuit vertrouwen in de klant. En dat werkt!

Hallo André, Erg fijn om te horen dat alles vlot en makkelijk is verlopen. Onze collega's staan altijd klaar voor de gast. Hopelijk tot ziens bij De Wilgenweard!

Fijne mountainbike

Het was een prima mountainbike voor een redelijke prijs. Heerlijke toch mee gefietst

Beste Teun, Bedankt voor je beoordeling. Leuk dat je hier de omgeving hebt verkend. Graag tot ziens bij De Wilgenweard

Mountainbike verhuur is bijzaak

Ik en mijn 10 jarige dochter huurden 2 mountainbikes. En ondanks dat ik aan de telefoon heb gemeld dat mijn dochter 10 jaar is en 1.60m stond er toch een te grote fiets en helm klaar. Gelukkig was het een rustige dag en was er nog een kleinere beschikbaar. Na 2 uur fietsen waren we echt wel klaar en een andere beginners route is er niet. Daarom vond ik €40 best duur. Maar de groene route is zeker een aanrader! Pas wel op met de steilere heuvels, die zag mijn dochter niet aankomen en vloog uit de bocht. De eerste helft is echt goed te doen met kinderen, de 2e helft van de groene route is erg uitdagend voor deze leeftijd. Wat zeker gemeld mag worden.

Beste Manon, Erg vervelend dat jullie de mountainbikeverhuur negatief hebben ervaren en beoordeeld. Zoals op onze website vermeld staat krijg je een maat S bij een lengte van 1,60m. Wij zijn erg flexibel om dit aan te passen zolang de voorraad strekt en wat betreft de grootte van een helm verschilt dat natuurlijk ook per persoon en kan je gerust een andere helm vragen. De groene route van 19,7 km is de makkelijkste route hier in de buurt en duurt ook ongeveer 1,5 tot 2 uur, het is natuurlijk ook mogelijk om zelf een route uit te stippelen. Alsnog bedankt voor jullie komst!

We hebben het ontzettend leuk gehad.

De spelen waren hartstikke leuk en het personeel was echt vriendelijk. De locatie is uitstekend en gastvrij. Jammer vonden we dat het ongeveer 4 uur durende programma begon met ontvangst, waarna je een half uur moest wachten. We hebben natuurlijk wel wat gedronken, maar dat was voor eigen rekening. Dus voor de volgende keer slaan we het ontvangst over. En de eindpauze was voor ons ook 3 kwartier. Geen probleem, we hebben ons goed vermaakt maar voor onze groep van 10 personen is het dus echt geen 4 uur durend program geweest. Nogmaals, we hebben het ontzettend leuk en gezellig gehad.

Beste Angelique, Bedankt voor je beoordeling dat jullie de spellen en de locatie als goed hebt ervaren. Jammer om te horen dat het programma van Fort Boyard voor jullie wat korter was. Het kan inderdaad zo zijn dat de groep wat sneller is en jullie een kwartier eerder klaar zijn. Wij plannen inderdaad altijd een halfuur ontvangst en eindpauze in, zodat de begeleider jullie optijd welkom kan heten en ook optijd kan beginnen. De eindpauze is ingepland voor mogelijke uitloop of voor ruimte voor een drankje op het terras. Geen probleem als jullie daar geen gebruik van willen maken. Bedankt voor jullie komst!

Aanrader

Hele mooie locatie en erg vriendelijk en bekwaam personeel. We hebben met wat jongens van het werk de "beat the matrix" escaperoom gedaan en dat was super. We zijn heel goed begeleid en daarna wat drankjes op het terras gehad.

Hi Rolf, Goed om te horen dat jullie met de collega's Beat The Matrix hebben gespeeld. Hopelijk hebben jullie nog even van het mooie weer kunnen genieten op ons terras. We zien jullie graag nog eens terug!

Super gezellig en uitdagend!

Als teamuitje op werk hebben wij bij de WilgenWaerd een Dinner Escape gedaan. Dit was voor ons allen nog onbekend, maar het concept was erg leuk! De afwisselingen tussen lekker tafelen en het Escape spel, was voor de dynamiek erg leuk. Daarnaast viel het eten ook erg in de smaak! Het Escape spel was ook erg leuk en zat goed in elkaar. Doordat we in 2 teams tegen elkaar speelde, leverde dit een gezond competitiegevoel op :) Al met al hebben wij een hele leuke avond ervaren. Zeker voor herhaling vatbaar!

Hallo Lars, Leuk om te horen dat jullie bij ons 'Key of Life' escape diner hebben gespeeld! Zo zat er ook nog een beetje teambuilding in ;) We verwelkomen jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!

Leuk concept en enthousiaste begeleiding

Leuke activiteit gehad. Goed voorbereid en de activiteit werd leuk begeleid.

Beste Judith, Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk tot snel weer bij de Wilgenweard!

Wij hebben een heerlijke middag even avond gehad!

Wij waren met alle collega's van het zorgkantoor Salland te gast. Wij hebben een heerlijke dag en avond gehad op een top locatie. Alles was goed geregeld! Leuke begeleiding tijdens de activiteiten en eten was ook goed en verzorgd geregeld. Wij komen graag nog eens terug!

Beste Cindy, Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat jullie een fijne dag hebben gehad. Hopelijk tot snel weer bij De Wilgenweard.

Sportlaan 6

7443 RA Nijverdal