Leuk, gezellig, mooie omgeving en een mooie zonsondergang

Leuk, gezellig, mooie omgeving en een mooie zonsondergang

Suppen is top!!

Voor de eerste keer op een sup gestaan. Heerlijk was het! De meiden die ons geholpen hadden waren gezellige meiden, dus ga zo door!

Erg leuke activiteit, wij hadden mazzel met prachtig weer.

Mooie zonsondergang. Goede begeleiding en rekening houdend met de bijzondere omstandigheden, prima!

Prachtig!

We wonen zelf in Nijverdal, we weten dat we voor een mooie kano tocht niet ver hoeven. De pony’s die in het water stonden maakten de tocht helemaal af.

Super leuk om te doen.

Super leuk om te doen

Bedankt Caroline!

Wat een leuke accommodatie in een super gebied.

Wij hebben de paarse mountainbike route gedaan. Wat een leuke verrassende, uitdagende soms pittige maar vooral leuke route. Zekers de moeite waard.

Bedankt Bianca!

Super leuke avond

Leuke route met mooi uirzicht. Zeker een aanrander.

Bedankt Patrick! 🥰

Zeer positieve ervaring, vriendelijke, gezellig en behulpzaam personeel!

We hebben een paar goede en gezellige dagen gehad op de Wilgenweard! Dit kwam mede door de goede ligging aan het water en het vriendelijke personeel. Wij bevelen deze accommodatie dan ook van harte aan!

Bedankt Anja! 🥰

De zomeractiviteiten waren erg leuk en uitdagend om te doen! Voor één van de activiteiten moet je wel een beetje lef hebben en geen hoogtevrees. Goede uitleg gehad en gastvrijheid was goed. Genieten is zeker gelukt bij De Wilgenweard!

Bedankt Geert Jan! Dat is ons doel! jullie laten genieten van een perfect uitje! 👌

Mooie plek, leuke ervaring

Graag iets meer technische uitleg van tevoren

Bedankt Astrid! Je feedback nemen we uiteraard op met de begeleider!

Geweldige ervaring met het gezin dikke schik

Super activiteit voor het hele gezin een paar uur op pad inclusief lunchpakket

Wat leuk te lezen dat jullie dikke schik hebben gehad! 🥰

gezellig

Prima en goed verzorgd maar bediening slaapt zo nu en dan:(

Mmm 🤔, dat is niet de bedoeling. We gaan even kijken hoe wij ons personeel wat wakkerder kunnen krijgen. Maar fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad en bedankt voor de feedback.

Heerlijk gelachen met vriendinnenuitje

Kioti's gehuurd! We hebben met 5 vriendinnen genoten van een leuke zonnige tocht in de avond. We hadden 1 van de kioti's vooraf versierd met vlaggetjes en ballonnen om de jarige in ons midden te verrassen. Met een lekkere stop onderweg was ons uitje top geregeld. Volgende x gaan we Beat the Matrix doen. We hoorden er positieve verhalen over.

Leuk en gezellig!

Een enorm leuke middag/ avond gehad. Iedereen heeft het ontzettend naar zijn/ haar zin gehad!

Wat leuk om te lezen Tara! Bedankt! En graat tot ziens!

Gastvrij en goed inspelend op onze wens

Het was geen probleem dat we, gezien het slechte weer, niet de kano in gingen. Gastvrouw had t binnen gezellig gemaakt.

Bedankt voor de leuke review Miranda!

Gave middag!

Twee Kioti's gehuurd met vrouw en twee kids (leeftijd 7+17jr). Ondanks het slechte weer en misschien wel juist daardoor een hele gave tocht gehad over weg, door weilanden en ruig bosgebied. Kids vonden het helemaal top. We zaten lekker droog en warm :-) Met GPS navigatie aan boord is het een eitje om de route te volgen. Dank voor de leuke ervaring!

Leuk om te lezen Lotti!! 👏🤩 Graag tot ziens bij De Wilgenweard!

Vriendelijke jongen met duidelijke uitleg.

Jongeman maakt het spel extra aantrekkelijk door de jarige te blinddoeken naar het veld.

Bedankt Diane! Leuk om te lezen.

Prima activiteit

Grote groep, die niet altijd de aandacht erbij hield ivm aantrekkingskracht mooi weer en in de regge. Uiteindelijk wel met 2 vloten t water op. Eind goed, al goed!

Onze leerlingen van de Widerode hebben enorm genoten. Tot aan de finale bleef het spannend.

Bedankt Monique! Fijn dat de leerlingen zo hebben genoten.

Leuk dagje eropuit!!!

Lekker dagje Suppen met 4 per. Was zeer geslaagd en ook een mooie locatie

Sfeervolle authentieke locatie.

We hebben buiten op het terras gezeten onder een sfeervolle tentoverspanning. Het terras was aangekleed in country style, met strobalen en zadel en volop fleece dekentjes. Zeer vriendelijk personeel. Het hamburgerfiesta was leuk vormgegeven. We hebben genoten van de verschillende hamburgers. Kortom lekker eten, sfeervol en zeer betaalbaar. Zeker een aanrader!

Bedankt Petra! Erg leuk om te lezen.

Alles netjes geregeld. Hele mooie locatie, lekker gegeten ook.

Wat Fijn! Graag tot ziens bij De Wilgenweard!

fantastisch

Wil je een uniek uitstapje boek dan de Stoer Toer'n Wat hebben wij het leuk gehad en zo gelachen met elkaar. Een hele belevenis om zo door het bos te rijden en hier en daar verbaasde wandelaars ons na te zien staren. We hebben ook genoten van onze picknick -koffer. Heerlijk aan de oever van een riviertje opgegeten. Veel te veel maar lekker. Wij hebben een onvergetelijke leuke dag gehad en zullen er met veel plezier aan terugdenken. Echt een aanrader.

Wat een leuke dag Karin! Fijn om te lezen! Graag tot ziens.

Beat the matrix is super

we hebben beat the matrix gedaan met zijn drieën als gezin en het was super leuk om te doen. Leuke spellen. Echt een aanrader

heel plezierig

Fijn dat overleg steeds mogelijk was. Een rustige gastheer die de zaken goed overzag. Goed materiaal