Geweldig, top geregeld en meegedacht met de organisatie.

Ze zijn erg vriendelijk en denken graag mee voor een gepast programma die voldoet aan de wensen. Het is een plek waar alles verzorgd wordt en je niet druk hoeft te maken of het wel goed gaat. Ze hebben een breed aanbod van activiteiten waar je als team plezier kunt hebben, werkt aan teambuilding en een leuke competitie hebt met uiteraard een goede begeleiding. Tot slot, hebben we lekker gegeten en was het hygiënisch. Een aanrader ;)

Bedankt Manuela! Erg leuk om te lezen!

Beat the Matrix en een heerlijk buffet bij de Wilgenweard is ons zeer goed bevallen.

Geweldige avond gehad, vreselijk gelachen om stressende teams in een prachtig spel!

Bedankt Janneke!

Meer dan uitstekende locatie voor een geslaagd vrijgezellenfeest!

Zaterdag 8 februari waren we bij de Wilgenweard voor een vrijgezellenfeest. Al in de voorbereidingen verliep de communicatie uitstekend; er werd volop meegedacht. Archery Tag, Beat the Matrix en een workshop pizza's bakken: alles was erg goed geregeld en we werden enorm gastvrij ontvangen. Absoluut een aanrader!!

Bedankt Arnold! Hier zijn we heel erg blij mee!

het was leuk

Ik vond het ontzettend leuk, alle puzzels varieerden. Ik kan geen minpunten opnoemen.

Bedankt Heik!

Vriendelijk personeel leuke afwisselende spellen

Goede ervaring, tijden goed afgestemd, voor herhaling vatbaar

Bedankt Lucia!

Heerlijk ontspannen avondje uit!

Vriendelijk, ontspannen en gastvrij ontvangst en verblijf. We hebben ons reuze vermaakt en de "Beat the Matrix" was origineel van opzet. Zeker een aanrader!

Bedankt Piet!

Super leuk

De escaperoom was erg leuk. Bij binnenkomst was het kennelijk lastig om onze reservering terug te vinden. Ook kwam er 2x iemand vlak na elkaar drankjes opnemen. Er staat muntthee op de kaart maar er was geen munt. Dit komt wel wat knullig over allemaal maar we kwamen voor de escape room en die was erg leuk.

Bedankt!

Was top!

Leuke spellen, leuke leiders, echt super leuk. Enige puntje, het was erg koud, sommige stilstaande spellen hadden wat ons betreft binnen gemogen! Maar super leuke middag, namens de hele groep 👌🏼

Bedankt Fiene!

Hartstikke leuke avond en locatie.

Gezellig, prima bediening. Beat the matrix was voor iedereen nieuw dus uitdagend. Pubquiz leuk, maar de presentatrice moet eigenlijk een microfoontje gebruiken.

Bedankt Ilse!

leuke escape room

leuke escape room, niet te gemakkelijk maar goed te doen

Bedankt Ineke!

Gewoon goes

Gewoon goes

Bedankt Cor-Jan!

Fantastisch!

Wat een superleuke ervaring was dit! Een hele goede escaperoom en bijzonder vriendelijk personeel! Door een fout was het mogelijk om online een escaperoom te boeken terwijl het bedrijf eigenlijk gesloten was op nieuwjaarsdag. In plaats van ons af te bellen kwamen er speciaal twee medewerkers om voor ons de escaperoom te openen. Als dat geen service is??

Alles was prima verzorgd!

Wij hebben een onvergetelijke avond gehad. We hebben alles goed af kunnen stemmen met De Wilgenweard. De bediening was erg goed, flexibel en erg gastvriendelijk. Voor de mensen die wat actiefs wilde doen konden meedoen aan Beat The Matrix. Dat was vonden de jongere deelnemers fantastisch. De overige gasten konden lekker rustig bijkletsen in de zaal. Het eten was echt uitstekend. Daar hebben we veel complimenten voor gekregen. Als je een unieke beleving wil dan ben je bij De Wilgenweard op het juiste adres.

Eten goed, activiteit super leuk, service minder

Qua eten viel het ons op dat ons buffet, ondanks dat wij om 19:15 uur hadden gereserveerd, (19 uur ontvangst, 19:15 tot 21:00 uur eten) pas om kwart voor 8 klaar stond, en dat om kwart over 8 ons gevraagd werd of wij genoeg hadden gehad want de tafel waar ons eten opstond moest worden leeg gehaald voor een ander gezelschap. Het eten was prima, daar niet van, maar ik had om half 9 of kwart voor 9 nog wel wat meer gelust maar toen was alles dus al weer weg gehaald. Normaal verwacht ik bij een buffet die gepland staat van 19:15-21:00 dat wij ook in dat tijdsbestek eten kunnen en dat het buffet dan toegankelijk is. Wel moesten wij gewoon wachten op de activiteit omdat deze om 9 uur stond gepland en helaas ging daar ook wat mis want toen mocht er ineens een groep eerder en werden wij pas tegen kwart over 9 opgehaald, waar later wel excuses voor gemaakt is maar al met al hebben wij erg lang moeten wachten, eerst al op ons eten en daarna op onze activiteit. Gevraagd om een “rondje” drinken voor het ontstane ongemak maar daar konden ze niet aan beginnen. De activiteit was wel super leuk om te doen. Mocht ik ooit weer bij jullie reserveren dan zou ik het eten graag wat beter

Super!!

Enthousiast ontvangst goed geregeld. Vriendelijk en vrolijk personeel.

mooie locatie, goed en gezellig personeel, eten drinken goed!

Eten was lekker en goed bereid. minpuntje 21,- euro P.P. is erg veel voor "Wilgenweard buffet"

Super relaxed voor tijdens de Goldrush

Van de kamer zelf moet je niet te veel verwachten, ze zijn klein en gehorig, maar met goede bedden. Het ontbijt was lekker, uitgebreid en meer dan genoeg dus een goede voorbereiding voor de Goldrush. Ook de medewerkers verdienen een compliment, allemaal zeer vriendelijk en staan voor je klaar. Wat echter het meest relaxte was, was dat we pas na de wedstrijd hoefden uit te checken! De check-out hadden ze op eigen initiatief al na de wedstrijd gezet dus onze spullen konden we laten staan. Hierdoor konden we na de wedstrijd even lekker in onze eigen kamer douchen voor het eten. Dat we uiteindelijk iets later uitcheckten i.v.m. het eten was ook geen probleem. Als we volgend jaar weer aan de Goldrush meedoen dan boeken we zeker weer een kamer!

Bedankt Lisette! Leuk om te lezen! 🤗

Gezellig,leuke Escaperoom maar wel voor gevordenen

Wij hebben de escaperoom gedaan. We werden leuk ontvangen,maar er werd al gevraagd of wij dit vaker hadden gedaan. Nee wij niet. Als antwoord was het al dan hebben jullie wel de moeilijkste escape room uitgekozen. Ik heb gebeld en vind het dan raar dat dit er niet bij vermeldt wordt? Wij waren voor de Engelse versie gegaan omdat we dachten. Engels zijn we beter in dan Duits😂. Tip om toch wel aan te geven dat als je dit nog nooit hebt gedaan gaat starten met de andere versie..verder hadden wij een afspraak gemaakt met borrel en hapjes arangement. Je gaat er dan vanuit dat ze dit ook bijhouden en gaan aangeven als je boven je arrangement uit komt. En niet achteraf bij het betalen. Aangezien wijn duurder was dan fris of bier en wij geen zicht hadden op de muntjes verwacht je niet bij het betalen dat je nog bij moet betalen..een tip om dit wel aan te gaan geven dat het arrangement op is en voor degene die dan nog willen kan dit maar dan wel met bij betaling. Dit was gelijk veel duidelijker geweest..het gaat ons echt niet om die bijbetaling. Maar wel een tip voor jullie . Dat dit voor de klant wel duidelijker is. Verder hebben wij een leuke en gezellige avond gehad..en een ervaring rijker hoe een escape room werkt..

Hoi Yvonne! Bedankt voor de reactie en de feedback. Betreffende de muntjes zullen we dit intern door communiceren zodat dit duidelijker is. Qua verschil in moeilijkheid van de escape rooms zit er niet heel veel verschil in. Het is meer dat de sfeer van onze escape rooms je moet aanspreken. Mijn collega bedoelde het ook meer als een grapje 😅. Fijn om te lezen dat jullie een leuke en gezellige avond hebben gehad! 🤗

Lekker eten/drinken & en een geslaagde activiteit

Bij binnenkomst kregen we al snel een drankje, en ook het eten was snel geserveerd. Na een kleine 2 uur gingen we richting onze activiteit: het CSI Moordspel. Daar stond 2 1/2 uur voor, en die vlogen voorbij! Nadien hebben we nog even geborreld onder het genot van een hapje en een drankje. Een zeer geslaagde avond!

Bedankt Agnes! Heel leuk om te lezen! 🤗

Leuk voor jong en oud

Afwissend, actief en uitdagend.

Bedankt Monique!

Keurig verzorgd

Op locatie is de boel keurig verzorgd. Personeel was aardig en erg toegankelijk, vooral dit laatste vond ik erg fijn. Ook bij het regelen van te voren en zelfs op de dag zelfs denken ze graag met je mee. Het enige aandachtspuntje wat ik kan melden is dat de verlichting in de Reggezaal 2 wat kan flikkeren wat onrustig is aan de ogen (vooral bij presentatie).

Bedankt Martin! Lampjes gaan we naar kijken!

Ik kan het samenvatten in 1 woord Top

Zeer leuke escape room ( voor mij was het een eerste ervaring). Zeer vriendelijke / behulpzame medewerkers

👏 Bedankt Willem!

Spannend, mind slopend en gezellig!

We hebben als team een zeer geslaagde teamdag gehad. Tijdens 'wie is de mol' hebben we samengewerkt, maar ook zeker de competitie gevoeld. Complimenten voor de medewerkers hoe zij ons deze middag begeleid hebben. Het buffet was erg lekker, en de bediening ook top. Kortom, alleen maar lof!

Bedankt Anne! leuk om te lezen.

Geweldig! Super personeel en goede activiteiten.

Onze begeleider Ralf is echt een topper die de sfeer er goed in weet te brengen. Zelfs de grootste sceptici werden fanatiek. Hij ging ook super om met de samenstelling van de groep en zelfs de mensen die niet mee konden doen vanwege een blessure hebben een geweldige dag gehad.

Bedankt Jasper, erg leuk om te lezen! We hebben het ook even doorgegeven aan Ralf! Dat is inderdaad een toppertje! :D

Geweldig nieuwe escape ervaring! !!!

Ik zou in het filmpje iets meer meegeven dat je na alle kamers een telefoonnummer kunt traceren en deze in 1 vd kamers kunt gebruiken voor de ontsnapping (extra punten) dit vond ik erg onduidelijk en jammer achteraf....maakt het spel alleen maar leuker/spannender mijn inziens.

Bedankt voor de reactie Angelique, we nemen je feedback mee.