Uitstekende prijs en personeel

Overnachting voor 2p geboekt. We kwamen door vertraging na sluitingstijd pas aan, maar was geen probleem. Kamers zijn top voor als je volgende dag vroeg aan de slag gaat met sport dag en prijs heel erg goed.

Hi! Bedankt voor je review. We hopen dat je een mooie score bij de Goldrush hebt neergezet ;). Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard.

Het was niet makkelijk spel, we hebben het niet gehaald, maar wel leuk gehad.

Hi Lourdes, bedankt voor de review! Goed om te horen dat jullie je hebben vermaakt in onze escape room De Bunker. Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard.

Het was TOP geregeld, super locatie!

Ondanks corona, kon mijn feestje doorgaan. Het was goed geregeld. Vlot geholpen en heel vriendelijk, behulpzaam personeel. Ontzettend leuke escaperoom en heerlijk gegeten. Bedankt voor de geslaagde middag/avond.

Hi Francisca! Fijn om te horen dat jullie een topdag hebben gehad! De teams hebben mooie scores neergezet in de Beat The Matrix. Hopelijk zien we je gauw weer een keer terug bij De Wilgenweard.

Erg vriendelijke medewerkers, leuke locatie voor een actief weekend

Alles was prima in orde, enige wat ontbrak was shampoo in de douche. Prijs-kwaliteit verhouding is okay.

Hi Marcel! Bedankt voor je review. Goed om te horen dat jullie een leuk weekend hebben gehad bij De Wilgenweard. Hopelijk tot snel!

Weekend verbleven in de Wilgenweard met onze hardloopgroep. Fantastisch gelegen, zeer vriendelijk personeel en overal wordt over meegedacht. Komen zeker nog eens terug!

Hi Christian. Fijn om te horen dat jullie een goed weekend weg hebben gehad hier in het mooie Nijverdal! We zien je zeker graag een keer terug bij De Wilgenweard. :)

Leuke escape room

Wij hebben beat the matrix gedaan. Erg leuke ervaring! Het was met name leuk dat je in elke kamer punten kon verdienen wat een leuk spelelement gaf

Hi Martijn, bedankt voor je review. Goed om te lezen dat jullie de Beat the Matrix leuk vonden! Jullie hadden ook goed je best gedaan en een mooie score neergezet. We zien je graag weer een keer terug bij De Wilgenweard!

Fantastische Escape room (Gentlemen's Room) en mooie locatie om een hapje te eten en drinken.

Hi Nick. Leuk om te horen dat jullie onze Escape Room The Gentlemen's Room leuk vonden! We hopen je graag snel weer te zien bij De Wilgenweard. Misschien dan wel voor onze andere Escape Room De Bunker. ;)

Gezellige en uitdagende ervaring voor ons hele team

Wij hebben met collega's de beat the Matrix gespeeld én de Pubquiz. Beide waren erg leuk om te spelen door de variatie en de manier van aanbieden. Top gedaan, want wij hebben oprecht een hele leuke avond gehad. Klein kritiek puntje; we vonden het buffet niet heel speciaal, maar er was meer dan voldoende. Ook onze complimenten naar de begeleidende collega's die erg hun best deden om ons verblijf nog leuker te maken. Goed gedaan en tot de volgende keer!

Hoi Patrick, wat leuk om te lezen dat de Beat the Matrix en de Pubquiz geslaagd waren. Super! Graag tot de volgende keer bij de Wilgenweard! :)

Super leuke dag gehad!

We hebben een fantastische dag gehad bij De Wilgenweard. Alles was goed geregeld. Ook ter plekke konden we nog dingen overleggen en aanpassen, zoals een extra ronde bij de pub quiz. De begeleiding was lekker enthousiast en maakte er een feestje van, complimenten voor deze mensen! Zeker voor herhaling vatbaar!

Hi Nanda! Bedankt voor de review. Wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Er is mooi gezongen bij de pubquiz ;). We zien je graag een keer terug bij De Wilgenweard!

Leuk bedrijf, met uitstekende begeleiding.

Gezellig geborreld na wat sportieve activiteiten. Daarnaast een goed verzorgde BBQ. Wij hebben ons uitstekend vermaakt, zeker voor herhaling vatbaar.

Hoi Eric, bedankt voor je review! Goed om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad bij De Wilgenweard. We zien je zeker graag nog een keer terug. :)

geweldig leuke ervaring!

Met onze afdelingsteam zijn we als escape room 'newbies' de uitdaging aangegaan. Soms ging het makkelijk , soms niet maar uiteindelijk een super leuke avond gehad!

Hoi Annette, fijn dat de Escape Room is bevallen. Volgende keer halen jullie het vast en zeker! We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard :)

Heel gezellig uitje gehad!

Leuk spel gespeeld, beat the matrix en vriendelijk personeel!

Hi Yvonne, leuk om te lezen dat jullie een gezellige avond hebben gehad. Graag tot een volgende keer bij de Wilgenweard! :)

Geweldig leuke avond gehad, activiteit en eten was perfect

We hebben een hele leuke avond gehad. Beat the matrix gedaan en de tijd vloog voorbij. Erg leuke opdrachten / puzzels waarbij teamwork vereist is. Stamppot buffet was heerlijk en meer dan genoeg.

Hi Marieke, super dat jullie de Beat the Matrix leuk vonden, die is inderdaad erg divers :) We zien jullie graag een keertje terug!

Geweldige service

We hebben een ontzettende leuke middag gehad. Perfect alles coronaproof gemaakt. Kernwoorden : Meedenken, creatieve oplossingen en enthousiast en correct personeel.

Hi! Bedankt voor je review. Goed om te horen dat jullie het leuk hebben gehad! We proberen ons aan te passen naar de huidige situatie, zodat al onze gasten zich veilig voelen. Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard :)

Erg vriendelijke mensen, de gehorigheid is jammer

Heel prettige en hulpvaardige mensen. Veel van je wensen kunnen ‘ op maat’ worden gesneden. De voorzieningen zijn basic, maar daar is niks mis mee en de prijs is er ook naar. Wat wel echt jammer is de gehorigheid van het gebouw; als iemand later thuiskomt dan ben je wakker ( praten en klappen van deuren).

Hi Ronald! Bedankt voor de review. We hopen je gauw weer een keer te zien bij De Wilgenweard :)

Navigatie challenge in prachtige omgeving

Wij hebben met ons team de navigatie challenge gedaan in een prachtige bosrijke omgeving. Het heerlijke herfstweer maakte deze middag helemaal compleet. Daarna nog lekker gegeten en gedronken in een gezellige ambiance. Iedereen was zeer tevreden over dit complete teamuitje.

Hoi Edwin, fijn dat jullie hebben kunnen genieten van het mooie weer en ons Grand Café. Bedankt voor je review en graag tot een volgende keer bij de Wilgenweard! :)

Uitdagende en sportieve Beat the Matrix gespeeld!

Mijn gehele team was erg enthousiast over het spel. Ze vonden het jammer dat we moesten stoppen na 70 minuten. Tijd is ontzettend snel voorbij!

Hi Anja, wat goed dat jullie het leuk hebben gehad! De Beat the Matrix is inderdaad erg divers. We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard! :)

Heel goed in elkaar gezet!

Vriendelijk personeel, leuke 'puzzels' en goed verhaal er omheen. Super gezellig gehad en uitgespeeld in 50.22 minuten.

Hey Bettine! Bedankt voor je review. Jullie zijn mooi ontsnapt uit De Bunker en ook nog eens met een goeie tijd! Super dat jullie het leuk vonden. Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard! :)

Helemaal te gek

Goede begeleiding, nette kamers, fijne mensen

Hi Jan, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hadden. We hopen je gauw weer een keer te zien bij De Wilgenweard! :)

Hier en daar wel erg vaag.

Niet gelukt om hem uit te lopen, bij de foto's gingen wij verkeerd. Personeel was erg vriendelijk en gezellig, leuk plekje om te zitten buiten.

Hoi Lara, we hebben de foto's inmiddels aangepast :). Bedankt voor jullie komst!

Gezellig

Ze waren allemaal erg tevreden

Hoi Diny, fijn dat alles naar wens is geweest :)

Fantastische avond

We hebben geweldige avond gehad eerst buffet wat super voor elkaar was. Toen de swingbingo wat gezellig is dat

Hi Anja, de swingo is inderdaad erg leuk en gezellig! Mooi dat jullie een geslaagde avond hebben gehad. We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard!

Mooie dag gehad die prima was verzorgd !!

Wij deden het spel Wie is de Mol in 4 groepen. Het was een leuke dag met actieve en minder actieve spelletjes waarin iedere groep zijn eigen mol had. Mijn inziens zouden de pauzes tussen door iets korter kunnen en mogen er meer actieve spelletjes in. De begeleiders waren leuke spontane mensen. Wij hebben tevens een lunch genoten die uitermate goed verzorgd was. Uitgebreid en netjes verzorgd.

Hi Ellen, bedankt voor de review. Goed om te horen dat jullie de activiteit Wie is jullie Mol? erg leuk vonden en dat jullie hebben genoten van de dag! We zien je graag weer een keer terug bij De Wilgenweard :)

Ford Boyard: spannende uitdagende activiteit

Met groep van 12 personen waaronder wat oudere dames Ford Boyard gespeeld. Was leuk om te zien dat er grenzen werden overschreden en iedereen op zijn of haar manier mee deed. Niet iedereen kon alle activiteiten meedoen maar dat gaf niet. Iets meer instructies met betrekking tot een evenwichtsbalk boven water had mogelijk boorkomen dat een van ons helemaal kopje onder ging. Extra kleding is wel nodig. Verder prima barbecue na afloop.

Hoi Nelleke, goed om te horen dat jullie Fort Boyard leuk vonden. Het is een uitdagend spel! Bedankt voor je review en hopelijk tot snel bij de Wilgenweard. :)

Erg leuke plek en super vriendelijk personeel. Top

Niet iedereen was tevreden over de gehuurde mountain bikes. Bij 1 ging het schakelen niet vlot en bij een ander is de ketting er drie keer af gevlogen. Goed om daar eens naar te kijken. Verder was iedereen erg tevreden, leuke plek, lekker gebak en bier en aardig personeel.

Hi Johanna, bedankt voor je review! We zullen je feedback meenemen. Onze mountainbikes worden regelmatig gecontroleerd, maar een extra goeie check kan natuurlijk nooit kwaad! Fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. :) Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!