Onze leerlingen van de Widerode hebben enorm genoten. Tot aan de finale bleef het spannend.

Leuk dagje eropuit!!!

Lekker dagje Suppen met 4 per. Was zeer geslaagd en ook een mooie locatie

Sfeervolle authentieke locatie.

We hebben buiten op het terras gezeten onder een sfeervolle tentoverspanning. Het terras was aangekleed in country style, met strobalen en zadel en volop fleece dekentjes. Zeer vriendelijk personeel. Het hamburgerfiesta was leuk vormgegeven. We hebben genoten van de verschillende hamburgers. Kortom lekker eten, sfeervol en zeer betaalbaar. Zeker een aanrader!

Alles netjes geregeld. Hele mooie locatie, lekker gegeten ook.

fantastisch

Wil je een uniek uitstapje boek dan de Stoer Toer'n Wat hebben wij het leuk gehad en zo gelachen met elkaar. Een hele belevenis om zo door het bos te rijden en hier en daar verbaasde wandelaars ons na te zien staren. We hebben ook genoten van onze picknick -koffer. Heerlijk aan de oever van een riviertje opgegeten. Veel te veel maar lekker. Wij hebben een onvergetelijke leuke dag gehad en zullen er met veel plezier aan terugdenken. Echt een aanrader.

Beat the matrix is super

we hebben beat the matrix gedaan met zijn drieën als gezin en het was super leuk om te doen. Leuke spellen. Echt een aanrader

heel plezierig

Fijn dat overleg steeds mogelijk was. Een rustige gastheer die de zaken goed overzag. Goed materiaal

Genieten vanaf het water, een ervaring die naar méér smaakt!

We werden gastvrij ontvangen, de corona richtlijnen werden hierbij prima nageleefd. Maar eenmaal op het water voel je je zo vrij als een vogeltje, nauwelijks mensen om je heen, je hoort alleen het kabbelende water en kikkers en je ziet de grazende koeien op de oevers van de Regge. Halverwege even aangelegd voor een prima verzorgd ontbijt. Spijtig genoeg was het daarna alweer tijd om weer terug te kanoën, we hadden nog wel uren door willen gaan. En bij warm weer is het suppen ook zeker een aanrader!

Geweldig.

Iedereen vond het geweldig hebben een hele fijne middag gehad.

Gastvrij en vriendelijk personeel, leuke activiteiten.

Wij hebben als gezin kano gevaren. We konden met z'n vieren (2 volwassenen 2 jonge kinderen) prima in één kano. We kregen tips mee betreft hoever 1,5 uur varen is. Dit is wat ons betreft lang genoeg met jonge kinderen. Online gereserveerd, we kregen snel antwoord. We hadden nog een vraag en die werd ook snel en vriendelijk beantwoord. Kort leuk uitje en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook prima georganiseerd mbt de corona-maatregelen!!

We hebben een heerlijke middag gehad

Vriendelijk personeel We werden netjes geholpen Alles werdt goed uitgelegd Er werdt ook goed rekening gehouden met de corona-regels Alleen een minpuntje: doordat de sup behoorlijk versleten is aan de zijkanten heeft mijn dochter wel wondjes opgelopen aan haar benen.

Hele gave activiteit over een stoer parcours!

stoer Toer’n is ideaal als inspannende activiteit! Totaal wat anders dan bijvoorbeeld een escape room of speurtocht. Even wennen aan het gebruik van de gps.

Goede service. Contact vooraf prettig ook de wensen die we aangaven. Spel beat de matrix super leuk Eten was goed,goede alternatieven voor de dieet wensen

Leuke ervaring met top service!

Beat the Matrix geboekt. Prima ontvangen en begeleid gedurende de hele dag. Uiteindelijk ook nog een Escape Room gedaan waar ter plekke een collega werd opgetrommeld om deze te komen begeleiden. Lekkere speciaal biertjes gedronken en er een paar mee naar huis genomen. Top dag!

We hebben een fantastisch, goed georganiseerd feest gehad

Leuke locatie, voldoende personeel, mooie zaal voor 110 personen, geluid van de dj was perfect. Geen wanklank gehoord van genodigden. Lekkere cocktailbar bij geregeld. Was Toppie!!

Bedankt Ewald! Daar zijn wij uiteraard erg blij mee :D

Geweldig, top geregeld en meegedacht met de organisatie.

Ze zijn erg vriendelijk en denken graag mee voor een gepast programma die voldoet aan de wensen. Het is een plek waar alles verzorgd wordt en je niet druk hoeft te maken of het wel goed gaat. Ze hebben een breed aanbod van activiteiten waar je als team plezier kunt hebben, werkt aan teambuilding en een leuke competitie hebt met uiteraard een goede begeleiding. Tot slot, hebben we lekker gegeten en was het hygiënisch. Een aanrader ;)

Bedankt Manuela! Erg leuk om te lezen!

Beat the Matrix en een heerlijk buffet bij de Wilgenweard is ons zeer goed bevallen.

Geweldige avond gehad, vreselijk gelachen om stressende teams in een prachtig spel!

Bedankt Janneke!

Meer dan uitstekende locatie voor een geslaagd vrijgezellenfeest!

Zaterdag 8 februari waren we bij de Wilgenweard voor een vrijgezellenfeest. Al in de voorbereidingen verliep de communicatie uitstekend; er werd volop meegedacht. Archery Tag, Beat the Matrix en een workshop pizza's bakken: alles was erg goed geregeld en we werden enorm gastvrij ontvangen. Absoluut een aanrader!!

Bedankt Arnold! Hier zijn we heel erg blij mee!

het was leuk

Ik vond het ontzettend leuk, alle puzzels varieerden. Ik kan geen minpunten opnoemen.

Bedankt Heik!

Vriendelijk personeel leuke afwisselende spellen

Goede ervaring, tijden goed afgestemd, voor herhaling vatbaar

Bedankt Lucia!

Heerlijk ontspannen avondje uit!

Vriendelijk, ontspannen en gastvrij ontvangst en verblijf. We hebben ons reuze vermaakt en de "Beat the Matrix" was origineel van opzet. Zeker een aanrader!

Bedankt Piet!

Super leuk

De escaperoom was erg leuk. Bij binnenkomst was het kennelijk lastig om onze reservering terug te vinden. Ook kwam er 2x iemand vlak na elkaar drankjes opnemen. Er staat muntthee op de kaart maar er was geen munt. Dit komt wel wat knullig over allemaal maar we kwamen voor de escape room en die was erg leuk.

Bedankt!

Was top!

Leuke spellen, leuke leiders, echt super leuk. Enige puntje, het was erg koud, sommige stilstaande spellen hadden wat ons betreft binnen gemogen! Maar super leuke middag, namens de hele groep 👌🏼

Bedankt Fiene!

Hartstikke leuke avond en locatie.

Gezellig, prima bediening. Beat the matrix was voor iedereen nieuw dus uitdagend. Pubquiz leuk, maar de presentatrice moet eigenlijk een microfoontje gebruiken.

Bedankt Ilse!

leuke escape room

leuke escape room, niet te gemakkelijk maar goed te doen

Bedankt Ineke!