Relaxte ervaring

Lekker (voor het eerst) gesupt. Goede instructies gekregen en na afloop een fris biertje op het drijvend terras.

Erg leuk

We gingen suppen, een heeeel vriendelijk meisje, een beetje gezet van postuur maar echt zo leuk voor de kids. Was er op 3-8-2022 De bediening ook vriendelijk en behulpzaam Hapjes erg karig, nacho chips zonder kaas Simpel stokbroodje met kruidenboter voor veel geld

Prachtige natuur, erg leuk personeel

We zijn met een aantal vriendinnen 's avonds de Regge op gegaan met kano en SUPs. Super! Mooie natuur, rustig water, koeien langs de route. Erg leuk! Daarna een borrel op het terras. We vielen met onze neus in de boter met de live muziek. Leuk personeel ook, voor zowel de activiteit als op het terras. Vrolijk, behulpzaam en een goede dosis humor. Topavond gehad!

Goedendag dames, bedankt voor de review! Wat leuk dat jullie hebben genoten van een tochtje over de Regge. Jullie hadden inderdaad geluk met de live muziek die voor een bruiloft was, haha! We zien je graag een volgende keer terug bij De Wilgenweard

Fijne kanotocht op de Regge!

Heel plezierige ontvangst en genoten van een fijne kanotocht in de prachtige natuur rondom de Regge.

Hoi Henk. Goed om te horen dat jullie hebben genoten van een heerlijk kanotochtje op de Regge! Bedankt voor de review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Leuke escaperoom met vriendelijk personeel

We hebben met de kinderen een leuke middag gehad met Beat the Matrix. Uitdagende en afwisselende spellen voor kinderen (en volwassenen), die grotendeels nieuw zijn, om samenwerking vragen en ook om creatief denken. De sfeer is spannend maar niet eng, waardoor ook onze jongste dochter (11 jaar) met wat ondersteuning van de begeleider toch mee durfde te doen. Een aanrader!

Hoi Nanda, bedankt voor de review. Fijn om te horen dat jullie Beat The Matrix top vonden! We zien je graag terug bij De Wilgenweard.

Leuke activiteiten, materiaal in prima conditie, vriendelijke mensen

We hebben 'Beat the Matrix' gespeeld, kano gevaren en e-mtb's gehuurd. Drie verschillende activiteiten op drie verschillende dagen dus. Alles werd keurig uitgelegd en met geduld begeleid. Dankzij jullie hebben we een paar topdagen beleefd. Bedankt!

Hallo Martin! Wat geweldig om te horen dat jullie van onze activiteiten hebben genoten, verdeeld over meerdere dagen! We vonden het gezellig dat jullie er waren. Bedankt voor de review en hopelijk tot een volgende keer bij De Wilgenweard.

Leuk en goed verzorgd.

Een leuke ervaring rijker. Het suppen was leuk om te doen en de Regge is prachtig. Vriendelijk personeel dat duidelijk uitlegt wat je moet doen.

Hi Inge, bedankt voor de top review!

Waanzinnig goed

Alles, zoals de 1e kennismaking, de vervolgafspraak en de uiteindelijke bruiloft was PERFECT. Ze doen alles om je het maar na de zin te maken. Het is een droom locatie. Een fantastische bediening. Super lief personeel. Alles klopt gewoon! We zijn heel blij dat we voor de Wilgenweard hebben gekozen.

Hallo Martin. Heel fijn om te horen dat jullie een top bruiloft hebben gehad! We vonden het zelf ook erg leuk om jullie bruiloft te mogen verzorgen en hebben dat met alle plezier gedaan. Bedankt voor de mooie woorden en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Helemaal zoals gehoopt!

De mountainbiketocht was prachtig qua route en fysiek en qua durf uitdagend. We werden erg prettig geholpen; banden nog even opgepompt, zadel versteld,helm meegegeven, veel plezier gewenst e.d.

Hallo Helga. We zijn blij om te horen dat jullie hebben genoten van de mountainbiketocht en onze service! Bedankt voor de top review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Super leuk om vanuit de kano van de prachtige natuur te genieten!

Genoten van de Regge en de prachtige natuur en veel gelachen tijdens het kano varen. Gezellig om daarna wat te drinken en te eten in het restaurant. Aanrader!!

Hi Angela, bedankt voor de review! Wat fijn dat jullie hebben genoten van de kanotocht en daarna van een heerlijke hapje/ drankje. We zien je graag binnenkort weer bij De Wilgenweard!

Goed bevallen

Een overnachting gehad na een bruiloft. Gemoedelijk bedrijf, aardig en vriendelijk jong personeel, prima bedden, wel gehorig maar dat hadden we wel verwacht. Oordopjes liggen voor de liefhebber klaar! Ontbijt simpel maar meer dan voldoende, meer heb je echt niet nodig, lekker vers brood! Jus'orange erg lekker en prima koffie. Wat wil je nog meer.

Hi Alie! Goed om te alles naar wens was bij jullie overnachting. Bedankt voor de mooie review. We zien je graag terug bij De Wilgenweard!

Leuke gezellige locatie, vriendelijk personeel

Het suppen en de entourage er omheen was heel leuk. Alleen de route was minder doordat er op veel plekken algen en planten in het water zaten. Daardoor moest je te veel daarmee bezig zijn en was er minder aandacht voor het suppen en de natuur om je heen.

Hi Sandra. Fijn dat je hebt genoten van het suppen en onze locatie! We begrijpen jouw opmerking over de algen en planten. Helaas kunnen wij hier niks aan doen, omdat de Regge gemeentegebied is. Dat is het risico van natuurwater. Bedankt voor de review en we zien je graag binnenkort weer bij De Wilgenweard!

We hebben een super avond gehad

We hebben de escape room als fantastisch ervaren, eigenlijk nog tijd te kort. De BBQ was goed geregeld, ook voor onze Halal collega, enige minpuntje van de avond was dat we erg lang op drinken moesten wachten.

Hoi Evelien, bedankt voor de review. Goed om te horen dat jullie een fantastische avond hebben gehad. We zien je graag terug bij De Wilgenweard!

Mooie locatie,gave escaperoom

Wij hebben er een escaperoom gedaan maar wat een toffe locatie! Nog genoeg andere dingen te ontdekken. De escaperoom was uitdagend, een totale beleving en mooi opgebouwd. Aanrader!

Hallo Annemieke. Wat goed om te horen dat jullie Escape Room Der Bunker leuk vonden. Ook bedankt voor het compliment over de locatie. We zijn er trots op dat De Wilgenweard zich op zo'n mooie plek middenin de natuur bevindt. Bedankt voor de review en we zien je graag nog eens terug!

Goede fietsen, mooie route!

Prima service en een schitterend gebied om in te mountainbiken.

Hi Marjan, bedankt voor de top review! We zijn blij om te horen dat jullie hebben genoten van het mountainbiken. Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard.

Escaperoom met onduidelijke opdrachten

Het verhaal van de Engelse kamer is leuk bedacht, maar komt niet terug in de vele sloten en sleutels en opdrachten. Het blijft een trial and error waarbij onduidelijk is wat de volgorde is in de wijze waarop welk slot bij welke code hoort. Dat is jammer omdat het uiteindelijk om de oplossing gaat. Als slechts 30% de oplossing haalt is het in 70% van trial te moeilijk. Of geef meer hints als iets wel klopt of maak de tijd langer, zodat er meer succes ervaren kan worden. De sensoren en posities zijn leuke vondsten, maar passen niet in de tijdgeest van het verhaal. Ook word je van te voren veel gewezen op niet te hard ergens aan trekken e d. Echter hiermee krijg je sommige sloten dan niet open, terwijl de code achteraf juist blijkt. We hebben wel plezier gehad met elkaar. Vond het een van de mindere escaperooms tot nu toe van alle rooms tot nu toe, maar goed dat is ook persoonlijk.

Hoi Erik. Jammer te vernemen dat dit jullie ervaring betreft. De bedoeling van Escape Room The Gentlemen's Room is dat je puzzels, raadsels en codes oplost om te kunnen ontsnappen. Vrijwel gelijk bij de start krijg je de eerste hint, zodat je op weg komt. Het klopt inderdaad dat je zelf de volgorde moet vinden, waarin je de codes/puzzels moet kraken. Dit is onderdeel van de beleving. Echter vind je elke keer als je een code/raadsel kraakt, materiaal (bijv. tekst) die jou helpt om de draad van de Escape Room te vinden. Er zit een lopend verhaal in die je zelf moet vinden. Met de sensoren willen we onze gasten de magie van de Escape Room laten voelen. Immers wordt je ook de hele tijd begeleid door de geest van Thomas Ainsworth. 2245 groepen zijn jullie voorgegaan en we hebben eigenlijk alleen positieve reacties gehad. We betreuren het dat jullie deze ervaring niet hebben beleefd. Het is altijd belangrijk om kritisch te zijn op je eigen werk, dus we zullen de tips bespreken. The Gentlemen's Room is één van de moeilijkste kamers en dat was een bewuste keuze. We beschikken namelijk ook over de Escape Room Der Bunker, waaruit meer dan de helft ontsnapt en dus als makkelijker wordt beschouwd. Wellicht zou dit een betere match bij jullie zijn geweest en we zouden jullie graag nog een keer terug zien voor Der Bunker!

Prachtige dag en leuke activiteiten met expeditie robinson

Wij hebben met een vriendengroep van 15 personen een erg leuke middag gehad bij jullie. Ik zou expeditie bij jullie zeker aan anderen aanraden. Ook de drankjes op het vlonder met het mooie weer viel bij iedereen goed. De begeleiding voelde prima aan hoe hij met onze extreem fanatieke groep om moest gaan. Kortom zeer geslaagde dag bij jullie gehad.

Hoi Peter. Wat een mooie review, bedankt! We zijn erg blij dat jullie je goed hebben kunnen vermaken met onze activiteit Expeditie Robinson, een lekker drankje op de vlonder en goeie begeleiding. Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Lekker pilsje gehad en niet te moeilijk als er wat is onze wilt wat..

Hallo, Martin! Bedankt voor de review en fijn dat je genoten hebt van een lekker biertje. We zien je graag weer een keer terug bij De Wilgenweard!

suppen is super

mooie omgeving en veel mogelijkheden

Hallo! Bedankt voor de mooie review na het goede contact dat we hebben gehad. We zien je graag weer een keer terug bij De Wilgenweard!

Erg leuke Escape Room

Het was een gave en spannende ervaring met een aantal inventieve puzzels. Jammer dat het ijzerdraad aan de ketting niet goed loskwam. Verder enorm genoten!

Top.

Top geregeld, leuke en vlotte bediening, komen zeker weer terug.

Hallo Andre, bedankt voor de review! We ontvangen je zeker graag weer bij De Wilgenweard.

Goed geholpen en vriendelijk

Vriendelijk ontvangen. Snel geholpen en goed geholpen. Kids heerlijk gesuppt en wij lekker op de vlonder wat gedronken

Hi Roelinda, bedankt voor de review. Fijn om te horen dat jullie je allemaal hebben vermaakt: de ene op de sup en de andere op het terras! Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard.

Het was een hele leuke ervaring.

Contact met de medewerkers van De Wilgenweard was goed, gezellig en ongedwongen.

Hey Peggy, bedankt voor de review. We zijn blij om te horen dat je het leuk hebt gehad bij De Wilgenweard en dat onze medewerkers je goed hebben geholpen! We zien je graag gauw weer.

Super leuk uitje met het gezin

Samen met man en kinderen wezen suppen. Voor twee van ons was het de eerste keer. Anderhalf uur is zo voorbij, zou de volgende keer denk ik wel 2 uur boeken. Moet wel zeggen dat het lekker weer was dus de kinderen sprongen regelmatig even van de plank af het water in.

Hoi! Super om te horen dat jullie er zo van hebben genoten dat jullie in het vervolg langer willen suppen! Het is ook echt heerlijk om met mooi weer op het water te dobberen. Bedankt voor de review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Relax en mooi

Ik was samen Met mijn dochter Van 14 jaar. Water is heerlijk rustig, en natuur is mooi. Echt mooie tocht

Hallo Dimka, bedankt voor de review!