Gezelligheid ten top!

Wat een prachtige locatie heeft De Wilgenweard. Ondanks dat het weer niet super was hebben wij daar niets van gemerkt. De pizzajolly was super geregeld. Het smaakte heerlijk en het was heel fijn dat we een persoonlijke pizzabakker(es) hadden. Ook het contact met reserveren verliep soepel en goed. Fijn!

Hoi José, wat goed om te lezen! Fijn dat de pizzajolly is bevallen :). We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard!

Het was helemaal top!

We hebben hier een vrijgezellenfeest gevierd. Alles was super geregeld en we hebben een geweldige dag gehad. En een een heel groot compliment voor het personeel! Wat leuk om te zien dat een jong team zo goed samenwerkt en er zichtbaar plezier in heeft. Nogmaals bedankt.

Hoi Dianne, wat leuk om te lezen! We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard! :)

Zeer geslaagde avond

Eten en drinken goed verzorgd Iedereen had erover hoe vrolijk het personeel was. 1 min puntje dat een paar kamers van Beat the Matrix niet naar behoren functioneerde. Escaperoom zat mooi in mekaar En de afwisseling van Beat the Matrix was ook goed voor iedereen wat wils Als afsluiter pubquiz verschillende categorieën dus daar wist iedereen wel iets van. Gezellig aan mekaar gepraat door een vrolijke quizmaster

Hi Yvonne, bedankt voor je mooie review! Beat the Matrix is inderdaad heel afwisselend! We hadden helaas een paar probleempjes in enkele ruimtes, maar die zijn inmiddels weer opgelost. Fijn dat jullie het mooi hebben gehad en we zien jullie graag een keer terug :)

Een optimale service met prachtige mtb routes ,kortom een echte aanrader

3 dagen een top mtb gehuurd en 3 dagen prima geamuseerd is voor zowel beginners al gevorderden met een fijne mtb. Na afloopkun je bijkomen met een drankje op 1 vd vele terassen op de locatie

Hi Jim, super om te lezen dat alles naar wens is geweest! We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard :)

Topervaring, iedereen heeft genoten

De hele dag goed geregeld, we jadden een drill sergeant die de hele dag bij ons was en onze vrijgezel flink aan het werk zette. Leuke dag gehad met een prima barbecue als afsluiter.

Hi Martijn, top om te lezen dat jullie een mooie dag hebben gehad! Rick is helemaal klaar voor z'n trouwerij, sergeant Tijhof is trots ;). We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard!

Super leuk en uitdagend

Leuk uitdagend spel voor alle leeftijden.

Hi Wim. Bedankt voor je reactie! We zien je graag weer een keer terug bij de Wilgenweard. :)

Prachtige locatie

Het was niet wat wij erven hadden verwacht verder was de uitleg en de bediening goed en accuraat personeel we komen zeker terug

Hi Ben, fijn om te lezen dat jullie een keer terug willen komen! Graag tot snel :)

Leuke locatie

Leuke locatie, vriendelijk personeel en veel te doen

Hoi Mike, bedankt voor je review! Fijn dat je het leuk hebt gehad bij de Wilgenweard. We zien jullie graag een keer terug :)

Escape The Forest, samenwerking is the keyword!

Escape in het bos, leuk, niet veel opdrachten, waardoor samenwerken echt heel belangrijk is. Begeleiding heel goed, medewerkers op terras ook heel vriendelijk!

Hi Heidi, goed om te lezen dat jullie Escape the Forest leuk vonden. Jullie hebben 'm keurig binnen de tijd gehaald zie ik, netjes! We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard voor een andere Escape Game :)!

verassende tocht

Op enkele punten klopten de aanwijzingen niet. ook bij de uit breiding van de route was er iets mis. Er zat een slagboom voor waar wij in moesten. Bv stond er dat je op een rotonde was en die was er niet. Het was in het begin niet zo erg maar op het laatst wordt het daardoor minder leuk De route op zich was erg leuk , mooi gebied

Hoi Herma, bedankt voor je review! We gaan er mee bezig :). We zien jullie graag een keer terug!

perfect

Goed materiaal, geode afspraken gemaakt. Kortom goed geregeld

Hi Henk, bedankt voor je reactie! We zijn blij om te lezen dat je een leuke tijd hebt gehad bij de Wilgenweard. Graag zien we je snel weer terug :)

Super ervaring en een goede service van het personeel!

Hi Wouter, fijn om te lezen dat je het leuk hebt gehad bij De Wilgenweard! Hopelijk tot snel :).

super goed geregeld

Zeer vriendelijk personeel. De escaperoom ( de bunker) was erg leuk en erna hadden we de lunch. Deze was ook zeer goed verzorgd. We komen zeker terug als we in de buurt zijn.

Hi Trea, wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad bij De Wilgenweard! We zien jullie graag nog een keer terug :)

Onwijs leuke activiteiten met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers

Onze buitenactiviteit kon vanwege het weer niet doorgaan. Keurig gebeld 4 uur van te voren mét oplossingen. Daardoor Beat the matrix gedaan, wat een fantastisch leuke activiteit is, met voor iedereen wat wils en competitief. Had van ons nog wel wat langer mogen duren. Omdat we door de verplaatsing van onze activiteit een lange wachttijd hadden voor het eten, hebben wij gevraagd of we nog wat anders konden doen en dat kon! Er moest wel een medewerker daardoor langer blijven, maar dat was geen probleem. Al medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam!

Hi Hanke, super om te lezen het goed is opgelost! Flexibel proberen we altijd te zijn. En Beat the Matrix is zeker erg competitief, we zijn blij dat de knoppen nog heel zijn :). Graag tot een volgende keer bij De Wilgenweard!

Goed georganiseerd

De navigatie challenge gedaan. De uitleg was helder. Daarna met kompas, gps, kaart, fotoroute de route gewandeld. Ook de vragen onderweg waren leuk te doen.

Hi Gineke, goed om te lezen dat de Navigatie Challenge leuk was. Je gaat inderdaad met allemaal soorten apparatuur op pad! We zien jullie graag een keer terug bij De Wilgenweard!

Geweldig vermaakt

Zeer mooie locatie,zowel binnen maar vooral buiten. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Kortom geweldig.

Gezellige locatie, leuk spel, lekker gegeten

Ons bedrijf heeft zich zeer verbaasd over de onhygiënische omstandigheden van de Shoot Out. We moesten allemaal de kletsnatte bezwete beschermingsbril op van degene die het spel net gedaan had. Persoonlijk had ik dit zelfs voor het hele corona gebeuren erg vies gevonden. Het droop van het zweet van een ander in die bril. Als je dan niet genoeg brillen hebt, lever iig reinigingsdoekjes erbij!!! Verder was de ontvangst wat rommelig. De helft kon al zitten de andere helft moest een kwartier wachten omdat de tafel bezet was. Verder was alles naar wens. Mooie locatie, iedereen was heel vriendelijk en behulpzaam. Eten was prima.

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg over suppen

Vriendelijke ontvangst, goede sups, mooie route

Hartstikke leuk om te doen met de kids!

Wij hebben genoten van het mooie weer en de prachtige wandeling

Geweldig!!

Super goed ontvangen.. Dikke tien kom zeker terug

Helemaal top

Goede ontvangst, goede instructies, gezellig personeel, erg betaalbaar

Koppeling tussen deel 1 en 2 werkte niet, avond verpest!

Nadat we de juiste code hadden en ingevuld in deel 1, kwamen we met geen mogelijkheid verder naar deel 2. Tig x gebeld, maar daar werd het niet anders van en de tijd tikte maar door! Was dus geen leuke oudejaarsavond! 1x maar nooit weer! (Wellicht handig dit ook bij de hints te vermelden)

Super leuke online escaperoom

Wij hebben de online escaperoom met vier groepen collega's gedaan, waarbij iedereen alleen thuis zat en we contact hielden via Zoom. Pittige, maar erg leuke escaperoom!

Bedankt Susan

Erg leuk

Het was erg leuk om dit te doen. Maar er werd aangegeven dat het geschikt was vanaf 8 jaar.. nu moet ik eerlijk zeggen dat dit voor een 8 jarige wel heel erg moeilijk is.. ze kunnen wel helpen met knippen.. ik zou zeggen vanaf 12 jaar

Bedank voor de reactie en de feedback. We nemen het mee en bespreken het intern. Het is inderdaad zo dat het alleen voor kinderen te moeilijk is. Het is dat ze kunnen meehelpen met puzzelen maar moeten wel ondersteund worden door volwassenen.

Goede info en service

Goede communicatie en duidelijke vlotte uitleg

Bedankt Madeleen! Graag tot ziens.