Leuk teamuitje

Escape the forest gedaan met ons team van 8. Erg leuk. Vriendelijk personeel en leuke plek om ook nog even na te borrelen met wat lekkers erbij.

Spelletjes leuk, eten veel te weinig

De beat the matrix en de escape room waren erg leuk echter het eten was niet van goede kwaliteit en veel te weinig. Daar klaagde de gehele groep over. Zelfs nadat dit aangegeven was bij het personeel kwam er alleen patatjes terwijl er een groot gedeelte van de groep niet of nauwelijks vlees hebben gehad. Het vegetarische aanbod was wel voldoende aanwezig en van goede kwaliteit. Qua spelletjes een aanrader. Qua eten een afrader.

Hallo Nico. Fijn om te horen dat jullie Beat The Matrix en de Escape Rooms leuk vonden. Jammer om te horen dat bij het eten niet alles naar wens was! Jullie hadden gekozen voor Plate Service in buffetvorm, waarbij je dan kiest voor één stuk vlees/vis/vegetarisch per persoon, aangevuld met patat en salades. Hierdoor zit er minder bij in dan onze normale buffetten, echter zie je dit ook zeker terug in de prijs. Dit is in ieder geval een goeie tip voor ons en zullen het ook zeker meenemen, bedankt!

Veelzijdige zoektocht

Escaperoom zat mooi in elkaar. Met 6 personen verschillende denksporen om tot oplossingen te komen, hierdoor leuke manier met elkaar er uit te komen

Hoi! Wat mooi om te lezen dat jullie De Bunker leuk vonden. Bedankt voor de review en tot de volgende keer!

Goed! Alles was goed geregeld en er was ruimte voor eigen invulling!

Alleen het muntjes systeem was wat onduidelijk, voor ons en het personeel.

Hey, bedankt voor de review. Wat goed om te horen dat jullie een leuke dag bij De Wilgenweard hebben gehad. Hebben jullie de Mol weten te ontmaskeren? Bedankt voor de feedback, we zullen er opletten dat dit goed uitgelegd wordt! We zien je graag weer een keer terug, Colette!

leuk

alleen jammer dat marker van coordinatenspel het niet goed deed en laser gedeelte

Hallo Franci, bedankt voor de review. We zijn al aan de slag gegaan met de feedback! Fijn om te horen dat je de Escape Game leuk vond en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard.

Toffe activiteiten!

Een leuk spel om met een hele groep te spelen! De begeleiding bij de spellen wat uitstekend!

Hi Evelien, bedankt voor de review! Super om te horen dat jullie Fort Boyard leuk vonden met goeie begeleiding. Hopelijk zien we je gauw weer eens bij De Wilgenweard.

Leuke opzet

Ontvangst was matig, thermoskan met koffie/thee stond klaar op tafel, we moesten ons zelf redden, werd niet gevraagd of er voldoende was; gebak breed assortiment, maar werd aan het uiteinde vd tafel geplaatst. Zelf maar zien hoe dit verdeeld werd; werd verder niets gezegd. Toen uitleg beat the matrix. Bleek dat in bv spiegelkamer achteraf dat alles niet goed werkte; aan het eind ook geen goede uitleg op de vragen die we hadden: al met al erg leuke opzet maar hadden betere ontvangst verwacht

Hallo A., bedankt voor de review. Goed om te horen dat jullie de opzet van Beat The Matrix leuk vinden. Verder bedankt voor de feedback, dit zullen we intern bespreken. Wellicht tot een volgende keer bij De Wilgenweard!

Vriendelijk personeel en goede mountainbike

Vriendelijk personeel en goede mountainbike

Hallo Jeroen, bedankt voor de review. Fijn dat de mountainbike beviel. We hopen dat je ook genoten hebt van de mountainbiketocht en zien je graag nog eens terug bij de Wilgenweard!

Super om op deze locatie elkaar na twee moeilijke jaren weer te ontmoeten.

Leuk om op een ontspannen en interactieve manier weer met elkaar bezig te zijn.

Dag Freek! Mooi om te lezen dat jullie een geslaagd bedrijfsuitje hebben gehad bij De Wilgenweard. Bedankt voor de review en hopelijk tot snel.

Was allemaal super geregeld!

We zijn goed ontvangen, hebben alles doorgenomen, zaal bekeken en onze wensen aangegeven. Dit is allemaal goed opgepakt en alles wat tot in de puntjes goed geregeld!

Hi Emma, bedankt voor de review! Heel fijn om te horen dat jullie een top Glitter & Glamour feest hebben gehad. Wat een gezellig avond was het! Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard.

Toppie

Samen met mijn twee kleindochters heb ik het kompas mysterie gelopen. Het was een prachtige route, het was prachtig weer en we snapten er aanvankelijk niets van. Dat lag niet aan de uitleg die we vooraf kregen, het lag aan ons. Maar wonder boven wonder na een paar keer fout te zijn gelopen waarbij we behoorlijk mopperden op elkaar kwamen toch elke keer op het juiste pad. We hebben een super leuke middag gehad. En ik heb al hier en daar reclame gemaakt voor deze mysterie route!

Hallo Joke, het kompasmysterie is wel écht nog een uitdaging hoor. Maar als je het eenmaal door hebt kun je lekker van de mooie route genieten en dat is jullie gelukt! Fijn om te horen dat jullie een top middag hebben gehad. Bedankt voor de review en we zien je graag weer een keer bij De Wilgenweard!

Een goed verzorgde familie dag

Voor de fam. dag hadden we twingo bingo georganiseerd De meisjes die het verzorgden, deden dit met veel enthousiasme Daarna een goed verzorgde barbecue Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam

Hallo Diny, mooi om te lezen dat jullie een leuke familiedag hebben gehad! Wat fijn dat jullie zo positief zijn over onze collega's. Bedankt voor de review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Alles netjes volgens afspraak.

Op korte termijn op zoek naar een vergaderlocatie, die was snel beschikbaar inclusief benodigde a/v hardware. Koffie en Thee kon ook geregeld worden, fijne vergaderlocatie!

Hi Jan-Jaap, bedankt voor de review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Leuke avond met elkaar, maar zeer slechte organisatie.

Zowel de spelleider als de techniek in de kamers van de escapegame was zeer slecht

Hallo Jan. Wat jammer dat je de escape game als niet goed hebt ervaren. Daarom zouden we graag in wat meer detail willen weten wat jij ervan vond, omdat we ons graag altijd willen verbeteren. We willen immers dat al onze gasten een goede ervaring hebben bij onze activiteiten. Daarom willen we graag contact met je opnemen, maar kunnen aan de hand van deze gegevens jou niet terugvinden in ons systeem. Om deze reden wil ik je vragen om contact met ons op te nemen. We horen graag van je!

leuke activiteit, vriendelijk personeel, lekker eten

Je wordt vriendelijk ontvangen door enthousiaste mensen. Escape the forest is echt wat anders. Je moet als groep goed samenwerken om de puzzels op te lossen. En daarna genieten van een heerlijke maaltijd

Hallo Rudie. We zijn blij dat onze unieke activiteit zo goed is bevallen en dat jullie daarna hebben genoten van een lekker diner. Bedankt voor de review en hopelijk zien we je gauw weer eens bij De Wilgenweard!

Met een groep van 15 kids ( 13 en 14 jarigen) geweest. Ontvangst goed en gezellig. De gehele activiteit 2 van de organisatie...die ontzettend leuk mee deden en de groep aanvoelen. De uren vlogen voorbij! 19 juni komen we weer terug nu met een andere groep jongeren, 14,15 en 16 jarigen! Nu al zin in.... Ook de communicatie verliep prima, mail, telefoon. Alles goed!

Hey Saskia, bedankt voor de review! Top dat de Expeditie Robinson een succes was en heel leuk dat jullie terugkomen. We kijken uit om jullie weer te mogen ontvangen bij De Wilgenweard.

Fantastische ervaring, escaperoom "de Herenkamer"

Escaperoom "de Herenkamer"; 22 april 2022. Onze keuze was gevallen op deze escaperoom omdat de opdrachten etc. in het Engels zijn, perfect voor onze Engelse gast. Mooi ingerichte escaperoom, leuke gevarieerde opdrachten met soms erg verrassende oplossingen. De jongeman welke ons begeleide krijgt een dikke tien! Heel correct en super vriendelijk.

Hallo! Bedankt voor deze super review. Goed om te horen dat jullie hebben genoten van onze escape room The Gentlemen's Room en dat de collega jullie top heeft begeleid! Tot de volgende keer bij De Wilgenweard

Geweldige middag en avond!

Goed georganiseerd, leuke activiteiten, gastvrije ontvangst en relaxte sfeer. Bedankt allemaal!

Hi Inge, bedankt voor de review. Fijn om te horen dat jullie je vermaakt hebben bij De Wilgenweard. Hopelijk zien we je gauw terug!

Super geschikte locatie voor een leuk feest of een reunie. Fort Boyard was leuk om te doen als team. Verder is het personeel is erg flexibel bij de organisatie. Ideaal dat je ook kunt blijven slapen en een eigen zaaltje kunt regelen (met beamer) om gezellig bij elkaar te zijn tot in de late uurtjes...... Wilgenwaerd, bedankt voor de onvergetelijke reunie die we bij jullie hebben gehad!

Bedankt voor de review, Minke! Goed om te horen dat jullie een fijn verblijf bij De Wilgenweard hebben gehad. Hopelijk tot snel!

Mooie locatie en goed geregeld

Met name de BBQ en het personeel de bediening in de avond waren super.

Hoi Bert, goed om te horen dat jullie een fijn verblijf bij De Wilgenweard hebben gehad. Bedankt voor de review en hopelijk tot snel!

perfecte locatie voor een teambuilingsuitje

Beat the Matrix was ronduit geweldig, voordat we het in de gaten hadden was de tijd al voorbij. super leuke activiteit die perfect in elkaar is gezet voor een regenachtige dag. geeindigd met het Wilgenweardbuffet wat ruim ruim ruim voldoende was en perfect voor elkaar. in 1 woord lof voor het team van de Wilgenweard.

Hi Annet, goed om te horen dat jullie een geslaagd teambuildingsuitje hebben beleefd! Bedankt voor de review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard.

Geweldig! Gezellig en goede begeleiding.

Hoi Geertje, bedankt voor de review en we zien je graag gauw weer een keer terug bij De Wilgenweard.

Leuke orginele ervaring

Orginele spellen. Het is een keer wat anders dan een normale escape room. Erg leuk! Min puntjes Het was er te druk, ik heb dit eerder gedaan en toen waren we alleen met onze 2 teams. Nu waren er ook 5 andere teams bezig, waardoor we veel moesten wachten voordat we kamers in konden. Of zelfs niet alle kamers konden doen. Als er 2 andere teams zijn is het prima, maar dit was teveel. Zonde, want de tijd tikt wel door. En er waren wat mankementen bij de kamers, de sleutels werkte niet altijd goed, bij de bom kamer was een cijfer doorgekrast, de zandtafel stond stil. Het zijn kleine dingen, maar wel belangrijk.

Hallo Maaike, bedankt voor de review! We vinden het fijn om te horen dat je de Beat the Matrix leuk vond. We zullen de punten intern bespreken, want het is zeker belangrijk. Door alle technische snufjes in de escape game kan er soms wat misgaan, maar we zullen het genoemde (extra) goed controleren bij de onderhoud. Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Heel erg leuk voor een kinderfeestje!!

Hartelijke ontvangst, goede uitleg, leuke route, eten goed verzorgd (bijgeboekte kinderplate), goed prijs/kwaliteit verhouding, erg leuk leuk voor een kinderfeestje!

Hallo Suzanne, goed om te horen dat het kinderfeestje een succes was! Bedankt voor de review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard. :)

Flexibel met verzetten datum ivm corona Leuke, niet alledaagse locatie voor teambuilding Vriendelijk personeel Als ik heel kritisch ben, was het lunchbuffet net iets te laat, maar het smaakte goed. Ook was de ruimte wat fris, maar hier werd direct iets aan gedaan.

Hallo Hilco, bedankt voor de review! :)